Skocz do zawartości

JAMBOX


Rekomendowane odpowiedzi

Z przewijaniem są problemy od zawsze, a od czasu nowego softu jest (tak mi się wydaje) gorzej niż kiedyś.

Jedno co mogę polecić: raczej unikać pendrive'ów, bo ich używanie (mimo, że miały bardzo dobre transfery, rzędu 80 MB/s) czasem objawiało się artefaktami w nagraniach (rzadszymi lub częstszymi) - od momentu kiedy zmieniłem dysk na 2,5 calowy (nawet bez zewnętrznego zasilania) ten problem już nie występuje - tzn. błędy czasem się pojawiają, ale raz na jakiś czas a nie w prawie każdym/co drugim nagraniu i są raczej spowodowane zgubieniem jakiejś pojedynczej paczki danych.

 

Ja mam natomiast inne pytanie: dlaczego nagrania ze wszystkich kanałów działają prawidłowo (to znaczy po wybraniu nagrania ładuje się ono od razu i pokazuje prawidłowy czas trwania i da się je lepiej/gorzej przewijać), a wszystkie nagrania z rodziny kanałów Eleven po wystartowaniu pokazują czarny ekran przez ok. 10 sekund (na tyle długo że kiedyś myślałem że w ogóle się nie nagrało), a potem nagranie odtwarza się wprawdzie prawidłowo, ale praktycznie w ogóle nie działa przewijanie (przewija chyba o 5-10 sekund) i cały czas pokazuje, na pasku czas całego nagrania jako 00:00:00?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj z ciekawości zerknąłem na listę kanałów i... u mnie jest już dostępny Eleven Extra HD (pozycja 197) :)

Czy ktoś to może potwierdzić? U mnie nic nie ma...

 

***

 

Mam jeszcze jedną prośbę do Pablo, ale także do osób posiadających pakiet filmowy. Czy też nie macie ścieżek językowych i napisów?

 

u mnie:

-Sundance TV

brak napisów PL/EN, jedynie greckie, ścieżka EN i lektor

-Paramount Channel

brak napisów i ścieżek audio

-CBS Europa

to samo, z tym, że niby jest oryginalna i polska, ale no obu lektor...

-Eurochannel

7 napisów w tym EN, brak PL, za to ES, FR, RO itp..., ścieżka oryginalna i lektor (fatalny)

 

Czy też tak macie i tak powinno być (bo taki sygnał wysyła nadawca), czy coś źle skonfiguriwane jest na moim Magu 250?

Edytowane przez dcd
Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą. Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej Jamboxowcy - mam pytanie do Was. Czy kanał E-Sport nadaje już pełną parą i regularny program można oglądać czy to jakieś testy?

 

Przy logo w dalszym ciągu pisze test. Programu tv nie ma póki co.

 

Początek planowany na 01/03/17

Edytowane przez lewar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich.

Czy wiadomo coś o dołączeniu kanałów Universalu

Jakie masz na myśli?

 

Universal Channel, 13 ulica, Sci-Fi Universal, E! Entertainment i CNBC Europe?

 

Cześć z wymienionych chyba ostatnio zniknęła z oferty

Edytowane przez dcd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość emilanowski

No dobra, to skoro do MAGa trzeba używać dysku USB z zewnętrznym zasilaniem, to może ktoś podlinkuje, gdzie można coś takiego kupić, bo wujek Google jakoś nie był pomocny w tej sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie używam i śmiga. Powodem moich problemów był nie dysk, a jakieś urządzenie na klatce schodowej - dostawca usługi wymienił na inny i śmiga elegancko. A dysk? Podłączony tylko do urządzenia MAG. :)

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość emilanowski

Popieram swoich przedmówców. Dlatego ponawiam pytanie sprzed kilku miesięcy. Czy ktokolwiek zauważył u siebie problemy z czymkolwiek podczas timeshiftu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio coraz częściej nie nagrywają mi się zaplanowane programy, pojawia się wykrzyknik na czerwonym tle. W pomocy znalazłem, że ta ikona oznacza brak miejsca, a przecież miejsce na dysku jest - i to sporo. Nie nagrał mi się film, akurat następnego dnia w nocy była powtórka. I też się nie nagrało.

Bbz1jtx.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym wolał aby w końcu przewijanie zaczeło działać poprawnie bo ani na dysku ani na timeshifcie nei działa :/

kris87 a co do twojego problemu to u mnie była wina dostawcy usługi (miałem dokładnie to samo co ty) - u mnie był problem z ładowaniem się kanałów i w momencie jak się jakiś kanał nie załadował zrywało nagrywanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość emilanowski

Skoro jak widać dysków z zewnętrznym zasilaniem nie ma w sprzedaży, prosimy forumowiczów, którzy nie mają problemów z psującym się obrazem podczas timeshift, żeby podali modele urządzeń, z których korzystają.
@gjon: nie przejmuj się. I tak żeby móc zatrzymywać na żywo, dalej potrzebny jest dysk USB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...