PeterMac83 Opublikowano 29 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2021 Te plansze z reklamami albo przełączanie na kanał 88 czy 9 z reklamą od C+ po włączeniu dekodera to są ich reklamy. Dzieje sie to losowo i nic sie na to nie da zrobić. Dzwonilem na infolinie i mądra Pani kazała mi zrobić reset do fabrycznych oczywiście pomogło ale tylko na 1-2 dni, gdzie kolejno pozniej przyszła nowa reklama i od nowa polska ludowa. Zamiast powiedziec ze to jest norma i to Nasza reklama musi Pan sie do tego przyzwyczaić, to po co kazała resetować dekoder heh. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 29 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2021 Po to kazała bo jej kazano , a jak odsłuchali rozmowę to kieras pochwalił za rozwiązany problem i " adekwatną " reaction , się czepiasz - fabryczny dobry NA WSZYSTKO - szkoda dzwonić 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 29 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2021 Jak długo dekoder ściąga wszystkie ustawienia po pierwszej instalacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeterMac83 Opublikowano 30 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2021 (edytowane) 22 godziny temu, patryszq napisał: Po to kazała bo jej kazano , a jak odsłuchali rozmowę to kieras pochwalił za rozwiązany problem i " adekwatną " reaction , się czepiasz - fabryczny dobry NA WSZYSTKO - szkoda dzwonić Heh dobrze mowisz tak oni działają i takie są ich wytyczne. Dobrze ze przynajmniej ich partyline nie jest płatne. Edytowane 30 Marca 2021 przez PeterMac83 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 31 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2021 Mam pytanie bo dopiero od piątku posiadam tego deka po wymianie z turbacza (a właściwie bez wymiany) czy u Was posiadaczy Ultraboxa+ 4K w ekranie głównym-tv rachunek wyświetlają się wypełnione rubryki stan płatności, rachunki itp ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 31 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2021 Wyświetla się numer konta i lista rachunków. Reszta jest pusta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 31 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2021 37 minut temu, Pawel napisał: Wyświetla się numer konta i lista rachunków. @Pawela u mnie pusto, długo zasysa takie informacje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 31 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2021 Zapełni się w kolejnych miesiącach jak będziesz faktury otrzymywał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 31 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2021 Dzięki @Pawelwszystko jasne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertokot25 Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2021 U mnie też dysk kleka w Ultrabox ADB : albo wcale go niewykrywa albo można wejść i zobaczyć zawartość ale nie można nic odtworzyc - pomoga odłączenie samego dysku na kilka godzin.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafus Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2021 No to poszło. Przez pewien czas miałem problem z tym dekoderem i moją instalacją. Występowała pikseloza na kanałach z Hot Bird-a. Poszedłem tym samym tropem, co przy kanałach z Astry i wymieniłem konwerter i sprawa ucichła, żadnej pikselozy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonaventura Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Witam. Czy przy wymianie dekodera na nowy będę musiał ponownie ustawiać antenę i łapać sygnał od nowa ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Jeśli dotychczas była dobrze ustawiona i nie było problemów z odbiorem to nie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonaventura Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam.kaslewicz Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2021 (edytowane) Witam. U mnie wczoraj wieczorem była dziwna sytuacja. Wyłączyli mi na kilka sekund prąd. Po włączeniu go z powrotem była tylko szara plansza z logami ADB i Canal+ - dioda w ogóle się nie świeciła. Po chwili wszystko wróciło do normy. Czym to może być spowodowane? Co mam robić? Edytowane 14 Kwietnia 2021 przez Adam.kaslewicz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetorson Opublikowano 17 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2021 W dniu 13.04.2021 o 17:59, Adam.kaslewicz napisał: Czym to może być spowodowane? Wyłączeniem prądu. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gidyja Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2021 (edytowane) U mnie dekoder w zasadzie spisuje się idealnie poza nagrywaniem 4K, przy odtwarzaniu co kilka minut następuje takie mikroprzycięcie obrazu i po nim zaczyna rozjeżdżać się dźwięk. Pomaga zatrzymanie i ponowny start i mam kilka minut spokoju. Problem występuję tylko na Canal+ 4K, wszystkie inne nagrywa i odtwarza OK. Ktoś coś? Edytowane 18 Kwietnia 2021 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 20 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2021 Pytanie, czy też tak macie że pilot od tego deka po jakimś czasie "zapomina" ustawienie funkcji "Łatwe włączanie" ? U mnie tak dzieje się średnio raz w tygodniu, wtedy po wciśnięciu przycisku "on" na zmianę włącza tv/wyłącza dek i odwrotnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G2000 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Cytat wymiany dekoderów na Ultrabox+ 4k są wstrzymane. Proszę o kontakt w tej sprawie w lipcu 2021r. To dotyczy wszystkich czy tylko mnie spotkało takie szczęście? I co w lipcu? Nowy dekoder? Nowa partia, dostawa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Skąd masz takie info? @G2000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G2000 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2021 (edytowane) Ze strefy C+ zniknęła mi możliwość wymiany dotychczasowego dekodera na Ultraboxa więc dopytałem i dostałem taką odpowiedź. Macie w strefie C+ możliwość wymiany na Ultraboxa? Edytowane 22 Kwietnia 2021 przez G2000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darklew64 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Ja dzwoniłem na numer warszawski i też otrzymałem informację, że nie mogę wymienić dekodera. Moja zaś sytuacja jest taka, że mam Superpremium 4K z Mediaboxem - zatem płacę za usługę, która nie jest realizowana. A jak jest z nowymi abonentami? Czy oni też nie dostają tego dekodera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2021 (edytowane) Wejdź na stronę sklepu i sprawdź sobie. U mnie w SC+ pomimo tego, że mam Technicolora, nadal wisi możliwość wymiany na 4k Edytowane 22 Kwietnia 2021 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2021 (edytowane) Sklep przepuszcza zakup i wybór tego dekodera tylko NOWE umowy rzekomo wg " INFOLINII " dostają ultraboxa 4K , dla reszty akcja jest wstrzymana , sprawdźcie może inny konsultant powie Wam co innego - wiemy jak to jest - ilu znawców tyle decyzji @ircios to iż opcja wymiany się pojawia - nie oznacza iż system je przepuści i wymianka zostanie zrealizowana - już nieraz tak bywało - strona jedno - zamówienie jedno - a finał zaskakujący Edytowane 22 Kwietnia 2021 przez patryszq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Może brakuje dla nowych, dlatego wstrzymali wymiany? Może czekają na dostawę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.