goofy Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 Podłączylem na chwilę, restart dekodera zadziało ale później, ponowne wyłączenie z sieci i włączenie dekodera i znkwu pyta o sieć nie można go uruchomić. To teraz będzie musial być cały czas podłączony do internetu? Jest to problem u mojej mamy akurat a nie zawsze ten net u niej jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon87 Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 Godzinę temu, ircios napisał: Jesteś pewien, że nie dostałeś meila? Może w spamach jest. A jak nie dostałeś, to coś nowego. Sprawdziłem w spam i nic nie przyszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 54 minuty temu, goofy napisał: Podłączylem na chwilę, restart dekodera zadziało ale później, ponowne wyłączenie z sieci i włączenie dekodera i znkwu pyta o sieć nie można go uruchomić. To teraz będzie musial być cały czas podłączony do internetu? Jest to problem u mojej mamy akurat a nie zawsze ten net u niej jest. W ustawieniach nie ma opcji wyłączenia połączenia internetowego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 Ciekawi mnie jakim wzorem się posługują wysyłając aktualizacje, skądinąd wiem że dziś nowy soft dostało kilku abonentów Orange mających umowę na usługę sat w Orange obsługiwaną przez Canal+ (deki Ultrabox+4K posiadają dopiero od około 3 miesięcy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 Jak tak czytam ten wątek, to moim zdaniem nie ma żadnego wzoru, a po prostu decyduje losowanie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 (edytowane) 28 minut temu, maniek357 napisał: Jak tak czytam ten wątek, to moim zdaniem nie ma żadnego wzoru.. Dokładnie.. Przychodzi prezes i losuje Bur.... del Panie w tym C+ Edytowane 18 Marca 2022 przez daro 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 Jak ktoś to już pisał to przepraszam. Cytat Dzisiaj w nocy (17/18.03) udostępnimy nową wersję oprogramowania dla ponad 134 tysięcy dekoderów 4K Ultrabox+ z serii JADA. W kolejnych dniach soft otrzymają pozostałe dekodery z serii JADA, a dalszej kolejności ITCA. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 2 minuty temu, daro napisał: Dokładnie.. Przychodzi prezes i losuje Bur.... del Panie w tym C+ A co to za różnica czy po kolei, czy losowo ? Losowanie daje to, że aktualizacje dostaje pełen przekrój dekoderów z różnych partii i z różnych lat produkcji i łatwiej w takim przypadku wykryć ewentualne problemy np. z konkretną partią dekoderów. Może to nie b**del, a celowy zabieg ? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujektom Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 Wydaje mi się, że nie ma żadnych logicznych algorytmów aktualizacji dekoderów. Mam ten dekoder od ponad 4 miesięcy i dostałem wczoraj e-mail, że będzie aktualizacja. Dzisiaj się zaktualizował. Znajomy ma dekoder od ponad roku i nie dostał e-maila i też ma już dzisiaj nowe oprogramowanie. Ale znam też osobę, która ma dekoder od początku jego wejścia co C+ i nie ma jeszcze aktualizacji, Nie ma sensu szukać jakiś logicznych uzasadnień. Przecież brak logiki jest od kliku lat... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Zabłocki Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 (edytowane) Mam trzy dekodery: dwie JADY i jeden ITCA. Tylko jedna JADA dostała. Umowa jest w środku terminu określonego ( nie kończy się i nie zaczyna ). Po pierwszych wrażeniach, na razie, wolę stary soft. Nie dostałem żadnego e-maila o sofcie. Edytowane 18 Marca 2022 przez Grzegorz Zabłocki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 3 godziny temu, goofy napisał: Podłączylem na chwilę, restart dekodera zadziało ale później, ponowne wyłączenie z sieci i włączenie dekodera i znkwu pyta o sieć nie można go uruchomić. To teraz będzie musial być cały czas podłączony do internetu? Jest to problem u mojej mamy akurat a nie zawsze ten net u niej jest. https://pl.canalplus.com/pomoc/blad-e3002 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz431 Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 Witam mam kłopot z nagrywaniem z kanału BBC Lifestyle za każdym razem przerywa mi nagranie z powodu utraty sygnału, z innych kanałów nagrywa ok tylko z BBC jest kłopot. Ma z was może tak samo ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 Zawsze przerywa gdy dekoder twierdzi, że jest słaby sygnał. Sprawdź sygnał i jak za słaby to ustaw antenę bardziej precyzyjnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz431 Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 (edytowane) 3 godziny temu, ircios napisał: Sprawdź sygnał i jak za słaby to ustaw antenę bardziej precyzyjnie. sygnał jest bardzo dobry, nie wiem dlaczego tak jest Edytowane 18 Marca 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 Jesteś pewny, że na tym TP masz b.dobry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz431 Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 (edytowane) 3 godziny temu, ircios napisał: Jesteś pewny tak Edytowane 18 Marca 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub471 Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 Ja niestety się nie załapałem na nowe oprogramowanie i nie dostałem też żadnego email Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel24 Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 (edytowane) 2 godziny temu, Jakub471 napisał: i nie dostałem też żadnego email A ja dostałem dziś drugą aktualizacje a pierwszą miałem 12 stycznia a dziś 18 marca I druga aktualizacja Edytowane 18 Marca 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 Szkoda słów.. Aktualizacja jest losowa, bo z tego co piszecie wynika, że nie ma żadnego klucza. Aktualizację dostają i ci co mają dekoder kilka miesięcy i ci za mają ponad rok. Bez żadnego ładu i składu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 Ja mam ponad 2 lata 6 minut temu, daro napisał: ci za mają ponad rok. To chyba nie tak jednak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 Spokojnie, za kilka tygodni będzie dla kolejnej partii. To tak ekskluzywny produkt na który trzeba latami czekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 (edytowane) @lukasz431 Mam ten sam problem na kanałach BBC, pomaga wyciągnięcie wtyczki z gniazdka. Czemu tak się dzieje? Nie mam pojęcia ale taki reset pomaga na kilka tygodni a sporo nagrywam szczególnie z BBC Brit. @Jaś Fasola Aż chce się zacytować Siarę Siarzewskiego „Mają rozmach…” Edytowane 18 Marca 2022 przez Ozzy666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 4 minuty temu, PawelTSW napisał: Ja mam ponad 2 lata To chyba nie tak jednak I co? Dostałeś? Poczytaj posty, są tacy co mają 3 miesiące i dostali. Ja mam 1,5 roku i g.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
refild Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 fajnie , pięknie wygląda ale nie działa połowa kanałów, wyskakuje komunikat o braku uprawnień a jak chce wejsc w szczegoły to sobe moge rozrszerzyć ofertę na pełen pakiet . Nie działa pakiet canal plus , ale działa canal +4K dziwne, Pisze na czacie do eksperta na stronie a ten ze trzeba czekac na naprawe ? WTF ? Póki co ręczne wymuszenie wnowienia uprawnień zobaczymy czy cos zaskoczy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andijaw Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 Ja mam tylko pakiet Extra+ i wszystko z niego działa. Oprogramowanie wg mnie lepsze niż to co było. Może nie jest idealne, ale wygląda lepiej i ma więcej możliwości niż to poprzednie. Nie wiem dlaczego niektórzy piszą, że woleli stare. Tam niczego nie było i wyglądało jak dla dziadków. Ja jestem zadowolony, a niech sukcesywnie łatają. Nie ma to jak testy na produkcji. Alstom też dopiero testuje system dla PKP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.