Skocz do zawartości

WiFiBox+ (Sagemcom DSIW74)


ircios
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Teraz nie chodzi mi o status MR tylko diagnostyka->sieć jaki jest adres IP w głównym, sprawdź też w dodatkowym jaki jest IP i jaki stan połączenia sieci (nie status MR) :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adres IP głównego 192.168.8.107 a dodatkowego IP. 192.168.8.101 teraz na planszy na której są wyświetlane oba dekodery w zakładce status i diagnostyka widnieje połączenie ok i system działa poprawnie zobaczę za parę minut czy się nic nie zerwie z tym łączem być może to wina WiFi i jeszcze jedno jak nie było łącza to na ww ekranie nie pojawia się adres IP głównego deka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

W takim razie prawdopodobnie jest to wina połączenia WiFi, może jakiś problem z AP/Routerem z którym łączą się dekodery, przypadkiem nie posiadasz internetu radiowego ? (wnioskuje po adresach IP po standardowo routery nie mają takich adresów IP, a takie jak podałeś 192.168.8.xxx stosują czesto operatorzy netu radiowego)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Problem nie leży w samym routerze tylko w tym, że adresy IP nie są przydzielane przez Twój router tylko przez DHCP operatora internetu, są 2 rozwiązania:

 

1. Przepinasz skrętkę idącą z systemu antenowego do wejścia WAN Routera, logujesz się do panelu routera i uruchamiasz DHCP (będzie wykorzystana funkcja NAT)

2. Nic nie zmieniasz w routerze, tylko w obu dekoderach wchodzisz w instalacje/konfiguracje sieci i ustawiasz konfigurację reczną tak aby adresy IP były przypisane

ręcznie i niezależne od DHCP operatora. Po prostu przepisz na kartkę wszystkie parametry konfiguracyjne z dekoderów a następnie wybierz konfigurarację reczną i wpisz

te parametry z "palca" i zatwierdź. Nawet jak wysypie się sieć operatora to dekodery bedą miały przypisane na stałe IP oraz maskę i bedą się łączyły bez problemu między sobą 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Od kilku dni posiadam dekoder Wifibox + wraz z dyskiem zewnętrznym 500 GB. Do wcześniejszego dekodera używałem swój własny dysk 750 GB. Wiem, że tamte wszystkie filmy mi przepadły...a teraz pytanie mam takie... czy mogę te dwa dyski używać na przemian ? Raz podłączać jeden a raz drugi? Czy też będą się automatycznie formatowały ? Bo wiem, że się formatują jak jest inny dekoder...a czy gdy dekoder jest ten sam to mogę używać oba dyski bez utraty wcześniejszych nagrań ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Od kilku dni posiadam dekoder Wifibox + wraz z dyskiem zewnętrznym 500 GB. Do wcześniejszego dekodera używałem swój własny dysk 750 GB. Wiem, że tamte wszystkie filmy mi przepadły...a teraz pytanie mam takie... czy mogę te dwa dyski używać na przemian ? Raz podłączać jeden a raz drugi? Czy też będą się automatycznie formatowały ? Bo wiem, że się formatują jak jest inny dekoder...a czy gdy dekoder jest ten sam to mogę używać oba dyski bez utraty wcześniejszych nagrań ?

 

Tak, wifibox rozpozna, że to był "jego" dysk i nie będzie go ponownie formatował. Możesz mieć bibiotekę nagrań na kilku dyskach i będzie to działać.

Pozdrawiam

Adrian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam inne pytanko, czy takiego dysku zew. juz nigdzie sie nie da uzywac ? Wlasnie odpialem dysk, na Tv i na kompie go nie rozpoznaje ? Czy juz mi dysk przepadl ?

Jeśli nagrania z tego dysku nie są Ci potrzebne to po prostu trzeba usunąć partycje i go sformatować.

Podłączasz do kompa, prawym na mój komputer, zarządzaj, menadżer dysków i masz tam swój dysk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam. Przed chwilą zadzwoniła do mnie pani z infolinii i zaproponowała mi bezpłatną dostawę tegoż dekodera w ramach wymiany sprzętu. Powiedziałem jej, że posiadam już swój własny dekoder Technisat Digyboxx HD i kolejny dekoder HD mi nie potrzebny. I tutaj pani powiedziała, że mam prawo nie przyjmować dekodera, ale w razie problemów z odbiorem kanałów nie będę sobie rościł prawa do jakichkolwiek zażaleń i protestów. O co tutaj chodzi ? Czy to była tylko taka oficjalna formułka czy zmienia się coś, co spowoduje, że prędzej czy później kanały na Technisacie przestaną mi chodzić ? Zmienia się system kodowania, czy co ? Nie wiem co mam zrobić, bo kolejny grat w domu mi nie potrzebny, jeśli mój śmiga dobrze, ale jeśli będzie to konieczne to wezmę tego WifiBox+, tylko pytanie - czy muszę ? Kartę mam z Cyfry z Nagravision, jeśli ma to jakieś znaczenie.

 

I jeszcze jedno pytanie - czy na tym dekoderze jest opcja ustawienia listy ulubionych kanałów ? Chciałbym mieć interesujące mnie kanały w konkretnej dla mnie kolejności i dla mnie ta funkcja jest bardzo ważna. Czekam na pomoc. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam i bardzo prosze o pomoc w odnalezieniu opcji ulubionych kanalow na danym dekoderze .

Nie moge zdnej opcji znalesc na pilocie lub w menu dekodera .

Czy ktos kumaty moglby mi wytlumaczyc lopatologicznie krok po kroku jak ustawic ulubione kanaly i zmienic ich kolejnosc

bo lista kanalow od nc+ jest beznadziejna i porozrzucana . Ten kto ja ukladal chyba byl :crazy:

Mam taki sam dekoder jak kolega powyzej.

Dzieki bardzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy włączę NC+ GO TV wybieram kolekcje TVN włączam wybrany materiał pojawiają się reklamy kiedy reklamy się kończą zawiesza się obraz staje sie czarny wracając do normalnego oglądania TV słychać głos obrazu brak na wszystkich kanałach tylko wyciągniecie wtyczki pomaga :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...