Skocz do zawartości

Disney+ kwestie techniczne


swordfish
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

I jak zwyle pojawią się malkontenci, którzy stwierdzą, że to nie to czego się spodziewali. Nie działa, aplikacje niestabilne (lub ich brak w sklepie 5 minut po północy 14.06), obraz mydło 240p, nie przychodzi mail zwrotny potwierdzający rejestrację, brak możliwości płacenia zwykłym przelewem, brak lektora w Marvelu i w SW itd. Totalny falstart i porażka, wracamy do CDA lub chomika, bo tam zawsze za darmo czeka kopia Blu-Ray 4K do ściągnięcia na dysk w kilka sekund itd.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Cinemaniac4K napisał:


Ta lista to jakaś bzdura.... :) Np jest model z 2017 43MU6300... ale już o wiele wyższego 7000 nie ma hehe... :) A czytam w necie że na 2016 śmiga śmiało...

No mam taką nadzieję. To nawet viaplay dał apkę do już serio wiekowych sprzętów.

Ja mam z 2017 i będzie giga wkurw z mojej strony jeśli nie będę mógł tego pobrać.

Rozumiem, że wtedy jakiś chromcast 4 trzeba kupić ? żeby nie dostać dziadostwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym całym dealu chodzi o zachęcenioe przejścia na umowy na czas określony abonentów sieci Plus, zapewne z jakimś haczykiem i +5/10 zł do rachunku. Zapewne jest duża liczba osób, które mają dwa numery telefonu za 40 zł i szukają sposobu jak im tutaj ceny podnieść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, swordfish napisał:

wracamy do CDA lub chomika, bo tam zawsze za darmo czeka kopia Blu-Ray 4K do ściągnięcia na dysk w kilka sekund itd.

Film bluray 4k w kilka sekund? Chyba byś musiał mieć światłowód z Marsa 😉  z drugiej strony nie wszystko da się obejrzeć na legalu bez kombinowania z VPN. 

 

4 minuty temu, tomekjot napisał:

W tym całym dealu chodzi o zachęcenioe przejścia na umowy na czas określony abonentów sieci Plus, zapewne z jakimś haczykiem i +5/10 zł do rachunku. Zapewne jest duża liczba osób, które mają dwa numery telefonu za 40 zł i szukają sposobu jak im tutaj ceny podnieść.

Abonenci Plusa dostaną rok za darmo przy przedłużeniu umowy i po roku będą mogli zrezygnować na lajcie. Tak przynajmniej powiedziała mi gościarka z salonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Palamander napisał:

C+ do dzisiaj nie dał apki nawet na najnowsze LG. Na żadne LG:)

A dlaczego ma być już teraz apka?

Pojawi się po północy, lub nad ranem, tak jak było z HBO Max.

12 minut temu, lakiman napisał:

Jeśli chodzi o współdzielenia konta z drugą osobą, Disney+ robi jakieś problemy jak Netflix?

Nie robi problemów jak narazie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według smsa, który otrzymałem z Polsat Boxa  Disney+ mógłbym mieć za 15 zł. Obecnie opłacam rodzicom rachunek za 30 zł.

Nie ma szczegółów, zapewne umowa na 2 lata.

 

Plus na razie się nie odzywa.

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, ircios napisał:

Dostałem meila na przedłużenie od Polsatu tzn. teściowa.  D+ już w pakieci od 70zł.

Z tego co wiem to serwis jest w pakiecie S który kosztuje 20zeta +15 zł wspomniany Disney. Ale dla stałych ten pakiet jest w lepszych warunakch pytanie czy wtedy bedzie seris i za ile.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka formułka na czacie odnoście zapytania o Disney:

Obecnie Disney + będzie dostępny przy nowej umowie lub przedłużeniu. Jest to możliwe 8 miesięcy przed końcem. Informację, do kiedy obowiązuje umowa, znajdują po zalogowaniu się do Polsat BOX Po lewej stronie, w zakładce 'Twoje dane', a następnie 'Dane umowy/Usługi'.  Dostępny będzie także w aplikacji Polsat BOX GO w pakiecie Premium.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, matinen napisał:
A u mnie nadal cisza. Wysłałem zgłoszenie na drugim mailu kilka dni temu i też nic. Obrazili się czy co...

 

 

 

6 godzin temu, domin107 napisał:
Spróbuj ich zapytać o to na FB lub Insta może ci odpiszą.

Mail z promocyjną ofertą będzie 14 czerwca.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, aro napisał:

Taka formułka na czacie odnoście zapytania o Disney:

Obecnie Disney + będzie dostępny przy nowej umowie lub przedłużeniu. Jest to możliwe 8 miesięcy przed końcem. Informację, do kiedy obowiązuje umowa, znajdują po zalogowaniu się do Polsat BOX Po lewej stronie, w zakładce 'Twoje dane', a następnie 'Dane umowy/Usługi'.  Dostępny będzie także w aplikacji Polsat BOX GO w pakiecie Premium.

A od kiedy to tak jest że  8 miesięcy przed końcem?😂Bo zawsze było że w każdej chwili tym bardziej że raczej będzie to zwiększanie zobowiązania. Na 6 miesięcy przed końcem sa najbardziej atrakcyjne oferty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...