Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Od pewnego czasu mam taką sytuację ze dość często podczas załączenia dekodera ten robi aktywacje, pokazuje siłe sygnału itp.

 

Opcje oszczędnosci energii mam ustawione standardowe (szybkie uruchamianie dekodera) czy ktoś wie jak rozwiązać ten problem? Wydaje się, że to od ostatniej aktualizacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co? Mnie już normalnie ręce opadają. Codziennie rano muszę resetować dekoder (czyli korzystać z opcji uruchom ponownie), żeby w ogóle coś nagrać.

Zazwyczaj programuje nagrania na dany dzień, poprzedniego dnia wieczorem. Wszystko było ok do czasu tej ostatniej aktualizacji.

A teraz włączam dekoder rano i pokazuję mi, że nagranie zaprogramowane na godz. 15 nie zostało nagrane z powodu przerwy w zasilaniu. Jakim cudem, ja się pytam skoro nie było jeszcze tej godziny? 🙈

Żeby to naprawić muszę anulować wszystkie nagrania, uruchomić ponownie dekoder i zaprogramować od nowa. Gdybym zostawiła to bez żadnej reakcji to nic by nie nagrał.

Ale ludzie, ile można się tak bawić?!

Zauważyłam, że nie tylko ja mam ten problem. Dużo osób psioczy na ten problem na FB. Co ciekawe, problem - u niektórych - występuje również na Dualboxie i ITCA. Dziwi mnie to, bo wspomniane dekodery nie dostały ostatnio aktualizacji.

A wracając do problemu: przywrócenie ustawień domyślnych i odłączenie wtyczki z prądu działa na dwa dni. Może spróbować odłączyć i podłączyć ponownie dysk? 

Macie jakiś inny pomysł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Villemo666H napisał(a):

 

Żeby to naprawić muszę anulować wszystkie nagrania, uruchomić ponownie dekoder i zaprogramować od nowa. Gdybym zostawiła to bez żadnej reakcji to nic by nie nagrał.

Ale ludzie, ile można się tak bawić?!

 

Wystarczy usunąć nagrania i zaprogramować od nowa, nie trzeba uruchamiać ponownie dekodera.

 

Wiem bo też mi się to zdarzyło kilka razy w ciagu ostatniego miesiąca...

 

Naprawili pikseloze, schrzanili coś w nagraniach.

Edytowane przez Polsat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Polsat napisał(a):

Naprawili pikseloze, schrzanili coś w nagraniach.

Niestety ale nie naprawili pikselozy, a przy okazji schrzanili nagrywanie i płynność przesuwania listy EPG, przy okazji napiszę że czekam już 17 dni na odpowiedź od nich w sprawie mojego zgłoszenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj pogadałem trochę dłużej odnośnie usterek w Ultraboxach4K na infolinii pytano mnie co i jakie usterki występują jak często itd.I uwaga Canal+ nie dostrzega po ostatnim sofcie w lipcu potrzeby wypuszczania kolejnej poprawki w tym roku.Ilosc była bardzo mała przed ostatnim lipcowym oprogramowaniem,a teraz to juz marginalnie moze kilka sztuk może mieć problemy także nie ma takiej potrzeby.Ja dzisiaj w dobrej atmosferze dogadałem się i zrabatowano mi ponad 200zł.

Edytowane przez Dj.Graal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dj.Graal Canal+ gada głupoty jak zawsze. Oni nie widzieli problemu już w styczniu 2023 roku, następnie w marcu 2023 roku i teraz. Dla nich te 200 przypadków o których pisano w skali całej bazy abonentów to nic nie znacząca liczba. Oby się przejechali na tym co mówią. Poza tym wydając łatkę w lipcu liczyli że to sezon urlopowy i ludzie będą na urlopach więc temat po stronie abonentów może umrzeć. Bo nikt normalny na urlopie nie myśli o dekoderach... zdziwią się jak pod koniec sierpnia ludzie będą ich atakować ponownie. W moim przypadku ewidentnie operator przyjął postawę na przeczekanie. Po tym jak wysłałem reklamację w lipcu na którą jeszcze nie otrzymałem odpowiedzi. Nawet dziś zobaczyłem że na moim koncie widnieje pełną kwota abonamentu zgodnie z umową. Jak tylko wrócę z urlopu wystosuję do nich ostatniego maila a później oddaję sprawę moim prawnikom oraz składam donos do UOKiK.

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wally79zgadzam się w 100% tak też im tłumaczyłem sam na kilkadziesiąt załatwionych Ultraboxow 4K prawie wszystkie mają problemy.A te 200 ich sztuk bierze się z tego ze na 10 osób tylko 2 dochodzą swoich praw.Reszta korzystając z małych anten myśli że tak ma być.Kochani dzwońcie na infolinię nekajcie ich ja tez miałem odmowną reklamacje i facet był człowiekiem przecież to ich wina,że musimy się 7 mies.mordować z tymi dekoderami.Najgorsze że oni nadal nie są świadomi realnej ilości źle działających dekoderów i nie przyjmują tego do wiadomości.Dają dwa miesiące po 50% abonamentu lub jeden miesiąc 100%.Dzwońcie proście o kontakt z osobą która prowadzi Waszą reklamacje i pogadajcie mailem jest to trudniej do wytłumaczenia.Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Villemo666H napisał(a):

Wiecie co? Mnie już normalnie ręce opadają. Codziennie rano muszę resetować dekoder (czyli korzystać z opcji uruchom ponownie), żeby w ogóle coś nagrać.

Zazwyczaj programuje nagrania na dany dzień, poprzedniego dnia wieczorem. Wszystko było ok do czasu tej ostatniej aktualizacji.

A teraz włączam dekoder rano i pokazuję mi, że nagranie zaprogramowane na godz. 15 nie zostało nagrane z powodu przerwy w zasilaniu. Jakim cudem, ja się pytam skoro nie było jeszcze tej godziny? 🙈

Żeby to naprawić muszę anulować wszystkie nagrania, uruchomić ponownie dekoder i zaprogramować od nowa. Gdybym zostawiła to bez żadnej reakcji to nic by nie nagrał.

Ale ludzie, ile można się tak bawić?!

Zauważyłam, że nie tylko ja mam ten problem. Dużo osób psioczy na ten problem na FB. Co ciekawe, problem - u niektórych - występuje również na Dualboxie i ITCA. Dziwi mnie to, bo wspomniane dekodery nie dostały ostatnio aktualizacji.

A wracając do problemu: przywrócenie ustawień domyślnych i odłączenie wtyczki z prądu działa na dwa dni. Może spróbować odłączyć i podłączyć ponownie dysk? 

Macie jakiś inny pomysł?

Mam ten sam problem.  Masakra tłumaczą,  że to moja wina.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na kolejną reklamacje odpisami mi tak:

Szanowny Panie,

 

na początku lipca wprowadziliśmy aktualizację, która miałą na celu usunięcie problemów z obrazem i dźwiękiem. Jeśli po aktualizacji nadal problem u Pana występuje, podejrzewamy usterkę dekodera, dlatego zalecamy wizytę w salonie. Śmiech na sali. Znowu to dekoder się zepsuł a nie soft 😡😡😡😡🤦🤦🤦

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jest odpowiedź na moją reklamację.


"Szanowny Panie,

dziękuję Panu za zgłoszenie z 24 lipca 2023 roku. Sprawa dotyczyła dekoderów. Zapoznałam się z Pana kontraktem, podejmowaliśmy próby kontaktu z Panem. Zgłoszenia nie uznałam. Mając na uwadze Pana zadowolenie z naszych usług, przyznałam Panu korektę opłaty za lipiec i sierpień 2023 roku. Szczegóły przedstawiam poniżej.  

SZCZEGÓŁY SPRAWY

Zgłoszona przez Pana sprawa funkcjonowania dekoderów, została przez nas przekazana do odpowiedniego działu. Jesteśmy w trakcie weryfikacji. Zaobserwowaliśmy utrudnienia odbioru usług na dekoderze 4K UltraBox+ z serii JADA. Pracujemy nad rozwiązaniem utrudnień związanych z oprogramowaniem sprzętu.

Przepraszam Pana za tę sytuację.

PODJĘTE KROKI

Konsultanci Telefonicznego Centrum Abonenta podejmowali próby kontaktu z Panem. Podczas rozmowy z 2 sierpnia 2023 roku nie udało się przeprowadzić diagnostyki sprzętu.  

Przyznałam Panu korektę opłat za 2 miesiące, lipiec i sierpień 2023 roku, po 100 zł za każdy miesiąc. 

DALSZE KROKI

W przypadku występowania problemów z dekoderami, proszę o kontakt telefoniczny z naszą infolinią, podczas rozmowy przeprowadzimy diagnostykę. Podczas kontaktu telefonicznego proszę aby miał Pan dostęp do dekodera.

Jeśli problem nie zostanie rozwiązany, możemy Panu zaproponować wymianę dekoderów dodatkowych, do usługi Multiroom High Standard, bezpłatnie, na typ 4K UltraBox+. Opłata miesięczna za usługę pozostanie bez zmiany. Proszę o potwierdzenie tego rozwiązania, do 31 sierpnia 2023 roku, i wskazanie punktu, w którym chciałby Pan wymienić sprzęt. Poinformuję pracowników o wymianie i zarezerwuję dla Pana dekodery.

PŁATNOŚCI

Po korekcie saldo Pana umowy wskaże 69,89 zł do zapłaty, za sierpień 2023 roku.  W związku z trwającym okresem naliczeniowym, rachunek za sierpień 2023 roku, który Pan otrzyma, może nie uwzględniać przyznanej korekty. Proszę o zapłatę do 18 dnia miesiąca, zgodnie z informacją w tej wiadomości.

W razie dodatkowych pytań w tej sprawie zapraszam do kontaktu.

Z poważaniem
A L
Starszy Specjalista ds. Reklamacji
CANAL+"

Czyli krótko mówiąc reklamacji nie uznali ale... Zaobserwowali utrudnienia odbioru usług na dekoderze 4K UltraBox+ z serii JADA. Pracują nad rozwiązaniem utrudnień związanych z oprogramowaniem sprzętu.

Przepraszają mnie za tę sytuację.

trąci to takim klasykiem jak Bareja ba! Ale oni mi nawet oferują wymianę dekoderów tylko na jakie? Na JADA? Bo przecież ICTA nigdzie nie ma... po moim powrocie z urlopu składam oficjalne zgłoszenie do UOKiK. Jeśli oni podejmą temat to dociągnę umowę do końca i wtedy pożegnam się z tym operatorem mając satysfakcję że mały nic nie mogący abonent wyprostuje im sposób podejscia do nas abonentów. A jeśli spotkam się z odmową to uruchamiam prawników i idę z nimi do sądu. Z racji tego że mam czas i chęci to jest szansa że mój przypadek jednak ich coś nauczy. Czekam jeszcze na ekspertyzę rzeczoznawcy w zakresie funkcjonowania ich dekoderów serii JADA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 hours ago, wally79 said:

tylko na jakie? Na JADA? Bo przecież ICTA nigdzie nie ma...emoji2357.pngemoji2357.pngemoji2357.png
 

Itca są, ale słabo dostępne- popytaj w swoich salonach czy czasem nie mają i czy nie mogą dać Ci znać jak będą i wymienisz.

Co do reszty- daleko idące wnioski, ale może właśnie nie przyznają się oficjalnie do problemów by nie mieć większych konsekwencji, a dają rabaty by klienci siedzieli cicho.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.08.2023 o 14:54, Villemo666H napisał(a):

Wiecie co? Mnie już normalnie ręce opadają. Codziennie rano muszę resetować dekoder (czyli korzystać z opcji uruchom ponownie), żeby w ogóle coś nagrać.

Zazwyczaj programuje nagrania na dany dzień, poprzedniego dnia wieczorem. Wszystko było ok do czasu tej ostatniej aktualizacji.

A teraz włączam dekoder rano i pokazuję mi, że nagranie zaprogramowane na godz. 15 nie zostało nagrane z powodu przerwy w zasilaniu. Jakim cudem, ja się pytam skoro nie było jeszcze tej godziny? 🙈

Żeby to naprawić muszę anulować wszystkie nagrania, uruchomić ponownie dekoder i zaprogramować od nowa. Gdybym zostawiła to bez żadnej reakcji to nic by nie nagrał.

Ale ludzie, ile można się tak bawić?!

Zauważyłam, że nie tylko ja mam ten problem. Dużo osób psioczy na ten problem na FB. Co ciekawe, problem - u niektórych - występuje również na Dualboxie i ITCA. Dziwi mnie to, bo wspomniane dekodery nie dostały ostatnio aktualizacji.

A wracając do problemu: przywrócenie ustawień domyślnych i odłączenie wtyczki z prądu działa na dwa dni. Może spróbować odłączyć i podłączyć ponownie dysk? 

Macie jakiś inny pomysł?

Rozmawiałem o tym wczoraj na infolinii. Najpierw chcieli "naprawić dekoder zdalnie", czyli pewnie zrobić reinstalację firmware, ale po dalszej konsultacji usłyszałem, że problem jest ogólny, dotyczy wszystkich dekoderów, jest znany i rozwiązywany, ale tradycyjnie nie podają daty naprawienia. Klasyk, cytując klasyka "nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi". 
Nie chcę formatować dysku i usuwać nagrań, na kilku mi zależy. Ech. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kasowanie nagrań nic nie daje,no może 2 godziny bez PIKSELOZY a potem zabawa od nowa,byłem z ciekawości w punkcie C+i spytałem się czy można dekoder 4k wymienić powiedzieli że na chwilę obecną dekodera nie ma ale proszę pytać w innych punktach,z ciekawości zadzwoniłem do innej placówki jeden gość z C+ powiedziałem jaki mam problem,on mnie wręcz wyśmiał i stwierdził że mam źle podłączony cały sprzęt wraz z anteną,a na końcu stwierdził że bezpodstawna wymiana może go kosztować 500zł.

Zakończyłem rozmowę.

A swoją drogą chyba nowy dekoder 4k nic nie da bo aktualizacja go zniszczy....jak sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

We wcześniejszych odpowiedziach padały sugestie, że na problem nienagrywających się programów można zaradzić skasowaniem dysku i zaprogramowaniem od nowa. 
Naprawdę, żenada. Najpierw czekaliśmy na dołożenie do nowego softu funkcjonalności nagrywania po czasie, ta po wielu miesiącach weszła i... mamy dziś to, co mamy - punkt wyjścia. Brak możliwości zaprogramowania audycji na przyszłość. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minutes ago, Hycel said:

on mnie wręcz wyśmiał i stwierdził że mam źle podłączony cały sprzęt wraz z anteną,a na końcu stwierdził że bezpodstawna wymiana może go kosztować 500zł.

 

kosmos, że nadal pracują w punktach obsługi klientów takie buce bez wiedzy. Dla zasady bym go douczył jak w wielkim błędzie jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@finch_wwa Źle nas zrozumiałeś.

Chodzi o to, żeby - gdy pojawia się słynne "Program nie został nagrany z powodu przerwy w zasilaniu"- usunąć zaplanowane nagrania i zaprogramować od nowa. Bo czasami jest tak, że nie ma jeszcze godziny, w której powinno zacząć się nagranie, a dekoder już krzyczy, że była przerwa w zasilaniu 🙄

Te, które już masz nagrane zostaw w spokoju ;)

Niestety , na razie nie ma skutecznego sposobu na walkę z tym problemem. Musisz po prostu co jakiś czas kontrolować czy wszystko jest ok...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dzwonił do mnie gościu z działu technicznego (zgłaszałem kolejną reklamację w związku ze znanymi problemami). Powiedział, że od wczoraj mają "oficjalny problem natury globalnej jeśli chodzi o błędy w programowaniu nagrań na tym dekoderze". Pracują nad rozwiązaniem problemu, daty konkretnej poprawki softu nie znają...

Zapytał też grzecznie czego oczekuję. Powiedziałem, że rabatu 50% na abonament. Miał przekazać moje oczekiwania do odpowiedniego działu i mam czekać na mailową odpowiedź. Ale jestem też umówiony na wymianę na ITCA w lokalnym punkcie, jak tylko taki egzemplarz się pojawi (znajoma akurat tam pracuje). 

* A teraz czytam w dziale "ITCA", że mają te same problemy z programowaniem nagrań - no to kaplica, bo obydwa mają teraz jakieś problemy... 

 

Edytowane przez Markuss1
Doprecyzowanie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...