Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla subskrybentów


kingofsouth
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Od wczoraj mam problem z ich dekoderem Box 4k i aplikacją na android TV. 2x box od Xiaomi, telewizor z androidem, telefon. Wszędzie to samo. Raz działa na którymś z urządzeń Live TV, a raz komunikat o przekroczeniu przyznanych licencji i błąd DRM_5. Tyle miesięcy było ok. Internet to światłowód Inea 1Gb. Może ktoś wie o co chodzi? Pomoc Canal+ rozkłada ręce. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Przemorawicz napisał:

Od wczoraj mam problem z ich dekoderem Box 4k i aplikacją na android TV. 2x box od Xiaomi, telewizor z androidem, telefon. Wszędzie to samo. Raz działa na którymś z urządzeń Live TV, a raz komunikat o przekroczeniu przyznanych licencji i błąd DRM_5. Tyle miesięcy było ok. Internet to światłowód Inea 1Gb. Może ktoś wie o co chodzi? Pomoc Canal+ rozkłada ręce. 

2 strumienie max,  nie wylogowałeś urządzeń

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że do tej pory oglądałem bez problemu na Canal+ box 4k i dwóch androidach. Od wczoraj wyłączam wszystkie urządzenia z sieci i na jednym podlaczonym jest nadal ten problem, po czym po kilku godzinach wszystko działa, by po chwili było to samo. Dla pewności zmieniłem już hasło. Nic nie pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DRM_5 nie jest związany z tym, że mogą być 2 urządzenia na raz. W przeglądarce jest bardziej szczegółowy komunikat, który mówi o tym, że przekroczono 10 zarejestrowanych urządzeń w ciągu 3 dni.

 

U mnie też się to stało w sobotę, a w życiu tylu urządzeń nie używałem. Konsultant też rozkładał ręce, kazali mailem pisać do pomocy technicznej. Napisałem i do tej pory poza przyjęciem zgłoszenia cisza, ale chociaż naprawiło się samo po kilku godzinach i do tej pory działa.

 

Druga ciekawostka jest też taka, że jednocześnie naprawił się u mnie błąd z czarnym ekranem (to co opisywałem wcześniej i zastąpiło błąd UPES_187). Nie było aktualizacji aplikacji, więc już sam nie ogarniam co się dzieje. Znając życie to przejściowe i za jakiś czas znowu się zepsuje ¯\_(ツ)_/¯

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie można podejrzeć samemu i BOK twierdzi, że oni też nie mają wglądu i ogólnie nic nie mogą. Ani zobaczyć listy, ani wylogować wszystkich urządzeń, ani zresetować limitu...

 

U mnie jak mówię, naprawiło się samo po paru godzinach, ale co to spowodowało jest zagadką. Podejrzewam, że np. przeglądarka za każdym razem rejestrowała się jako nowe urządzenie z jakiegoś powodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...