Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla subskrybentów


kingofsouth
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

20 minut temu, vigoo napisał:

.....Wydawało mi się, że dotyczy to ewentualnej opcji wszystkich meczów tylko na satelicie, ale to już całkiem inna umowa i melodia przyszłości.

Jeśli będą pozostałe mecze na satelicie na kanałach C+ tylko dla abonentów sat, to pewnie operator ograniczy dostęp do C+Sport online na czas meczu.

Zobaczymy jak będzie, czas pokaże. Najpierw jednak muszą pokazać resztę meczy, co jest wielka niewiadomą. 

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, ircios napisał:
Jeśli będą pozostałe mecze na satelicie na kanałach C+ tylko dla abonentów sat, to pewnie operator ograniczy dostęp do C+Sport online na czas meczu.
Zobaczymy jak będzie, czas pokaże. Najpierw jednak muszą pokazać resztę meczy, co jest wielka niewiadomą. 

Napisane było, że BYĆ MOŻE będą wszystkie mecze PL dla widzów sat. Wątpię, żeby było to na C+Sport

9 godzin temu, Vaniliovsky napisał:

 

 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, marcin7650 napisał:

Mogą utworzyć nowy kanał linearny tylko z ligą angielską i go do usługi online nie dawać 😬. Aby nie.

Na fanpage Canal+ operator napisał, że mecze będą leciały na dotychczasowych kanałach satelitarnych C+Premium lub Sport 1-2. Dodatkowo wczesną jesienią będzie opcja dodania serwisu Viaplay dla użytkowników SAT pakietu Canal+Premium a docelowo też dla użytkowników Canal+Online

Edytowane przez bredny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałem poprzednio w dalszym ciągu nie potrafię rozgryźć co jest powodem przycinania u mnie kanałów live na xiaomi mi box (rozdzielczość zmieniłem). Nie jest tak by transmisja mi się cięła cały czas, wręcz są bardzo długie okresy, gdzie wszystko idzie bardzo ładnie i elegancko. Ale często np. pierwsze włączenie powoduje przycinanie, tylko to jest przycinanie raczej typu, że wiesza się cała aplikacja canal+, z kanału live nie da się wyjść, dopiero po chiwli się to udaje. Muszę wyjść z transmisji, wejść ponownie, często dalej tnie, więc znowu wyjść z całego canal+, czasem tak po kilka razy i w końcu za którymś razem zaskakuje i potem idzie już ok. Ale też nie zawsze tak się dzieje, np. rano dziś włączyłem i kanał szedł od razu bez zacinania, mimo że to było pierwsze włączenie. Innym razem włączyłem i czekałem z uruchomieniem aplikacji canal+ myśląc, że może chwilę trwa jak dobrze złapie wi-fi, i dopiero wtedy odpaliłem canal+, ale i tak cięło. Dziś nie wyszedłem z aplikacji, tylko przerzuciłem się na tv, a potem wróciłem na canal i o ile w poprzednich dniach po czymś takim nie cięło, to dziś cięło. I znowu trzeba było kilka razy powtórzyć akcję z wychodzeniem, wchodzeniem, aż w końcu zaskoczyło. Dlatego jestem zbity z tropu i nie wiem co może być przyczyną i co ewentualnie może zrobić, zmienić, by takie przycięcia się nie pojawiały?  

Pamięć z tego co patrzyłem to jest jeszcze sporo miejsca, ale mogę jakieś aplikacje usunąć, jeśli to mogłoby coś pomóc. Do tego nie wiem, może zrobić reset do ustawień fabrycznych całego urządzenia, tylko wtedy potem znowu będzie trzeba wszystko wprowadzać od nowa, ale może to coś by dało?

Edytowane przez Lipel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Pawop napisał:

@Lipel miałem Mi Boxa 4K i też u mnie Viaplay przycinał. Tak juz chyba z nim jest, być może za stary Android.

Być może, tym bardziej, że właśnie ciężko tutaj mi do końca ustalić jakiś konkrety powód przycinania, bo tak jak napisałem próbowałem różnych wariantów uruchamiania itp. i nie da się przewidzieć kiedy się zacznie zacinać i tak jakby przymuli i zawiesi całą aplikację czy nawet całego mi boxa. Bo tak właśnie te zacięcia wyglądają, jakby przymuliło całe urządzenie lub aplikację, a nie tylko i wyłącznie kanał live, czyli raczej to świadczy, że nie jest problemem prędkości internetu czy coś w tym stylu. Więc pewnie albo problemem jest mi box, albo coś z syngałem wi-fi. Czym innym jest jakieś lekkie przycięcie, takie ledwo zauważalne i transmisja idzie potem płynnie dalej (tutaj wiadomo, że tak się może zdarzyć, jakieś zakłócenie czy coś), a czym innym takie totalne zacięcie, przymulenie, że nic nie da się zrobić i trzeba kilkukrotnie wyłączać, włączać aplikację, by w końcu transmisja poszła sprawnie.

 

A u Ciebie to było właśnie takie przycinanie po prostu w trakcie transmisji, krótkotrwałe,, że za chwilę ruszało dalej, czy po prostu cięło tak, że wszystko zaczynało mulić, ale potem dało się normalnie oglądać?

Edytowane przez Lipel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak jest u Was z filmami? Wczoraj pierwszy raz puściłem sobie film i zaraz po włączeniu miałem dokładnie te same problemy co często po włączeniu transmisji live. Włączyłem i od razu mi zacina, więc wychodzę, wchodzę ponownie, dalej zacina, wychodzę, wchodzę, zacina. Dopiero jak w końcu wejdę i zatnie mi tak na amen, że mi box nie reaguje przez moment na żadne przyciski z pilota i urządzenie jakby się totalnie wiesza, to dopiero jak po czymś takim wyjdę i ponownie wejdę w na film (czy transmisję live), to dopiero wtedy film mi odpalił i poszedł potem bezproblemowo (chociaż na samej końcówce nie tyle zaciął się tak jak na początku, ale po prostu stanął i się ładował przez chwilę). A ostatnio jak puściłem sobie transmisję live, to o dziwo od początku do końca, czyli prawie 2h szło ok i nie miałem takich przygód "na starcie" jak mi się często przydarza. Kompletnie nie mam pojęcia co powoduje te początkowo problemy z uruchomieniem czy to filmu czy kanału live. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi się właśnie wydaje, że to raczej u mnie kwestia tego mi boxa. Tylko czy można coś zrobić czy po prostu stary model i nie daje już rady (niedługo będzie miał 2lata)? Nie mam jakoś wiele aplikacji zainstalowanych, ale coś tam mogę odinstalować. Może też reset urządzenia typu, wyłączę z prądu i włączę z powrotem coś da? Przywracać ustawień fabrycznych mi się za bardzo nie chce, bo potem byłoby trochę roboty, ale w ostateczności pewnie będzie trzeba tego też spróbować.

Jest to w sumie trochę dziwne. Bo jak ostatnio oglądałem coś live, to tak jak mówiłem, nie miałem kompletnie żadnych problemów. Wszedłem sobie od razu na aplikacje canal+, potem live i poszło elegancko. A wczoraj film mi zaczął od tych przycinek i już myślałem, że w ogóle nie pójdzie, ale w końcu właśnie zawiesił się całkowicie, a tak jak wspominałem po takim zawieszeniu, potem już idzie. Jedyna różnica, że filmu nie włączyłem tak jakby od razu po uruchomieniu aplikacji. Po pierwszym uruchomieniu na chwilę poszedłem sobie na transmisję tenisa (przy tej transmisji nie było żadnych problemów z uruchomieniem, czyli tak samo jak w poniedziałek, co wyklucza moją pierwszą teorię, że te problemy z zacinaniem pojawiają się z pierwszym uruchomieniem). Więc ten tenis szedł dobrze, skończył się, na chwilę poszedłem na tv i chyba mi boxa całkowicie wyłączyłem pilotem, a potem postanowiłem sobie puścić film, więc ponownie uruchomiłem mi boxa, aplikację canal+, wyszukałem sobie film przez wyszukiwarkę i od razu zaczęło się to mulenie i przycinanie.

Edytowane przez Lipel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...