Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla subskrybentów


kingofsouth
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@michael112 HBO Go idzie pełna jakość w Kodi, w Max tylko na urządzeniach certyfikowanych L1.

Że w C+ że nie da się obejść wiesz. Ja anulowałam subskrypcję pakietu podstawowego i dodatkowych, reklamacja napisana, jeszcze nierozpatrzona.

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 hours ago, LorDx said:

reklamacja z powodu DRM ? :D co oni robią niewłaściwie ?

Zważając na to, że w Playerze cała paczka C+, a w PBG kanały Canal+ Sport 3, 4 i tematyczne są dostępne i nie mają tak "kosmicznych" zabezpieczeń (a większość kanałów z oferty typu Eleven, NGC, Fox, AXN, Filmbox, MTV, TVN24 itd jest dostępnych też np. w WP Pilot w ogóle bez żadnego DRM) to wygląda to trochę tak, że w Canal+ znowu porywają się z motyką na słońce jak z modułami CI ECP, cyferkami wyświetlanymi na dedykowanych dekoderach operatora itd bo jeszcze ktoś by chciał te mecze puścić na Youtubie, a równocześnie w 20 kablówkach te same kanały lecą bez parowania na modułach pamiętających 2010 rok albo dekoderach, które nagrywają na USB ;).

Edytowane przez bgmnt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może gdzieś to mają testowo wdrożone, ale na kilku losowych kanałach z pakietu podstawowego na Firefoxie dalej leci w 1080p 4 Mbps z serwerów Videostara bez żadnego DRM.

C+ mimo najwyższej jakości pixeloza 540p :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież google jasno pisze że ma L3 dla przeglądarek i pochodne, max 720p, to samo netflix o tym pisze.

z 4mb na wp to faktycznie super HD :)

nie mam tam subskrypcji bo bym sprawdził z drm ile dają :)

 

Microsoft EdgeWersja 96.0.1054.62 (Oficjalna kompilacja) (wersja 64-bitowa)

Downloading bitrate (Kbit/s) : 8000.000 / 128.000

Estimated bandwidth (Kbit/s) : 216438.374 /-

 

z takim zapasem ciężko żeby coś cięło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.12.2021 o 07:30, LorDx napisał:

reklamacja z powodu DRM ? :D co oni robią niewłaściwie ?

Przede wszystkim restrykcje są na niektórych urządzeniach z L1 i ja mam takie, jest to tablet Samsunga. W apce SD. To jest punkt główny reklamacji, a przy okazji napisałam wszystko co myślę tych kosmicznych restrykcjach. Pewnie nie przejmą się, ale tak trzeba, bo od samego pisania po forach raczej nic się nie poprawi. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@LorDx To 4 Mbps jest wystarczające do AXN czy innego Foxa, które na satelicie mają średnio po 3 mega. Nie widzę tutaj problemu ;). Obraz i tak jest o wiele lepszy niż w usłudze C+, które zaszalało z ograniczeniami.

PBG również daje 1080p i 5-8 Mbps zależnie od kanału. I do kolekcji zabawnych zabezpieczeń od C+ mamy jeszcze te dopiski online pod logotypami w ich własnej usłudze, kiedy w PBG na kanałach C+ ich nie ma (i mamy bez problemu 1080p zamiast 720p wyglądającego jak 540p na tej samej przeglądarce/sprzęcie). Jaki to ma sens? Ktoś w ogóle nad tym panuje? Bo mam wątpliwości.

A no i zarówno Amazon jak i Netflix na FF z odpowiednim pluginem latają w 1080p.

Edytowane przez bgmnt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy zastosowaniu odpowiedniego kodeka starcza, c+ puszcza 264 i zdupiło coś przy przepustowości w apce, tablet 1080p rwie a amazon prime chodzi 1080p

coś zdupili przy strumieniu adaptacyjnym, za dużo naraz podają równolegle :)) nieraz 5-6 strumieni leci, coś w kodeku jest nie tak.

same problemy z tym google :)

 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Promocja z fresco jest akceptowany, ale cena pozostaje taka sama. Brak redukcji na canal+ (45 zł). Ostatnie 2 miesiące mam rabat bez problem. Po zrealizowaniu kuponu, kolejna wpłata 0 zł w 25 stycznia ale konto pokazuje 105zl (Canal+, Hbo, Netflix, Polsat sport, Eleven i Fun and News)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanko do Was. Czy da się sprawdzić z poziomu samsung smart tv jaką jakość nadaje canal+ online? Np. w aplikacji netflixa widzę po naciśnięciu "i" jaka jest jakość (przykładowo 17.61Mb/s / 2160p) a w aplikacji c+ ta opcja nie działa. W smartfonie albo po włączeniu c+ z poziomu google chrumcast 4 jest chociaż opcja wybrania wybrania jakości a w aplikacji c+ na smart tv nie ma żadnej opcji wyboru. Dodaję focie

20220101-160839-HDR.jpg20220101-161752-HDR.jpg20220101-162054-HDR.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Kody „Canal+ online na 1 miesiąc” tylko dla nowych użytkowników Canal+, nie sumują się. Do realizacji kodu niezbędne jest podanie danych karty płatniczej (w tym przejście weryfikacji płatności 1zł), w przypadku braku dezaktywacji usługi przed upływem darmowego okresu będzie pobierana opłata 50 zł, za każdy kolejny rozpoczęty miesiąc.

 

https://filmyzlays.lays.pl/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...