Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Paweł ale moja płyta główna w kompie nie ma chyba wtyku esata. Potrzebował bym chyba jakąś przejściówke, aby podłączyć ten dysk. Ale też tak podejrzewam, że dysk się fizycznie uszkodził. Świadczy chyba o tym dziwny pisk w dysku kiedy odłączam zasilanie dekodera. Ja to mam pecha, i akurat punktu canal+ nie mam u siebie w mieście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zadzwoniłem do BOK dział techniczny,bo znowu zaczął startować na kanale =88-Strefa Abonenta.

Miły pan konsultant po kilku zdaniach i sprawdzeniu czy opcja "Start" jest wyłączona, konsultował się z technikami.

po paru minutach stwierdzili że tuner jest do wymiany.Skierowali mnie do salonu naszym centrum handlowy.Zdążyłem przed zamknięciem.

A tam nie miła pani po resetach, pobraniu aktualizacji i wykasowaniu list ulubionych oraz skasowaniu nagrań ,stwierdziła że teraz jest OK i nie ma podstaw do wymiany!!

I co jej zrobicie?

Oczywiście kłótnia nie miała sensu.

Po powrocie do domu poukładałem od nowa listy.A po trzecim wyłączeniu tunera, sytuacja się powtórzyła=kanał 88=Strefa Abonenta!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, amigo007 napisał:

Paweł ale moja płyta główna w kompie nie ma chyba wtyku esata. Potrzebował bym chyba jakąś przejściówke, aby podłączyć ten dysk. Ale też tak podejrzewam, że dysk się fizycznie uszkodził. Świadczy chyba o tym dziwny pisk w dysku kiedy odłączam zasilanie dekodera. Ja to mam pecha, i akurat punktu canal+ nie mam u siebie w mieście.

Jak nie masz złącza esata to pozostaje wymiana dysku w punkcie. Jest co prawda opcja jeszcze wyjęcia go z obudowy ale ta chyba ma plomby ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Neptun63 napisał:

Wczoraj zadzwoniłem do BOK dział techniczny,bo znowu zaczął startować na kanale =88-Strefa Abonenta.

Miły pan konsultant po kilku zdaniach i sprawdzeniu czy opcja "Start" jest wyłączona, konsultował się z technikami.

po paru minutach stwierdzili że tuner jest do wymiany.Skierowali mnie do salonu naszym centrum handlowy.Zdążyłem przed zamknięciem.

A tam nie miła pani po resetach, pobraniu aktualizacji i wykasowaniu list ulubionych oraz skasowaniu nagrań ,stwierdziła że teraz jest OK i nie ma podstaw do wymiany!!

I co jej zrobicie?

Oczywiście kłótnia nie miała sensu.

Po powrocie do domu poukładałem od nowa listy.A po trzecim wyłączeniu tunera, sytuacja się powtórzyła=kanał 88=Strefa Abonenta!!

 

To nie bug dekodera tylko twoja zgoda, którą wyraziłeś dostając zniżki w abonamencie. Za takie zgodny i te 5 zł rabatu co dostałeś mogą ci pokazywać reklamy, w tym ten kanał. Wiem bo mam to samo.

 

Edytowane przez Dr.STech
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Dr.STech napisał:

 

To nie bug dekodera tylko twoja zgoda, którą wyraziłeś dostając zniżki w abonamencie. Za takie zgodny i te 5 zł rabatu co dostałeś mogą ci pokazywać reklamy, w tym ten kanał. Wiem bo mam to samo.

 

To dlaczego technicy kazali wymienić dekoder,twierdząc = cytuje dokładne słowa;"niestety dokonał żywota"...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Pawel napisał:

Jak nie masz złącza esata to pozostaje wymiana dysku w punkcie. Jest co prawda opcja jeszcze wyjęcia go z obudowy ale ta chyba ma plomby ;)

No dysku raczej nie można wyjąć, bo kiedyś przy wymianie/zwrocie dowalili by mi karę. Raczej nie ominie mnie wymiana dysku w punkcie canal+. Ale to raczej nie szybko. Kupię gdzieś przejściówkę, żeby podłączyć ten dysk pod port SATA i go sprawdzić? Można też kupić i wstawić swój dysk? Są takie zewnętrzne z wyjściem esata?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Dr.STech napisał:

 

To nie bug dekodera tylko twoja zgoda, którą wyraziłeś dostając zniżki w abonamencie. Za takie zgodny i te 5 zł rabatu co dostałeś mogą ci pokazywać reklamy, w tym ten kanał. Wiem bo mam to samo.

 

 

Mam zgody za rabaty i dekoder uruchamia się pozycji 13 TVP HD maksymalne oszczędzanie energii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale na tablecie z tych linków, otwiera mi się jedna i ta sama aukcja z adapterem za 29,50zł. To rozumiem, aby podłączyć ten zepsuty oryginalny dysk. Pewnie niewiele i tak bym z tym dyskiem zrobił. Ale ogarnę, możesz podać jeszcze link aby podłączyć własny kupiony dysk. Bo rozumiem że są też do kupienia dyski zewnętrzne, z tym portem esata? Z wymianą to problem jest po pierwsze, że w moim mieście nie ma punktu canal+. Po drugie umowa jest na kogoś innego z rodziny. Z tą osobą musiał bym jechać. To nie zapowiada się w najbliższym czasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, maks27 napisał:

 

Mam zgody za rabaty i dekoder uruchamia się pozycji 13 TVP HD maksymalne oszczędzanie energii.

Po każdym resecie  tak powinno być i tak miałem.

Dopiero po ułożeniu listy ulubionej tuner włącza się na kanale na którym był wyłączany.Tak powinno być, ale jest jakiś błąd softu i ładuje kanał - 88 Strefa abonenta.

Dziś znowu wystartował normalnie czyli na kanale który był wyłączony wczoraj.

Wczoraj przełączałem TV  kilka razy na drugi tuner z polsatu,zaczynam podejrzewać że ten błąd ma coś wspólnego z HDMI.

Idzie jakiś impuls przełączając ten chochlik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że mi ktoś pomoże. 

Od kilku dni mam problem z sygnałem SAT tunera 4K ultraBOX+ (wymieniłem go już na nowy w sobotę 13.02).

Wyskakują dwa różne komunikaty:

-"BRAK SYGNAŁU sprawdź możliwe rozwiązania na canalplus.pl/brak-sygnału".

lub

-"Obecnie program nie jest nadawany Spróbuj ponownie później".

Co do tej pory zrobiłem, a nadal jest tak samo:

- reset zasilania tunera

- przywrócenie do ustawień domyślnych

- wymiana tunera w punkcie NC+

- podłączenie tunera w innym pokoju gdzie jest inny tuner w multiroomie

- ustawienie tunera na zwykły konwerter, a nie na konwerter Inverto Unicable

 

Jest w tym pewna ciekawa rzecz, jak wyłączę z sieci tuner 4K ultraBOX na dłużej (np. 3 godziny lub tak jak dzisiaj na całą noc),

po załączeniu wszystko jest ok i tuner działa poprawnie przez kilka godzin, a później przy zmianie kanału na jakikolwiek inny

znowu zaczynają się komunikaty które opisałem powyżej.

Jest jeszcze jedna ciekawostka, ale ona też nie występuje zawsze, mianowicie po restartach wyłączenia tunera z sieci

załapuje kanał TVP HD, TVP Info, a na pozostałych wyskakują komunikaty.

Konwerter który posiadam został mi z cyfrowego polsatu na pewno jest to Inverto Unicable, ale nie pamiętam modelu.

Cały układ działał mi poprawnie w nc+ od maja 2020r.

Gdyby coś to telewizor SONY KD-55XD7005 mam podłączony kablem Premium High Speed HDMI. 

Bardzo proszę o pomoc w tym temacie, bo po wymianie tunera nie wiem co dalej robić, gdzie szukać przyczyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, elmal napisał:

Mam nadzieję, że mi ktoś pomoże. 

Od kilku dni mam problem z sygnałem SAT tunera 4K ultraBOX+ (wymieniłem go już na nowy w sobotę 13.02).

Wyskakują dwa różne komunikaty:

-"BRAK SYGNAŁU sprawdź możliwe rozwiązania na canalplus.pl/brak-sygnału".

lub

-"Obecnie program nie jest nadawany Spróbuj ponownie później".

Co do tej pory zrobiłem, a nadal jest tak samo:

- reset zasilania tunera

- przywrócenie do ustawień domyślnych

- wymiana tunera w punkcie NC+

- podłączenie tunera w innym pokoju gdzie jest inny tuner w multiroomie

- ustawienie tunera na zwykły konwerter, a nie na konwerter Inverto Unicable

 

Jest w tym pewna ciekawa rzecz, jak wyłączę z sieci tuner 4K ultraBOX na dłużej (np. 3 godziny lub tak jak dzisiaj na całą noc),

po załączeniu wszystko jest ok i tuner działa poprawnie przez kilka godzin, a później przy zmianie kanału na jakikolwiek inny

znowu zaczynają się komunikaty które opisałem powyżej.

Jest jeszcze jedna ciekawostka, ale ona też nie występuje zawsze, mianowicie po restartach wyłączenia tunera z sieci

załapuje kanał TVP HD, TVP Info, a na pozostałych wyskakują komunikaty.

Konwerter który posiadam został mi z cyfrowego polsatu na pewno jest to Inverto Unicable, ale nie pamiętam modelu.

Cały układ działał mi poprawnie w nc+ od maja 2020r.

Gdyby coś to telewizor SONY KD-55XD7005 mam podłączony kablem Premium High Speed HDMI. 

Bardzo proszę o pomoc w tym temacie, bo po wymianie tunera nie wiem co dalej robić, gdzie szukać przyczyny.

 

Cześć, spróbuj wcisnąć plus i minus na przednim panelu, z cały czas przyciśniętymi tymi przyciskami wyjmij wtyk od zasilania, trzymaj tak przez około 15 sekund i podłącz na nowo zasilanie, powinna się ukazać plansza z pobieraniem oprogramowania. Może Ci pomoże, jeśli nie to zapraszam do najbliższego POS ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, elmal napisał:

Mam nadzieję, że mi ktoś pomoże. 

- podłączenie tunera w innym pokoju gdzie jest inny tuner w multiroomie

W innym pokoju też był ten sam problem ?Instalacja glówna i multiroom to unicable ?Polsat udostępniał różne konwertery. Masz model z jednym wejściem czy kilkoma ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, Pawel napisał:

W innym pokoju też był ten sam problem ?Instalacja glówna i multiroom to unicable ?Polsat udostępniał różne konwertery. Masz model z jednym wejściem czy kilkoma ?

 

Mam z trzema wyjściami, jeden unikable dwa zwykłe. O ile dobrze pamiętam to jest na liście w tunerze 4K ultraBOX na 3 lub 4 pozycji do wyboru. I jak pisałem od maja 2020 wszystko hulało aż miło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, EmilCanalPlus napisał:

 

Cześć, spróbuj wcisnąć plus i minus na przednim panelu, z cały czas przyciśniętymi tymi przyciskami wyjmij wtyk od zasilania, trzymaj tak przez około 15 sekund i podłącz na nowo zasilanie, powinna się ukazać plansza z pobieraniem oprogramowania. Może Ci pomoże, jeśli nie to zapraszam do najbliższego POS ;) 

Jak wrócę do domu to oczywiście spróbuję. Weź pod uwagę, że przed wczoraj wymieniłem tuner i nic to nie dało. Dam znać czy twoja rada poskutkowała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...