Skocz do zawartości

VOD nie działa. Gdzie leży problem?


monika_
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry, 

 

ktoś ma pomysł dlaczego nie mogę obejrzeć na vod czegokolwiek poza filmami na hbo go? Mogę przeglądać listy z filmami, serialami itp, ale kiedy próbuję jakiś puścić jest tylko kółko ładowania i tyle. Nie uruchamia się nic poza właśnie hbo go. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, maniek357 napisał:

To chyba problem na linii dostawca internetu -> serwery c+. Było już gdzieś na forum, że u niektórych dostawców są problemy z VOD. 

Ale to możliwe w takim razie, że chodzi tylko hbo go? Teraz jeszcze sprawdzałam i to samo. Problemy zaczęły się jak podpisaliśmy nową umowę z canal+ i zmieniliśmy dekoder na 4k.

Ps. Radio internetowa też działa...

Edytowane przez monika_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Ozzy666 napisał:

Dekodery mogą mieć problem z IPv6, trzeba router przestawić na IPv4. Ja miałem taki problem jak Ty, tylko internet mam od Orange i ta zmiana IP mi pomogła.

 

Router jest na IPv4 ale problem jest nadal. Przywróciłam również ustawienia fabryczne. Nic nie pomaga. Będę dzwonić do pomocy technicznej, może ktoś coś wymyśli. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, xxxPhoenix napisał:

U mnie ten sam problem. Dziala czasem Canal+ Vod, HBO Go. Wszystko inne nie chodzi. Czasem pojawia sie pasek z minutami ale i tak zawiecha. Czy to ze jestem zagranica ma jakis wplyw?? Mam przeciez wlaczona zgode na korzystanie w Unii. Zreszta na komorce i kompie wszystko chodzi.

Ta zgoda dotyczy nc+ Go, dekodera nie możesz wywozić za granicę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam,

 

Czy ktoś z Was sobie z tym poradził? Walczę z tym od kilku dni i nic nie pomaga. Faktycznie kilka dni temu po wielu latach użtkowania, w tym pond 2 latach z tym samym sprzętem sieciowym okazało się nagle że używając dekodera 4K nie mogę odpalić żadnej treści z VOD poza HBO GO. Nie pomaga resetowanie i zmiana dekodera, nie pomaga reset z nowe ustawienia sieci, w tym specjalnie ręcznie próbowałem na innych pasmach i kanałach (IPv4). Nic nic nic.... ale drugi mały dekoderem do Multiroom działa bez problemu na tej samej sieci. O co tu chodzi...?

 

Precyzyjniej, chodzi o NC+ GO TV uruchamiane z dekodera. Jestem podłączony do światłowodu i nigdy nie było problemu. Treści też mogę jak wcześniej kolega pisąłm tylko przeglądać, po uruchominiu jest 5 sekund zawiechy i komunikact "wystąpił problem z odtwarzaniem". Tyle.

Edytowane przez WojtekF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

🦆

 

Zgodnie z Rozdziałem V. punkt 17. Regulaminu świadczenia usług korzystanie z usług dopuszczalne jest jedynie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

Od 1 kwietnia 2018 r. weszło w życie rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/1128 z dnia 14 czerwca 2017r, którego celem jest zapewnienie konsumentom możliwości korzystania z usług online na terenie Unii Europejskiej w zakresie dostępu do treści (w tym muzycznych i audiowizualnych) także podczas pobytu w innym państwie członkowskim UE niż państwo, w którym mieszka abonent. Więcej szczegółów znajdziesz tutaj.

 

WSKAZÓWKA

Jeśli wyjeżdżasz do jednego z krajów członkowskich Unii Europejskiej tymczasowo, to będziesz mieć możliwość korzystania z naszych serwisów online (w szczególności nc+ GO).

 

Z telewizyjnych usług online nie może skorzystać osoba, mieszkająca poza granicami Polski oraz abonenci, którzy zawarli umowy na firmę.

 

 

🦆

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 4 miesiące temu...
W dniu 26.08.2021 o 14:00, WojtekF napisał:

Czy ktoś z Was sobie z tym poradził? Walczę z tym od kilku dni i nic nie pomaga. Faktycznie kilka dni temu po wielu latach użtkowania, w tym pond 2 latach z tym samym sprzętem sieciowym okazało się nagle że używając dekodera 4K nie mogę odpalić żadnej treści z VOD poza HBO GO. Nie pomaga resetowanie i zmiana dekodera, nie pomaga reset z nowe ustawienia sieci, w tym specjalnie ręcznie próbowałem na innych pasmach i kanałach (IPv4). Nic nic nic.... ale drugi mały dekoderem do Multiroom działa bez problemu na tej samej sieci. O co tu chodzi...?

 

Precyzyjniej, chodzi o NC+ GO TV uruchamiane z dekodera. Jestem podłączony do światłowodu i nigdy nie było problemu. Treści też mogę jak wcześniej kolega pisąłm tylko przeglądać, po uruchominiu jest 5 sekund zawiechy i komunikact "wystąpił problem z odtwarzaniem". Tyle.

 

Witam.

Mam podobny problem. Do niedawna wszystko działało OK ale od ponad miesiąca mam problem z NC+ GO na Ultrabox+ 4k. Dekoder podłączony do światłowodu Orange po WiFi, test sieci przechodzi pozytywnie, multiroom aktywny, Radio działa, Netflix (a raczej ramówka) działa tylko kiedy próbuję włączyć internetową kolekcję nc+ go - wskakuje czarny ekran i lipa. Ultraboxa podłączyłem do routera w telefonie i tu - wszystko działa! Wracając do wifi po światłowodzie - dalej nic. Resetowałem dekoder do ustawień fabrycznych, wyłączałem z prądu - bez rezultatu. Wychodzi na to, że problem leży po stronie Orange, ale przecież przez ostatnie dwa lata wszystko śmigało...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, PawelTSW napisał:

Wymień 

 

Żeby to było takie proste...

Poszedłem do salonu, podpięli pod swój internet i działało. Wróciłem do domu podłączyłem pod swój i... lipa.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...