ircios Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 Sprawdź dekoder pod innym LNB. U znajomego lub w APS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 Pojawiły mi się zakłócenia na niektórych kanałach z transponderów tvn/canal+. Np. kanały TVN,TVP1,Eleveny. Nie wiem czy to jakaś awaria u nadawcy czy u mnie. Proszę o info jak to u Was wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 TVN jest 100/90. Dekoder Ultrabox 4K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 11 minut temu, Pawel napisał: Pojawiły mi się zakłócenia na niektórych kanałach z transponderów tvn/canal+. Np. kanały TVN,TVP1,Eleveny. Nie wiem czy to jakaś awaria u nadawcy czy u mnie. Proszę o info jak to u Was wygląda. Wygląda poprawie.Czyli wszystko dzaiła jak trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 Czyli coś u mnie się rypło. Dzięki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 W dniu 29.11.2019 o 09:48, doxa123 napisał: mam pilne pytanie, prosiłbym o pomoc. Mam dekoder PVR BOX+ 5800SX. Po braku prądu pokazuje ekran aktywacyjny, siłe sygnału, i obraz nie chce sie właczyć. resety itp nie pomagają, Setup na pilocie nie działa, dzwoniłem mieli coś tam zresetowac ale nie pomogło. Pytanie drugie - chce ten dekoder wymienic na nowszy, ale że umowe mam nie z NC+ a ze starą Nką pani przez telefon powiedziała że wymiana mi sie nie należy. Aczkolwiek jak sie uszkodzi itp to wymienią........generalnie zacinał sie już od dawna po wejściu w nagrania albo EPG. I teraz są dwa dekodery MediaBOX+ i 4K Ultra Box. Czy pomiedzy nimi są jakies róznice w jakości obrazu itp ? telewizor mam plazme Panasonica, 4K i tak na razie raczkuje dopiero. Za 4K pewnie coś trzeba płacić a i tak rachunek mam 70 zł wiec skłaniam sie ku MediaBox+ Skoro masz umowę jeszcze z "N" to na wymianę dostaniesz turboboxa. Mediabox, wifipremiumbox i ultrabox 4K tylko po przejściu na ofertę Platformy CANAL+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 Sprawdziłem co nie co i w pierwszej kolejności podejrzewałem konwerter. Mam problemy z kanałami z transponderów 11.449,11.488 i 11.508. Ale okazuje się, że te same częstotliwości z Astry również są problemowe. Więc to nie konwerter.Czyli pojawiło się jakieś silne zakłócenie w tym zakresie.Ktoś wie co to może być ?Jakiś router LTE ?Jak namierzyć źródło zakłóceń ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 A może diseqc skoro z astrą też jest problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 Raczej nie.Do tego samego konwertera mam podłączoną mydelniczkę multiroom i na niej też były zakłócenia.Podobnie na dekoderze Polsatu. Co ciekawe teraz jak ręką odjął a nic nie było robione z instalacją. Mam nadzieję, że to był incydent i więcej się nie powtórzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 (edytowane) 20 godzin temu, szunaj napisał: Mam taki problem, do konwertera Unicable jest podłączony Evobox oraz mini2000. Po odłączeniu tego mini i podłączeniu wifiboxa+ siła i jakość sygnału zero. Czy wifibox nie pójdzie na pojedynczym sygnale z Unicable czy jest popsuty? Wymieniłem dekoder podłączam nowy i to samo. Wymieniłem konwerter z Unicable na zwykły i wszystko śmiga. Więc ten Wifibox+ nie działa na Unicable podłączony do gniazda Legancy. Edytowane 30 Listopada 2019 przez szunaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 To raczej wskazuje na uszkodzenie gniazda legacy w konwerterze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 (edytowane) Może źle się wyraziłem w poprzednim poście, wymieniłem Wfiboxa na drugiego i to samo. Mini 1000 i Ariva 100E odbiera normalnie ( jakość i siła w okolicach 100%) a Wifibox nie (jakość i siła 0%) ? Edytowane 30 Listopada 2019 przez szunaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 16 minut temu, szunaj napisał: Wymieniłem dekoder podłączam nowy i to samo. Wymieniłem konwerter z Unicable na zwykły i wszystko śmiga. Więc ten Wifibox+ nie działa na Unicable podłączony do gniazda Legancy. Do konwertera unicable podpięte są dekodery evobox i mini 2000 jednym kablem i po drodze rozgałęźnik? Czy każdy dekoder osobnym do konwertera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 Evobox podłączony był do jednego gniazda (tego złotego) a mini 2000 do drugiego (legancy) i wszystko śmigało dobrze (okolice 100%). Odłączyłem mini2000 i w to miejsce podłączyłem Wifibox+ i na nim 0%. Po podłączeniu go do drugiego gniazda legancy to samo 0%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 Konf prawidłowa, powinno działać. Sprawdź tego wifiboxa może uszkodzony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 (edytowane) Wymieniłem na drugiego i dokładnie tak samo. Unicable to ten co dawał Polsat ale to nie ma znaczenia? Edytowane 30 Listopada 2019 przez szunaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 34 minuty temu, szunaj napisał: podłączyłem Wifibox+ i na nim 0% Sprawdź, czy w problem nie wynika z tego co masz opisane tutaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 (edytowane) Jak rozmawiałem z konsulem to zaczął właśnie od wciśnięcia tego "+" lecz to nic nie dało. Bardzo dziwna sprawa, ale to musi być jakaś wina Unicable bo na zwykłym konwerterze wszystko śmiga. Edytowane 30 Listopada 2019 przez szunaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 (edytowane) 18 minut temu, szunaj napisał: zaczął właśnie od wciśnięcia tego "+" lecz to nic nie dało Samo wciśniecie nic nie daje. Trzeba jeszcze zmienić DVB-S na DVB-S2. Jeżeli jednak tak masz ustawione i brak sygnału, to dekoder do weryfikacji na innej, sprawnej instalacji. Podejrzane jednak że HD2000 dział na obydwu legacy, a Wifibox nie chce. 15 minut temu, szunaj napisał: na zwykłym konwerterze wszystko śmiga "Wszystko" czyli Wifibox? Na tej samej czy innej instalacji? Edytowane 30 Listopada 2019 przez K63 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 Byłem w punkcie i po podłączeniu do ich instalacji od razu pokazał że sygnał jest. Dla świętego spokoju wymienili mi na drugi a w domu to samo brak sygnału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 A próbowałeś z samym wifiboxem podłączonym do konwertera ?Tzn. odpięty dekoder Evobox. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 @Pawel Może sąsiad do domu przyniósł router LTE. Popytać jak będzie powtórka ze złym odbiorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 Właśnie tego się obawiam, że jakiś sąsiad mam nadzieję tylko chwilowo spowodował te zakłócenia. Z drugiej strony nie sądziłem, że to aż tak może siać i powodować zakłócenia. Przez kilka godzin praktycznie pozbawił mnie odbioru kilkunastu jak nie kilkudziesięciu kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 11 godzin temu, Pawel napisał: A próbowałeś z samym wifiboxem podłączonym do konwertera ?Tzn. odpięty dekoder Evobox. Tak, skutek taki sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doxa123 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 (edytowane) mam pytanie, mam siłe sygnału 90 % a jakość 40 %. (turbobox+) Czemu tak jest ? czym sie różni jakość sygnału od siły ? czytalem kiedys że jakość dużo zalezy od podłączenia i samego kabla przy dekoderze, ale gmeram przy gniezdzie i nic to nie daje a kabel mam profesjonalny Van den Hul Edytowane 3 Grudnia 2019 przez doxa123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.