Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Od aktualizacji  może się  zmieniło i ITCA jest bardziej poszukiwanym dekoderem. Jeszcze w grudniu, gdy chciałem zamienić  na ADB to w APS  mieli tylko..1 na stanie a tak to same technicolory.

Wręcz musiałem sobie na niego zrobić rezerwację. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, radzion19 napisał(a):
Dostałem odpowiedź na reklamację, jest to już drugi taki rabat:
Szanowny Panie, dziękuję Panu za zgłoszenie z 20 kwietnia 2023 roku, które jest kontynuacją reklamacji rozpatrzonej przez nas 31 marca 2023 roku. Sprawa dotyczyła funkcjonowania sprzętu i jego wymiany. Zapoznałam się z Pana kontem abonenckim i na tej podstawie reklamację uznałam. SERWIS SPRZĘTU Sprawdziłam, że 22 kwietnia 2023 roku w naszym punkcie stacjonarnym wymienił Pan sprzęt w ramach potwierdzonej jego usterki. INFORMACJE TECHNICZNE Potwierdzam, że pracujemy nad rozwiązaniem utrudnień związanych z oprogramowaniem sprzętu. Przepraszam Pana za tą sytuację PODJĘTE KROKI Przekazałam Pana dane do Działu Technicznego. Konsultant kontaktował się z Panem w celu weryfikacji opisanej przez Pana sytuacji - jednak nie podłączył Pan jeszcze nowego dekodera. Z uwagi na zaistniałą sytuację wprowadziłam rabat 50 zł na Pana abonament w maju 2023 roku.

Mi też odpisali a reklamacje.
Dostałem 20 zł rabatu za maj.

dd7263a8ebf33c166fd3973e76545101.jpg

Sorry za jakość zdiecia

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, _Artek_ napisał(a):

Będzie problem jak się okaże że nic nie mogą z tym zrobić bo oprogramowanie na JADA jest po prostu "za ciężkie" ja już oglądając jakiś sport odruchowo uruchamiam c+online żeby się nie denerwować ;D

A daj spokój, jakoś przed marcową aktualizacją nie było pikselozy,a soft już był ciężki. 

Moim zdaniem coś namieszali, jeśli chodzi o obsługę konwerterów przez dekoder. To by tłumaczyło fakt poprawnego działania na jednym kablu.

Tak w ogóle to to jest jeden wielki [beep]-up: tak się cieszyliśmy na powrót funkcji "nagraj wg czasu", a w pakiecie dostaliśmy piksele :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wally79 pisałem kilka stron wcześniej

W dniu 21.04.2023 o 11:23, sławek72 napisał(a):

 

  wcześniejsze reklamacje to w efekcie 2 razy po 10zł i jedna sugestia aby oddać dekoder do ekspertyzy w APS, ta czwarta to teraz taka duża zniżka, ale poczytajcie wcześniejsze strony wątku to zobaczycie że kolega @miniupiniu otrzymał 2 razy po 5 dych upustu.

 

Edytowane przez sławek72
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u mnie jeden z dekoderów ciągle zmienia rozdzielczość z 2160p na 1080p przez co męczy mnie pojawianie w prawym górnym rogu komunikatu na kanałach 4K że ten dekoder nie obsługuje sygnału 4K. Przed aktualizacją wogóle coś takiego nie występowało. Pomijam fakt że dekoder ten jest podłączony pod telewizor 4K. Pikseloza występuje na każdym z pozostałych dekoderów do multiroomu. Męczą mnie również ciągle zaniki dźwięku na wybranych kanałach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się nie umiecie targować to tak macie...

 

Również zareklamowałem wadliwy soft, opisałem dokładnie mój problem z "klatkowaniem obrazu" (pisałem z nimi maile prawie dwa dni) i za cały miesiąc dostałem 227, 63 złote rabatu, treść ostatnie wiadomości jaką otrzymałem:

 

Szanowny Panie,
 
po zrealizowaniu korekty, saldo będzie wynosiło 227,63 zł nadpłaty. Prognozowana wysokość abonamentu w maju 2023 r. wynosi 243,89 zł. Zatem rachunek za maj, po uwzględnieniu nadpłaty wyniesie 16,26 zł.

DODATKOWE INFORMACJE

dziękuję Panu za uwagi o naszym nowym oprogramowaniu. 

Zmiany wprowadzamy dla Państwa, aby jeszcze łatwiej i przyjemniej korzystało się Państwu z naszych usług. Aktualizacja podyktowana jest również chęcią ich unowocześnienia.

Zdajemy sobie jednocześnie sprawę, że występują różnego rodzaju problemy. Pracujemy nad ich jak najszybszym wyeliminowaniem.

Z poważaniem
Michał Borowiec
Specjalista ds. Zdalnych Kanałów Obsługi Klienta
CANAL+

Strefa CANAL+ pod adresem: strefa.canalplus.pl
 
Chroń środowisko - drukuj z rozwagą. Save paper - think before you print.
 
Nadawcą tej wiadomości jest CANAL+ Polska S.A. Jeżeli nie jesteście Państwo jej adresatem bądź otrzymaliście ją przez pomyłkę, prosimy o powiadomienie o tym nadawcy oraz trwałe jej usunięcie. CANAL+ Polska S.A., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa, dane do korespondencji: 02-100 Warszawa, skr. pocztowa 8, NIP 521-00-82-774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS: 0000469644, kapitał zakładowy: 441.176.000 zł, w całości wpłacony, Nr BDO: 000030685.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po rozmowie telefonicznej z pracownikiem działu technicznego Canal+ który przyznał że firma wie o możliwości występowania pikselozy i zniekształcania (zaniku) dźwięku na dekoderach ADB wystepujący w całej Polsce u abonentów Canal+. Po weryfikacji serwisowej, którą przeprowadziłem podczas rozmowy telefonicznej przesłano mi nr zgłoszenia serwisowego na mój adres e-mail. Pracownik powiedział, że to wszystko z jego strony. Mam oczekiwać odpowiedzi mailowej w mojej sprawie. Myślę że coś z tego jednak bedzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo ze mi wymienili na itca i problemy już nie występują to reklamacje złożyłem dla zasady- za działanie tego badziewia przez ostatnie kilka miesięcy. Czekam na efekt 

13 hours ago, utede said:

Mimo ze mi wymienili na itca i problemy już nie występują to reklamacje złożyłem dla zasady

Odpisali już na drugi dzień- same pierdy że nie mogą uznać reklamacji bo dekodery działają i JADA nie wykazuje pikselowania bla bla bla, ale z uwagi na owocną i długą współprace przyznają mi cały nowy miesiąc za free (~85zł).
Także problemu nie ma, reklamacja niezasadna, ale rabat na miesiąc dali.

Edytowane przez utede
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie oglądam na C+ Premium "Nie patrz w dół", co chwilę pikseloza i czasowe zniekształcenia dźwięku, po "majówce" leci kolejna reklamacja...

PS.

Ustawienia => Miernik Sygnału => POZIOM 100%

                                                        JAKOŚĆ   92%

Edytowane przez sławek72
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...