Skocz do zawartości

WiFiBox+ (Sagemcom DSIW74)


ircios
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak masz 2 pejsy to w żadnym wypadku nie możesz  mieć 2 dekoderów bez dysku. Bzdury gadają.  Wiem bo dam mam 2 Pejsy i wiem co mi proponują.  Zadzwoń i powiedz, że chcesz wymienić dekoder główny.  Tylko o tym wspomnij.  Dekoder główny. Dzwoń. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, dzięki. Jutro ich jeszcze pomęczę.

Powiem że chcę wymienić pejsa na jakiś dekoder z dyskiem aby było jeden do jednego z zachowaniem funkcjonalności sprzętu. A jak nie to niech mi sprawnego pejsa dadzą.

 

EDIT

 

Nie ma możliwości wymiany za darmo na wifi premium box i już. Takie coś usłyszałem.

Złożyłem reklamację, uzasadniając to że mam w umowie wpisaną dzierżawę 2 x pvr peace i MR za 0 i z uwagi na to że umowa obowiązuje obie strony to domagam się wymiany starych, szwankujących dekoderów na inne działające ale zapewniające tą samą funkcjonalność lub wyższą bez opłat jak to jest zawarte w umowie.

Edytowane przez mk77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.12.2019 o 17:58, mk77 napisał:

Rozmawiałem właśnie z 3 różnymi konsultantami. 

Pierwszy to jakieś nie porozumienie chyba nie wiedział do końca jakiej firmy ofertę sprzedaje. Druga konsultantka powiedziała że na 100% mogę mieć dwa WiFi boxy a co do WiFi premium boxa nie była pewna że mogę wymienić za darmo i powiedziała że to w punkcie mogę ustalić ale poprosiłem aby mnie przełączyła do kogoś kto mi to potwierdzi na 100% ale przełączanie się nie powiodło. 3 konsultant pewny tego co mówi i dość ogarnięty chyba powiedział że mogę wziąć 2 x wifibox za 0zł lub jednego WiFi premium boxa ale za 10zl miesięcznie i aktywacja 79zl ale jeśli bym tak chciał to on poleca dekoder 4k bo jest lepszy i też 10zl miesięcznie ale aktywacja 0zl.

 

Powiedziała że nie wie bo dobrze widziała że jest za 10 zł. 

W dniu 4.12.2019 o 18:11, ircios napisał:

Jak masz 2 pejsy to w żadnym wypadku nie możesz  mieć 2 dekoderów bez dysku. Bzdury gadają.  Wiem bo dam mam 2 Pejsy i wiem co mi proponują.  Zadzwoń i powiedz, że chcesz wymienić dekoder główny.  Tylko o tym wspomnij.  Dekoder główny. Dzwoń. 

Bzdury to Ty piszesz. Jak zechce to dostanie dwa wifibox za darmo. Pytanie tylko czy chce? Ale wracając do sedna może mieć 2 wifibox. 

W dniu 4.12.2019 o 21:05, mk77 napisał:

Ok, dzięki. Jutro ich jeszcze pomęczę.

Powiem że chcę wymienić pejsa na jakiś dekoder z dyskiem aby było jeden do jednego z zachowaniem funkcjonalności sprzętu. A jak nie to niech mi sprawnego pejsa dadzą.

 

EDIT

 

Nie ma możliwości wymiany za darmo na wifi premium box i już. Takie coś usłyszałem.

Złożyłem reklamację, uzasadniając to że mam w umowie wpisaną dzierżawę 2 x pvr peace i MR za 0 i z uwagi na to że umowa obowiązuje obie strony to domagam się wymiany starych, szwankujących dekoderów na inne działające ale zapewniające tą samą funkcjonalność lub wyższą bez opłat jak to jest zawarte w umowie.

Wymienisz pace za pace lub pace za wifibox. To są wymiany bezpłatne. Jak chcesz inny sprzęt to z opłatami np. Wifipremium czy 4k za 10 zł. Lepiej poczekać i zrobić to przy przedłużeniu umowy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, roberttosat napisał:

Bzdury to Ty piszesz. Jak zechce to dostanie dwa wifibox za darmo. Pytanie tylko czy chce? Ale wracając do sedna może mieć 2 wifibox. 

??? Może i bzdury klepie, ale ten konsultant jeszcze większe, skoro ktoś dzwoni z prośbą o wymianę dekodera głównego PVR na PVR.  I co mu proponuje Wifiboxa? ????

Dlaczego mi nie zaproponowano Wifiboxa gdy dla sprawdzenia zadzwoniłem w lato za ilę i na jaki mogę wymienić sprzęt, Wiesz dlaczego nie zaproponowano? Bo MR będzie od ITI w sieci i nie dadzą 2×Wifibox o czym dobrze wiesz, jeśli chodzi o MR.  Propozycje miałem Wifipremium+Wifibox, Ultrabox4k z Wifibox, ale powiedziałem, że tylko główny chcę wymienić, bo drugi ma zostać Pejs, to tylko opcja była WifiPremiumbox 49/5 lub Ultrabox 4k. 99/15. Pomijam ceny kosmos

Bzdury pisze??

A może teraz się zmieniło i robią z ludzi jeszcze większych idiotów i każą wymienić PVR na szrota Wifibox, a za kilka miesięcy wymiana na PVR z opłatą i aktywacją tzn jeleni szukają. 

 

Czasy Cyfry minęły. Był MR niezależny w ofercie. Można było mieć 2 gołe karty, 2 razy Pejs. Pejs + goła karta, 2×Sagemcoma, Sagemcom+ gołą kartą. 

Te czasy minęły. ITI nie pozwoli aby ktoś miał MR niezależny z 2×Wifibox.  A może o czymś nie wiem??

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomijając aspekty techniczne MR czyli czy mogą być 2 dekodery z dyskiem czy bez dysku to patrząc tak z punktu widzenia zapisów w umowie.

Mam w umowie zapis o dzierżawie 2 dekoderów z wbudowanym dyskiem i umożliwiających nagrywanie jednego kanału a oglądanie innego i to mam za 0 zł miesięcznie.

Jeśli ten sprzęt szwankuje to wydaje mi się że mam prawo żądać od nich aby wymienili mi sprzęt na sprzęt tej samej klasy lub wyższy jeśli takich już nie posiadają w ofercie.

Dlatego złożyłem reklamację bo w zamian pvr pace chcą mi wcisnąć deki bez dysku i bez możliwości nagrywania innego kanału niż w danej chwili oglądam.

Oczywiście nie będę się upierać przy wymianie na 2 dekodery typu wifi premium box. Będę zadowolony jak dostanę jeden premium i jeden zwykły box.

Chyba że nie mam racji i jest błąd w moim toku myślenia ? Jeśli tak to mnie poprawcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, roberttosat napisał:

Przecież jak masz uszkodzonego pace to dostaniesz w zamian też pace. Dostaniesz dokładnie ta sama klasę sprzętu. Nie rozumiem w czym problem. Przymusowej wymiany na wifioba przecież nie ma. 

Sam im powiedziałem że mogą wymienić na inny PACE.

Problem w tym że powiedzieli mi że nie mają już PACE i nie wymieniają na nie i mogę za 0zł dostać tylko wifi box.

Chyba że gdzieś sam sobie znajdę punkt w którym mają to może mi wymienią. To mam latać sam po wszystkich punktach i szukać bo może gdzieś mają dekoder ?

 

Edytowane przez mk77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, mk77 napisał:

Pomijając aspekty techniczne MR czyli czy mogą być 2 dekodery z dyskiem czy bez dysku to patrząc tak z punktu widzenia zapisów w umowie.

Mam w umowie zapis o dzierżawie 2 dekoderów z wbudowanym dyskiem i umożliwiających nagrywanie jednego kanału a oglądanie innego i to mam za 0 zł miesięcznie.

Jeśli ten sprzęt szwankuje to wydaje mi się że mam prawo żądać od nich aby wymienili mi sprzęt na sprzęt tej samej klasy lub wyższy jeśli takich już nie posiadają w ofercie.

Dlatego złożyłem reklamację bo w zamian pvr pace chcą mi wcisnąć deki bez dysku i bez możliwości nagrywania innego kanału niż w danej chwili oglądam.

Oczywiście nie będę się upierać przy wymianie na 2 dekodery typu wifi premium box. Będę zadowolony jak dostanę jeden premium i jeden zwykły box.

Chyba że nie mam racji i jest błąd w moim toku myślenia ? Jeśli tak to mnie poprawcie.

Oczywiście, że masz prawo zamiany PVR jak jest zepsuty. I guzik to powinno Cię interesować, że  nie mają PVR Pejs. Jesli nawet sprzedawca z APS ma rację i proponują Ci szmelc bez dysku to łamią regulamin.  Nie ma najmniejszego problemu, abyś dostał WifiPremiumbox i Wifibox. Dobrze, że reklamację złożyłeś. Poinformuj jak ją zakończyli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, roberttosat napisał:

U mnie jak się kończą to bez problemu dosylaja i mam na bieżąco. Maja obowiązek Ci zamówić.  

Ja od konsultantki usłyszałem że jeśli chcę wymienić na pvr pace to mam szukać sobie sam w punktach ale z tego co ona wie to marne szanse bo już ich nie wydają.

8 godzin temu, ircios napisał:

Poinformuj jak ją zakończyli.

Dam znać jaki będzie wynik reklamacji.

 

Prześledziłem jeszcze wątek o PVR PACE i ludzie który wymieniali pace na inny pace to nie wiele im to dawało bo te niby nowe były tak samo lub nawet bardziej wadliwe. To tym bardziej teraz się utwierdzam że nie warto latać i szukać jakiś dostępnych pejsów aby tylko zaliczyć wymianę.

Ja po prostu chcę otrzymać działający sprzęt o podobnej funkcjonalności do tego co obecnie posiadam i cieszyć się dalej ofertą programową za którą co miesiąc płacę. To chyba nie wielkie wymagania ?

Edytowane przez mk77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nie wiecie czy kiedyś ten DSiW74 będzie obsługiwał CEC?

W ultraboxie4K pięknie to chodzi. Gaszę tuner a on gasi mi tv. Załączam TV i załącza mi sie UB.

Tutaj w tym złomie tak sie nie da nie mówiąc o tym że zdarza się że oglądam kanał i nagle widzę na lcd napis boot.

Edytowane przez mniam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam taki nietypowy telewizor.Plazma Panasonic.Nie wiem czy lcd Panasa też tak mają ale w plaźmie żeby włączyć telewizor należy przytrzymać kilka sekund klawisz Power. Widać po diodzie, że telewizor odbiera komendy ale z opóźnieniem się uruchamia. A pilot od dekodera wysyła komendę do telewizora zbyt krótko i ten się nie załącza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.12.2019 o 17:28, K63 napisał:

Albo masz nietypowy telewizor, albo źle skonfigurowany pilot. Nie przypominam sobie by nie udało mi się skonfigurować pilota pod napotkany u klienta telewizor. O ile dobrze pamiętam, pilot jest wstępnie skonfigurowany pod Samsunga.

Mam najbardziej typowy na świecie. Philips 55PUS7101/12.

Wielokrotnie próbowałem i niestety nie działa.

 Z tunerem VU+ nie ma problemu wszystko działa tylko ten szrot mnie wnerwia bo musze nacisnąć na pilocie od satelity przycisk tv aby wyłączyć telewizor.

Edytowane przez mniam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, mniam napisał:

Mam najbardziej typowy na świecie. Philips 55PUS7101/12.

Wielokrotnie próbowałem i niestety nie działa.

 Z tunerem VU+ nie ma problemu wszystko działa tylko ten szrot mnie wnerwia bo musze nacisnąć na pilocie od satelity przycisk tv aby wyłączyć telewizor.

Mam Philipsa 49PUS7502/12 i wszystko działa bez problemu. Na Toshibie też.

Edytowane przez latonio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.12.2019 o 14:30, mk77 napisał:

Dam znać jaki będzie wynik reklamacji. 

 

Zalogowałem się dziś na ica aby sprawdzić status mojej reklamacji i zobaczyłem że reklamacja zakończona i odpowiedź udzielona 15.12.2019r.

Nikt się ze mną nie kontaktował w tej sprawie i żadnej odpowiedzi mi nie udzielał.

           
           
 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jestem zdziwiony i to bardzo, choć może poziom mojego zdziwienia może być spowodowany moją naiwnością i roszczeniową postawą.

Po kolei.

Wczoraj dowiedziałem się od konsultantki że 15 grudnia odpowiedź została do mnie wysłana na maila. Zdziwiłem się bo jej nie otrzymałem (przegrzebałem foldery spam itp i nic) ale obiecano mi że zostanie wysłana wiadomość jeszcze raz. Ponownie się zdziwiłem bo znów nie otrzymałem tej wiadomości pomimo że poprosiłem o wysyłkę na inny adres email w innej domenie bo może się zdarzyć że na jakąś domenę wiadomości nie dochodzą.

Dzisiaj po rozmowie z konsultantką znów się zdziwiłem bo w systemie  nie było żadnej informacji o tym że odpowiedź na reklamację miała być wysłana jeszcze raz, ale na szczęście odczytano mi treść odpowiedzi na reklamację.

Sam już nie wiem czy to powinno mnie dziwić czy nie ale w dużym skrócie odpowiedź była taka że jak psuje mi się dekoder to muszę oddać go do punktu oni go tam sprawdzą i jeśli faktycznie będzie uszkodzony to mi go łaskawie wymienią na PVR Pace pod warunkiem że taki będą mieć na stanie a jak nie to mam sobie sam latać po punktach i szukać dekodera na wymianę. Jeśli nie znajdę sobie dekodera to oni łaskawie wymienią mi na WiFi boxa i to za darmo! Jeśli chcę jednak Wifi Premiium Boxa to mi wymienią ale za opłatą zawartą w cenniku a nie w umowie. Dodatkowo usłyszałem że przecież to tylko parę złotych to w czym problem.

Jak bym miał taki kaprys i chciał wymienić sobie dekodery oba i na jakie chcę to mogą mi wymienić bo oczywiście frontem do klienta i mogę wziąć co chcę i płacić im za to co chcę i nawet nowy MR mi dadzą, tylko nie dopytałem czy za cenę z cennika czy z umowy.

 

Nie wiem czy mam się dalej dziwić ? czy jednak nie ma nic dziwnego w takim podejściu do klienta który co miesiąc od około 10lat płaci im co miesiąc jakąś kwotę.

 

PS: oczywiście mogę się odwołać do sądu jeśli się nie zgadzam z odpowiedzią na reklamację. Ciekawe czy w sądzie by się też zdziwili.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.11.2019 o 18:06, robertokot25 napisał:

[...] na jedenym TV (9 letni Sharp) nie trybi mi Ultrabox (błąd HDCP) i wifiboxa (czarny ekran bez reakcji).. inne  urządzenia na tym TV wczesniej działały bez problemów...

 

Ja miałem problemy na nowym Sharpie: po wymuszonej wymianie na wifiboxa - tylko (nie chcieli przedłużyć umowy bez wymiany - tłumaczyli się niekompatybilnością kodowania starych kart) ruszyło dopiero na którymś z kolei kablu HDMI i chodzi do tej pory bez problemów... Ten sam tuner i stary kabel na TV Sony - chodzi bez problemu...

 

P.S. Tekst "bez problemu" nie dotyczy zawieszania się na kanałach DVB-S, niedziałaniem TimeShiftu na dyskach >32GB itd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...