Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

21 godzin temu, _Artek_ napisał(a):

ITCA działa lepiej niż jada ale tak jak pisałem sporo zabiera z jakości sygnału od 10 nawet do 20%.

 IMG20230311202420.jpg 

 

Dekoder ITCA nic nie zabiera z jakości sygnału, antenę mam ustawioną własnoręcznie i pokazuje 100/100. Antena to Corab 90cm. gdyby dekoder zabierał 10-20 procent to jaki miałbym sygnał na dekoderze JADA?. 

Edytowane przez mirko1801
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Developer bardzo się cieszę że cytują moją wypowiedź bo teraz wiem, że coś z tym ktoś w końcu na poważnie zrobi. A jak nie... to w lipcu idę do rzeczoznawcy w celu wykonania ekspertyzy i idzie z mojej strony pozew w celu rozwiązania mojej umowy bez ponoszenia kary z mojej strony. Tylko to nie będzie koniec, zamierzam wystąpić z roszczeniem o wypłatę odszkodowania mojej osobie z tytułu rozwiązania umowy z winy operatora. Śmieszy mnie tylko wypowiedź rzecznika prasowego Canal+ który uważa że problem ten dotyka wąską grupę abonentów. No tak... bo te 200 osób to ludzie którzy wymieniają się informacjami tu na forum. A reszta abonentów jest nieświadoma problemu i w kontakcie z Canal+ zwyczajnie zlewana tekstami konsultanta:

- musi sobie Pan/Pani prawidłowo ustawić antenę i pikseloza ustąpi.





  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, wally79 napisał(a):

zamierzam wystąpić z roszczeniem o wypłatę odszkodowania mojej osobie z tytułu rozwiązania umowy z winy operatora

że co?:D

 

15 minut temu, wally79 napisał(a):

idę do rzeczoznawcy w celu wykonania ekspertyzy 

że co?:D

teraz to naprawdę pojechałeś :D

 

C+ ma ci zapłacić odszkodowanie bo rozwiązałeś umowę, którą chciałeś rozwiązać :D 

 

"odszkodowanie bo ja panie nie mam tv"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja Wam powiem tak ogólnie, że to co robi @wally79, jest absolutnie świetną robotą. Przede wszystkim, jemu się chce z nimi użerać, poświęca na to swój czas, ale finalnie na tym wygra, bo nie odpuszcza :)

W Polsce wielu ludzi ma taką tendencję do narzekania w necie, przy jednoczesnym braku realnej reakcji. Tacy ludzie są wymarzonymi klientami dla operatorów, ponieważ trochę sobie pokrzyczą, a i tak koniec końców nic z tym nie zrobią. Tymczasem, takie osoby jak @wally79 (a jest ich niewiele) powodują, że operator faktycznie czuje ich oddech na karku i zostaje zmuszony do publicznego zabrania głosu, przyznania się do błędu, rabatowania abonamentów i zobowiązania do poprawy sytuacji. Myślę, że to jest taki nasz polski paradoks polegający na tym, że, o ile nasi konsumenci są wymagający, o tyle są też mało konkretni w podjęciu zdecydowanych działań, mających na celu zawalczenie o swoje prawa. @wally79 jeszcze raz czapki z głów i powodzenia! ;)

Edytowane przez Developer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to po co tu piszesz do mnie? :D mogłeś się powstrzymać  

BTW to temat o dekoderze, a nie o tym kim jest i co zrobi dla was Wally

 

ps. "gdzie jest wally?" :D

5 minut temu, Developer napisał(a):

przy jednoczesnym braku realnej reakcji.

a skąd wiesz, że inni nic nie robią? może robią, ale nie piszą o tym na forum ?:) taka mała różnica

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Developer napisał(a):

W Polsce wielu ludzi ma taką tendencję do narzekania w necie, przy jednoczesnym braku realnej reakcji. Tacy ludzie są wymarzonymi klientami dla operatorów, ponieważ trochę sobie pokrzyczą, a i tak koniec końców nic z tym nie zrobią. 

Tak jak pisałem wcześniej w tym wątku, ze względu na felerny soft (pikseloza i problemy z głosem) co miesiąc z mojej strony leci reklamacja, ale chyba nie wyobrażasz sobie że będę o tym pisał codziennie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@_Artek_ właśnie słowo klucz "wystarczy" że operator naprawi oprogramowanie dekodera. Wystarczy że abonent wymieni dekoder na wolny od wad. Ewentualnie wystarczy że operator wskaże mi najblizszy ze względu na moje miejsce zamieszkania punkt w którym od ręki wymienią mi felerne dekodery na JADA na ICTA. I to nie na zasadzie:

- jedź chłopie tu albo tu bo lista APS Canal+ jest mi dobrze znana.

Tylko jedź tu bo tam czeka na Ciebie komplet dekoderów do wymiany. To operatorowi powinno zależeć na wyciszeniu sprawy a nie mi.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wally79 tu się z Tobą zgadzam, dwa razy (w kwietniu i na początku maja) dzwoniłem po APS w Bydzi i nie mieli na wymianę ICTA, przecież nie będę codziennie wisiał na telefonie i szukał dekodera na wymianę, po pierwsze to nie mam na to czasu, a po drugie zwyczajnie mi się nie chce.

@_Artek_ jak pisałem wcześniej wcale mi nie zależy na upustach w abonamencie(w d***e mam ich upusty, zależy mi na oglądaniu tv bez problemów), wolałbym powrót do starego softu lub wymianę na ICTA, Tobie się udało ale mi: czytaj wyżej... 

Edytowane przez sławek72
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...