Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla nowych abonentów)


JanuszF
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Osobiście nie mam nic przeciwko zamawianiu usług przez telefon? Ale teraz, kiedy telefony się „grzeją” Warto przeczytać. Bynajmniej nie zaszkodzi.

 

cyfra plus zgoda przez telefon

Napisał(a) Rafał Pakulski, 2009-03-31 23:02

 

Kilka tygodni temu napisaliśmy artykuł o tym w jaki sposób Tp Sa oszukuje swoich klientów poprzez podawanie nie prawdziwych informacji przez telefon. Dzisiaj chcieli byśmy przestrzec wszystkich przyszłych i aktualnych klientów platformy cyfrowej jaką jest cyfra plus.

Wiadomym jest, że jeżeli chcemy korzystać z usług firm takich jak Tp Sa, cyfra plus, polsat cyfrowy musimy podpisać umowę. Umowę podpisujemy zwykle po jej przeczytaniu. Weźmy natomiast przypadek kiedy dzwoni telefon i jest nam przedstawiana oferta telefoniczna. Na jej końcu usłyszymy od konsultanta pytanie "czy akceptuje Pan regulamin?" I tutaj należało by się zastanowić nad odpowiedzią. Gdyż jeżeli powiemy "tak" prawnie jest to równoznaczne z podpisem. Zaakceptowanie regulaminu cyfry plus może odbyć się poprzez tzw. "zgodę przez telefon" . Zgoda ta jest prawnie wiążąca. Ważnym jest, żeby dokładnie odsłuchać tego co przekazuje nam konsultant, gdyż z reguły istotne punkty regulaminu, zabezpieczające usługodawcę są skonstruowane w taki sposób by przeciętny obywatel ich nie potrafił zrozumieć, oraz są w taki sposób wplecione w tekst umowy, że traktujemy je jako mniej ważne. W rzeczywistości gdy przychodzi do sytuacji roszczeń należności, przez usługodawcę, ten wykorzystuje je, a my jesteśmy stratni. Warto zażądać regulaminu w formie pisemnej by w domowym zaciszu móc się w niego dokładnie wczytać. Z pozoru nie istotne warunki umowy mogą przyczynić się np: do uwiązania się z usługodawcą na długie lata lub do strat wynikających z tytułu pseudo promocji. Ważmy słowa przez telefon bo są one równo warte do podpisu i prawnie wiążące

Komentarze

MIRO – 2009-09-18 00:33

O PODPISYWANIU UMÓW Z CYFRĄ PLUS - NASZA PRZYGODA Chcę przedstawić tu opis naszej przygody z Cyfrą Plus i konsekwencje zbyt pospiesznego podpisania umowy. Zamieszkała we Wrocławiu moja 83 letnia mama nieopatrznie wpuściła do mieszkania przedstawicielkę-konsultantkę Cyfry Plus, na bazie niezadowolenia z obecnego operatora telewizji kablowej, z którego usług do tej pory korzysta. Pani była bardzo elokwentna i przez 40 minut buzia jej się nie zamykała. Wg jej oferty po uiszczeniu jednorazowej opłaty ok. 400 zł za montaż anteny (która miała już być na własność), usługa miała być świetna i o połowę tańsza niż normalnie, bo pani wciskała jakiś kit o umowach zbiorowych, dzięki czemu jej oferta jest bezkonkurencyjna w porównaniu z innymi na rynku. Mama podpisała zamówienie i niestety dopiero wtedy się o tym dowiedziałem, bo mieszkam w innym mieście. Udało mi sie z tą panią skontaktować telefonicznie i nieco zmienić dość nieciekawe zamówienie na inny dekoder i inny pakiet, z opcją HD , z możliwością nagrywania i z trzema programami HD . Miało to kosztować 53 zł miesięcznie przez 17 miesięcy, dopiero w ostatnim miesiącu z jakąś zwiększoną opłatą. Następnego dnia po uzgodnieniach przyszedł monter z dekoderem, zamontował antenę, skasował 400 zł i zażądał podpisania umowy. Byłem w kontakcie telefonicznym, usiłowałem coś zrozumieć z tego ich żargonu (najpierw wprowadzają mnóstwo swoich definicji, bardzo zresztą niejasnych i mętnych ), którymi potem żonglują w umowie. Umowa składała się z 6 stron różnych warunków i załączników oraz 33 stronicowego regulaminu. Konia z rzędem temu, kto jest w stanie dojść do istoty rzeczy czyli do wysokości miesięcznych opłat w ciągu godziny, jaką mieliśmy w trakcie wizyty tego pana w oparciu o te dokumenty. Mama podpisała pod presją w końcu te papiery mimo moich wątpliwości, w dobrej wierze zakładając, że mimo bardzo zawiłej i mętnej treści jest w nich to , co zostało uzgodnione telefonicznie. Ponieważ w umowie było mnóstwo określeń zawierających różne rabaty i zerowe opłaty za tysiące jakiś rzekomych świadczeń, których podobno nie musimy już uiszczać, wszystko w procentach, ale ani jednego słowa o konkretnych kwotach, poprosiłem więc panią konsultantkę, a potem jej koleżanki z punktu dystrybucyjnego, o rozliczenie miesięczne przyszłych opłat, Jak wynikało teraz z podpisanej umowy, opłaty w trakcie jej trwania miały się zmieniać trzykrotnie, a nie raz, jak deklarowała konsultantka . Oczywiście mimo obietnic niczego takiego się nie doczekałem, Następnego dnia sam zacząłem to wszystko studiować i po 5 godzinach ściągania regulaminu, załączników i rozliczania tej mętnej umowy otrzymałem zaskakujący wynik. Przez pierwsze 10 miesięcy trzeba byłoby płacić o prawie 100% więcej od deklarowanej kwoty 53 zł, a później, po 14 i 17 miesiącach, kwota jeszcze znacznie wzrastała. Okazało się też, że była to o wiele bardziej niekorzystna umowa niż proponowane oferty promocyjne ogłaszane w tym momencie na stronie internetowej Cyfry Plus (chyba konsultanci mają procent od kwoty, jaka wydrą klientowi) Oczywiście odstąpiliśmy od tej umowy w ciągu 10 regulaminowych dni. Straciłem przez to mnóstwo czasu na zapoznanie się z tym całym mętnym zbiorem różnych definicji, warunków i przepisów oraz na rozmowy z konsultantami z Centrali Cyfry Plus, z których każdy dawał mi zupełnie inne , często sprzeczne rady i informacje. Opłata 400 zł była nie do odzyskania nawet w części (tzw. jednorazowa bezzwrotna) , a okazało się jeszcze, że firma montująca antenę z konwerterem usiłowała nam ją z powrotem odebrać twierdząc, że musi się z pobranego sprzętu rozliczyć. Była to ewidentna próba wyłudzenia oparta na kłamstwie, bo sprzęt można oddać w innych, upoważnionych punktach dystrybucyjnych, a rozliczyć musi się klient, a nie punkt, który sprzęt dostarczył i zamontował. Oszustwo polega na takim oto triku, że po pobraniu tej bardzo wysokiej opłaty wspomnianych 400 zł Instalator do spółki z konsultantem zapisują informację w internetowej sieci wewnętrznej Cyfry (czyli u swojego pracodawcy), że myśmy tą antenę u nich kupili, a nam podsuwają do podpisu inaczej sformułowane załączniki, z których wynikało, że ta opłata jest wyłącznie za montaż i nie jest zwracana w przypadku odstąpienia od umowy (średnia na rynku od 150 do 250 zł za taką usługę). I na koniec jeszcze pomimo odstąpienia od umowy Cyfra przysłała rachunek na 120 zł za dostarczony sygnał i wynajem dekodera za 1 miesiąc z kawałkiem, kilka razy do nich dzwoniłem i każdy konsultant mówił, że to pomyłka i już wyksięgowują, ale jakoś nie mogą tego zrobić do tej pory. Kiedy opisywałem konsultantom całą historię z umową , nazywali ją nieporozumieniem i bardzo się oburzali na określenie "oszustwo", jakim nazywałem po imieniu całą sprawę. Oczywiście zgodnie z ich radą mogę napisać skargę, ale jest to trochę tak, jakby pisać skargę na skorumpowanego sędziego, który sam tą skargę rozpatrzy. A teraz wnioski: 1. Nie wpuszczać żadnych konsultantów do mieszkania, ich usługa jednorazowo będzie kosztować nas conajmniej 200zł za wizytę oraz dużo więcej w formie bardzo niekorzystnej umowy 2. Bardzo dokładnie przestudiować wszystkie warunki promocyjne i samemu zaproponować umowę w punkcie dystrybucyjnym lub w Centrali żądając na piśmie rozliczenia przyszłych opłat. Jeśli warunki będą inne niż w ogłaszanych promocjach, natychmiast przerwać rozmowy i poszukać innej oferty u konkurencji. 3. Przed podpisaniem dokładnie zapoznać się z treścią umowy i podpisać ją dopiero po uzyskaniu pewności (choćby i po tygodniu), że wszystko jest zgodne z ustaleniami i wiemy, ile i za co będziemy płacić. 4. To chyba najważniejsze jeśli termin umowy się kończy, umowa automatycznie przechodzi na czas nieokreślony z wszystkimi maksymalnymi płatnościami (wygasają wszystkie promocje), jeśli się jej odpowiednio wcześniej nie wypowie. Wypowiedzenie trzeba wysłać poleconym pisemnie, a kopię z dowodem wysłania mieć w domu, bo bardzo często udają, że nic takiego nie otrzymali, nie wspominając już o tzw. zgłoszeniach telefonicznych, których w rzeczywistości najczęściej w ogóle nie respektują (także w innych platformach cyfrowych, jak czytam na forach). 5. Najlepiej , moim zdaniem, kupić i zamontować własny sprzęt (można kupować potem np. karty na czasowy dostęp, jeśli się kupi odpowiedni dekoder), wtedy już nikt nas nie oszuka. Poza tym teraz wchodzi powoli znacznie tańsza telewizja publiczna włącznie z opcją HD, opłaty na pewno spadną, wystarczy trochę poczekać. Na koniec pozdrawiam KONSULTANTKĘ Cyfry , pania IWONĘ oraz właściciela firmy montującej anteny (tzw. INSTALATORA) z PUNKTU DYSTRYBUCYJNEGO przy ul. OSOBOWICKIEJ we WROCŁAWIU, życząc im, by ciągle spotykali się w życiu z taką uczciwością i rzetelnością, jaka sami prezentują swoim klientom, często emerytom z bardzo skromnym portfelem na tzw. godne przeżycie swoich ostatnich dni życia. Pozdrawiam też wszystkich, którzy dotrwali do końca mojej opowieści. MIRO

 

źródło: Audiopasja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem jest Panowie, otóż od któregoś tam listopada Poczta Polska nie rozsyła rachunków przesyłek itp. od Cyfry+, przesyła to prywatna firma pocztowa zwana InPost, od tego czasu rachunki przychodzą ze strasznym opóźnieniem.

 

Z tą samą firmą miałem do czynienia jak miałem abonent w Erze, przesyłają sobie przesyłki wtedy kiedy im się nazbiera więcej, skarżyłem się na ta firmę i Era przesyła mi rachunek po staremu czyli przez Pocztę Polską.

 

Właśnie zaraz napiszę co Cyfry w tej sprawie, bo to jest bardzo uciążliwe, po prostu firma inPost nie dostarcza mi przesyłek na czas, a co najlepsze jest to moje miejsce zamieszkania jest prawie centrum miasta :lol2: , nie mam się zamiaru użerać z tą firmą, niech mi Cyfra przesyła rachunki przez Pocztę Polską, tam zawsze w miarę na czas (2-4 dni przez terminem zapłaty rachunku) przesyłali mi rachunek, a nie jak w prywatnej firmie (tydzień nawet dwa po terminie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cyfra plus kontakt Czy też tak macie?

 

Program Internet Explorer nie może wyświetlić witryny sieci Web

 

Najbardziej prawdopodobne przyczyny:

Nie masz połączenia z Internetem.

Witryna sieci Web napotyka problemy.

W adresie może być błąd w pisowni.

 

Możesz spróbować wykonać następujące czynności:

Diagnozuj problemy z połączeniami

 

Więcej informacji

Oczywiście nie jest to prawdą. Internet hula, że ho, ho!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam wyjaśnienie jak to jest z Świątecznym doładowaniem.

Otrzymałem dziś maila z odpowiedzią

"...Wyjaśniam, iż w przypadku wyłączenia kanałów HBO, nie utraci Pan zniżki na opcję premium CANAL+. Będzie natomiast wycofany rabat na opcję Premium HD. Opłata abonamentowa nadal będzie wynosiła 54 zł 90 gr."

Posiadam pakiet podstawowy wraz PVR za 10 zł

 

Myślę, że to wyjaśnia nasze wątpliwości.

 

Pozdrawiam

Gislan77

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam wyjaśnienie jak to jest z Świątecznym doładowaniem.

Otrzymałem dziś maila z odpowiedzią

"...Wyjaśniam, iż w przypadku wyłączenia kanałów HBO, nie utraci Pan zniżki na opcję premium CANAL+. Będzie natomiast wycofany rabat na opcję Premium HD. Opłata abonamentowa nadal będzie wynosiła 54 zł 90 gr."

Posiadam pakiet podstawowy wraz PVR za 10 zł

 

Myślę, że to wyjaśnia nasze wątpliwości.

 

Pozdrawiam

Gislan77

 

Panowie to w takim wypadku jak podpisze umowe i powiem gosciowi zeby wywalil to HBo to paczka Hd bedzie przez caly okres umowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak promocja będzie gdzieś lepsza, to można zrezygnować, mnie konsultant poinformował, że kara za zerwanie umowy to 225zł.

A to ciekawe, bo ja odstąpiłem od umowy w przewidzianym ustawą terminie, i to w dodatku na 3 tygodnie przed terminem jej wejścia w życie, a Cyfra domaga się ode mnie z tytułu zerwania umowy 439 zł i nawet nasłała na mnie firmę windykacyjną w celu ściągnięcia ze mnie tej kwoty!

Więc chyba jednak ktoś kłamie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak promocja będzie gdzieś lepsza, to można zrezygnować, mnie konsultant poinformował, że kara za zerwanie umowy to 225zł.

A to ciekawe, bo ja odstąpiłem od umowy w przewidzianym ustawą terminie, i to w dodatku na 3 tygodnie przed terminem jej wejścia w życie, a Cyfra domaga się ode mnie z tytułu zerwania umowy 439 zł i nawet nasłała na mnie firmę windykacyjną w celu ściągnięcia ze mnie tej kwoty!

Więc chyba jednak ktoś kłamie!

 

To zależy jaką promocje i pakiet się brało, mi Pan konsultant w trakcie potwierdzenia przetoczył najważniejsze zapisy regulaminu, które później miałem potwierdzić, jasno i wyraźnie mi powiedział o kwocie 225zł.

Dla mnie to było nieistotne, bo jak podpisuje umowę to się z niej wywiązuje, poważny człowiek jestem, a nie jakiś dzieciuch ;)

 

Więc drogi kolego nikt tutaj nie kłamie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opcja Premium HD to CANAL+ HD i HBO HD razem, jeśli ktoś zrezygnuje z opcji HBO to straci dostęp do opcji HBO HD. opcja CANAL+ HD powinna zostać, tak samo było rok temu. utrata zniżki oznacza, że gdyby ktoś np. po 3 miesiącach włączył opcję HBO i chciał opcję HBO HD to nie będzie już bezpłatna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem ciekaw czemu tak ochocza przedluzaja wam umowy ktore sie koncza w maju/kwietniu.

 

A wiecie dlaczego, bo wtedy na kwietniowe swieta beda inne promocja, a tak teraz was naciagna na cos drogiego

bo wiadomo ze beda musieli dac cos taniej w tym kwietniu, niby jestes chytry i cfany, ale tylko przez 4 miechy

 

Nie pamietacie jakie byly promocje na Swieta Wielkanocne?

Ale jak ty policzyłes, że ci wyszło aż do świąt wielkanocnych. Ja miałem umowę od marca 2009 roku do czerwca 2010 roku, zadzwoniłem na infolinię i zaproponowali mi 13 miesięcy z dobrą promocją, więc zgodziłem się, a umowę mam przedłuzoną do końca stycznia 2011 roku. Więc jakoś w grudniu 2010 lub na początku stycznia 2011 roku podpiszę w nowej promocji umowe przedłużeniową lub kompletnie nową. Dzięki temu posunięciu, zaoszczędziłem trochę pieniędzy.

 

PS. Jesli chodzi o problem ze stratą promocji, jakby ktoś rezygnował z HBO, w promocji świąteczne doładowanie

Na infolinii sprzedażowej, poinformowano mnie, że wystarczy w drugim miesiącu darmowego korzystania z HBO zadzwonić i zrezygnować, HBO będzie dostepne w efekcie przez 3 miesiące za darmo, a nastepnie wyłączą, i koniec, żadnych strat w promocji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa na 18 M-cy :D

- Komfortowy + CANAL+ za 49.90 przez cały okres trwania umowy !!!

- Multiroom Gratis !!!

- Wszystki HD Gratis !!!

- Drugi Dekoder za 1 Grosz

- Filmbox Gratis

- HBO i HBO Digital - 5 m-cy Gratis

- Dekoder HD 10zł m-c

 

Interesująca propozycja na przedłużenie

Jest szansa na darmowy dekoder(teraz płace 20 zeta)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko jest wyciągnąć darmowy dekoder, mimo, że gadałem z konsultantem ze 30 minut, nie chciał dać za free dekodera HD czy PVR HD, mógł mi dać tylko SD.

Powiedział, żebym w marcu zadzwonił to wtedy może będą jakieś dekodery z DVB-T dla takich klientów jak ja.

 

Specjalnie nie chciałem płacić 10zł drożej, więc zostałem przy moim PACE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Ja mam pytanko

Ja rozwniez wzielam na 18 miesiecy ale pakiet podstawowy z canal + za 39.90

I mam pytanie mam juz kanaly aktywowana karta jakies 1 godzinke temu zielam zestaw i tu pytanie wzielam podstawowy a widze kanaly z komfortowego mam na mysli fox live , orange ,history chanel ale cinemaxow nie mam brak uprawnien .Aha i nie mam jeszcze HBO DIGITAL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam wyjaśnienie jak to jest z Świątecznym doładowaniem.

Otrzymałem dziś maila z odpowiedzią

"...Wyjaśniam, iż w przypadku wyłączenia kanałów HBO, nie utraci Pan zniżki na opcję premium CANAL+. Będzie natomiast wycofany rabat na opcję Premium HD. Opłata abonamentowa nadal będzie wynosiła 54 zł 90 gr."

Posiadam pakiet podstawowy wraz PVR za 10 zł

 

Myślę, że to wyjaśnia nasze wątpliwości.

 

Pozdrawiam

Gislan77

 

 

No to super, a konsultant mnie zapewniał że nic nie strace :( Trzeba jutro iść i wywalić to HBO z umowy... Żeby nie stracić C+ Film HD i Sport HD.

 

WIdoczne dali Ci wyższy pakiet przez ten pierwszy niepełny gratisowy miesiąc :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cyfra_lbn - nie myslales moze o zakupie jakiegos dekodera innego niz oferuje cyfra na wlasnosc. Ja kupilem ostatnio hf8900 i jestem zadowolony , do zakupu dorzucilem zewnetrzny dysk twardy 500GB. Pozostalosci po cyfrze mam w drugim pokoju philipsa 6010 i w szafie stoi mediasat kenwood.

 

Odnosnie promocji to watpie by po promocjach listopadowych oferowali jeszcze gratis dekoder PVR. Pewnie kiedys tak ale trzeba bedzie poczekac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...