boban666 Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 @Curemar tylko HDMI 2 i 3 obsługują UHD. W opcjach telewizora mam trzy opcje do wybrania. UHD wyl. 4:2:0 i 4:4:4 .Próbowałem na 4:4:4 i na 4:2:0 bez różnicy. W dekoderze nawet jak ustawię na 1080p to obraz przycina ale kanały UHD się wyświetlają. Zauważyłem jeszcze coś. Nawet jak na starym Xbox 360 ustawię rozdzielczość na 1080p i puszczę że film na DVD to też są przycięcia obrazu. Myślałem że to wina konsoli ale teraz jednak jak dekoder robi to samo ,wydaje się że TV jest do bani. Sprzedali mi TV który nie daje rady w rozdzielczościach powyżej 1080p czyli oszustwo. Co teraz z tym zrobić olać Philipsa czy pisać do jakiegoś rzecznika ? Chyba że ktoś ma jeszcze jakieś sugestie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CureMar Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Reklamować niezgodność produktu ze specyfikacją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boban666 Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Tylko że na YouTube czy dysku HDD filmy chodzą normalnie. Czy mógłby ktoś jeszcze sprawdzić jaki ma poziom sygnału i jakość na dekoderze. Będę wdzięczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KOCUREK1970 Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2019 @boban666 Zresetuj tv do ustawień fabrycznych i zobacz. Sprawdź, czy ma ten tv nowszego softa - jeśli jest to wgraj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boban666 Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Soft mam nowy , a ustawienia fabryczne to była jedna z pierwszych zeczy która zrobiłem. Ewidentnie jest problem z urządzeniami które przesyłają sygnał przez HDMI do TV bo jak pisałem wcześniej na YouTube czy dysku HDD wszystko pięknie (jak na taki tv) płynnie chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, boban666 napisał: Ewidentnie jest problem z urządzeniami które przesyłają sygnał przez HDMI do TV bo jak pisałem wcześniej na YouTube czy dysku HDD wszystko pięknie (jak na taki tv) płynnie chodzi. Ewidentnie to jest problem z twoim TV. Edytowane 26 Kwietnia 2019 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
śmiechu warte Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2019 3 godziny temu, boban666 napisał: Tylko że na YouTube czy dysku HDD filmy chodzą normalnie. Czy mógłby ktoś jeszcze sprawdzić jaki ma poziom sygnału i jakość na dekoderze. Będę wdzięczny. W przypadku YT(VP9) czy HDD(mkv itp) najprawdopodobniej dział akceleracja GPU, więc to zupełnie inna para kaloszy. Twój TV, to nie wyjątek z takimi przypadłościami. Tańsze Sonki też potrafią szarpać obraz. Wszystko zależy od upłynniacza, który próbuje zatuszować wady 60-hercowych matryc. Chcesz w miarę płynnie, bez szarpania za rozsądne pieniądze? Kup Samsunga. Ich upłynniacz działa przyzwoicie nawet w tańszych modelach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boban666 Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2019 (edytowane) Kurde tylko czemu ta akceleracja nie działa przy przesyłaniu obrazu po HDMI z dekodera. Dysk HDD też przecież podpinam do tv tylko ze przez USB 2.0. Nic dałem się nabrać i teraz raczej kasy mi nie zwrocą. @kingofsoul wiem że to wina tv tylko dwa razy był u mnie monter i zawsze ustawial w dekoderze 1080p a w instrukcji pisze zeby ustawic 2160 Edytowane 27 Kwietnia 2019 przez boban666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2019 (edytowane) 11 minut temu, boban666 napisał: @kingofsouth tak to miałem na myśli że to tv ma problemy a nie dekodery itp. Tylko czemu monter na siłe ustawiał za każdym razem rozdzielczosc na 1080p choc w instrukcji pisze zeby ustawic na 2160 ?? Sam dobrze wiesz, że monter nie zawsze musi być fachowiec Powinieneś podłączyć ten dekoder u jakiegoś sąsiada co ma Vectre i TV 4K. Edytowane 27 Kwietnia 2019 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jose arcadio morales Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2019 a zobacz film w 4k z media menu dekodera, z usb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boban666 Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2019 No ja tak ogladam te filmy. Podpinam dysk zewnetrzny do portu USB 2.0 telewizora. Filmy ważą po 50,60 Gb i nie ma problemu. Zero scinek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jose arcadio morales Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2019 21 godzin temu, boban666 napisał: No ja tak ogladam te filmy. Podpinam dysk zewnetrzny do portu USB 2.0 telewizora. Filmy ważą po 50,60 Gb i nie ma problemu. Zero scinek. to podepnij do dekodera i sprawdź to samo, przy tak dużych kontenerach chwilę może potrwać zanim dekoder ogarnie zawartość dysku zewnętrznego. no i pamiętaj że dochodzi oprócz samego box'a hdmi między urządzeniami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boban666 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Dzięki. Sprawdzę jak zwolnią mi dekoder.:-) . Dziś wyczytałem w instrukcji od TV że jeśli oglądam treści UHD 50/60Hz z internetu/sieci to należy wybrać tryb "Gry". Wybrałem i jest lepiej. Zauważyłem że to ścinanie obrazu pojawia się zazwyczaj przy przechodzeniu obrazu np. z powtórki meczu czy wyścigu podczas powrotu do transmisji. Same UHD z Vectry faktycznie słabe , ja wcale nie widzę różnicy między Eleven 1 a Eleven 4k , no ale mam słaby TV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2019 (edytowane) 3 minuty temu, boban666 napisał: wcale nie widzę różnicy między Eleven 1 a Eleven 4k , no ale mam słaby TV Wybrane pozycje na Eleven Sports 1 4K są w tej rozdzielczości. Jeśli mam być szczery jest ich bardzo mało. Może dwa lub trzy mecze widziałem tam w 4K. Sama F1 też w natywnym 4K nie jest. Edit: Oglądam F1 GP Baku i nadal bliżej temu do super HD niż do 4K. Edytowane 28 Kwietnia 2019 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ynsiwy01 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Mi się wydaje że w f1 są momenty w 4K ale na pewno nie wyścig. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrubyBubu Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Nie wiem jak tam ale na RTL też szału nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ynsiwy01 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Bo chyba tylko sceny z pitów i prezentacje i rozpoczęcie jest w wysokiej jakości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Momentami jest dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shark Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Godzinę temu, GrubyBubu napisał: Nie wiem jak tam ale na RTL też szału nie ma Dla mnie przekaz z RTL UHD oceniam na bardzo wysokim poziomie. Oglądam F1 w 4K drugi sezon i mimo, że oko się przyzwyczaja to jest obraz jest 'żyleta' - oczywiście odbiornik TV oraz kalibracja obrazu też ma spore znaczenie do odczuć jakości obrazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrubyBubu Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Dzisiaj momentami było dość dużo artefaktów, albo to wina konkretnych kamer, albo nie mam pojęcia, ostatni wyścig wyglądał o niebo lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boban666 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2019 (edytowane) A podałby mi ktoś jakie ma parametry sygnału z Vectry ? Chodzi mi o jakość i siłę sygnału będę wdzięczny Edytowane 28 Kwietnia 2019 przez boban666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubica2702 Opublikowano 16 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2019 Mam taki problem. Przy ustawieniach rozdzielczości obrazu 2160p i na ustawieniach w TV HDMI UHD Color na zaznaczone obraz zanika na 2 sek co pół godziny, godzinę, różnie. Jak odznaczę tą opcję w TV obraz nie zanika. Na rozdzielczości 1080 też nie zanika. Vectra twierdzi, że to wina TV a technicy od tego TV twierdzą, że dekoder może byc niekompatybilny z TV. Kable HDMI sprawdzałem już różne, tańsze, droższe. Nawet na tym droższym obraz zanikał częściej niż na tym za 30 zł, nawet włączało się zabezpieczenie HDCP (czy jakoś tak). Nie ma winnych a poszkodowany jestem tylko ja. dekoder wymieniony i to samo się dzieje. Ma ktoś jakąś uwagę lub rozwiązanie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CureMar Opublikowano 17 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 Na wszystkich gniazdach HDMI tak jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 17 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 (edytowane) 14 godzin temu, kubica2702 napisał: Mam taki problem. Przy ustawieniach rozdzielczości obrazu 2160p i na ustawieniach w TV HDMI UHD Color na zaznaczone obraz zanika na 2 sek co pół godziny, godzinę, różnie. Jak odznaczę tą opcję w TV obraz nie zanika. Na rozdzielczości 1080 też nie zanika. Vectra twierdzi, że to wina TV a technicy od tego TV twierdzą, że dekoder może byc niekompatybilny z TV. Czy to nie jest Samsung? Też miałem problem z zanikaniem obrazu. Tylko, ze u mnie to sie dzialo raz na kilka godzin. Urządzenia Samsung Smart TV (seria 7) +PS4 PRO + dekoder 4K Ultrabox+ (NC+) Nie pytaj się jak sobie z tym poradziłem, ponieważ po jakimś czasie zniknęły takie objawy. Jedno jest pewne to jest wina TV. Edytowane 17 Maja 2019 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darius010 Opublikowano 17 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 Kabel HDMI, też miałem, po wymianie na ten https://www.electro.pl/przewody-audio-video/kabel-hdmi-hdmi-golden-line-premium-cw-ph-1109-25-2-5-m,id-1055965?gclid=Cj0KCQjwt_nmBRD0ARIsAJYs6o0ZHkPnTsxZftFgplsBc2BxJMiMzka9Kg5vhsdrNSs7TrS2u9FgIs4aAlfTEALw_wcB&gclsrc=aw.ds problem zniknął całkowicie. Też Samsung tv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.