sir.moose Opublikowano 16 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2020 Jest to jednak zanik godzinny nie minutowy. Złe ustawienie anteny dało by efekt całkowitego braku odbioru. Jednak można odbierać do godzin ranny i ponownie w godzinach wieczornych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 16 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2020 (edytowane) Sun outage to na pewno nie jest. Ja się jednak upieram przy tym, aby dostroić ustawienie anteny. Widziałem już takie przypadki, że rano odbierało a w dzień nie. Korekta anteny pomagała. Po prostu sygnał jest na granicy odbioru - w nocy i nad ranem może być trochę inna propagacja sygnału i stąd odbiór. A ten "dobry" sygnał na pasku, to jaki ? Czy masz odbiór przy opadach deszczu / śniegu ? Edytowane 16 Grudnia 2020 przez maniek357 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 16 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2020 1 godzinę temu, sir.moose napisał: Jest to jednak zanik godzinny nie minutowy. Złe ustawienie anteny dało by efekt całkowitego braku odbioru. Jednak można odbierać do godzin ranny i ponownie w godzinach wieczornych. Czy przywracałeś ustawienia fabryczne dekodera? Dodatkowo napisz, jaki komunikat pojawia się na TV w momencie pojawienia się niedogodności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sir.moose Opublikowano 16 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2020 OK. Może faktycznie trzeba sprawdzić i spróbować poprawić antenę . Pojawiają się różne komunikaty: *Nieobsługiwany format Video *Problem z sygnałem anteny *Tego programu nie ma w twoim abonamencie. Gdy program jest odbierany to „siła sygnału „ wynosi 91% a „jakość” 50%. Gdy brak odbioru to brak sygnału . Wyjątek stanowi odbiór na kanale 516 czyli FOX Standard . Dekoder pokazuje dane jak wyżej ale mimo tego nie ma obrazu i dźwięku . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 17 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2020 @sir.mooseRekomendowane wartości to co najmniej 65%. Wynik, który otrzymujesz, sugeruje, że antena nie jest ustawiona poprawnie. W celu prawidłowej konfiguracji zalecam skorzystanie z miernika oraz z instrukcji: http://www.cyfrowypolsat.pl/cyfrowy_polsat_montaz_zestawu_sat_instrukcja_01.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sir.moose Opublikowano 17 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2020 . 42 minuty temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: @sir.mooseRekomendowane wartości to co najmniej 65%. Wynik, który otrzymujesz, sugeruje, że antena nie jest ustawiona poprawnie. W celu prawidłowej konfiguracji zalecam skorzystanie z miernika oraz z instrukcji: http://www.cyfrowypolsat.pl/cyfrowy_polsat_montaz_zestawu_sat_instrukcja_01.pdf Ciekawe, ze inne programy bez rekomendowanej wartości funkcjonują od lat bez jakichkolwiek problemów także przy opadach deszczu i śniegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 17 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2020 Kanały nadawane są na różnych częstotliwościach. Prosiłbym o weryfikację ustawień anteny, a także sprawdzenie, czy przewód koncentryczny nie uległ uszkodzeniu (przerwanie izolacji, żyły lub oplotu) oraz czy na konwerterze nie ma pęknięć, które mogą umożliwić przenikanie wilgoci, a w najgorszym przypadku uszkodzić go. Wówczas należy dokonać jego wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BW134 Opublikowano 28 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2020 (edytowane) Po resecie dekodera nie działa żaden kanał, tylko FTA. Nie działa nawet Dla abonentów. "Tego kanału nie ma w twoim abonamencie" wyskakuje. Dekoder Evobox PVR. Edytowane 28 Grudnia 2020 przez BW134 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 28 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2020 Włącz dekoder na Polsat HD i zrób ponowienie sygnału w ICOK-u. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek1077 Opublikowano 8 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2021 Witam mam 3 dekodery 5500 które ciągle tracą kontakt z kartą, były rok temu wymieniane, cp twierdzi że muszę aneksować umowę aby dostać inne, ja uważam że cp powinien wymienić mi dekodery na takie które po prostu działają, a 5500 to szrot co mogę w takiej sytuacji zrobić, umowa jeszcze rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 8 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2021 HD5500 to dobre dekodery. Wymienią Ci na evobox hd i lite, wtedy dopiero zaczną się kłopoty. Na twoim miejscu dążyłbym do wymiany 5500 na te same modele lub ewntualnie 5000 lub 6000. Fakt, że przekładanie kart nie jest wygodne, ale bynajmniej jeśli slot karty działa prawidłowo to jest to bardzo stabilny dekoder. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 8 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2021 Ja mam jeden, ale kartę woła co 2 tygodnie i nie przypominam sobie by kiedykolwiek stracił uprawnienia wcześniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 8 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2021 @slawek1077Witam. W przypadku chęci wymiany urządzenia na inny model konieczne jest przedłużenie umowy. Taka możliwość wraz ze zmianą sprzętu jest dostępna 16 miesięcy przed końcem okresu podstawowego kontraktu. Jeśli uważasz, że Twoje dekodery nie działają prawidłowo oraz odczuwasz utrudnienia podczas korzystania z nich, to powinieneś ponownie udać się do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży Cyfrowego Polsatu. Wówczas pracownik przeprowadzi diagnostykę i jeżeli wykryje usterkę, to dokona wymiany na ten sam model. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 11 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2021 (edytowane) Orientujecie się czy pilot do dekodera CPT HD5500s podlega wymianie gwarancyjnej ? Mam aktywną umowę, co prawda przeszła na czas nieokreślony ale jest. Niektóre przyciski dekodera nie reagują, mogę go wymienić w APS ? Edytowane 11 Stycznia 2021 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 11 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2021 (edytowane) 23 minuty temu, Burito napisał: czy pilot do dekodera CPT HD5500s podlega wymianie gwarancyjnej ? Tak dekoder jak i pilot nie jest twoją własnością więc nawet nie podlega pod gwarancję- ty jesteś użytkownikiem i skoro się coś zużyło a tak jest w twoim przypadku to podlega bezpłatnej wymianie- weź go do APS i wymienić ci muszą bez żadnej łachy. Edytowane 11 Stycznia 2021 przez OlafS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 11 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2021 U mnie sprawa jest trochę inna, bo to mój dekoder własnościowy na którym dawno temu podpisałem umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 11 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2021 Witam. W celu diagnostyki, należy udać się do salonu: https://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/gdzie-kupic.cp Jeśli podczas wizyty pracownik stwierdzi usterkę, wymiana będzie bezpłatna (również przy dekoderze na własność). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 11 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2021 Mogę iść z samym pilotem czy muszę wziąć zestaw czyli też z dekoderem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rico650 Opublikowano 13 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2021 Witam! Od dwóch dni mam problem z jakością sygnału na transponderze 12264. Antena Corab 90cm, konwerter Inverto Unicable, instalacja nowa ma jakieś 3 tygodnie ustawiana przez montera miernikiem. Jakość sygnału na tym tp waha się bardzo przykładowo teraz mam 60-65% natomiast w nocy najmniejszy spadek odnotowałem 38%. Wcześniej tego problemu nie było jakość na tym tp była w granicach 80-85 %, czasem 75%. Ktoś wie o co chodzi bo już zachodzę w głowę o co chodzi, na pozostałych kanałach mam jakość 100%, dekoder EvoBox PVR, na HD5500S w multiroom jest to samo jakość 49-50% aktualnie wcześniej było 66-83%. Może wie ktoś o co chodzi? Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar69 Opublikowano 13 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2021 7 godzin temu, Rico650 napisał: Witam! Od dwóch dni mam problem z jakością sygnału na transponderze 12264. Antena Corab 90cm, konwerter Inverto Unicable, instalacja nowa ma jakieś 3 tygodnie ustawiana przez montera miernikiem. Jakość sygnału na tym tp waha się bardzo przykładowo teraz mam 60-65% natomiast w nocy najmniejszy spadek odnotowałem 38%. Wcześniej tego problemu nie było jakość na tym tp była w granicach 80-85 %, czasem 75%. Ktoś wie o co chodzi bo już zachodzę w głowę o co chodzi, na pozostałych kanałach mam jakość 100%, dekoder EvoBox PVR, na HD5500S w multiroom jest to samo jakość 49-50% aktualnie wcześniej było 66-83%. Może wie ktoś o co chodzi? Z góry dziękuję za odpowiedzi. W dniu dzisiejszym mam ten sam problem z tym transponderem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maikel Opublikowano 14 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2021 Mam podobna sytuacje do opisanych powyzej.Napisalem przez ICOK i nadal czekam na odpowiedz Czekamy na odpowiedz SPECJALISTA CYFROWY POLSAT-chyba ze ukrywaja usterke transpondera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ad22 Opublikowano 14 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2021 (edytowane) Cały 12265V od kilku dni wyraźnie ma słabszy sygnał. Mam podgląd na kilka tunerów to wczoraj np. był brak sygnału, a te co miały sygnał to na poziomie 30pare %. Dzisiaj póki co działa ale też z sygnałem 52-55% - nawet pozycje z wykręconym SR 29990/30000 (BBC Brit/Baby TV) mają mocniejszy sygnał (>70%) Edytowane 14 Stycznia 2021 przez ad22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maikel Opublikowano 14 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2021 Jest poprawa na 12264-siła-92,jakosc 78 snr 13-evobox pvr,usterka chyba usunieta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ad22 Opublikowano 14 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2021 (edytowane) Zgadza się. Sprawdziłem 3 lokalizacje 69-74% Czyli coś na Łubinowej siadło. Szkoda, że boty Polsatowskie oddelegowane do obsługi social mediów i for nie mają przepływu informacji między technicznymi z łubinowej tylko w kółko wklejają formułki 'ustaw antene' i pdfy z instrukcją. Pewnie to wina opadów śniegu nad Warszawą/Radomiem i te ich anteny nie dają rady wysłać sygnału. Edytowane 14 Stycznia 2021 przez ad22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rico650 Opublikowano 14 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2021 Potwierdzam u mnie też problem ustąpił na 12264, jakość 90%, SNR 14 db, dekoder Evobox PVR, Corab 90, Inverto Unicable. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.