Tomek1623 Opublikowano 22 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2021 Powiem wam że teraz zgłupiałem. Ustawienia fabryczne nic nie pomogły, poszedłem do aps i mi wymienili dekoder na nowy z nową kartą. Ale... nic to nie dało, dalej ta sama sytuacja. Kontaktowałem się jeszcze po przez ICOK i tam mi napisali że od dwóch lat wpłaty dokonywane są na stare konto, i że może to powodować problemy z odbiorem. Może to być w jakiś sposób powiązane? Już mi się kończą pomysły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 22 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2021 Jeśli otrzymałeś taką odpowiedź - zastosuj się do wpłat na nowy numer konta, widoczny na kanale 999 Strefa Abonenta i sprawdź, czy sytuacja nadal będzie miała miejsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1623 Opublikowano 22 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2021 Generalnie to nie było powiedziane wprost, tylko się domyślam. Tak wyglądała treść. Uprzejmie informujemy, że sygnał jest nieprzerwanie nadawany i na podstawie Pani zgłoszenia dodatkowo został ponowiony. W przypadku dalszych problemów z odbiorem zalecamy przywrócenie ustawień fabrycznych, a następnie ponowną instalację kanałów. Pilne ! Ważna informacja! Informujemy, że dnia 15 lipca 2019 r. zmianie uległ numer konta bankowego do wpłat za usługi Cyfrowego Polsatu. Twoje wpłaty nadal wpływają na zły rachunek, co może spowodować problemy z odbiorem usług. Wpłaty powinny być dokonywane na nowy rachunek : xxxx. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 22 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2021 Tak, jak wspomniałem - zastosuj się do tej wiadomości i wpłacaj na nowy numer konta. Jeśli sytuacja się będzie powtarzała, ponownie skontaktuj się w wiadomości prywatnej przez ICOK. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamillo5 Opublikowano 25 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2021 (edytowane) Witam. Dziś otrzymałem dekoder główny Evo Box HD i 2 sztuki EVO BOX LITE. Niestety nie mogę połączyć dekoderów w multiroom. Dekoder główny i dwa pozostałe połączone są przez wifi do routera. Wyswietla "Status Uslugi MULTIROOM - USŁUGA NIEAKTYWNA" a poniżej Brak IP Brak IP Gdy robie test połączenia internetowego to na każdym dekoderze jest internet. Ale jak połączyć dekodery w multiroom? Edytowane 25 Lutego 2021 przez Kamillo5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryhoh Opublikowano 25 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2021 2 godziny temu, Kamillo5 napisał: Witam. Dziś otrzymałem dekoder główny Evo Box HD i 2 sztuki EVO BOX LITE. Niestety nie mogę połączyć dekoderów w multiroom. Dekoder główny i dwa pozostałe połączone są przez wifi do routera. Wyswietla "Status Uslugi MULTIROOM - USŁUGA NIEAKTYWNA" a poniżej Brak IP Brak IP Gdy robie test połączenia internetowego to na każdym dekoderze jest internet. Ale jak połączyć dekodery w multiroom? Wszystkie dekodery muszą być w tej samej sieci.2,4 G lub 5 G Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamillo5 Opublikowano 25 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2021 14 minut temu, ryhoh napisał: Wszystkie dekodery muszą być w tej samej sieci.2,4 G lub 5 G Co to znaczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryhoh Opublikowano 25 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2021 1 minutę temu, Kamillo5 napisał: Co to znaczy? Zależy od routera, czy jedno czy dwu zakresowy tzn. 2,4G czy 2,4 i 5G. Zobacz w ustawieniach routera czy widzi wszystkie dekodery w jednej sieci. Status Uslugi MULTIROOM - USŁUGA NIEAKTYWNA" jest u wszystkich. tym się nie przejmuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamillo5 Opublikowano 25 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2021 (edytowane) 34 minuty temu, ryhoh napisał: Zależy od routera, czy jedno czy dwu zakresowy tzn. 2,4G czy 2,4 i 5G. Zobacz w ustawieniach routera czy widzi wszystkie dekodery w jednej sieci. Status Uslugi MULTIROOM - USŁUGA NIEAKTYWNA" jest u wszystkich. tym się nie przejmuj. Mam livebox 2.0 ZTE od Orange. Jestem laikiem w tej sprawie.... Nie wiem jak sprawdzić czy router widzi wszystkie dekodery Edytowane 25 Lutego 2021 przez Kamillo5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryhoh Opublikowano 25 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2021 23 minuty temu, Kamillo5 napisał: Mam livebox 2.0 ZTE od Orange. Jestem laikiem w tej sprawie.... Nie wiem jak sprawdzic To sprawdź w ustawieniach dekoderów nazwy sieci do których są podłączone w poszczególnych dekoderach. Jeśli wszędzie są takie same to są w jednej sieci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamillo5 Opublikowano 26 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2021 12 godzin temu, ryhoh napisał: To sprawdź w ustawieniach dekoderów nazwy sieci do których są podłączone w poszczególnych dekoderach. Jeśli wszędzie są takie same to są w jednej sieci 13 godzin temu, ryhoh napisał: Wszystkie dekodery muszą być w tej samej sieci.2,4 G lub 5 G Co to znaczy? 12 godzin temu, ryhoh napisał: To sprawdź w ustawieniach dekoderów nazwy sieci do których są podłączone w poszczególnych dekoderach. Jeśli wszędzie są takie same to są w jednej sieci Wszystkie dekodery podpięte są do tej samej sieci. Różnią się tylko zasięgiem wiadomo. Mimo to pokazuje ze multiroom jest nieaktywny.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryhoh Opublikowano 26 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2021 1 godzinę temu, Kamillo5 napisał: Co to znaczy? Wszystkie dekodery podpięte są do tej samej sieci. Różnią się tylko zasięgiem wiadomo. Mimo to pokazuje ze multiroom jest nieaktywny.... Nie zwracaj na to uwagi. Tak jest u wszystkich. Jeśli są w jednej sieci to nie będziesz musiał przekładać kart, żeby odblokować dekodery dodatkowe i tylko o to chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamillo5 Opublikowano 26 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2021 8 godzin temu, ryhoh napisał: Nie zwracaj na to uwagi. Tak jest u wszystkich. Jeśli są w jednej sieci to nie będziesz musiał przekładać kart, żeby odblokować dekodery dodatkowe i tylko o to chodzi. Piszesz żeby nie zwracać na to uwagi. Mam 14dni na zwrot sprzętu. Nie chciałbym aby za kilkanaście dni zablokował się któryś z dodatkowych dekoderów. Dziwne dla mnie jest ze wyswietla komunikat ze multiroom jest nieaktywny. Ale skoro tak piszesz tzn ze tak jest. Czy ktoś jeszcze moze to potwierdzić? Chodzi o to ze mam trzy dekodery podłączone do jednej sieci WiFi a mimo to wyswietla się ze multiroom jest nieaktywny. Moja obawa polega na tym ze dekodery mogą się blokować bo dekoder główny nie widzi dodatkowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryhoh Opublikowano 26 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2021 Godzinę temu, Kamillo5 napisał: Piszesz żeby nie zwracać na to uwagi. Mam 14dni na zwrot sprzętu. Nie chciałbym aby za kilkanaście dni zablokował się któryś z dodatkowych dekoderów. Dziwne dla mnie jest ze wyswietla komunikat ze multiroom jest nieaktywny. Ale skoro tak piszesz tzn ze tak jest. Czy ktoś jeszcze moze to potwierdzić? Chodzi o to ze mam trzy dekodery podłączone do jednej sieci WiFi a mimo to wyswietla się ze multiroom jest nieaktywny. Moja obawa polega na tym ze dekodery mogą się blokować bo dekoder główny nie widzi dodatkowych Jest to usługa przyszłościowa, teraz nieaktywna. Poza tym dekodery się nie zablokują ,nawet gdyby nie były podłączone do internetu. Odblokujesz kartą dekodera głównego. Zawsze możesz przedzwonić na infolinię jeśli nie jesteś nieprzekonany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamillo5 Opublikowano 27 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2021 (edytowane) 12 godzin temu, ryhoh napisał: Jest to usługa przyszłościowa, teraz nieaktywna. Poza tym dekodery się nie zablokują ,nawet gdyby nie były podłączone do internetu. Odblokujesz kartą dekodera głównego. Zawsze możesz przedzwonić na infolinię jeśli nie jesteś nieprzekonany Ostatnie moje pytanie. Gdy wchodzę w USTAWIENIA/DIAGNOSTYKA/STATUS MULTIROOM/STATUS USLUGI MULTIROOM-USLUGA AKTUWNA. pod spodem widnieją dwa szeregi liczb pozniej jest ""znany" i na końcu "brak ip" Tym tez się nie przejmować? W razie zablokowania któregoś z dekoderów jak odblokować skoro nie mam karty w głównym dekoderze... Edytowane 27 Lutego 2021 przez Kamillo5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jagoda3 Opublikowano 1 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2021 Nie mam pewności czy piszę w odpowiednim dziale Dzisiejszy mecz Azoty Chemik Police - Grot Budowlani Łódź to brak płynności obrazu. Na innych sportowych kanałach Polsatu wszystko jest ok . Wcześniej takie kwiatki widziałem podczas transmisji ligi włoskiej. Jak to wygląda z Waszej perspektywy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 1 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2021 (edytowane) Temat znany od dawna na transmisjach siatkówki i nie tylko :(. Kiedyś szło w SD, a teraz jest niby HD, ale bez płynności, szczegółow itd. Czasami było tak, że obraz w ogóle znikał i wracał w jakości 360p, ale to już poprawili. Nie wiem czy oni to przez LTE transmitują czy co ;). edit: chyba transfer im się skończył ;), bo drugi set już nie wrócił, lecą zapychacze od 10 minut. edit2: Wróciła transmisja przy stanie 10:10. Edytowane 1 Marca 2021 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 1 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2021 38 minut temu, jagoda3 napisał: Nie mam pewności czy piszę w odpowiednim dziale Dzisiejszy mecz Azoty Chemik Police - Grot Budowlani Łódź to brak płynności obrazu. Na innych sportowych kanałach Polsatu wszystko jest ok . Wcześniej takie kwiatki widziałem podczas transmisji ligi włoskiej. Jak to wygląda z Waszej perspektywy ? Proszę o informację, z jakiego urządzenia korzystasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berger6630 Opublikowano 4 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 Mam pytanie odnośne dysku Evo box - w nagraniach pokazuje mi 4 % wolnego miejsca , a na info przez menu 68% wolnego miejsca - nie chcę usuwać wszystkich nagrań przez sformatowanie dysku ,czy można to jakoś zrobić żeby pokazywał w nagraniach tyle ile trzeba ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 4 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 @berger6630 Przestań póki co tym się przejmować prawidłowa wartość wolnego miejsca jest u ciebie 68%. Póki co informatycy zapewne(mam nadzieję) że myślą jak naprawić swoje ostatnie wyczyny na sofcie tego dekodera. Nic nie formatuj to i tak nie pomoże a stracisz nagrania. Poczytaj kilka stron wstecz- ten temat jest już jakiś czas wałkowany 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesiok Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2021 (edytowane) Zakupilem, bedac w Polsce, dekoder Polsatu, ale niestety po podlaczeniu do anteny pojawil sie na obrazie napis "na tym terenie nie nadajemy(BRD)". Pragne nadmienic, ze posiadam 2 karty polskiej telewizji (NC+ i TNK) i nie ma zadnego problemu z odbiorem. Z czym moze to byc zwiazane? Az taka roznica? Tym bardziej, ze jezeli odbieraja tamte karty to wiadomo, ze nie ma to nic wspolnego z ustawieniem anteny. Dziekuje z gory za podpowiedz! Edytowane 17 Kwietnia 2021 przez Barti Połączono ze sobą dwa wątki. Wątek o tej tematyce już istnieje w niniejszym dziale forum. Nie dublujemy wątków. Post napisany bardzo niechlujnie! Wyjątkowo poprawiono pisownię w poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 17 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2021 Jaki dokładnie kupiłeś dekoder? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solderowy123 Opublikowano 29 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2021 Witam, od razu przejdę do szczegółów. Otóż dzisiejszym popołudniem, dekoder Polsatu (model HD 3000) przestał reagować na jakiekolwiek polecenia pilota od smart tv. Kilkukrotnie konfigurowałem pilot, jednakże na nic to się zdało. Ten sam pilot jednakże świetnie sprawdza się przy streamingu, czy po prostu przy przeglądaniu internetu, wszystko działa jak należy. Więc stąd moje pytanie do @support458 @Specjalista Cyfrowy Polsat, czy wystapił jakiś błąd ze strony Cyfrowego Polsatu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 30 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2021 13 godzin temu, Solderowy123 napisał: Witam, od razu przejdę do szczegółów. Otóż dzisiejszym popołudniem, dekoder Polsatu (model HD 3000) przestał reagować na jakiekolwiek polecenia pilota od smart tv. Kilkukrotnie konfigurowałem pilot, jednakże na nic to się zdało. Ten sam pilot jednakże świetnie sprawdza się przy streamingu, czy po prostu przy przeglądaniu internetu, wszystko działa jak należy. Więc stąd moje pytanie do @support458 @Specjalista Cyfrowy Polsat, czy wystapił jakiś błąd ze strony Cyfrowego Polsatu? Witaj. Należy korzystać z pilota od dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BW134 Opublikowano 3 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2021 Kanały się poprzestawiały? (zapy nie moje) Ostatnia zamiana miejscami miała miejsce trzy lata temu (pamiętam 4fun TV na TVP Rozrywka). Podobno się to stało po godzinie 20:10 - dodatkowo, zamiast Polsat Doku był Fox Comedy. Aktualnie programy są na swoim miejscu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.