Skocz do zawartości

Disney+ kwestie techniczne


swordfish
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

53 minuty temu, lukiton0589 napisał:

Ma ktoś wykrzyknik w zakładce ustawienia w kategorii konto? I tam jest informacja o tym , żeby zweryfikować konto 6 cyfrowym kodem. Już kilka razy próbowałem wysłać sobie ten kod na skrzynkę i nigdy go nie otrzymałem. O co tu chodzi?

 

Cześć maili z adresów: disneyplus@mail.disneyplus.com i disneyplus@mail2.disneyplus.com trafia do spamu.

Sprawdź folder SPAM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Android 7 TV serwis  daje dobrze sobie radę.

Na Apple TV 4K śmiga elegancko.

Pod względem technicznym kolejna aplikacja, która pozostawia w tyle m.in Canal+ Online i Viaplay.

 

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, lakiman napisał:

Pod względem technicznym kolejna aplikacja, która pozostawia w tyle m.in Canal+ Online i Viaplay.

 

Tak na marginesie: Aplikacja Viaplay na Apple TV 4K działa bez zarzutu. Sam ją jakiś czas temu chwaliłeś na tym sprzęcie. Co do reszty pełna zgoda.

4 godziny temu, Pawop napisał:

Jest to produkcja 20th Century Studios, które należy do Disneya. Niewykluczone, że film najpierw będzie w C+

Skończy się umowa z C+ to między innymi Free Guy i Ostatni Pojedynek także „wskoczą” na D+. 
 

Edytowane przez Toma441
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, lukiton0589 napisał:

Ma ktoś wykrzyknik w zakładce ustawienia w kategorii konto? I tam jest informacja o tym , żeby zweryfikować konto 6 cyfrowym kodem. Już kilka razy próbowałem wysłać sobie ten kod na skrzynkę i nigdy go nie otrzymałem. O co tu chodzi?

Również miałem z tym problem od wtorku już i kilkanaście razy czekałem na e-mail, ale bezskutecznie.Teraz dosłownie przed chwilą zweryfikowałem konto.Dostałem e-mail w kilka sekund.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, lukiton0589 napisał:

Ma ktoś wykrzyknik w zakładce ustawienia w kategorii konto? I tam jest informacja o tym , żeby zweryfikować konto 6 cyfrowym kodem. Już kilka razy próbowałem wysłać sobie ten kod na skrzynkę i nigdy go nie otrzymałem. O co tu chodzi?

Też mam z tym problem. Kilka prób podjąłem i wczoraj i dziś mail nie przyszedł...

EDIT: Teraz się udało

Edytowane przez domin107
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skończy się umowa z C+ to między innymi Free Guy i Ostatni Pojedynek także „wskoczą” na D+. 
Wskoczą jak skończy się licencja na te filmy, która może trwać nawet po wygaśnięciu umowy ze studiem. Druga sprawa, to nie wiadomo do kiedy ta umowa obowiązuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie normalnie wyglądające napisy na Android TV? U mnie jakiś koszmar jak to wygląda, praktycznie nieczytane. Border do wewnątrz prawie takiej wielkości jak font, więc białych pikseli w środku zostaje niewiele i całość jest tak szara, że ledwo widoczna na ekranie.

 

To tylko u mnie tak i da się coś z tym zrobić? Na szybko nie widziałem w aplikacji żadnej możliwości ustawień napisów.

 

EDIT: Trzeba zmienić styl napisów bezpośrednio w ustawieniach Android TV. Miałem zdefiniowany standardowy, wyłączenie borderu tam sprawia, że napisy są widoczne, ale to i tak nie zmienia tego, że Disney ma coś skopane w apce i źle renderuje te napisy, jak border jest włączony, bo wygląda on zupełnie inaczej niż ten na podglądzie w Android TV.

Edytowane przez nix124
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.06.2022 o 11:30, Pawop napisał:

Wskoczą jak skończy się licencja na te filmy, która może trwać nawet po wygaśnięciu umowy ze studiem. Druga sprawa, to nie wiadomo do kiedy ta umowa obowiązuje.
 

Na pewno nie ma się co łudzić, że taka sytuacja będzie trwać w nieskończoność, szczególnie po starcie platformy Disney+ w naszym kraju i braku porozumienia w kwestii dystrybucji D+ w C+. Po prostu Disney respektuje warunki bieżące i tyle. Identycznie było z serialem H.O.C. po starcie Netflixa.

Edytowane przez Toma441
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.06.2022 o 01:01, ircios napisał:

Na webOs też działa płynnie.  To samo na Mibox S i Stick.

Potwierdzam dla Stick 4K Max ale dziś taka sytuacja: po uruchomieniu z dedykowanego przycisku na pilocie weszło w wybór profilu, wyświetliło monit o rozłączeniu urządzenia Anynet (Samsung) i wyłączyło sticka... Spróbowałem parę razy i to samo; Natomiast problem nie występuje przy "ręcznym" uruchomieniu apki z poziomu menu startowego sticka. Dziwna rzecz gdyż do tej pory nie było takiego problemu... Ma ktoś podobnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Największa wada aplikacji: brak możliwości usunięcia pozycji z "kontynuuj oglądanie" (trzeba przewinąć do końca filmu lub ostatniego odcinka serii)

Fajnie, ze nie trzeba za każdym razem wybierać profilu (jak w HBO MAX)

Na Tizenie jakość w 4K wyśmienita (HDR10 robi robotę).

Jedyny błąd jaki zauważyłem, to wśród polecanych jest Free Guy (po wybraniu info o braku dostępności w regionie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Toma441 napisał:

Na pewno nie ma się co łudzić, że taka sytuacja będzie trwać w nieskończoność, szczególnie po starcie platformy Disney+ w naszym kraju i braku porozumienia w kwestii dystrybucji D+ w C+. Po prostu Disney respektuje warunki bieżące i tyle. Identycznie było z serialem H.O.C. po starcie Netflixa.

No wlasnie ale czy te filmy wleca w drugim oknie nawet gdy umowa FOX z canal plus bedzie nadal aktualna czy wleca tam dopiero po wygasnieciu umowy z canal. W przypadku drugiej opcji bedzie to mimo wszystko wielka wada Disneya bo ta umowa moze trwac nawet przez caly 2023 rok. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Zuzia napisał:

Świetną sprawą jest wybór filmu w oryginalnych proporcjach obrazu, tak jak był nagrywany. Minus, że nie ma opcji, która umożliwia wybranie tej funkcji globalnie, a przynajmniej ja jej nie znalazłam.

W jaki sposób można to wybrać. Przyznam, że od momentu startu D+ w PL niewiele się jeszcze "bawiłem" tym serwisem.

Edytowane przez matinen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tu raczej kwestia czy IMAX Enhanced czy nie... 

 

Dodatkowo, domyślnie jeśli profil ma język polski to niestety zamiast jakości UHD ma się jakość HD (jeśli film jest z pełnym dubbingiem i polskimi wstawkami przy napisach), trzeba sprawdzać przed oglądaniem, problem rozwiązuje zmiana profilu na język angielski. 

Edytowane przez escapers
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...