tweed77 Opublikowano 24 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2019 I nie będziesz miał. Obraz jest niekodowany. Dźwięk kodowany. Nie ma uprawnień dla 1884 żeby zdekodował dźwięk. Dźwięk jest jak ktoś ma możliwość odbioru tego kanału z karty Viaccess - CAID 0500. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rolo30 Opublikowano 24 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2019 Dzięki.faktycznie obraz jest niekodowany, myślałem że na cameleonie mi działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 24 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2019 3 godziny temu, east napisał: Witam! Od tygodnia mam problem z dekoderem PEACE PVR. Mam go długo, ale problem pojawia się przy nagrywaniu. Otóż nagrany materiał skacze, pikseluje się co jakiś czas. Przy normalnym oglądaniu problem nie istnieje, tylko nagrany materiał. Nigdy takiego problemu nie miałem. Dysk zapełniony w okolicach 80%. Sygnał wyświetla na zielono jakieś 3,5 w skali 5. Bardzo Was proszę o pomoc. Dziękuję ślicznie. Ileż można...a wystarczy cofnąć się wstecz. Wymień cameleona na caymana. O kratę chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spido Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 W dniu 23.11.2019 o 17:18, ircios napisał: Zamontuje nawet 2m.i nie będzie odbierać. Trzeba ustawić. Tak samo jak i 80. Prawidłowy montaż i ustawienie i wtedy problem znika. Przecież nikt nie montuje bez ustawiania, proste jak kilo sznurka w kieszeni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kleyo Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 Mam problem z funkcją time shift na dekoderze Wifi PremiumBox+, mam ustawione wszystko fajnie działało, ale nagle przestało. Nie da się zatrzymać, ani cofnąć, ale nagrywanie bardzo dobrze działa, bo regularnie coś nagrywam. Czy to problem sprzętowy czy może jakaś aktualizacja potrzebna? Czy jeśli ta funkcja nie działa to dekoder kwalifikuje się do wymiany bezpłatnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 (edytowane) 12 godzin temu, spido napisał: Przecież nikt nie montuje bez ustawiania, proste jak kilo sznurka w kieszeni. Oczywiście, że nie. Specjalista, który montuje tak, że jest problem z odbiorem, to tak jakby wcale nie ustawił. Proste. @kleyo oczyść dysk. Sformatuj najlepiej. Edytowane 25 Listopada 2019 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saga995 Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 Witam! Mam dekoder 4K ULTRABOX+, telewizor Sony 65XF9005 oraz soundbar JBL 2.1. Dekoder jest podłączony do TV po HDMI. Soundbar po HDMI ARC do TV. Gdy włączam TV, włącza się soundbar. Gdy wyłączam TV soundbar się wyłącza, ale po jakimś czasie automatycznie się włącza i tak już zostaje. Bez podłączonego dekodera tego problemu nie ma. Wygląda na to, że dekoder wysyła jakiś sygnał i powoduje automatyczne włączanie się soundbara. Gdy podłączyłem soundbar przez przewód optyczny, wtedy tego problemu nie ma, ale muszę za każdym razem włączać i wyłączać soundbar osobno (brak funkcji automatycznego włączania razem z TV, co jest dla mnie niekomfortowe). Czy miał ktoś z was podobny problem i udało się go rozwiązać? Próbowałem już wielu ustawień i nic nie pomaga. Czy taki włączony soundbar, ale nie grający (nie chodzi o tryb gotowości, on jest po prostu włączony) pożera dużo prądu? Pozdrawiam, Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 Wyłącz sterowanie po HDMI tzw. HDMI-CEC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saga995 Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 Wyłączyłem w moim telewizorze "Bravia Sync" odpowiedzialne za sterowanie po HDMI, wtedy soundbar w ogóle nie działa. Wydaje mi się, że powinien w takim ustawieniu działać, ale czy HDMI-CEC nie jest potrzebny do ARC odpowiedzialnego za równoległe włączanie i wyłączanie z telewizorem? Jeżeli tak, to równie dobrze mogę go mieć podłączonego tak jak teraz - po kablu optycznym i samemu włączać/wyłączać pilotem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 ARC i HDMI-CEC to dwie różne funkcje niezależne od siebie. Wyłącz HDMI-CEC w dekoderze a nie telewizorze, bo jak pisałeś po odłączeniu dekodera problem nie występuje, więc winić należy dekoder. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saga995 Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Dziękuję Pawle za próbę pomocy. Wyłączyłem w dekoderze funkcję sterowania telewizorem (wyczytałem, że jest to odpowiednik HDMI-CEC). Niestety to nie pomogło. Próbowałem też zmienić tryb oszczędzania, ale to też nie pomogło. Dekoder ma bardzo minimalistyczne ustawienia. Soundbar dalej sam z siebie się włącza, gdy jest podpięty po HDMI. Napisałem też do Canal+, ich odpowiedź: Cytat Szanowny Panie,informuję, że zalecamy podłączenie dekodera do kina domowego/głośnika/soundbara kablem Spdif optycznym. Nie obserwujemy aby dekoder wysyłał sygnał powodujący wyłączanie się emitera dźwięku. Odpowiedź żenująca - nie dość, że napisali o "wyłączaniu" zamiast "włączaniu", to napisałem im wcześniej, że mam podłączony soundbar kablem optycznym i wtedy wszystko działa, ale muszę osobno włączać i wyłączać soundbar. No ale czego się spodziewać, jak to odpisywał jakiś konsultant, który wie co odpisać tylko w przypadku, gdy problem jest w jego instrukcji. Pozdrawiam, Piotrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 To faktycznie ciężki temat. A wcześniej używałeś jakiś inny dekoder w miejscu 4K ?Próbowałeś na innych gniazdach HDMI w telewizorze ?Próbowałeś zamieniać kable ? Co do poboru prądu to najlepiej byłoby zmierzyć jakimś najprostszym miernikiem poboru energii ale pewnie takiego nie posiadasz. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saga995 Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Okazało się, że to jednak nie dekoder - musiałem zrobić źle próbę (zbyt mało czasu czekałem), przepraszam bardzo za zamieszanie. Czyli problem jednak leży po stronie TV. Próbowałem testować różne gniazda HDMI - automatyczne włączanie soundbara działa tylko przy podłączeniu do HDMI ARC. Próbowałem wszystkie możliwe opcje w telewizorze Sony - wyłączenie Bravia Sync itp. ale nic nie pomaga. Kupiłem najprostszy watomierz, sprawdzę ile prądu pobiera i dam znać. Myślę też o uniwersalnym pilocie, który po prostu sam włączałby jednocześnie tv i soundbar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Soundbar włącza się gdy pojawi się sygnał ARC na porcie HDMI.To pewnie zamierzone działanie.On nie obsługuje CEC tylko czeka na sygnał po ARC. Na innych gniazdach go nie ma więc się nie włącza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekk1985 Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Witam, od kilku dni nie działają mi wszystkie audycje w 4k w ramach nc+go na ultraboxie. Dotychczas wszystko działało bezproblemowo, teraz uruchamiają się tylko programy które są na dysku. Z tych streamowanych z internetu wlącza się wszystko oprócz tego co w 4k, tak w dziale c+4k jak i bbc 4k. Widze tylko ikonke ładowania i nic więcej. Czy fakt posiadania zagranicznego ip ma tu znaczenie? Przez pierwszych pare tygodni wszystko działało. Dekoder i router były restartowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doxa123 Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 (edytowane) mam pilne pytanie, prosiłbym o pomoc. Mam dekoder PVR BOX+ 5800SX. Po braku prądu pokazuje ekran aktywacyjny, siłe sygnału, i obraz nie chce sie właczyć. resety itp nie pomagają, Setup na pilocie nie działa, dzwoniłem mieli coś tam zresetowac ale nie pomogło. Pytanie drugie - chce ten dekoder wymienic na nowszy, ale że umowe mam nie z NC+ a ze starą Nką pani przez telefon powiedziała że wymiana mi sie nie należy. Aczkolwiek jak sie uszkodzi itp to wymienią........generalnie zacinał sie już od dawna po wejściu w nagrania albo EPG. I teraz są dwa dekodery MediaBOX+ i 4K Ultra Box. Czy pomiedzy nimi są jakies róznice w jakości obrazu itp ? telewizor mam plazme Panasonica, 4K i tak na razie raczkuje dopiero. Za 4K pewnie coś trzeba płacić a i tak rachunek mam 70 zł wiec skłaniam sie ku MediaBox+ Edytowane 29 Listopada 2019 przez doxa123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 Mediabox to już leciwy sprzęt.Jak chcesz wymieniać na dekoder HD to już lepiej Premiuimboxa. Na mediaboxa jedynie pod warunkiem, że nie będzie opłaty miesięcznej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 Na Premiumboxa oczywiście też bez opłaty. Praktycznie to też stary już sprzęt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doxa123 Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 reasumujac jakbym wziął pakiet za 60 zł to jaki dekoder moge dobrać ? rozumiem ża warte uwagi są 4k ultra i premiumbox, w zalezności od pakietu pewnie coś za nie trzeba dopłacić. Są pomiędzy nimi róznice w obrazie w jakosci 1080i jak mam obecnie czy nie zawracać sobie głowy i brać to co taniej wyjdzie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 Reasumując to najkorzystniej brać promocję CA która z nawiązką rekompensuje miesięczne opłaty a dodatkowo pozwala mieć dekoder 4K za 0 zł miesięcznie.Szczegóły na PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kleyo Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 W dniu 25.11.2019 o 22:26, ircios napisał: @kleyo oczyść dysk. Sformatuj najlepiej. Dziękuję za pomoc, pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doxa123 Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 3 godziny temu, Pawel napisał: Reasumując to najkorzystniej brać promocję CA która z nawiązką rekompensuje miesięczne opłaty a dodatkowo pozwala mieć dekoder 4K za 0 zł miesięcznie.Szczegóły na PW nic do mnie nie dotarło na pw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 (edytowane) Mam taki problem, do konwertera Unicable jest podłączony Evobox oraz mini2000. Po odłączeniu tego mini i podłączeniu wifiboxa+ siła i jakość sygnału zero. Czy wifibox nie pójdzie na pojedynczym sygnale z Unicable czy jest popsuty? Edytowane 29 Listopada 2019 przez szunaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 (edytowane) Jaki dokładnie model konwertera Unicable masz? Wifibox+ nie obsługuje Unicable czyli trybu jednokablowego. Edytowane 29 Listopada 2019 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 (edytowane) Ale mi nie chodzi by obsługiwał tryb jednokablowy. W ogóle nie ma sygnału a na mini 2000 i starej Arivie jest. Znalazłem, ja mam ten Unicable z Polsatu który ma 2 Legacy Porty.Więc sygnał powinien być? https://pl.canalplus.com/pomoc/jaki-konwerter-wybrac-by-maksymalnie-wykorzystac-mozliwosci-dekodera Edytowane 30 Listopada 2019 przez szunaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.