Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Te plansze z reklamami albo przełączanie na kanał 88 czy 9 z reklamą od C+ po włączeniu dekodera to są ich reklamy. Dzieje sie to losowo i nic sie na to nie da zrobić. Dzwonilem na infolinie i mądra Pani kazała mi zrobić reset do fabrycznych :) :)oczywiście pomogło ale tylko na 1-2 dni, gdzie kolejno pozniej przyszła nowa reklama i od nowa polska ludowa.

Zamiast powiedziec ze to jest norma i to Nasza reklama musi Pan sie do tego przyzwyczaić, to po co kazała resetować dekoder heh.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, patryszq napisał:

Po to kazała bo jej kazano , a jak odsłuchali rozmowę to kieras pochwalił za rozwiązany problem i " adekwatną " reaction :P , się czepiasz - fabryczny dobry NA WSZYSTKO - szkoda dzwonić 😂🤷‍♂️

Heh dobrze mowisz :D tak oni działają i takie są ich wytyczne. Dobrze ze przynajmniej ich partyline nie jest płatne.

Edytowane przez PeterMac83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam. U mnie wczoraj wieczorem była dziwna sytuacja. Wyłączyli mi na kilka sekund prąd. Po włączeniu go z powrotem była tylko szara plansza z logami ADB i Canal+ - dioda w ogóle się nie świeciła. Po chwili wszystko wróciło do normy. Czym to może być spowodowane? Co mam robić?

Edytowane przez Adam.kaslewicz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie dekoder w zasadzie spisuje się idealnie poza nagrywaniem 4K, przy odtwarzaniu co kilka minut następuje takie mikroprzycięcie obrazu i po nim zaczyna rozjeżdżać się dźwięk. Pomaga zatrzymanie i ponowny start i mam kilka minut spokoju. Problem występuję tylko na Canal+ 4K, wszystkie inne nagrywa i odtwarza OK. Ktoś coś?

Edytowane przez Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklep przepuszcza zakup i wybór tego dekodera  :) tylko NOWE umowy rzekomo wg " INFOLINII " dostają ultraboxa 4K , dla reszty akcja jest wstrzymana , sprawdźcie może inny konsultant powie Wam co innego - wiemy jak to jest - ilu znawców tyle decyzji :/ 

@ircios to iż opcja wymiany się pojawia - nie oznacza iż system je przepuści i wymianka zostanie zrealizowana - już nieraz tak bywało - strona jedno - zamówienie jedno - a finał zaskakujący :D

Edytowane przez patryszq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...