Skocz do zawartości

JAMBOX


Rekomendowane odpowiedzi

Mój operator milczy jak zaklęty :P Pytałem ich mailowo na początku listopada jaki pakiet i jaka cena, to powiedzieli że nic nie wiedzą, a jak będą wiedzieć to poinformują wszystkich użytkowników...

pa_blo napisał mi jednak, że ponoć mój operator będzie mieć Eleveny, więc mam nadzieję, że to prawda. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Niestety też mnie taki model biznesowy nie bawi. Odszedłem z nc+, bo segregowali klientów wedle tego, ile są w stanie zapłacić. Trafiłem do Jambox i znów segregacja. Jedni mają sieciową nagrywarkę i kanały Eleven Sports, a inni nie mają. Ja oczywiście należę do tych, którzy nie mają ani Eleven Sports ani dostępu do nagrywarki. Słaby model biznesowy na maksa.   

 

Z Jambox Online ta sama sytuacja. Jedni mają, a inni nie, oczywiście u mnie nie ma. 

Edytowane przez Kasjano
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sprawdzić posiadaną wersję oprogramowania na MAG250? Dzisiaj pojawiła się na moim aktualizacja i liczyłem na włączenie JPVR, ale nie widzę nadal tej opcji.

A, i są jakieś changelogi do kolejnych wersji?

Edytowane przez gjon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, miesiąc miodowy wynikający z radości posiadania Elevenów minął, więc czas na łyżkę dziegciu.

1) Dlaczego dzisiaj po włączeniu dekodera z trybu czuwania pojawił mi się komunikat "Oglądany kanał nie jest już dostępny", po czym okazało się, że cała moja lista 100 kanałów jest wywrócona do góry nogami bez jakiegokolwiek składu i ładu? Wiem, że od tego się nie umiera, ale to trochę wkurza gdy ponownie trzeba porządkować listę z bliżej nieokreślonych przyczyn...

2) Czy wiadomo coś odnośnie totalnej zwiechy dekodera (w niektórych przypadkach automatycznie dekoder wykonuje samoczynny restart) przy średnio co piątej próbie zaprogramowania jakiegokolwiek programu do nagrywania wg czasu? Problem jest ewidentny a nigdy wcześniej na poprzednich wersjach oprogramowania nie występował (wszystko zaczęło się chyba w październiku, albo pod koniec września)...

3) Czy wiadomo cokolwiek odnośnie problemów z dźwiękiem na kanałach z paczki HBO (na pewno HBO HD, co do innych nie jestem pewien), objawiających się bardzo króciutkimi i nieregularnymi przerwami w dźwięku (ścieżka oryginalna, angielska - czy ten sam problem jest na ścieżce z lektorem to nie wiem, bo jej nie używam)? Podobno problem tkwi już po stronie kontentu jaki dostaje Jambox od HBO - wiadomo coś więcej w temacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam bardzo, ale Jambox to ogólnopolska, a nie śląska kablówka. A w temacie jest napisane, że górnośląska. Czy to 100% prawdy? Skoro to jest kablówka na terenie całej Polski, to proszę zgłosić moderację, żeby zmienić nazwę tematu na "JAMBOX", bo jakaś "Śląska Grupa Telekomunikacyjna" jest po prostu niepotrzebna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piotrek.prz - potwierdzam punkty 1 i 2 na MAG250. Mam Jamboxa od dwóch lat i w tym czasie 3 albo 4 razy samoczynnie usunęła się lista 1-100. Na szczęście zapisałem kolejność na komputerze. Potwierdzam restart dekodera przy programowaniu nagrywania według czasu (po wciśnięciu "OK").

 

Kuba2015 - Jambox to marka firmy SGT z Katowic, stąd Śląska Grupa Telekomunikacyjna w nazwie tematu. Sprawdź http://sgtsa.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość emilanowski

U mnie nie ma nagrywarki w chmurze, za to mag250 działa bez żadnych restartów ani gubienia ulubionych. W rekompensacie przycisk EPG działa jak chce. Szczególnie podczas timeshift'u, za to zielony za każdym razem normalnie wywołuje EPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sprawdzić posiadaną wersję oprogramowania na MAG250? Dzisiaj pojawiła się na moim aktualizacja i liczyłem na włączenie JPVR, ale nie widzę nadal tej opcji.

A, i są jakieś changelogi do kolejnych wersji?

 

Sam sobie odpowiadam, ale znalazłem, a może ktoś będzie zainteresowany. W module TV Panel na zakładce Twoje dane na końcu listy jest info Wersja oprogramowania (teraz mam 5.2.1).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I znowu problem z MAG250. Wchodzę do nagrań a tam w Archiwum i Planowane komunikat "Brak materiałów" choć ilość GB wskazuje, że miejsce jest zajęte. Wyciągnięcie i ponowne włożenie ani restart dekodera nie pomagają. Nawet nie ma możliwości sformatowania, jest tylko 'Pomoc'.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Cześć,

A ja zupełnie z innej beczki. Mam ciągle problemy techniczne z tym dekoderem.

Największy i najbardziej u[beep]liwy problem to utrudnione przewijanie nagranego filmu na dysku zewnętrznym. Są 2 rodzaje przewijania 5min i 1min (co moim zdaniem tez jest słabe bo powinna byc opcja 15sek  :mrgreen:) i można przewijać w przód i w tył. A u mnie się przewija jak chce! 5min przewijanie działa normalnie ale 1min nie. Czasem przewinie 15sek, czasem 1min, czasem 7 min, czasem 1sek.... I to nie koniec czasami przewija w przód a czasami w tył-jak mu się chce! Mój operator TV (LIMES) twierdzi że to wina dysku że nie ma swojego zasilania. Kupiłem więc HUB AKTYWNY z zasilaczem - niestety problem nie zniknął, nadal przewija jak chce... Problem również się pojawia jak zamiast dysku podłącze pendriva (który potrzebuje mniejsze napiecie niż dysk). Macie jakiś pomysł na to ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki dysk:

https://www.spam.org/dysk-zewnetrzny-toshiba-canvio-basics-2-5-750gb-usb-3-0-black-hdtb107ek3aa-452691/

(ps inna bardzo stara toshiba 320GB oraz nowa toshiba 1gb chodzily dokladnie tak samo jak tam 750 :( )

 

Dodam jeszcze ze parokrotnie film który nastawiłem w ogóle się nie nagrał, w nagraniach widnieje że "nagrany" ale z CZERWONYM WYKRZYKNIKIEM....

Edytowane przez piotrekjunior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piotrekjunior - to nie wina dysku/pendrive, a oprogramowania dekodera. Sam nie raz sprawdzałem jak działa przewijanie na różnych dyskach/pendrivach (nawet tych szybkich, markowych) i nigdy nie funkcjonowało to poprawnie.

 

Jakoś od dwóch tygodni pojawia się u mnie problem zatrzymania obrazu i dźwięku, chwilę potem czarny ekran przez 3-4 sek.

Ciągle jakieś problemy, niedziałające przewijanie, samoczynny reset listy Moje 100, zawieszenia, restart dekodera przy programowaniu nagrywania wg czasu, znikające nagrania, zwiechy przy przeglądaniu EPG. Nagrywarki sieciowej też nie mam.

 

Jeśli do końca umowy nie będzie porządnej aktualizacji softu MAG250 to raczej im podziękuję.

Edytowane przez kris87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...