Jump to content

mk77

Users
  • Content Count

    164
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralna

About mk77

  • Rank
    Czasami wpadam

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mam obecnie do końca roku HBO z HBO Go. Czy jest możliwość pozostawienia po tym okresie darmowym samego HBO Go i jeśli tak to na jaką cenę można liczyć?
  2. Rozmowa z ogarniętym i bardzo konkretnym konsultantem (złożone wypowiedzenie) Wybrane usługi Pakiet Extra+ z CANAL+, HBO, CANAL+4K ULTRA HD, Eleven Sports, FOX Play, HBO GO, MISTRZOWSKA PIŁKA, MULTIROOM STANDARD, Nat Geo Play, NAJEM PVR, Najem PVR (Multiroom) Wybrane promocje Extra+ z CANAL+ 79,99 zł 24 m, a po tym okresie 88,99 zł/m dla Abonentów (05/20) L, CANAL+ 4K ULTRA HD 0 zł/m dla Abonentów (07/20), Eleven Sports 11,90 zł/m dla Abonentów (01/18), HBO z nc+go TV HBO GO 0 zł 2 m i 25 zł/m dla Abonentów, Mistrzowska Piłka za 0zł/m dla Abone
  3. Czyli walczyć o Start+ z pełną paczką Canal+ i Canal+4K oraz MP za 60zł eleven za 12zł i czy wymienię wtedy jeden dekoder 4K z dyskiem za 5zł ? Czy przy tym pakiecie nie ma szans na to ? Choć w Start+ nie ma ani FOX HD ani discovery. To pozostaje albo Comfort albo Optimum
  4. W zasadzie to oglądam poza paczka canal+, MP, elevenami to TVN turbo, Fox HD i czasami Discovery. Oczywiście TVN, Polsat i TVP też mogą być
  5. Przy przedłużaniu umowy, schodząc z Extra+, lepiej zejść na optimum czy comfort ? Nie wiem co lepiej cenowo wyjdzie optimim czy comfort, i do nich cała paczka Canal+, MP, Eleven, Canal+4K i dekoder z dyskiem 4K i drugi w MR PVR Pace.
  6. O co chodzi z tymi pakietami Nowy Comfort + a zwykły Comfort+ ?? Raz jest tu na forum pisane z przedrostkiem Nowy czasami bez. Po zmianach pakietów na stronie platformy nie ma żadnego pakietu o nazwie Nowy Comfort+.
  7. Umowa do końca lutego 2021 Poszedłem dziś do punktu złożyć wypowiedzenie i dostałem propozycję Extra+ Canal+(10), Canal+4K, MP za - 80zł Eleven - 12zł Dekoder 4K z dyskiem - 10zł Powiedziałem że jak dostanę dekoder z dyskiem za 5zł to przedłużę umowę odrazu. Niestety nie była w stanie zejść do 5zł ale powiedziała że jak system przemieli to moje wypowiedzenie to może taka opcja się pojawi.
  8. Obecnie mam Extra+ Canal+(6), MP, Eleven, FOX Play, 2xPVR Pace, MR na cameleonach - płacę za to teraz 92zł Chcę wynegocjować coś takiego Extra+ Canal+(10), Canal+4K, MP, Eleven i wymienić główny dekoder na 4K i zostawić drugi dekoder aby pozostać przy starym MR Czy jest szansa ugrać to w podobnych pieniądzach jak dotychczas ?
  9. W ofercie przedłużenia umowy chcę wymienić jeden z dwóch PVR Pace (z dwoma cameleonami) na dekoder 4K. Usłyszałem, że jeśli chcę dekoder 4K to muszę karty wymienić na Caymany i przejść na nowy MR, płatny dodatkowo 10 zł, bo karta Cayman nie będzie działać z PVR Pace, ani dekoder 4K nie będzie działać z Cameleonem. Tłumaczyłem konsultantce, że to nie jest tak, ale ta szła w zaparte, więc proszę o potwierdzenie, jak to naprawdę jest. Czy mogę mieć główny dekoder 4K i dekoder do MR PVR Pace, zostając na MR z Canal+?
  10. Mam umowę do końca lutego 2021. Czy mogę już dziś złożyć wypowiedzenie umowy z datą zakończenie okresu obowiązkowego, bo atakują mnie telefonami z drogimi ofertami? Jeśli tak to czy mogę zrobić to u konsultanta czy osobiście w punkcie?
  11. Obecnie posiadam Extra+Canal+(6), Eleven, Mistrzowska piłka, FOX Play (nawet nie wiem co to jest) i do tego 2xPACE PVR za 0zł i MR na kameleonach za 0 zł. Za to wszystko płacę 91zł Dziś zadzwoniła konsultantka i powiedziała że muszę wziąć pełną paczkę 10 canal+ bo nie dzielą już jak kiedyś i za to bym płacił 96zł Dodatkowo mogę wymienić dekoder na WifPremium+ za 5zł miesięcznie i 0zł aktywacji. Zależy mi na tym co mam chcę utrzymać taką samą ofertę programową i najchętniej wymienić oba dekodery PVR Pace najlepiej na jeden 4k i drugi może być bez dysku. Na jaką ofertę mogę
  12. Ja w zeszłym roku przerabiałem to. Mam 2 x pace pvr wraz z MR za 0 zł i jeden się resetował i ogólnie sprawiał problemy i chciałem wymienić oba albo chociaż jeden na wifi premium box lub 4k. Usłyszałem że na takich samych warunkach czyli za 0zł nie ma szans. Też podniosłem ten argument że w umowie mam za 0zł i powinni wymienić na sprzęt tej samej klasy. Zadzwoniłem do punktu i gość w punkcie powiedział abym przyjechał to jakoś się dogadamy. Przyjechałem zostawiłem pace na "testy" i usłyszałem że może się uda za 5zł miesięcznie wyrwać dekoder 4k. Wróciłem po jakiejś godzinie i s
  13. W strefie canalplus pokazuje mi 3 opcje - wymiana dekodara na 4k - 5zł/mc lub z dyskiem 1T 10zł/mc aktywacja 0zł - wymiana dekodara na 4k - 5zł/mc lub z dyskiem 1T 10zł/mc aktywacja 99zł - wymiana dekodara na WiFiPremiumBOX - 5zł/mc aktywacja 49zł ale czy da się oba pejsy na 4k wymienić to nie wiem w sumie to mógł by być też jeden 4K i jeden wifipremiumbox Do tego 4K bez dysku można swój dysk podłączyć ? W sumie udało mi się 2 razy wyklikać wymianę dekodera na 4K. To może się uda wymienić oba pejsy na 4K.
  14. Jakieś pół roku temu chciałem wymienić Pejsa na coś nowszego ale to była droga przez mękę. Jak już w miarę się dogadałem i miałem iść do punktu wymienić na dekoder wifipremium box albo 4K to w ostatniej chwili sprzedawce w punkcie podniósł mi miesięczną opłatę za dzierżawę i wręcz wyśmiał że mam Pejsy bo to złom i tylko dlatego mam za 0zł oba bo to złom (choć od ładnych kilku lat mam je za darmo jak była to jeszcze nowość) Czy teraz coś się zmieniło w podejściu do wymiany ? Jak bym chciał wymienić oba pejsy na dwa deki 4K to na jakie opłaty mogę liczyć ? i czy wogólę mogę liczyć na coś?
  15. No jestem zdziwiony i to bardzo, choć może poziom mojego zdziwienia może być spowodowany moją naiwnością i roszczeniową postawą. Po kolei. Wczoraj dowiedziałem się od konsultantki że 15 grudnia odpowiedź została do mnie wysłana na maila. Zdziwiłem się bo jej nie otrzymałem (przegrzebałem foldery spam itp i nic) ale obiecano mi że zostanie wysłana wiadomość jeszcze raz. Ponownie się zdziwiłem bo znów nie otrzymałem tej wiadomości pomimo że poprosiłem o wysyłkę na inny adres email w innej domenie bo może się zdarzyć że na jakąś domenę wiadomości nie dochodzą. Dzisiaj po rozmowie z
×
×
  • Create New...