Jump to content
minajta

Problemy ze sprzętem i z odbiorem sygnału Cyfrowego Polsatu

Recommended Posts

34 minuty temu, PrixSatTv napisał:

A co z tym że uchwyt nie będzie idealnie w pionie? Może mieć wpływ?

Oczywiście że może, spróbuj pokręcić trochę konwerterem by nieco skorygować ten błąd, możesz też spróbować zbliżyć bądź oddalić konwerter w uchwycie- casami kilka milimetrów robi różnicę.

 

Wyniesienie anteny na komin to ostateczna ostateczność, właśnie nadchodzi zima a będą i kolejne- każdy opad mokrego śniegu i wiaterek od strony południowej spowoduje zaklejenie anteny a z racji umiejscowienia możesz kumpla pozbawić TV nawet na kilka dni.

Ja w zeszłym roku awaryjnie kumplowi montowałem TV SAT gdy koparka mu kablówkę odcięła- wbiliśmy słupek w trawnik i tam zamontowałem antenę, może spróbuj zrobić podobnie- choćby dla sprawdzenia czy tam będzie lepszy sygnał, jakby co to nawet może tam pozostać... będzie trochę po hamerykańsku ;)

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taki słupek w ziemi i do tego czasza to ją przechyli pierwszy, lepszy wiatr i będzie bez odbioru. Jak robić taki słupek to zalać betonem, żeby był stabilny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

@kfm877 A jak ty myślisz- antena musi wisieć na 2-3 metrach czy może być konwerter 15cm nad ziemią :?: 

uważasz że sygnał sat do gruntu nie dociera :?:  po za tym to ma być ewentualnie opcja awaryjna tylko na próbę.

Edited by OlafS

Share this post


Link to post
Share on other sites

@OlafS zależy jaką mamy widoczność przy ziemi w ogrodzie.Może stać płot,drzewa lub inne budynki i po odbiorze. Zamiast lać beton ,można mieć stojak mobilny ,obłożony bloczkami na przykład. Do tego dochodzi długość przewodu antenowego. Sam pomysł jest dobry.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oczywiście taka opcja też jest możliwe, ale ja cały czas mam na myśli opcję testową.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, nie wiem co może być tego przyczyną, ale po wymianie dekoderów na Evobox (PVR / Lite) niektóre kanały pikselują się pomimo dobrego sygnału (najczęściej kanały TVP, TVN czy Fox Comedy). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro pikselują to nie ma dobrego sygnału. Zakłócenia mogą powodować też : antena LTE , router LTE , zwykły router,  zasilacze ,  tanie , chinskie żarówki  LED  i.t.p. Zaproś instalatora z prawdziwym miernikiem ,niech sprawdzi całą instalacjie. Na wskazania z dekoderów nie patrz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam podobnie, ale tylko na TVP2. Inne kanały lecą normalnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry, ale skończył się urlop i nie ma mnie w domu, aż do następnych świąt. Evobox jest w Polsce.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 1.01.2020 o 00:43, VG02 napisał:

Witam, nie wiem co może być tego przyczyną, ale po wymianie dekoderów na Evobox (PVR / Lite) niektóre kanały pikselują się pomimo dobrego sygnału (najczęściej kanały TVP, TVN czy Fox Comedy). 

Witaj. Podaj nam, jaką wartość siły i jakości sygnału uzyskujesz na tych kanałach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Antena została przestawiona i aktualnie sygnał wynosi 74/74 na Evobox i 74/64 na Lite. Jednakże obraz pikseluje się jeszcze trochę na kanałach TVNu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, VG02 napisał:

pikseluje się jeszcze trochę na kanałach TVNu

Wybierz np. TVN, na pilocie naciśnij i przytrzymaj ok. 5 s przycisk OPIS ("i"). Podaj jaki masz MER.

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minut temu, VG02 napisał:

Antena została przestawiona i aktualnie sygnał wynosi 74/74 na Evobox i 74/64 na Lite. Jednakże obraz pikseluje się jeszcze trochę na kanałach TVNu. 

Kanały HD z grupy Tvn posiadają słabszy sygnał z transpondera. Prosimy poprawić ustawienie anteny, aby jakość i siła sygnału wynosiła m.in 80%.

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parametry spadły:

TVN: 45/59

Polsat: 62/67

Sprawdzę jeszcze raz antenę. Jednakże chyba bardziej obstawiam wymianę konwertera. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Kanały HD z grupy Tvn posiadają słabszy sygnał z transpondera. Prosimy poprawić ustawienie anteny, aby jakość i siła sygnału wynosiła m.in 80%.

 

Nie mają słabszego sygnału programy TVNu. Proszę nie wprowadzać w błąd.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, VG02 napisał:

Parametry spadły:

TVN: 45/59

Przy tym poziomie to tylko krystaliczne niebo pozwoli oglądać- musisz porządnie ustawić antenę, skręt konwertera, ale zacznij od sprawdzenia EF-ek, ewentualnie zarób na nowo końcówki kabli bo może tam zaśniedziało i obniża poziom sygnału.

Edited by OlafS
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mojemu ojcu nawala pilot do Evoboxa PVR - nie łapią wszystkie przyciski. Czy APS wymienia go za darmo?

Edited by Barti
Przeniesiono dyskusję do odpowiedniego wątku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oczywiście, to jest zwyczajne zużycie- nie mają prawa robić żadnej łaski... no chyba że fizycznie nie posiadają go na stanie, ale wtedy zrobią zamówienie i po kilku dniach już być powinien.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, shevchenko1987 napisał:

Mojemu ojcu nawala pilot do Evoboxa PVR - nie łapią wszystkie przyciski. Czy APS wymienia go za darmo?

Jeśli pracownicy punktu stwierdzą wadę mechaniczną, to za wymianę pilota zostanie pobrana opłata 30 zł, natomiast jeżeli zostanie stwierdzona wady fabryczna, to wymiana będzie bezpłatna. Najlepiej będzie, jak do punktu udasz się wraz ze wszystkimi akcesoriami, takimi jak: dekoder, pilot i karta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co należy rozumieć przez wadę mechaniczną w pilocie ? Zużycie przycisków ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie- uszkodzenie mechaniczne to np. rozbicie, pęknięcie, wyrwanie klawisza itp.

To co ty wyżej opisujesz to zwykłe zużycie i podlega bezpłatnej wymianie.

Edited by OlafS

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, wuzel napisał:

Co należy rozumieć przez wadę mechaniczną w pilocie ? Zużycie przycisków ?

Wadą mechaniczną może być uszkodzenie takie jak pęknięcie lub zalanie pilota. Wytarte przyciski nie powinny się do tego zaliczać, ale zdalnie i bez oględzin nie jestem w stanie niczego stwierdzić na 100%, dlatego zalecam udanie się do najbliższego Autoryzowanego Punktu Sprzedaży: https://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/gdzie-kupic.cp

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 godziny temu, shevchenko1987 napisał:

Czy APS wymienia go za darmo?

Tak. Tam nie bawią się w żadne diagnozy, itp. Wymieniają dla świętego spokoju. No chyba, że jest popękany, itp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siostra poszła wymienić, bo na nią jest umowa. Pilot jest cały - nie ma uszkodzeń fizycznych. Jedynie te gumki się chyba powycierały, bo nie wszystkie przyciski reagują. 

 

I co? Uwaga uwaga... Gość, który pracuje w APS odmówił wymiany, bo jak stwierdził oni takiego czegoś nie robią. Będę się musiał sam pofatygować i "wyrównać" tego cwaniaka. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...