piotrekjunior Opublikowano 2 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 Tylko jak wytłumaczyć nienagrywanie filmów ustawionych wcześniej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek.prz Opublikowano 2 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 Z przewijaniem są problemy od zawsze, a od czasu nowego softu jest (tak mi się wydaje) gorzej niż kiedyś. Jedno co mogę polecić: raczej unikać pendrive'ów, bo ich używanie (mimo, że miały bardzo dobre transfery, rzędu 80 MB/s) czasem objawiało się artefaktami w nagraniach (rzadszymi lub częstszymi) - od momentu kiedy zmieniłem dysk na 2,5 calowy (nawet bez zewnętrznego zasilania) ten problem już nie występuje - tzn. błędy czasem się pojawiają, ale raz na jakiś czas a nie w prawie każdym/co drugim nagraniu i są raczej spowodowane zgubieniem jakiejś pojedynczej paczki danych. Ja mam natomiast inne pytanie: dlaczego nagrania ze wszystkich kanałów działają prawidłowo (to znaczy po wybraniu nagrania ładuje się ono od razu i pokazuje prawidłowy czas trwania i da się je lepiej/gorzej przewijać), a wszystkie nagrania z rodziny kanałów Eleven po wystartowaniu pokazują czarny ekran przez ok. 10 sekund (na tyle długo że kiedyś myślałem że w ogóle się nie nagrało), a potem nagranie odtwarza się wprawdzie prawidłowo, ale praktycznie w ogóle nie działa przewijanie (przewija chyba o 5-10 sekund) i cały czas pokazuje, na pasku czas całego nagrania jako 00:00:00? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emilanowski Opublikowano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2017 Spokojnie, panowie, "szeryf" wszystko sprawdzi i da odpowiedź na każdy problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcd Opublikowano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 (edytowane) Dzisiaj z ciekawości zerknąłem na listę kanałów i... u mnie jest już dostępny Eleven Extra HD (pozycja 197) Czy ktoś to może potwierdzić? U mnie nic nie ma... *** Mam jeszcze jedną prośbę do Pablo, ale także do osób posiadających pakiet filmowy. Czy też nie macie ścieżek językowych i napisów? u mnie: -Sundance TV brak napisów PL/EN, jedynie greckie, ścieżka EN i lektor -Paramount Channel brak napisów i ścieżek audio -CBS Europa to samo, z tym, że niby jest oryginalna i polska, ale no obu lektor... -Eurochannel 7 napisów w tym EN, brak PL, za to ES, FR, RO itp..., ścieżka oryginalna i lektor (fatalny) Czy też tak macie i tak powinno być (bo taki sygnał wysyła nadawca), czy coś źle skonfiguriwane jest na moim Magu 250? Edytowane 7 Stycznia 2017 przez dcd Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą. Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpi1029 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 (edytowane) Witam, działa Wam wszystkim TV? Edit: Już działa Swoją drogą, czy Jambox zamierza wprowadzić kanał Polsatu - Food Network? Oraz HGTV w HD, TVN24 BiS w HD? Edytowane 8 Stycznia 2017 przez kacpi1029 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcd Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 TVN24 BIS w HD by się przydał, niektóre wykresy w SD są nieczytelne bardzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpi1029 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Tak, to prawda. Głównie o te wykresy mi chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Hej Jamboxowcy - mam pytanie do Was. Czy kanał E-Sport nadaje już pełną parą i regularny program można oglądać czy to jakieś testy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elementh Opublikowano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 Cześć, mam pytanko o adaptery Powerline, sprawdzał ktoś może czy to w ogóle działa i ewentualnie jak się spisuje z jamboxem. Chce to kupić do małego mieszkania max 40m przewodu między dwoma gniazdkami. Z góry dzięki za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewar Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 (edytowane) Hej Jamboxowcy - mam pytanie do Was. Czy kanał E-Sport nadaje już pełną parą i regularny program można oglądać czy to jakieś testy? Przy logo w dalszym ciągu pisze test. Programu tv nie ma póki co. Początek planowany na 01/03/17 Edytowane 12 Stycznia 2017 przez lewar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miru01 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 Witam Wszystkich. Czy wiadomo coś o dołączeniu kanałów Universalu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcd Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 (edytowane) Witam Wszystkich. Czy wiadomo coś o dołączeniu kanałów Universalu Jakie masz na myśli? Universal Channel, 13 ulica, Sci-Fi Universal, E! Entertainment i CNBC Europe? Cześć z wymienionych chyba ostatnio zniknęła z oferty Edytowane 16 Stycznia 2017 przez dcd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wizjaplus Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 Już od kilku lat nie ma kanałów Universal w Jambox-ie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcd Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 13 ulica jeszcze niedawno była Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vafel Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Czy komuś również zmieniła się lista kanałów 1-100? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emilanowski Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 No dobra, to skoro do MAGa trzeba używać dysku USB z zewnętrznym zasilaniem, to może ktoś podlinkuje, gdzie można coś takiego kupić, bo wujek Google jakoś nie był pomocny w tej sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekjunior Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 (edytowane) Ja nie używam i śmiga. Powodem moich problemów był nie dysk, a jakieś urządzenie na klatce schodowej - dostawca usługi wymienił na inny i śmiga elegancko. A dysk? Podłączony tylko do urządzenia MAG. Edytowane 3 Lutego 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vafel Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Ja też mam bez własnego zasilania i poza cyrkami z przewijaniem (co chyba występuje na każdym sprzęcie), nie ma żadnych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emilanowski Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Popieram swoich przedmówców. Dlatego ponawiam pytanie sprzed kilku miesięcy. Czy ktokolwiek zauważył u siebie problemy z czymkolwiek podczas timeshiftu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris87 Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Ostatnio coraz częściej nie nagrywają mi się zaplanowane programy, pojawia się wykrzyknik na czerwonym tle. W pomocy znalazłem, że ta ikona oznacza brak miejsca, a przecież miejsce na dysku jest - i to sporo. Nie nagrał mi się film, akurat następnego dnia w nocy była powtórka. I też się nie nagrało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emilanowski Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Kto by wolał mniej miejsca w chmurze, a za to dłuższy czas przechowywania nagrań - łapka w górę :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekjunior Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Ja bym wolał aby w końcu przewijanie zaczeło działać poprawnie bo ani na dysku ani na timeshifcie nei działa kris87 a co do twojego problemu to u mnie była wina dostawcy usługi (miałem dokładnie to samo co ty) - u mnie był problem z ładowaniem się kanałów i w momencie jak się jakiś kanał nie załadował zrywało nagrywanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emilanowski Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Nagrania z chmury przewijają się bez problemu. Toż to jakiś cud!!! Oczywiście z dysku lub timeshiftu skaczą jak chcą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gjon Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 Kto by wolał mniej miejsca w chmurze, a za to dłuższy czas przechowywania nagrań - łapka w górę :smile: Ja to bym chociaż chciał opcję nagrywania w chmurze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emilanowski Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Skoro jak widać dysków z zewnętrznym zasilaniem nie ma w sprzedaży, prosimy forumowiczów, którzy nie mają problemów z psującym się obrazem podczas timeshift, żeby podali modele urządzeń, z których korzystają.@gjon: nie przejmuj się. I tak żeby móc zatrzymywać na żywo, dalej potrzebny jest dysk USB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.