latonio Opublikowano 3 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2020 Jeśli uruchomiłeś go pierwszy raz mniej więcej w czasie, gdy piszesz post, to musisz jeszcze trochę poczekać, zanim wszystkie vody [beep]ody sukcesywnie załadują się. Może to kilka dni potrwać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Gringo Opublikowano 3 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2020 Właśnie sęk w tym, ze już idą od świąt. Podobno mieli 'globalny' problem z tym ale niby juz usunęli. A tu nic caly czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 4 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2020 @Mr.Gringo Spróbuj niebieskim przyciskiem wejść w nc+go tv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karle2 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2020 Po przejściu z Cp do Canał+ czy muszę robić korektę anteny żeby wzmocnić jakość.Antena CORAB 90 ,Unicable Inverto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2020 Mam TV FHD i dekoder ultrabox 4k (ADB). Czy można coś zrobić (poza wymianą telewizora na UHD) by obraz z Canal+ 4k był poprawnie wyświetlany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr77sat Opublikowano 4 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2020 A co się dzieje? Po przejściu z Cp do Canał+ czy muszę robić korektę anteny żeby wzmocnić jakość.Antena CORAB 90 ,Unicable Inverto.Jeżeli wcześniej nie było problemów z odbiorem to nie ma co szukać problemów. Jeżeli chodzi o parametr jakości to każdy dekoder może pokazać inną wartość że względu na czułość głowicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latonio Opublikowano 4 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2020 Możesz spróbować na sztywno ustawić w dekoderze FHD. Sprawdzić na innym kablu HDMI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlodek12 Opublikowano 5 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2020 W dniu 4.01.2020 o 01:37, ircios napisał: @Mr.Gringo Spróbuj niebieskim przyciskiem wejść w nc+go tv. Platforma C+ - nie mam TV Polonia, manewry z pilota bezskuteczne! Wiem o zmianie parametrów - podpowiesz coś? Włod. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 5 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2020 Nowe parametry TV Polonia https://satkurier.pl/news/187507/tvp-polonia-tylko-z-nowych-parametrow.html Ale na sprzęcie operatora nie dodasz tylko sprzęt własny. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek3 Opublikowano 5 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2020 (edytowane) Od jakiegoś czasu mam problem z turbodekoderem (ITI-5720S), który ujawnia się tylko na jednym transponderze. Dotyczy transpondera, z którego nadawany jest kanał SuperTennis HD (kanał nr 316). Kanał ten transmituje cały australijski ATP CUP, w którym udział biorą Polacy. Właśnie jeden z nich gra teraz z Ciliczem. Problem polega na tym, że jeśli w czasie oglądania tego kanału przełączę dekoder na jakikolwiek inny kanał z innego transpondera, to gdy wrócę na SuperTennis HD mam kompletnie poszatkowany obraz, tak jakby jakość sygnału spadła kilkukrotnie. Oczywiście parametry sygnału z anteny są bardzo dobre. Jedynym, jaki dotąd odkryłem, sposobem na przywrócenie normalnego obrazu jest wyłączenie na moment dekodera z sieci. Wówczas po przełączeniu się na SuperTennis HD działa on bez zarzutu, oczywiście tylko do momentu gdy przełączę się na inny kanał i powrócę ponownie do SuperTennis HD. Mam w związku z tym prośbę do posiadaczy turbodekoderów - sprawdźcie czy macie to samo i dajcie znać na forum. Edytowane 5 Stycznia 2020 przez Jacek3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 5 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2020 Mam tak samo , też klatkuje na tym kanale. U mnie na tym dekoderze co podałeś to tam gdzie nadaje HBO mam najsłabszy sygnał a jak zacznę nagrywać to zanika mi obraz i pokazuje brak sygnału i teraz nie wiem czy dekoder jest walniety czy konwenter do wymiany. Talerz mam dobrze ustawiony a mimo to jest słaby sygnał na tym transpoder gdzie nadaje HBO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek3 Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 (edytowane) 1 godzinę temu, XMAREKK30 napisał: Mam tak samo , też klatkuje na tym kanale. A jakie masz parametry sygnału z tego transpondera (z kanałem 316)? Ja mam siłę 39, jakość 53. I to w 100% wystarcza do idealnego odbioru dopóki nie przełączę na chwilę na inny transponder. Jeśli wyjmę antenę i włożę z powrotem, to też już tylko klatkowanie. Klatkowanie to ma związek z pojawieniem się niezerowego BERu. Problem ustępuje po restarcie dekodera. A mecz młodego Kacpra Żuka (448 na liście ATP) z Cilicem (38 na liście ATP) jak dotąd jest świetny. Mało brakowało a tiebreak pierwszego seta byłby dla Żuka. Edytowane 6 Stycznia 2020 przez Jacek3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 17 godzin temu, wlodek12 napisał: Platforma C+ - nie mam TV Polonia, manewry z pilota bezskuteczne! Wiem o zmianie parametrów - podpowiesz coś? Włod. Ale Platforma Canal+ już z początkiem roku zaktualizowała parametry TVP Polonia. Jeżeli kanał zniknął Ci z listy to musisz wgrać ponownie listę kanałów czyli wejść w USTAWIENIA -> INSTALACJA -> ANTENA -> METODA KONFIGURACJI i dalej postępować zgodnie z instrukcją na ekranie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lfc1920 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 Jakie są prawidłowe wartości BER? Obraz mi kratkuje po ok. godzinie oglądania TV. Mam poziom na 80% jakość na 65-78% i skaczące wartości BER, obraz kratkuje, dopiero reset dekodera pomaga, po godzinie to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlodek12 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 W dniu 6.01.2020 o 15:22, jupiter napisał: Ale Platforma Canal+ już z początkiem roku zaktualizowała parametry TVP Polonia. Jeżeli kanał zniknął Ci z listy to musisz wgrać ponownie listę kanałów czyli wejść w USTAWIENIA -> INSTALACJA -> ANTENA -> METODA KONFIGURACJI i dalej postępować zgodnie z instrukcją na ekranie. Kilka razy ponownie wykonałem czynności, o których piszesz - bez efektu! Spróbuję jeszcze pokręcić konwerterem! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek3 Opublikowano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2020 12 godzin temu, lfc1920 napisał: Jakie są prawidłowe wartości BER? Obraz mi kratkuje po ok. godzinie oglądania TV. Mam poziom na 80% jakość na 65-78% i skaczące wartości BER, obraz kratkuje, dopiero reset dekodera pomaga, po godzinie to samo. Prawidłowy BER powinien być 0E0 W międzyczasie wpadłem na to, że zamiast resetu (który trwa strasznie długo) wystarczy wejść do menu INSTALACJA / AKTUALIZACJA DEKODERA, kliknąć KONTYNUUJ i natychmiast wyjść ze sprawdzania aktualizacji. Błędy BER już nie występują, obraz nie klatkuje. Oczywiście do czasu gdy nie przełączę się na inny transponder i z powrotem nie wrócę na ten z kanałem 316. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2020 BER 0E0 chyba osiągalny przy sygnale 100/100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lfc1920 Opublikowano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2020 Ja mam odczyt BER 1,0E-9 przy idealnym obrazie poziom 85% jakość 78%. Po godzinie BER mi skacze do wartości: (1,6E-3)(2,5E-2)(4,3E-3). Nie znam się na tym kompletnie. Mieszkam w bloku deweloperskim i antena jest zbiorcza na dachu, może coś się przestawiło przez silny wiatr, opady itp. Zanim jednak to zgłoszę, to chciałbym mieć pewność, że to na pewno wina anteny, co wydaje mi się dziwne ponieważ obraz się psuje po godzinie oglądania, nie od razu i naprawia się zaraz po resecie dekodera, a przy skokach obrazu zakres poziomu i jakości anteny dalej pokazuje się na zielono. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2020 3 godziny temu, lfc1920 napisał: Ja mam odczyt BER 1,0E-9 przy idealnym obrazie poziom 85% jakość 78%. ... I to są prawidłowe wartości. Za wikipedią : Bitowa stopa błędów BER jest parametrem decydującym o jakości i możliwości odbioru programów nadawanych cyfrowo (np. z modulacją QPSK, jaka jest stosowana w systemie DVB (ang. Digital Video Broadcasting). Praktycznie musi być ona większa od 10-3 by odbiór był w ogóle możliwy, natomiast wartość 10-9 gwarantuje odbiór idealny, co odpowiada orientacyjnie wartości C/N równej odpowiednio 7 dB i 12 dB. Bitowa stopa błędów równa 10-9 oznacza, że tylko jeden na miliard przesłanych bitów może być przekłamany. Ze względu na stosowanie FEC (ang. Forward Error Correction, korekcja błędów) wartość BER zapewniająca poprawną jakość odbioru jest zmienna. Pomiar jest dokonywany miernikiem ze specjalną funkcją pomiaru BER. Bitowa stopa błędów jest ściśle powiązana z odstępem C/N, tzn. jest możliwe przy znajomości C/N obliczenie BER, lecz praktycznie ze względu na tzw. straty implementacji. Ponieważ niedoskonałość urządzeń jest bardzo trudna do przewidzenia w teoretycznych rozważaniach, więc wynik takiego szacunku jest obarczony pewnym błędem. Czyli 1,0E-9 oznacza , że jest to 10-9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2020 A jak wyjaśnić to że np. na Ultraboxie (Technicolor) np. przy kanale Canal+ man BER 1,0E-9 a na WifiBox (Sagemcom) na tym samym kanale jest BER 4,0E-03 ? Jest podłączony do tego samego konwertera Inverto co Ultrabox ( Ultrabox do Unicable a Wifibox do Legacy). Dodam tylko że odbiór jest bez zakłóceń, poprawny a poziomy siły i jakości sygnału są w granicach 70-80%. Czy zatem można ufać temu parametrowi w Wifiboxach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2020 Na wifiboxie zmienia się ten parametr czy na wszystkich kanałach jest taki sam ?Sprawdź ultraboxia na tym wyjściu konwertera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lfc1920 Opublikowano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2020 (edytowane) Mi jednoczesnie tnie na Ultrabaxie 4k i na WiFiboxie, oba sa podlaczone osobnymi kablami do gniazdka antenowego. Po resecie BER stoi w miejscu i jest super, po jakims czasie zaczyna skakac i tnie obraz. Doszedl takze nowy problem, w czasie kiedy obraz nie tnie, nie mam pojedynczych programow typu TVP 1 i 2, Planete+ Edytowane 8 Stycznia 2020 przez lfc1920 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik33 Opublikowano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2020 Witam obecnie mam pakiet NC+ oraz dwa dekodery Pace PVR i SAGECOM DSI83. Mam taki problem kiedy na jednym kanale nagrywam sobie program to na drugim zacina mi obraz. Mam wyprowadzone dwa kable z PACE PVR. Wcześniej w miarę chodziło ale od jakiegoś czasu nie da się oglądać kanału w momencie nagrywania innego. Dodam że mam czaszę 90 cm. Instalator był i mówił że to może być wina konwertera (choć jakość oscyluje w granicach 80-90%). Jest to konwerter QUAD do którego podłączony jest jednym kablem SAGECOM. Proszę o pomoc. Z góry dziękuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2020 (edytowane) Instalator głupoty prawi. Raz zapłacisz za instalatora i nowy LNB, potem jeszcze raz zapłacisz za instalatora i za coś co jeszcze każe Ci wymienić. Instalator zarobi, a Ty pozostaniesz z problemem. A wystarczy udać się do APS i wymienić kartę na Caymana. Noc ale jak instalator ma rację, to dlaczego Ci tego nie sprawdzi? Albo sam to zrób podpinając dekoder pod inną instalację, oczywiscie jak masz gdzie. Założyłem, że masz karty Cameleon, bo nie wspomniałeś. Edytowane 21 Stycznia 2020 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik33 Opublikowano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2020 (edytowane) Tak, mam karty Cameleon. Dodam, że jak nie nagrywam to jest wszystko OK. Nie zacina obrazu. Muszę to gdzieś zgłosić, że proszę o wymianę kart, czy sami od ręki je wymieniają w APS? Edytowane 21 Stycznia 2020 przez Barti Usunięto zdublowaną treść postu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.