Jump to content
andrzejnet

ICOK - Internetowe Centrum Obsługi Klienta

Recommended Posts

Ja też mam, ale po włączeniu modyfikuj usługę pokazuje mi się kwota 129 zamiast 99. Jak tam u was?

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie pokazuje, że nie mam aktywnych żadnych usług :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie też pokazuje głupoty.Płace 74,99 za wszystko co posiadam, a pokazuje 104.99.

 

To mi ulżyło, bo to znaczy, że to błąd globalny.

Edited by Barti
Poprawiono niechlujną pisownię w poście.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślę że na razie jeszcze nie wszystko wdrożone jak trzeba ,pewnie za jakiś czas wszystko będzie działać prawidłowo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@tomkep działa dla umów, dla pre-paida już nie. Chyba muszę sprzedać moduł CAM z pre-paidem, bo nic dobrego z niego już nie będzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widocznie w cudowny sposób umowy Ci się rozmnożyły-no cóż nie pozostaje Ci nic innego ...płać i płacz  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ICOK - zakładka "Twoje dane", niżej masz "Dane dla usług" i tam wyczytasz "Pozostały okres obowiązywania umowy".

Share this post


Link to post
Share on other sites

ICOK wyświetla jakieś dziwne dane. Co śmieszne, konsultanci twierdzą, że u nich wyświetla prawidłowo, dałem im zrzut na @, ale nic nie odpowiedzieli. Prepaid to już masakra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coś się nie mogę zalogować do ICOKU, po naciśnięciu ZALOGUJ nic się nie dzieje.

 

U mnie iCOK działa poprawnie. Ja korzystam z przeglądarki Mozilla Firefox.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakiej przeglądarki używasz? U mnie problem występuje na chromie.

Używam Chrome.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam mam pytanie czy ktoś z was wymieniał dekoder lub moduł w punkcie Plusa? Ile trwała podmiana dekoderów w ICOK? Ja wymieniłem Samsunga DSB-H370G na HD5500S w Punkcie Plusa w dniu 4 grudnia 2016 r. i do tej pory w ICOK mam na "stanie" Samsunga DSB-H370G.

 

Wiem, że jak kiedyś wymieniałem w APS-ie to taka podmiana trwała max. 3 dni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To bardzo dziwne, że tyle trwa podmiana dekoderów w ICOK ale nie podnoszę larum, bo mam pakiet techniczny czyli prawie full nadanie :) 

A tak to ile taki pakiet techniczny ma swoją ważność?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przeważnie do najbliższego okresu rozliczeniowego

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od jakiegoś czasu nie mogę za nic zalogować sie na konto.Jestem prawie pewien że dane do logowania są prawidłowe a blokują mi konto.Chciałem tylko ponowić uprawnienia do dekodera by zobaczyć czy coś sie zmieniło w nim.Zaznaczam że nie opłacony i od bardzo dawna zablokowany.Na infolinię nie chce mi sie dzwonić bo bardzo długie oczekiwania na konsultanta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To normalne,ja co miesiąc muszę wysyłać e-maila  bo mi blokują i nie mogę nic opłacić.A hasło wpisuje dobre.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...