Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla subskrybentów


kingofsouth
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

17 minut temu, marcin7650 napisał:

Powiedzcie proszę jak to zrobić ( za 10pln) ? Bo gdy klikam w link to pokazuje mi cenę 45 zł 😬.

Spróbuj wygenerować kod i aktywować go w tym miejscu. Powinno się udać.

https://kup.pl.canalplus.com/kod/zrealizuj

Ja mam voucher na tych samych zasadach ważny do 19 lipca. Jest ktoś chętny?

Edytowane przez slamer82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

K ..a czegoś tu nie rozumiem, dlaczego w aplikacji canal+online nie mam canal+4k który rzekomo jest na urządzeniu Amazon fire stick 4k a podobno inni mają - od czego to zależy od szczęścia czy od widzimisie nadawcy???

Kto mi racjonalnie odpowie co jeszcze trzeba zrobić by mieć ten magiczny c+4k

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Canal+ nawiązał współpracę z Viaplay. Można było się tego spodziewać. Podstawowe pytanie (jak dla mnie) to czy subskrybenci c+ online również dostaną Viaplay na preferencyjnych warunkach?

https://media.pl.canalplus.com/198503-viaplay-group-oraz-canal-polska-uzgodnily-warunki-znaczacego-partnerstwa-w-zakresie-dystrybucji-tresci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie pierwsze techniczne pytanie. Jak ostatnie dni włączałem jakieś sportowe kanały live, to szło bez problemu. Dziś przed chwilą sobie uruchomiłem i od początku transmisja cięła i się wieszała. Potem wyłączyłem raz, drugi, w końcu za trzecim czy czwartym razem ruszyło i teraz idzie póki co bez cięcia. Pytanie czym to może być spowodowane? Ogólnie zwróciłem uwagę, że samo menu canal+ mi się dużo dłużej ładowało niż w poprzednich dniach. Czasem się mi też zdarza jak uruchamiam netflixa, że zaraz po wejściu nie widzi filmów, dopiero po jakimś czasie zaskakuje (mam xiaomi mi boxa). I teraz nie wiem czy po prostu urządzenie z opóźnieniem po uruchomieniu dopiero łapie dobre wi-fi i dopiero wtedy transmisja rusza bez cięcia, czy coś trzeba będzie w ustawieniach zmieniać (da się coś w ogóle zmienić jeśli dalej by tak cięło?).

Znowu teraz po ok.10minutach jak ładnie szło, transmisja się zwiesiła, tylko tym razem nie zacinało, po prostu wyskoczył ślimaczek i się ładuje, inna sprawa, że cały canal+ w tym momencie niedostępny nawet główne menu się ładuje. Po chwili udaje się znowu wejść i teraz idzie dobrze.

Dalej już przez ponad 30minut wszystko idzie ładnie, bez przycinania, wieszania się, ładowania.

 

Trochę za bardzo nie wiem jakie są powody tego przycinania. Wieczorem włączyłem znowu transmisję na żywo, początkowo wszystko szło super, ale jakoś lekko mi coś przycięło i szło dalej, ale obraz lekko stracił płynność, więc postanowiłem wyjść i włączyć jeszcze raz, ale wtedy zaczęło ciąć tak jak za pierwszym razem, że nie dało się nic oglądać. Trwało to chwilę, w końcu poszło i już do końca szło bez żadnych zakłóceń.

Więc nie wiem czy to taki "urok" tej usługi, czy coś u mnie może być problemem? Ogólnie nie ogląda się źle, jak już pójdzie to ładnie to idzie, ale są jakieś momenty z problemami.

Edytowane przez Lipel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...