Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 28.12.2022 o 14:51, Bohmter60 napisał(a):

Na krótko - sekunda czarny ekran - czy przyczyną dekoder czy kabel HDMI? Proszę o radę.

Hej u mnie podobnie. Nawet potrafi przełączyć mnie z apki YouTube na źródło C+. Też miga ekran na sekundę czarny. Często z UHD przełącza rozdzielczość na FullHD (wtedy problemów z miganiem ekranu nie ma)

ale jak przełączę na jakikolwiek kanał 4k to w prawym górnym rogu informacja żeby zmienić rozdzielczość na 2160p. i błędne koło wraca.

 

W tej chwili mam jakiś chiński kabel HDMI 2.0a

 

czytałem na wielu forach i to jest chyba wina kabla. Po nowym roku zamawiam kabel HDMI 2.1 z certyfikatem. jak problem zniknie dam znać.

https://allegro.pl/oferta/certyfikowany-kabel-hdmi-2-1-8k-4k-earc-premium-2m-11459906084

 

Mój TV  to  - ” Premium UHD 4K Smart TV NU8002 (połączony przez ONE CONNECTA. podejrzewałem TV ale tylko na dekoderze C+ są takie migotania i samo przełączania na C+ z np konsoli albo innej apki jak dekoder jest włączony. (biała dioda na froncie). Czasami jest też tak że dioda na dekorderze C+ miga przemiennie na biały i czerwony kolor. Ale zmienię rozdzielność na 1080p, potem na 2160p i już jest ok 

 

 

U rodziców nowy TV SAMSUNG QN85B Kabel "markowy" hdmi 2.0 i również ten sam problem z migotaniem obrazu na drugim takim samym dekoderze C+

 

Na 3cim TV gdzie mam możliwość oglądania tylko 1080p. na żadnym dekoderze nie uświadczyłem błędów (na tych kablach które używam w wyżej podanych TV.)

 

 

zmienimy kable i damy znać czy jest już ok.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś uświadcza ostatnio problemy przy przełączaniu kanałów? W zasadzie od świąt dekoder jakby łapał lagi- reaguje z opóźnieniem na naciśniecię pilota, czasem między kanałami 1-2 sekundy zanim przełączy lub w ogóle zareaguje.

Dekoder świeżo wymieniony parę tygodni temu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś uświadcza ostatnio problemy przy przełączaniu kanałów? W zasadzie od świąt dekoder jakby łapał lagi- reaguje z opóźnieniem na naciśniecię pilota, czasem między kanałami 1-2 sekundy zanim przełączy lub w ogóle zareaguje.
Dekoder świeżo wymieniony parę tygodni temu...
Też to zauważyłem wczoraj. Działa z opóźnieniem.

Wysłane z mojego G8441 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie praktycznie od kwietniowej aktualizacji softu cały czas są problemy z aplikacją Netflix (w czasie oglądania lub przeglądania menu wyskakuje do kanału sat). Po dodaniu aplikacji Player są z nią problemy podczas oglądania "na żywo" np. transmisji sportowej - również ciągle wyskakuje do listy kanałów. Od jakiegoś miesiąca zaczęły się lekkie przycinki na TVN24 (sat), których kiedyś nie było nigdzie. Resety i ustawienia fabryczne pomagają na jeden dzień (w temacie aplikacji) i dalej to samo. Canal+ uprzejmie przyjmuje zgłoszenia po czym kontakt się urywa... Viaplay jeszcze nie dotykałem i... szczerze mówiąc mam obawy, że to już w ogóle nie działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie może co jest grane?, przełączając dziś kanały zatrzymałem się na chwilę na kanale 22 ZOOM TV, a tu każą mi wprowadzić PIN (leci właśnie program Magia nagości) nie tyle aby mnie interesował lecz dlaczego mam podać PIN, żadnego nigdy nie ustawiałem, nie aktywowałem też blokady rodzicielskiej, reset dekodera nic nie dał, o co kaman???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka razy zdarzyło mi się taka sytuacja jak u Ciebie na HBO, chciałem oglądać horror a tu PIN. Chyba treść oznaczone 18+ w EPG wymagają podania PINu. To samo jest z kanałami erotycznymi że mimo wyłączenia kontroli rodzicielskiej i tak żądają kodu dostępu. Nic z tym nie zrobimy.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie zadałem im pytanie w tej sprawie. Zobaczymy.

"Witam. Kiedy w usłudze Canal+ Online będzie można oglądać treści z oznaczeniem wiekowym 18+?
Żyjemy w 21 wieku i traktowanie dorosłych jak i d i o tów w tak poważnej usłudze to kpina z abonenta.
A może operator udostępni PIN na odblokowanie kanału, który to PIN ustalił sobie usługodawca, a nie abonent. Programy z oznaczeniem 18+ nie działają na żadnym sprzęcie z androidem i w TV LG webOS 6.
Pozdrawiam"

Godzina 12:50 odpowiedź. 

,,Szanowny Panie, nadal pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu.,,

🤣🤣🤣

Edytowane przez ircios
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, ircios napisał(a):

 


Pozdrawiam"

Godzina 12:50 odpowiedź. 

,,Szanowny Panie, nadal pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu.,,

🤣🤣🤣

Tutaj niby pracują, a gdzie indziej udają  (Apple TV), że problemu nie widzą. Może wychodzą z założenia, że jaka płaca-taka praca.. 🤔

 

Mają przygotowane gotowe szablony z odpowiedziami  na upierdliwych klientów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W nowej aktualizacji 

Numer wersji oprogramowania  C2.0.15.

dodanie funkcji nagrywanie według. czasu, dodanie funkcji ukryj nagrania, wygląd kafli odcinków serii, poprawka pobierania danych EPG, poprawki stabilizacyjne oraz  naprawa błędów przy odtwarzaniu Playera czy ucinanych fragmentów końcówek filmów biblioteki HBO.

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...