Michu_97 Opublikowano 6 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2022 Do tych co mają pakiet L - czy macie już MiniMini+ i teleTOON+? Nie chce mi się codziennie ponawiać uprawnień... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly801 Opublikowano 6 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2022 u mnie są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truszek Opublikowano 6 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2022 U mnie nie ma 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raafmix Opublikowano 13 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2022 Witam! Chyba padł mi pilot do dekodera HD 5500s. Objawia się to tym, że działają tylko niektóre przyciski. Czy trzeba wymieniać komplet (dekoder i pilot) czy można dostać na wymianę sam pilot? Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 13 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2022 Ja gdy wymieniałem a robiłem to już wiele razy to tylko sam pilot- nie daj se jakiemuś cwaniakowi z APS wciskać że trzeba coś więcej a już w uniesieniu to najlepiej nowy dekoder i nowa umowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ble Opublikowano 15 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2022 Nie jestem pewien, czy dobrze wybrałem temat do mojego pytania, jeśli nie, to proszę moderację o przeniesienie do właściwego wątku. Dziękuję z góry. Od wczoraj mam aktywny sygnał w Polsat Box. Dekodery 4K (nie Lite) oraz Evobox Lite do Multirooma. W zasadzie działa jak należy, sygnał jest, kanały są, da się normalnie oglądać. Ale nie wszystko jest jak powinno, albo czegoś nie rozumiem. 1. Nagrywanie nie działa w ogóle. Na większości kanałów przy próbie nagrania bieżącego programu lub nadawanego w przyszłości wyskakuje brązowa pełnoekranowa plansza z komunikatem "Na tym kanale nagrywanie nie jest dostępne". Treść może być nieco inna (piszę z pamięci), ale sens jest zachowany. Na niektórych, jak np. BBC Brit, komunikatu nie ma, niby da się ustawić nagrywanie, ale potem w nagraniach nie ma niczego. Wiem, że w dekoderze nie ma dysku, tylko pusta kieszeń (pewnie w przyszłości wsadzę tam swój, ale podobno na razie nie ma po co), ale PB twierdzi, że można nagrywać w chmurze do 100 godzin. 2. Na wielu kanałach nie działa cofanie się do archiwalnych nagrań. Można "przelecieć" pilotem po wcześniejszych programach, do tygodnia wstecz (zgodnie z twierdzeniami PB na stronie internetowej), ale nie ma opcji oglądania. Po prostu nie występuje w menu. Za to na niektórych kanałach (sprawdziłem losowo TLC i BBC Brit) działa to bez problemu. Obie sytuacje sprawdzałem na 4K, na Evoboksie jeszcze nie. No i teraz pytanie podsumowujące. "Coś" jest sknocone w oprogramowaniu dekodera? Może muszę odczekać, aż się "coś" jeszcze aktywuje, zaktualizuje itp.? Albo po prostu czegoś ważnego nie doczytałem/nie wiem i nie umiem poprawnie obsłużyć? Nie wiem, czy to ma jakieś znaczenie, ale moja instalacja to dosyć wiekowe ustrojstwo z konwerterem typu Twin, a nie tym nowszym Unicable. Jednak poprzednio miałem Canal+ i tam nie było żadnego problemu z instalacją. Jedynie podczas nagrywania nie można było oglądać innych kanałów. Wybaczcie przydługiego posta i dziękuję z góry za wszelkie uwagi, także krytyczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 15 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2022 Jeszcze nie do końca aktywowała się usługa nagrywania, ja mam Evobox 4K Lite i też czekam na aktywację nagrywania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 15 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2022 Dopiero po ok 3 dniach od nadania uprawnień sygnału działa nagrywanie w chmurze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly801 Opublikowano 15 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2022 U mnie zadziałało dopiero po odświeżeniu uprawnień przez icok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ble Opublikowano 16 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2022 @maks27, @Gizior89, @maly801 Dziękuję Wam za odpowiedzi - będę więc siedział grzecznie jeszcze chwilę i czekał na rozwój wydarzeń przed ewentualnym rozkręceniem Małysza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maikel Opublikowano 16 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2022 W dniu 13.02.2022 o 16:34, raafmix napisał: Witam! Chyba padł mi pilot do dekodera HD 5500s. Objawia się to tym, że działają tylko niektóre przyciski. Czy trzeba wymieniać komplet (dekoder i pilot) czy można dostać na wymianę sam pilot? Pozdrawiam! Ja dzis wymieniłem pilot w APS bez kosztów,otrzymalem nowy z bateriami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly801 Opublikowano 18 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2022 Obsługa klienta w Polsat BOX to jest... hmmm sam nie wiem jak to nazwać... stan umysłu? Na oficjalnej liście zamieszczonej na stronie www, w technologii IPTV na kanale 630 widnieje kanał NASA TV. Nie mam go dostępnego, napisałem przez icok pytanie dlaczego tak jest. A oni radośnie odpisują, że jest to kanał FTA i to że jest na liście to nie znaczy, że go można odbierać. A do tego nie ma go w umowie, wiec spadaj na drzewo czego od nas chcesz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 18 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2022 8 godzin temu, maly801 napisał: Nie mam go dostępnego A masz dekoder 4K bo mi się wydaje że nie skoro nie odbiera a gdybyś choć przyjrzał się logu kanału to tam jak byk stoi: NASA UHD- ogarniasz twój problem 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maikel Opublikowano 18 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2022 9 godzin temu, maly801 napisał: Obsługa klienta w Polsat BOX to jest... hmmm sam nie wiem jak to nazwać... stan umysłu? Na oficjalnej liście zamieszczonej na stronie www, w technologii IPTV na kanale 630 widnieje kanał NASA TV. Nie mam go dostępnego, napisałem przez icok pytanie dlaczego tak jest. A oni radośnie odpisują, że jest to kanał FTA i to że jest na liście to nie znaczy, że go można odbierać. A do tego nie ma go w umowie, wiec spadaj na drzewo czego od nas chcesz... NASA TV HD-11373-27500-pozioma- i po problemie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly801 Opublikowano 18 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2022 Odbieram po IPTV, nie mam anteny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 18 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2022 Gdzie dokładnie masz wypisany ten kanał w ramach oferty IPTV? Bo jak wejdziesz w opis pakietu na stronie to NASA jest z dopiskiem "Kanały bezpłatne (FTA), które dodatkowo będziesz mógł oglądać na naszym dekoderze. Kanały dostępne wyłącznie przez satelitę." Ale... wśród tych kanałow jest też Tele5, Polonia1, TVP Info, Stars, 4fun i inne, które w ofercie IPTV są. Więc jak zwykle polsatowy nieporządek, żeby nie nazwać tego dosadniej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly801 Opublikowano 18 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2022 a tu https://api.plus.pl/jcr/files/file/adp/files/regulations_lp/cp/noweepg/ukad_kanawtelewizjakablowaiptvpolsatbox26.01.2022.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 18 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2022 A widzisz, tej listy nie znałem . Napisz do kolegi @hupatek, on ma dojścia gdzie trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 6 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2022 Mógłby ktoś sprawdzić u siebie na dekoderze Evobox PVR sortowanie kanałów na liście ulubionych? Wyglada na to że Polsat Box coś skopał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackooo Opublikowano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2022 Od około pół roku mam Evobox Lite. Od kiedy zaczęły się deszczowe dni (w sumie ostatnie 2, teraz pada śnieg) to na ekranie pojawiają się artefakty. Zaczęło się kiedy chciałem obejrzeć siatke na Polsat Sport, na tym właśnie kanale było najgorzej. Inne kanały raczej nie miały takiego problemu. Od wczoraj jest gorzej, również na innych. Sygnał potrafi być stabilny jak na obrazku, a po chwili zrywa do zera. Teraz zastanawiam się czy to wina wody, ale instalacja raczej ok, konwerter jest tak zabudowany żeby woda ściekała w dół. Talerz mam większy niż standardowy, tak zalecali w sklepie, bodajże 90. Nie wiem czy szukać lepszego sygnału, czy co. Zwykle cały czas jest na: siła 90% i jakość 45%. Tylko te zrywy do zera mnie dziwią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2022 5 minut temu, Jackooo napisał: Talerz mam większy niż standardowy, tak zalecali w sklepie, bodajże 90. Nie wiem czy szukać lepszego sygnału, czy co. Zwykle cały czas jest na: siła 90% i jakość 45%. Tylko te zrywy do zera mnie dziwią. A jaką wcześniej miałeś jakość przy bezchmurnym niebie. Teraz SNR masz na pograniczu odbioru, stąd artefakty i chwilowe zaniki. Gdybyś miał dobrze ustawioną 90-kę, przy opadach "normalnego" deszczu i śniegu nie powinieneś mieć zaników sygnału. Mogą wystąpić jedynie chwilowe zaniki przy bardzo intensywnych opadach. 10 minut temu, Jackooo napisał: teraz pada śnieg Sprawdź, czy mokry śnieg nie oblepił ci powierzchni czaszy lub konwertera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackooo Opublikowano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2022 2 minutes ago, K63 said: A jaką wcześniej miałeś jakość przy bezchmurnym niebie. Teraz SNR masz na pograniczu odbioru, stąd artefakty i chwilowe zaniki. Gdybyś miał dobrze ustawioną 90-kę, przy opadach "normalnego" deszczu i śniegu nie powinieneś mieć zaników sygnału. Mogą wystąpić jedynie chwilowe zaniki przy bardzo intensywnych opadach. Sprawdź, czy mokry śnieg nie oblepił ci powierzchni czaszy lub konwertera. Wcześniej, przy ładnej pogodzie jakość była taka sama. Nigdy nie zwracałem uwagi na SNR. Proponujesz ustawić ją ponownie? Ile powinno być tego SNR? Antena i konwerter tylko mokre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2022 3 minuty temu, Jackooo napisał: Wcześniej, przy ładnej pogodzie jakość była taka sama Czyli masz źle ustawioną antenę. Na dobrze ustawionej 90-ce na TVN powinieneś mieć SNR w okolicach 15-16 dB. https://cyfrowypolsatnews.pl/problem-z-odbiorem-sygnalu-w-cyfrowym-polsacie-jak-go-rozwiazac/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dembol23 Opublikowano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2022 Witam ., od dwóch dni ma probłem z dekoderem Evobox lite. Umowa przedłużona i dotałem dwa dekodery Własnie evobox lite. I po instalacji dekodera , ciagle pokazuje Brak tego kanału w twoim abonamencie kod błedu E016 i już 4 razy ponawiali mi uprawienia i nadal nic ;/ Dodam e niektóre kanały są , jak np. Esska tv. Co to może być ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2022 A znika ta plansza po kilku lub kilkunastu sekundach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.