Vaniliovsky Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2019 31 minut temu, On0818 napisał: Witam. Mam taki problem ponieważ chciałbym aktywować sobie pakiet Ekstraklasa, mam pakiet Familijny Max i to jeszcze z dodatkami i jestem już po okresie rabatowym i ten pakiet nie jest u mnie dostępny o co w tym chodzi? Wyślij zrzut ekranu z ICOK. Wejdź na zakładkę "Telewizja" i wyślij zrzut pakietów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2019 2 godziny temu, On0818 napisał: Witam. Mam taki problem ponieważ chciałbym aktywować sobie pakiet Ekstraklasa, mam pakiet Familijny Max i to jeszcze z dodatkami i jestem już po okresie rabatowym i ten pakiet nie jest u mnie dostępny o co w tym chodzi? Witam. Czy pakiet Familijny Max HD obowiązuje jako minimalne zobowiązanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
On0818 Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2019 No właśnie nie. Pytanie dlaczego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniliovsky Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Wykupienie pakietu ekstraklasa jest możliwe tylko i wyłączenie jeśli posiadasz minimalne zobowiązanie na pakiet Familijny Max HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
On0818 Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2019 (edytowane) No rozumiem tylko dlaczego cały czas mam zobowiązanie na zwykły Familijny skoro już dawno zdecydowałem i tam dzwoniłem że chcę mieć Familijny Max po okresie rabatowym? Edytowane 5 Sierpnia 2019 przez On0818 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2019 A w umowie jaki masz Familijny, bo telefonicznie nie zmienisz pakietu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2019 5 godzin temu, On0818 napisał: No rozumiem tylko dlaczego cały czas mam zobowiązanie na zwykły Familijny skoro już dawno zdecydowałem i tam dzwoniłem że chcę mieć Familijny Max po okresie rabatowym? Proszę, prześlij zrzut ekranu Twojego podstawowego zobowiązania z zakładki w Internetowym Centrum Obsługi Klienta (Usługi -> Telewizja). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
On0818 Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2019 https://ifotos.pl/z/qswhrwh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2019 (edytowane) W tym przypadku minimalne zobowiązanie przy zawieraniu umowy to Familijny HD, dlatego możliwość dokupienia pakietu Ekstraklasa będzie dostępna tylko po przedłużeniu kontraktu. Jeśli jesteś zainteresowany nowymi warunkami, napisz do mnie wiadomość prywatną. Edytowane 6 Sierpnia 2019 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2019 @On0818 mogłeś zakryć numer karty w dekoderze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipol Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Witam moje konto w icok zostało zablokowane mam pytanie czy odblokuje się za kilka dni samoistnie czy muszę dzwonić do bok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2019 zadzwoń. Samo się nie odblokuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2019 21 godzin temu, Hipol napisał: Witam moje konto w icok zostało zablokowane mam pytanie czy odblokuje się za kilka dni samoistnie czy muszę dzwonić do bok Witam. Jeśli nie odblokowałeś jeszcze konta, to napisz do mnie wiadomość prywatną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
On0818 Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Mam jeszcze raz pytanie odnośnie Polsat Sport Premium w ICOK. Mój okres rozliczeniowy to 4 dzień miesiąca. A więc kiedy najlepiej uruchomić tą usługę w icok już przed 4 września czy piątego? Włączam ten pakiet 1 raz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2019 5 Września. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bulgar1994 Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 Witam, dziś zakupiłem Evoboxa Stream i nie mogę założyć konta na icoku. Wyskakuje mi komunikat "niepoprawny numer karty lub PESEL". Może być tak, że nie dotarła do systemu informacja, że podpisałem dziś umowę u nich? Druga kwestia jest taka, że na swoim e-mailu mam zarejestrowane konto Icok dla DTH u rodziców. Chciałbym zmienić ten adres na inny, a na swoim utworzyć Icoka dla OTT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 Witam. Tak, prawdopodobnie dane nie są jeszcze widoczne w systemie. Na adres mailowy może być zarejestrowane jedno konto. W tym wypadku najpierw należy usunąć obecne dla TV satelitarnej, a następnie będzie możliwość ponownej rejestracji. Możesz w tej sprawie napisać do mnie wiadomość prywatną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 55 minut temu, Bulgar1994 napisał: Druga kwestia jest taka, że na swoim e-mailu mam zarejestrowane konto Icok dla DTH u rodziców. Chciałbym zmienić ten adres na inny, a na swoim utworzyć Icoka dla OTT E-mail masz jako login konta ? Lepiej według mnie używać numeru karty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bulgar1994 Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 32 minuty temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Witam. Tak, prawdopodobnie dane nie są jeszcze widoczne w systemie. Na adres mailowy może być zarejestrowane jedno konto. W tym wypadku najpierw należy usunąć obecne dla TV satelitarnej, a następnie będzie możliwość ponownej rejestracji. Możesz w tej sprawie napisać do mnie wiadomość prywatną. Mniej więcej jak długo muszę czekać, żeby założyć konto na Icok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 W jakim kanale sprzedaży została podpisana umowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bulgar1994 Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 Salon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 W takim wypadku możliwość rejestracji powinna być jeszcze dzisiaj w godzinach wieczornych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bulgar1994 Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 Ok, to spróbuję później założyć konto. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 14 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2019 Mam pytanie odnośnie konta ICOK w Cyfrowym Polsacie. Mam takie właśnie konto od samego początku mojej "przygody" z Cyfrowym Polsatem, które mam zarejestrowane na dany adres e-mail. Teraz chciałbym zmienić ten adres e-mail, tzn. aby logować się na moje konto ICOK przy użyciu innego adresu e-mail. Mam też drugą skrzynkę mailową. I moje pytanie: czy i jak mogę zmienić mój adres e-mail w logowaniu się do konta ICOK? Czy muszę w tym celu usunąć moje obecne konto ICOK i ponownie założyć nowe z użyciem już innego adresu e-mail, czy też mogę to zrobić przy użyciu obecnie posiadanego już konta ICOK? Generalnie chodzi mi to, aby zmienić w Cyfrowym Polsacie swój adres e-mail na nowy, którym od tej pory będę się posługiwał do logowania się na moje konto ICOK, a także żeby ten sam, nowy adres e-mail był moim adresem kontaktowym z Cyfrowym Polsatem. Proszę o wskazówki, jak to "ugryźć". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 14 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2019 Jeśli chodzi i email kontaktowy to wejdź w ICOK > Twoje Dane > Edytuj i tam możesz zmienić na nowy i Zatwierdź, co do samego konta ICOK to chyba większy problem, kiedyś tu ktoś podobne pytanie zadał i w odpowiedzi jak dobrze kojarzę było że trzeba aktualne zamknąć i uruchomić nowe, głowy nie daję, ale poczytaj trochę wstecz może znajdziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.