Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Podłączylem na chwilę, restart dekodera zadziało ale później, ponowne wyłączenie z sieci i włączenie dekodera i znkwu pyta o sieć nie można go uruchomić. To teraz będzie musial być cały czas podłączony do internetu? Jest to problem u mojej mamy akurat a nie zawsze ten net u niej jest. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, goofy napisał:

Podłączylem na chwilę, restart dekodera zadziało ale później, ponowne wyłączenie z sieci i włączenie dekodera i znkwu pyta o sieć nie można go uruchomić. To teraz będzie musial być cały czas podłączony do internetu? Jest to problem u mojej mamy akurat a nie zawsze ten net u niej jest. 

W ustawieniach nie ma opcji wyłączenia połączenia internetowego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawi mnie jakim wzorem się posługują wysyłając aktualizacje, skądinąd wiem że dziś nowy soft dostało kilku abonentów Orange mających umowę na usługę sat w Orange obsługiwaną przez Canal+ (deki Ultrabox+4K posiadają dopiero od około 3 miesięcy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, daro napisał:

Dokładnie.. Przychodzi prezes i losuje 😅

Bur.... del Panie w tym C+

A co to za różnica czy po kolei, czy losowo ? :) 

 

Losowanie daje to, że aktualizacje dostaje pełen przekrój dekoderów z różnych partii i z różnych lat produkcji i łatwiej w takim przypadku wykryć ewentualne problemy np. z konkretną partią dekoderów. Może to nie b**del, a celowy zabieg ? 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że nie ma żadnych logicznych algorytmów aktualizacji dekoderów. Mam ten dekoder od ponad 4 miesięcy i dostałem wczoraj e-mail, że będzie aktualizacja. Dzisiaj się zaktualizował. Znajomy ma dekoder od ponad roku i nie dostał e-maila i też ma już dzisiaj nowe oprogramowanie. Ale znam też osobę, która ma dekoder od początku jego wejścia co C+ i nie ma jeszcze aktualizacji,

Nie ma sensu szukać jakiś logicznych uzasadnień. Przecież brak logiki jest od kliku lat...

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam trzy dekodery: dwie JADY i jeden ITCA. Tylko jedna JADA dostała. Umowa jest w środku terminu określonego ( nie kończy się i nie zaczyna ). Po pierwszych wrażeniach, na razie, wolę stary soft. Nie dostałem żadnego e-maila o sofcie.

Edytowane przez Grzegorz Zabłocki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)
3 godziny temu, goofy napisał:

Podłączylem na chwilę, restart dekodera zadziało ale później, ponowne wyłączenie z sieci i włączenie dekodera i znkwu pyta o sieć nie można go uruchomić. To teraz będzie musial być cały czas podłączony do internetu? Jest to problem u mojej mamy akurat a nie zawsze ten net u niej jest. 

https://pl.canalplus.com/pomoc/blad-e3002

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Jakub471 napisał:

 i nie dostałem też żadnego email 

A ja dostałem dziś drugą aktualizacje a pierwszą miałem 12 stycznia a dziś 18 marca I druga aktualizacja 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lukasz431

Mam ten sam problem na kanałach BBC, pomaga wyciągnięcie wtyczki z gniazdka. Czemu tak się dzieje? Nie mam pojęcia ale taki reset pomaga na kilka tygodni a sporo nagrywam szczególnie z BBC Brit.

 

@Jaś Fasola

Aż chce się zacytować Siarę Siarzewskiego „Mają rozmach…”

Edytowane przez Ozzy666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie , pięknie wygląda ale nie działa połowa kanałów, wyskakuje komunikat o braku uprawnień a jak chce wejsc w szczegoły to sobe moge rozrszerzyć ofertę na pełen pakiet .

Nie działa pakiet canal plus , ale działa canal +4K dziwne,

Pisze na czacie do eksperta na stronie a ten ze trzeba czekac na naprawe ? WTF ?

Póki co ręczne wymuszenie wnowienia uprawnień zobaczymy czy cos zaskoczy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tylko pakiet Extra+ i wszystko z niego działa. Oprogramowanie wg mnie lepsze niż to co było. Może nie jest idealne, ale wygląda lepiej i ma więcej możliwości niż to poprzednie. Nie wiem dlaczego niektórzy piszą, że woleli stare. Tam niczego nie było i wyglądało jak dla dziadków. Ja jestem zadowolony, a niech sukcesywnie łatają. Nie ma to jak testy na produkcji. Alstom też dopiero testuje system dla PKP. :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...