czerstwy Opublikowano 23 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2022 Gdzie to można sprawdzić na Android tv bo jak dla mnie to wygląda za dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wodnik Szuwarek Opublikowano 23 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2022 8 minut temu, Pawop napisał: Czy na Tizenie C+4K rzeczywiście nadaje w 4K, czy jak na Androidzie w 1080p? Tak, jest 4K na Tizen. Na Androidzie to nie wiem, bo mam podłączonego Chromecasta 4 do TV FHD i jest czarny ekran z dźwiękiem na C+ 4K, za to Eleven 4K działa i się downscaluje do 1080p. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 23 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2022 Z tego co pamiętam to podczas transmisji wchodzi się w kółko zębate Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 23 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2022 W tym kółku o którym piszesz mam od jakości automatycznej i tą mam wybrana do 1080p-4k 380/2160, 17.00 MB/s. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 23 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2022 Testowałem Chromecast 4 i było max 1080p, ktoś jeszcze pisał, że miał podobnie. C+ oglądam na Tizenie i ładnie to wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 23 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2022 Ja odlądam na Android tv Sony XG9505 gdy zmieniłem z jakości automatycznej na tą z 17 mega jakość jest taka sama. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 23 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2022 5 minut temu, Pawop napisał: Testowałem Chromecadt 4 i było max 1080p, ktoś jeszcze pisał, że miał podobnie. C+ oglądam na Tizenie i ładnie to wygląda. Ja na Chromecast też mam 1080 10mbos, raz się zdarzyło że było do wyboru 4K 17 Mbps ale po kilku minutach miałem już tylko pierwszą opcję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 23 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2022 U mnie jest wersja z 17 mega i tv z HDR automat załącza HDR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 23 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2022 Na tizenie I na GC v4 wykrywa HDR. Na Google Chromecast v4 jest max opcja 1080p 10mb/s. Wydawać się może że jest to 17mb/s na tizenie bo aplikacja tenda od routera pokazuje że tv zużywa 11-19mb/s. Co ciekawe na GC v4 większy transfer zużywa opcja automatyczna niż ta maxymalna więc też możliwe że jest też bitrate 17mb/s ale nie da się tego jednoznacznie stwierdzić. Szkoda że wszyscy poza yt, nf i pv ukrywają bitrate 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 27 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2022 Kanał Fox zniknął z pakietu Fun & News czy to tylko błąd w grafice na stronie c+ online? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vigoo Opublikowano 29 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2022 Przez cały dzień nie mogę wejść w zakładkę "Moje konto". Jeśli nie anuluję subskrypcji, to jutro zapłacę za kolejny miesiąc, choć tego nie chcę. Czy oni robią to [beep] specjalnie? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 29 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2022 Potwierdzam, jest jakiś problem przy połączeniu z bazą danych i nie ma dostępu do zarządzania subskrypcją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 29 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2022 11 minut temu, vigoo napisał: Przez cały dzień nie mogę wejść w zakładkę "Moje konto". Jeśli nie anuluję subskrypcji, to jutro zapłacę za kolejny miesiąc, choć tego nie chcę. Czy oni robią to [beep] specjalnie? Zablokuj płatności internetowe kartą płatniczą i nic Ci nie pobiorą. Ustaw dodatkowo limit dzienny 1zł dla bezpieczeństwa 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slamer82 Opublikowano 29 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2022 (edytowane) U mnie jest podobnie ze zmianą karty płatniczej. Mam co prawda ważną do grudnia tego roku. Chciałem tak na próbę zmienić kartę, ale wyskoczył komunikat Jesteś w trakcie składania innego zamówienia. Dopiero po jego zakończeniu lub anulowaniu będziesz mógł złożyć zamówienie jeszcze raz. Sygnalizowałem ten problem w zeszły piątek i czekam za odpowiedzią od działu technicznego. Ogólnie mają jakiś bałagan. Edytowane 29 Lipca 2022 przez slamer82 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 29 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2022 45 minut temu, vigoo napisał: Przez cały dzień nie mogę wejść w zakładkę "Moje konto". Jeśli nie anuluję subskrypcji, to jutro zapłacę za kolejny miesiąc, choć tego nie chcę. Czy oni robią to [beep] specjalnie? U mnie wchodzi normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matinen Opublikowano 30 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2022 (edytowane) W dniu 29.07.2022 o 19:20, vigoo napisał: Przez cały dzień nie mogę wejść w zakładkę "Moje konto". Jeśli nie anuluję subskrypcji, to jutro zapłacę za kolejny miesiąc, choć tego nie chcę. Czy oni robią to [beep] specjalnie? Dlatego ja zawsze (jeżeli nie chcę automatycznego przedłużenia) anuluję subskrypcję zaraz po zapłacie. Ten system jest tak badziewny, że wolę się zabezpieczyć na wypadek takich sytuacji. Mam nadzieję, że jednak udało Ci się anulować. Edytowane 30 Lipca 2022 przez matinen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vigoo Opublikowano 31 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2022 Udało od strony banku a wczoraj jakby nigdy nic już wszystko działało jak należy. Taki zabieg okoliczności... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 31 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2022 (edytowane) U mnie też zbieg okoliczności i pomogła dopiero zmiana limitu w banku. Edytowane 31 Lipca 2022 przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matinen Opublikowano 31 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2022 (edytowane) Mam nadzieję, że c+ online wprowadzi jednak możliwość zakupu Viaplay za ich pośrednictwem. W bezpośredniej subskrypcji szykuje się duża podwyżka. https://m.wirtualnemedia_pl/m/artykul/viaplay-cena-nowa-pakiet-roczny Cena zupełnie nieadekwatna do oferowanej jakości. Edytowane 1 Sierpnia 2022 przez matinen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wodnik Szuwarek Opublikowano 4 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2022 Od dzisiaj nowa promocja. 6 miesięcy C+ za 180 zł płatne z góry. Poprzednio 198 zł. Co ciekawe, z pakietów dodatkowych PSP z Eleven nie jest liczony po 15 zł, tylko 10 zł, a więc 60 zł za 6 miesięcy płatne z góry. Natomiast w subskrypcji miesięcznej pojawił się nowy pakiet C+ Seriale i filmy za 29 zł. Jest to pakiet bazowy, którego można używać zamiennie z pakietem C+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matinen Opublikowano 4 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2022 Pojawiło się więcej szczegółów dotyczących współpracy Viaplay z C+: https://media2.pl/media/167834-Wszystkie-mecze-Premier-League-i-topowe-mecze-Bundesligi-dla-satelitarnych-abonentow-Canalplus.html Do KOŃCA WRZEŚNIA dla abonentów posiadających pakiet C+ będą dostępne wszystkie mecze Premier League i 3 mecze z kolejki Bundesligi na kanałach eventowych. Od września dostęp do Viaplay dla abonentów SATELITARNYCH. Czyli pojawia się też współpraca przy Bundeslidze. W tym komunikacie najbardziej niepokoi mnie precyzyjny dopisek (znowu) o ofercie satelitarnej. Czyli wygląda na to, że promocja na viapley nie będzie dotyczyć subskrybentów bez umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael112 Opublikowano 4 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2022 4 minuty temu, matinen napisał: W tym komunikacie najbardziej niepokoi mnie precyzyjny dopisek (znowu) o ofercie satelitarnej. Czyli wygląda na to, że promocja na viapley nie będzie dotyczyć subskrybentów bez umowy. Tam gdzieś jest WPROST napisane że dodatkowe transmisje nie będą dostępne dla subskrybentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matinen Opublikowano 4 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2022 (edytowane) Wprost nie jest napisane ale jest napisane tak: "We wrześniu, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, klienci satelitarni Canal+ zyskają możliwość zasubskrybowania Viaplay..." gdyby planowali tę ofertę dla subskrybentów dopisek "klienci satelitarni" byłby zbędny. Osobiście chciałbym się mylić ponieważ posiadam tylko ofertę online. @Wodnik Szuwarek dobry pomysł z wyodrębnieniem oferty filmowej. Szkoda, że nie byli w tym konsekwentni i w ofercie na 6 miesięcy nie ma pakietu filmowo - serialowego. Edytowane 4 Sierpnia 2022 przez matinen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniliovsky Opublikowano 4 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2022 @Wodnik Szuwarekdobrze że takie coś jest. Przyjdzie zima i brak meczów przez pewien okres to można wykupić bez sportowych Canal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucky Opublikowano 4 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2022 (edytowane) 1 godzinę temu, matinen napisał: Wprost nie jest napisane ale jest napisane tak: "We wrześniu, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, klienci satelitarni Canal+ zyskają możliwość zasubskrybowania Viaplay..." gdyby planowali tę ofertę dla subskrybentów dopisek "klienci satelitarni" byłby zbędny. Osobiście chciałbym się mylić ponieważ posiadam tylko ofertę online. @Wodnik Szuwarek dobry pomysł z wyodrębnieniem oferty filmowej. Szkoda, że nie byli w tym konsekwentni i w ofercie na 6 miesięcy nie ma pakietu filmowo - serialowego. Cytat: ”Uwaga! Wspomniane dodatkowe transmisje nie będą dostępne dla bezpośrednich subskrybentów CANAL+ online” Edytowane 4 Sierpnia 2022 przez lucky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.