Jump to content

mk77

Users
  • Content Count

    150
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About mk77

  • Rank
    Czasami wpadam
  1. No jestem zdziwiony i to bardzo, choć może poziom mojego zdziwienia może być spowodowany moją naiwnością i roszczeniową postawą. Po kolei. Wczoraj dowiedziałem się od konsultantki że 15 grudnia odpowiedź została do mnie wysłana na maila. Zdziwiłem się bo jej nie otrzymałem (przegrzebałem foldery spam itp i nic) ale obiecano mi że zostanie wysłana wiadomość jeszcze raz. Ponownie się zdziwiłem bo znów nie otrzymałem tej wiadomości pomimo że poprosiłem o wysyłkę na inny adres email w innej domenie bo może się zdarzyć że na jakąś domenę wiadomości nie dochodzą. Dzisiaj po rozmowie z konsultantką znów się zdziwiłem bo w systemie nie było żadnej informacji o tym że odpowiedź na reklamację miała być wysłana jeszcze raz, ale na szczęście odczytano mi treść odpowiedzi na reklamację. Sam już nie wiem czy to powinno mnie dziwić czy nie ale w dużym skrócie odpowiedź była taka że jak psuje mi się dekoder to muszę oddać go do punktu oni go tam sprawdzą i jeśli faktycznie będzie uszkodzony to mi go łaskawie wymienią na PVR Pace pod warunkiem że taki będą mieć na stanie a jak nie to mam sobie sam latać po punktach i szukać dekodera na wymianę. Jeśli nie znajdę sobie dekodera to oni łaskawie wymienią mi na WiFi boxa i to za darmo! Jeśli chcę jednak Wifi Premiium Boxa to mi wymienią ale za opłatą zawartą w cenniku a nie w umowie. Dodatkowo usłyszałem że przecież to tylko parę złotych to w czym problem. Jak bym miał taki kaprys i chciał wymienić sobie dekodery oba i na jakie chcę to mogą mi wymienić bo oczywiście frontem do klienta i mogę wziąć co chcę i płacić im za to co chcę i nawet nowy MR mi dadzą, tylko nie dopytałem czy za cenę z cennika czy z umowy. Nie wiem czy mam się dalej dziwić ? czy jednak nie ma nic dziwnego w takim podejściu do klienta który co miesiąc od około 10lat płaci im co miesiąc jakąś kwotę. PS: oczywiście mogę się odwołać do sądu jeśli się nie zgadzam z odpowiedzią na reklamację. Ciekawe czy w sądzie by się też zdziwili.
  2. Zalogowałem się dziś na ica aby sprawdzić status mojej reklamacji i zobaczyłem że reklamacja zakończona i odpowiedź udzielona 15.12.2019r. Nikt się ze mną nie kontaktował w tej sprawie i żadnej odpowiedzi mi nie udzielał.
  3. Ja od konsultantki usłyszałem że jeśli chcę wymienić na pvr pace to mam szukać sobie sam w punktach ale z tego co ona wie to marne szanse bo już ich nie wydają. Dam znać jaki będzie wynik reklamacji. Prześledziłem jeszcze wątek o PVR PACE i ludzie który wymieniali pace na inny pace to nie wiele im to dawało bo te niby nowe były tak samo lub nawet bardziej wadliwe. To tym bardziej teraz się utwierdzam że nie warto latać i szukać jakiś dostępnych pejsów aby tylko zaliczyć wymianę. Ja po prostu chcę otrzymać działający sprzęt o podobnej funkcjonalności do tego co obecnie posiadam i cieszyć się dalej ofertą programową za którą co miesiąc płacę. To chyba nie wielkie wymagania ?
  4. Sam im powiedziałem że mogą wymienić na inny PACE. Problem w tym że powiedzieli mi że nie mają już PACE i nie wymieniają na nie i mogę za 0zł dostać tylko wifi box. Chyba że gdzieś sam sobie znajdę punkt w którym mają to może mi wymienią. To mam latać sam po wszystkich punktach i szukać bo może gdzieś mają dekoder ?
  5. Pomijając aspekty techniczne MR czyli czy mogą być 2 dekodery z dyskiem czy bez dysku to patrząc tak z punktu widzenia zapisów w umowie. Mam w umowie zapis o dzierżawie 2 dekoderów z wbudowanym dyskiem i umożliwiających nagrywanie jednego kanału a oglądanie innego i to mam za 0 zł miesięcznie. Jeśli ten sprzęt szwankuje to wydaje mi się że mam prawo żądać od nich aby wymienili mi sprzęt na sprzęt tej samej klasy lub wyższy jeśli takich już nie posiadają w ofercie. Dlatego złożyłem reklamację bo w zamian pvr pace chcą mi wcisnąć deki bez dysku i bez możliwości nagrywania innego kanału niż w danej chwili oglądam. Oczywiście nie będę się upierać przy wymianie na 2 dekodery typu wifi premium box. Będę zadowolony jak dostanę jeden premium i jeden zwykły box. Chyba że nie mam racji i jest błąd w moim toku myślenia ? Jeśli tak to mnie poprawcie.
  6. Ok, dzięki. Jutro ich jeszcze pomęczę. Powiem że chcę wymienić pejsa na jakiś dekoder z dyskiem aby było jeden do jednego z zachowaniem funkcjonalności sprzętu. A jak nie to niech mi sprawnego pejsa dadzą. EDIT Nie ma możliwości wymiany za darmo na wifi premium box i już. Takie coś usłyszałem. Złożyłem reklamację, uzasadniając to że mam w umowie wpisaną dzierżawę 2 x pvr peace i MR za 0 i z uwagi na to że umowa obowiązuje obie strony to domagam się wymiany starych, szwankujących dekoderów na inne działające ale zapewniające tą samą funkcjonalność lub wyższą bez opłat jak to jest zawarte w umowie.
  7. Rozmawiałem właśnie z 3 różnymi konsultantami. Pierwszy to jakieś nie porozumienie chyba nie wiedział do końca jakiej firmy ofertę sprzedaje. Druga konsultantka powiedziała że na 100% mogę mieć dwa WiFi boxy a co do WiFi premium boxa nie była pewna że mogę wymienić za darmo i powiedziała że to w punkcie mogę ustalić ale poprosiłem aby mnie przełączyła do kogoś kto mi to potwierdzi na 100% ale przełączanie się nie powiodło. 3 konsultant pewny tego co mówi i dość ogarnięty chyba powiedział że mogę wziąć 2 x wifibox za 0zł lub jednego WiFi premium boxa ale za 10zl miesięcznie i aktywacja 79zl ale jeśli bym tak chciał to on poleca dekoder 4k bo jest lepszy i też 10zl miesięcznie ale aktywacja 0zl.
  8. No to konsultantka mi naściemniała bo dwa razy ją pytałem czy oba pejsy będą wymienione na wifibox to potwierdziła że tak. Umowę mam jeszcze ważna przez ponad rok i mam pakiet extra i 6C+ i eleveny oraz Polsaty z ligą mistrzów i płace za to 92zl Odnośnie tego dekodera 4K to negocjować aby było 0zl za miesiąc i ewentualnie 49 aktywacji (w tym c+4K za 0zł)? Dłużej już nie chcę zwlekać z wymianą bo ten sprzęt co mam to już mnie dobija.
  9. Posiadam obecnie 2 dekodery PVR PACE (0zł za najem i 0zł za MR) i z uwagi na to że zawieszają się to mogę je bez kosztowo wymienić na WiFi Box - jako wymiana serwisowa. Opłaty pozostaną nadal 0zł. Warto wymieniać na te dekodery ? czy iść może w inne opcje ? Dostałem też ofertę wymiany jednego dekodera na ten dekoder 4K bez opłaty aktywacyjnej i z opłatą miesięczną 10zł w tym miał bym za darmo kanał 4K Co sądzicie o tej ofercie i czy warto w to wchodzić ? jeśli nie to jaki inny dekoder ?
×
×
  • Create New...