Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

2 hours ago, miniupiniu said:

Wczoraj napisałem reklamacje na dekoder że nie działa prawidłowo po ostatniej aktualizacji. Jak nigdy przyznali że problem jest im znany i pracują nad nową aktualizacją. Daty aktualizacji nie są w stanie podać bo nie wiedzą kiedy naprawią błąd. Reklamacja uznana i w kwietniu zapłacę 50 zł mniej za abo.

Widocznie miałeś farta, albo przekazali do innego działu zgłoszenie. U mnie klasycznie odpisują bzdety typu "reset dekodera, sprawdzić antenę" etc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytując z facebooka

Cytat

Informujemy, że w nocy z 28 na 29 marca, udostępnione zostanie oprogramowanie do dekoderów 4K UltraBOX+ (G9 / NCP-3670SF), których dostawcą jest ADB oraz 4K UltraBOX+ (G9 / USW4001NCP), których dostawcą jest Technicolor.

Jest to wersja serwisowa, zmieniająca numer wersji aktualizacji 0x7D oraz 0x7E (dla dekoderów serii JADA) oraz 0x8e (dla dekoderów serii ITCA), które wprowadza poprawki dla Abonentów:

• poprawka czasu wybudzania ze stand-by w STANDARDOWYM trybie oszczędzania energii,
• poprawka pobierania licencji DRM,
• poprawki stabilności oprogramowania.

Dekodery Abonentów zaktualizują się automatycznie w oknie aktualizacji.

W jej czasie nie należy odłączać dekodera od zasilania, ani instalacji antenowej.

Aktualizacja trwa do 25 min. Numer wersji oprogramowania to C2.0.15.1 – dla dekoderów serii JADA oraz B2.0.15.1 – dla dekoderów serii ITCA.

 

Edytowane przez prysiu86
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, sławek72 napisał(a):

No to jestem ciekaw czy pikseloza zniknie, bo obecnie to mi najbardziej doskwiera w nowym sofcie....

 

Pod zapowiedzianymi poprawkami stabilności oprogramowania kryje się też zapewne usunięcie pikselozy. Tak, czy siak włączam drugą antenę w oczekiwaniu na aktualizację.

2 godziny temu, prysiu86 napisał(a):

Cytując z facebooka

A czy można poprosić o adres strony/grupy/profilu na FB, gdzie dzielą się takimi informacjami?

 

A już widzę:
https://www.facebook.com/groups/canalpolska/permalink/608661027453413/

Edytowane przez Jacek3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wersja serwisowa? Czyli nie jest to wersja która ma obowiązywać ostatecznie. Będziemy w dalszym ciągu testerami canal+. Pewnie poprawili to co zepsuli, i jednocześnie popsuli to co działało dobrze. Aż strach pomyśleć co się będzie działo z dekoderem po nocnej aktualizacji. Pewnie część dekoderów całkowicie przestanie działać, a pozostałym po aktualizacji pojawią się nowe problemy, jak np. problem z uprawnieniami, bo coś pogrzebali w tej sprawie w nowej wersji serwisowej. Zobaczymy co pokarze dekoder jutro przy porannej kawie, może zamiast kawy coś mocniejszego, lub jakąś melisę na uspokojenie 😄

A może zrobili poprawki i wystarczy spojrzeć na dekoder a on cudownie się włączy, i nie będzie trzeba przyciskać przycisku włączającego, a następnie 10 sekund czekać aż dekoder wystartuje. 🤣

Edytowane przez Daro1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wróciłem z roboty. Nowe oprogramowanie już zainstalowane. Dekoder uruchamia się bardzo szybko. No i z przykrością muszę stwierdzić że pikseloza dalej występuje. Obecnie mam włączony polsat play i tu widać dość często i mocno. Eurosport 1 też piksele.

Wysłane z mojego CPH2449 przy użyciu Tapatalka



Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, kocik89 napisał(a):

U mnie po 10  minutach pojawiła się pikseloza.

Ja tam zostaję dalej przy 1 kablu. Przecież to było do przewidzenia że na pewno to zostało przez nich zrobione "na kolanie" i teraz to już sam diabeł tego nie odkręci,  jedyna rzecz jaką widzę którą trzeba zrobić to wgrać pierwotne oprogramowanie z jakim te dekodery zostały bazowo wyprodukowane.

Przecież oni tego nawet nie przetestowali.

Żenada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, _Artek_ napisał(a):

Czyli naprawili tylko szybkość włączania….miło z ich strony :D

Wzięli sobie do serca narzekania, że według niektórych sekundy życia tracili bezpowrotnie oczekując na włączenie  dekodera. Mają co chcieli. 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, _Artek_ napisał(a):

Ja 25 stycznia byłem zupełnie innym człowiekiem niż jestem 28 marca

Żarty żartami, ale co teraz? Skoro nie widzą problemu z rozlewającą się pikseloza po ekranie. Ja np. nie mogę wymienić dekodera na ICTA, ponieważ najbliższy przedstawiciel Canal+ twierdzi, że mam sprawny dekoder i nie ma zamiaru go wymienić. To są za przeproszeniem jakieś jaja.😭

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...