_Artek_ Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Będzie problem jak się okaże że nic nie mogą z tym zrobić bo oprogramowanie na JADA jest po prostu "za ciężkie" ja już oglądając jakiś sport odruchowo uruchamiam c+online żeby się nie denerwować ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Wymień na ITCA i problem z głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Może tak zrobie ale jak widać po forum nie każdy ma taką możliwość...... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2023 (edytowane) Zadzwoń do APS i zapytaj czy mają. Jak nie, to czekaj aż będzie. Póki co nic nie robisz w tej sytuacji. Edytowane 24 Kwietnia 2023 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Pisze tylko że nie każdy może wymienić, są ludzie którzy szukają i w każdym salonie w okolicy mają tylko JADA, ja spróbuje wymienić w sobotę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Od aktualizacji może się zmieniło i ITCA jest bardziej poszukiwanym dekoderem. Jeszcze w grudniu, gdy chciałem zamienić na ADB to w APS mieli tylko..1 na stanie a tak to same technicolory. Wręcz musiałem sobie na niego zrobić rezerwację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylwek73 Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2023 22 godziny temu, radzion19 napisał(a): Dostałem odpowiedź na reklamację, jest to już drugi taki rabat: Szanowny Panie, dziękuję Panu za zgłoszenie z 20 kwietnia 2023 roku, które jest kontynuacją reklamacji rozpatrzonej przez nas 31 marca 2023 roku. Sprawa dotyczyła funkcjonowania sprzętu i jego wymiany. Zapoznałam się z Pana kontem abonenckim i na tej podstawie reklamację uznałam. SERWIS SPRZĘTU Sprawdziłam, że 22 kwietnia 2023 roku w naszym punkcie stacjonarnym wymienił Pan sprzęt w ramach potwierdzonej jego usterki. INFORMACJE TECHNICZNE Potwierdzam, że pracujemy nad rozwiązaniem utrudnień związanych z oprogramowaniem sprzętu. Przepraszam Pana za tą sytuację PODJĘTE KROKI Przekazałam Pana dane do Działu Technicznego. Konsultant kontaktował się z Panem w celu weryfikacji opisanej przez Pana sytuacji - jednak nie podłączył Pan jeszcze nowego dekodera. Z uwagi na zaistniałą sytuację wprowadziłam rabat 50 zł na Pana abonament w maju 2023 roku. Mi też odpisali a reklamacje. Dostałem 20 zł rabatu za maj. Sorry za jakość zdiecia 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2023 @sylwek73 Czyli krótko mówiąc przypomina mi to filmy Barei... Nie mamy Waszego płaszcza i co nam zrobicie? z jednej strony idą w zaparte że problemu z dekoderami ADB serii JADA nie zauważają (problemu nie ma) natomiast z uwagi na dobry zwyczaj dają rabat na abonament 20 zł 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylwek73 Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2023 (edytowane) 16 godzin temu, wally79 napisał(a): @sylwek73 Czyli krótko mówiąc przypomina mi to filmy Barei... W punkt. Edytowane 25 Kwietnia 2023 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Czyli w maju jak się nic nie zmieni pisałbym na Twoim miejscu kolejną reklamację. Skoro raz Ci udzielili rabatu to muszą już w to brnąć żeby z twarzą wyjść w oczach abonenta. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2023 W moim przypadku jak w maju się nic nie zmieni to leci do nich następna (już piąta) reklamacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Villemo666H Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2023 5 godzin temu, _Artek_ napisał(a): Będzie problem jak się okaże że nic nie mogą z tym zrobić bo oprogramowanie na JADA jest po prostu "za ciężkie" ja już oglądając jakiś sport odruchowo uruchamiam c+online żeby się nie denerwować ;D A daj spokój, jakoś przed marcową aktualizacją nie było pikselozy,a soft już był ciężki. Moim zdaniem coś namieszali, jeśli chodzi o obsługę konwerterów przez dekoder. To by tłumaczyło fakt poprawnego działania na jednym kablu. Tak w ogóle to to jest jeden wielki [beep]-up: tak się cieszyliśmy na powrót funkcji "nagraj wg czasu", a w pakiecie dostaliśmy piksele Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2023 W moim przypadku jak w maju się nic nie zmieni to leci do nich następna (już piąta) reklamacja.Czyli w czterech przypadkach przyznali Ci rabat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2023 (edytowane) @wally79 pisałem kilka stron wcześniej W dniu 21.04.2023 o 11:23, sławek72 napisał(a): wcześniejsze reklamacje to w efekcie 2 razy po 10zł i jedna sugestia aby oddać dekoder do ekspertyzy w APS, ta czwarta to teraz taka duża zniżka, ale poczytajcie wcześniejsze strony wątku to zobaczycie że kolega @miniupiniu otrzymał 2 razy po 5 dych upustu. Edytowane 24 Kwietnia 2023 przez sławek72 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Electrix Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2023 U mnie dalej mimo aktualizacji dekoder czasami po włączeniu od razu wyłącza się sam i trzeba ponownie włączyć, przycinanie kanałów też zdarza się, instalacja Unicable 8 kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2023 A u mnie jeden z dekoderów ciągle zmienia rozdzielczość z 2160p na 1080p przez co męczy mnie pojawianie w prawym górnym rogu komunikatu na kanałach 4K że ten dekoder nie obsługuje sygnału 4K. Przed aktualizacją wogóle coś takiego nie występowało. Pomijam fakt że dekoder ten jest podłączony pod telewizor 4K. Pikseloza występuje na każdym z pozostałych dekoderów do multiroomu. Męczą mnie również ciągle zaniki dźwięku na wybranych kanałach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pierre Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Dzwonili w związku z reklamacją. Nic tylko reset im w głowach, a jak nie pomoże to APS. Mówię "chociaż nie naliczajcie opłaty za najem". Odpowiedź: "to pewnie da się załatwić". Czyli tyle ugrałem, dzięki za rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polsat Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Jak się nie umiecie targować to tak macie... Również zareklamowałem wadliwy soft, opisałem dokładnie mój problem z "klatkowaniem obrazu" (pisałem z nimi maile prawie dwa dni) i za cały miesiąc dostałem 227, 63 złote rabatu, treść ostatnie wiadomości jaką otrzymałem: Szanowny Panie, po zrealizowaniu korekty, saldo będzie wynosiło 227,63 zł nadpłaty. Prognozowana wysokość abonamentu w maju 2023 r. wynosi 243,89 zł. Zatem rachunek za maj, po uwzględnieniu nadpłaty wyniesie 16,26 zł. DODATKOWE INFORMACJE dziękuję Panu za uwagi o naszym nowym oprogramowaniu. Zmiany wprowadzamy dla Państwa, aby jeszcze łatwiej i przyjemniej korzystało się Państwu z naszych usług. Aktualizacja podyktowana jest również chęcią ich unowocześnienia. Zdajemy sobie jednocześnie sprawę, że występują różnego rodzaju problemy. Pracujemy nad ich jak najszybszym wyeliminowaniem. Z poważaniem Michał Borowiec Specjalista ds. Zdalnych Kanałów Obsługi Klienta CANAL+ Strefa CANAL+ pod adresem: strefa.canalplus.pl Chroń środowisko - drukuj z rozwagą. Save paper - think before you print. Nadawcą tej wiadomości jest CANAL+ Polska S.A. Jeżeli nie jesteście Państwo jej adresatem bądź otrzymaliście ją przez pomyłkę, prosimy o powiadomienie o tym nadawcy oraz trwałe jej usunięcie. CANAL+ Polska S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, dane do korespondencji: 02-100 Warszawa, skr. pocztowa 8, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr BDO: 000030685. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Jestem po rozmowie telefonicznej z pracownikiem działu technicznego Canal+ który przyznał że firma wie o możliwości występowania pikselozy i zniekształcania (zaniku) dźwięku na dekoderach ADB wystepujący w całej Polsce u abonentów Canal+. Po weryfikacji serwisowej, którą przeprowadziłem podczas rozmowy telefonicznej przesłano mi nr zgłoszenia serwisowego na mój adres e-mail. Pracownik powiedział, że to wszystko z jego strony. Mam oczekiwać odpowiedzi mailowej w mojej sprawie. Myślę że coś z tego jednak bedzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gidyja Opublikowano 26 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2023 Ja już jestem spokojny, sprawa przekazana międzynarodowej grupie specjalistów . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 26 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2023 Czyli jednak może kiedyś coś z tym zrobią….. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 26 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2023 Z tym że więcej osób powinno ich nękać reklamacjami, a nie tylko garstka żeby czasem nie pomyśleli że problem nie istnieje lub jest wyolbrzymiany przez grupkę niezadowolonych klientów szukających dziury w całym. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 26 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2023 (edytowane) Mimo ze mi wymienili na itca i problemy już nie występują to reklamacje złożyłem dla zasady- za działanie tego badziewia przez ostatnie kilka miesięcy. Czekam na efekt 13 hours ago, utede said: Mimo ze mi wymienili na itca i problemy już nie występują to reklamacje złożyłem dla zasady Odpisali już na drugi dzień- same pierdy że nie mogą uznać reklamacji bo dekodery działają i JADA nie wykazuje pikselowania bla bla bla, ale z uwagi na owocną i długą współprace przyznają mi cały nowy miesiąc za free (~85zł). Także problemu nie ma, reklamacja niezasadna, ale rabat na miesiąc dali. Edytowane 26 Kwietnia 2023 przez utede 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 29 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2023 (edytowane) Edytowane 29 Kwietnia 2023 przez blade1230 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 1 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2023 (edytowane) Właśnie oglądam na C+ Premium "Nie patrz w dół", co chwilę pikseloza i czasowe zniekształcenia dźwięku, po "majówce" leci kolejna reklamacja... PS. Ustawienia => Miernik Sygnału => POZIOM 100% JAKOŚĆ 92% Edytowane 1 Maja 2023 przez sławek72 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.