Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla nowych abonentów)


JanuszF
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A mi parę dni temu ktoś na forum napisał ze przychodzi coś pocztą.

Teraz sam nie wiem dostajemy coś po przedłużeniu umowy przez telefon ?

Dostajesz pismo z podziękowaniem za przedłużenie umowy z ogólna informacja na jakie warunki się zgodziłeś. Nie znajdziesz tam jednak szczegółów, które uzgadniałeś z konsultantem, ani informacji o prawie do odstąpienia od zawartej na odległość umowy (Cyfra nie uznaje tego prawa).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nieodparte wrażenie, że Cyfra+ idzie na rekord, który dumnie ogłosi już w styczniu. Dziś dostałem propozycję do pierwszej umowy, na pakiet powitalny+ z opcją Canal+ za 29 zł./13 miesięcy z gwarancją ceny przez cały okres umowy wraz z użyczonym Philipsem PVR HD 250 GB.

I co? Cały czas myślę. I znowu zadzwonią.

Kolega Sołtys dostał takie warunki jak ty przez telefon i też się jeszcze zastanawiał, jednak jak się potem okazało, to tylko błąd konsultanta, który połączył sobie dwie promocje na 13 i na 18 miesięcy. Z tego zrobiła się naprawdę świetna promocja, tylko trochę nierealna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwie sprawy

PierwszaFaktycznie jest tak że przedłużenie umowy na 18 mc w wersji podstawowy + c+ 29PLN za mc, lub komfort+ c+ 42 PLN za mc przez cały okres, pvr + 10PLN mc i do tego jakiś kanał HD , ofertę taką tata otrzymał na piśmie

Druga

Z tym przedłużeniem umowy które się kończą w kwietniu lub maju 2010 jak pisał kolega wyżej to trochę dziwna sprawa. Rozmawiałem przed chwilą z działem utrzymania klienta w c+ i nic o takiej możliwości nie wiedzą. Może kolega coś bliżej napisze jak to zrobił lub pod jaki numer zadzwonił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stara umowa do 30.04.2010

 

po telefonie na 022 3346191

 

- umowa 13 m-cy od 1 stycznia (aneks),

- pakiet prestiżowy+ 50% przez 9 m-cy, po tym okresie możliwość zejścia na niższy,

- wszystkie opcje HD i PVR HD za 0 zł przez 13 m-cy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowe popisałem 10-go grudnia, C+HBO mam cztery miesiące gratis, ale licząc od 10-go grudnia, czy od 1-go stycznia czyli 4 pełne miesiące kalendarzowe bo nie wiem kiedy będzie trzeba zadzwonić o wyłączenie tych opcji- na początku kwietnia czy na końcu kwietnia wystarczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowe popisałem 10-go grudnia, C+HBO mam cztery miesiące gratis, ale licząc od 10-go grudnia, czy od 1-go stycznia czyli 4 pełne miesiące kalendarzowe bo nie wiem kiedy będzie trzeba zadzwonić o wyłączenie tych opcji- na początku kwietnia czy na końcu kwietnia wystarczy?

Musisz zadzwonić w kwietniu i wyłaczyć te opcje, nie ważne czy zadzwonisz na początku kwietnia czy na koniec, ważne aby w kwietniu. Ja osobiście zrobiłbym to na początku kwietnia do końca bym nie czekał. Opcje C+HBO masz gratis przez 4 pełne miesiące. Powinieneś mieć taki zapis w aneksie do umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świateczne doładowanie

Dzisiaj zadzwoniłem do Centrum Abonenta i jeszcze raz spytałem sie o opcję C+HBO.Niestety ta sama odpowiedz Tracimy C+ po wyłączeniu HBO.Musiałem złożyc reklamacje iż zostałem wprowadzony w błąd przez dystrybutora (czytaj oszukany)Ciekawe co na to dystrybutorzy których prowadzą kierownicy dystrybucji cyfry.No to jesteście oszustami czy nie.Wprowadzacie ludzi w błąd czy nie.Polityka firmy Cyfra jest bardzo dziwna i niejasna w stosunku do klientów jak i ich przedstawicieli .Widzę nawet po forum że wielu klientów światecznego doładowania będzie w[beep]....ych za 3 m-ce.Ciekawe gdzie pójda się wyładowac.Cyfra jak wynika to z mojej rozmowy winę składa na dystrybutorów.Ponadto mogłem sie domyślec że należało zawrzec umowę telefonicznie to wtedy byłaby nagrana.Wniosek kolejny nie zawieraj kliencie umowy u dystrybutora.Świetne podejście do swoich niejako placówek w terenie.Po prostu likwidacja dystrybutorów.Reszcie proponuję zrobi to samo co ja bo obudzicie się z ręką w nocniku i większym rachunkiem.I nie piszcie że HBO można wyłączyc w świątecznym doładowaniu bez konsekwencji bo ma to się nijak do póżniejszego rachunku.Allle promocja łał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki lewy1026 za info- zadzwonię jednak zaraz na początku kwietnia dla pewności. Co do dystrybutorów to różnie z nimi jest, ja pierwszy raz zawierałem umowę o odbiór płatnej tv. i ponad pół godziny dopytywałem się dystrybutora o różne różności. Facet dość miły, wszystko wytłumaczył, dodał nawet o tym bym pamiętał o zadzwonieniu do biura obsługi i wyłączenie opcji jak ich nie chcę po promocji. Widać kasę z umów mają nie małą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przedłużyłem umowę (która miała się kończyć 30 czerwca!).

Bez najmniejszych problemów zaproponowano mi od stycznia:

- umowa na 13 miesięcy

- Komfortowy+ - 50% zniżki przez 9 m-cy

- 5 x HD - gratis 13 miesięcy

- PVR - gratis 13 miesięcy

- canal + - HD gratis -13 miesięcy

- canal+ - gratis 4 miesiące

- HBO -gratis 2 miesiące

 

Pozdrawiam.

 

Podaj info jak to zrobiłeś? Który raz przedłużasz umowę? Czy aby na pewno zmodyfikowali umowę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zaczynam wątpić w rzetelność informacji o możliwości podpisaniu już dziś aneksu przy kontrakcie do kwietnia bądź maja (w jednym z przedstawianych przypadków nawet do czerwca :-o)

już dwóch konsultantów odesłało mnie z kwitkiem

może jest jakiś wśród nas pracownik cyfry, który potwierdziłby taką możłiwość?

bo nie wiem czy nękać dział utrzymania do skutku czy też jakaś "bajeczka" jest potrzebna dla konsultanta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sprawie HBO sytuacja w tym roku jest podobna i gwarantuje, że nie ma się czego bać :!:

Dasz to komuś na piśmie i zobowiążesz się pokrywać dodatkowe opłaty, gdyby się jednak okazało inaczej?

Fajnie się tak komuś "doradza" na forum, będąc anonimowym i opierając się na dobrej woli Cyfry ("bo przecież rok temu też tak było i nic się nie stało").

Każdy zrobi jak będzie chciał, jedni lubią ryzykowne okazje, inni nie.

W sytuacji kiedy nikt z Was (nas) nie wie jakie będzie podejście do problemu za kilka miesięcy, pisanie takich rad jak powyżej nikomu i niczemu nie pomaga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świateczne doładowanie

Dzisiaj zadzwoniłem do Centrum Abonenta i jeszcze raz spytałem sie o opcję C+HBO.Niestety ta sama odpowiedz Tracimy C+ po wyłączeniu HBO.

a ja wczoraj przedluzalem umowe

i jak o to spytalem to konsultant powiedzial ze to bzdura i zapytal sie ktory dystrybutor tak powiedzial

powiedzial ze zadzwonia do Niego i mu wyjasnia bo nikt nie moze oszukiwac klientow

w razie czego mam nagrana rozmowe i bede sie odwolywal jak mi zniknie znizka na c+

ciekawe jak to w koncu bedzie bo kazdy konsultant mowi co innego

ale ja jestem dobrej mysli

rok temu bylo to samo

PS.

chyba ze to tylko w swiatecznym doladowaniu............

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem z konsultantem z utrzymania klienta i on mi powiedział że nie mogę zrobić aneksu jak kolega wyżej gdyż mam rabaty jeszcze na umowie tzn. gdy podpisywałem umowę w marcu 2009 był rabat przez 10 mc i rabat kończy się w marcu i dopiero wtedy mogę zrobić aneks

Chyba że faktycznie tym którym aneksowano umowy podpisywali je w promocji grudniowej 2008 na 18 miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Fargo1973

To było moje pierwsze przedłużenie umowy.

Nie liczyłem, że skrócą mi umowę o 6 mies., więc zamierzałem wziąć nową umowę (schodząc na starej do niezbędnego minimum), dlatego musiałem uzyskać zgodę na zawarcie nowej umowy (opisywana gdzieś poprzednio nowa procedura). Zostałem połączony z działem, który wyraża takie zgody, a tam miły Pan pyta co jest przyczyną tego, że chcę drugą umowę. Powiedziałem, że chcę skorzystać z nowych promocji, a on na to, że ma inną propozycję i się potoczyło. Proste. O nic nie prosiłem, nic się nie targowałem, wziąłem co dawali (dostałem też drugą ofertę to samo za 62 zł. miesięcznie przez 18 mies.). Cenowo wychodzi prawie to samo, więc wybrałem krótszą umowę.

Wszystkie opcje zostały mi już uruchomione i wyświetlają się w ICOK.

 

Umowę podpisałem w kwietniu 2009r., miałem chyba tą samą promocję co Ty (umowa na 13 mies. i 10 mies rabatu)

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świateczne doładowanie

Dzisiaj zadzwoniłem do Centrum Abonenta i jeszcze raz spytałem sie o opcję C+HBO.Niestety ta sama odpowiedz Tracimy C+ po wyłączeniu HBO.Musiałem złożyc reklamacje iż zostałem wprowadzony w błąd przez dystrybutora (czytaj oszukany)Ciekawe co na to dystrybutorzy których prowadzą kierownicy dystrybucji cyfry.No to jesteście oszustami czy nie.Wprowadzacie ludzi w błąd czy nie.Polityka firmy Cyfra jest bardzo dziwna i niejasna w stosunku do klientów jak i ich przedstawicieli .Widzę nawet po forum że wielu klientów światecznego doładowania będzie [beep]....ych za 3 m-ce.Ciekawe gdzie pójda się wyładowac.Cyfra jak wynika to z mojej rozmowy winę składa na dystrybutorów.Ponadto mogłem sie domyślec że należało zawrzec umowę telefonicznie to wtedy byłaby nagrana.Wniosek kolejny nie zawieraj kliencie umowy u dystrybutora.Świetne podejście do swoich niejako placówek w terenie.Po prostu likwidacja dystrybutorów.Reszcie proponuję zrobi to samo co ja bo obudzicie się z ręką w nocniku i większym rachunkiem.I nie piszcie że HBO można wyłączyc w świątecznym doładowaniu bez konsekwencji bo ma to się nijak do póżniejszego rachunku.Allle promocja łał

 

Człowieku, po co siejesz zamęt?? W zeszłym roku też niedouczeni konsultanci na infolinii mówili, że się traci promocję na C+ jak zrezygnujesz z HBO i co? Nikomu nic nie zabrali. Wtedy też na forum były głosy niedowiarków, że ludzie dostaną wyższe rachunki itp. i co ? i Nic nikt nie dostał wyższego. Mało tego, jak się dzwoniło, żeby wyłączyć HBO, to proponowali przedłużenie na promocji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sprawie HBO sytuacja w tym roku jest podobna i gwarantuje, że nie ma się czego bać :!:

Dasz to komuś na piśmie i zobowiążesz się pokrywać dodatkowe opłaty, gdyby się jednak okazało inaczej?

Fajnie się tak komuś "doradza" na forum, będąc anonimowym i opierając się na dobrej woli Cyfry ("bo przecież rok temu też tak było i nic się nie stało").

Każdy zrobi jak będzie chciał, jedni lubią ryzykowne okazje, inni nie.

W sytuacji kiedy nikt z Was (nas) nie wie jakie będzie podejście do problemu za kilka miesięcy, pisanie takich rad jak powyżej nikomu i niczemu nie pomaga.

 

Jedyne co mogę zaproponować to telefon do działu sprzedaży a nie do biura obsługi klienta, ponieważ oni są najlepiej poinformowani. Dzwoniłem i oni też twierdzą , że po wyłączeniu HBO będzie Canal+ za darmo. Rok temu też dzwoniłem do nich i też mi potwierdzali, że jak wyłącze HBO i Cinemax to będę mieć Canal+ gratis i się potwierdziło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozmowa nagrywana konsultant PIOTR Ostróżka - Świąteczne doładowanie : na 18 miesięcy Komfortowy z Canal+ i tam wszystki za 49,90 do tego HBO na 5 miesiecy gratis potem można go wyłącyć za darmo i nic się nie traci !! niestety dekoderów Pace 500 GB nie oferują - to trochę dziwne :) ( na zasadzie że jak ktoś gdzieś trafił to mu sięudało ale w ofercie ich nie ma jeszcze ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co mogę zaproponować to telefon do działu sprzedaży a nie do biura obsługi klienta, ponieważ oni są najlepiej poinformowani. Dzwoniłem i oni też twierdzą , że po wyłączeniu HBO będzie Canal+ za darmo. Rok temu też dzwoniłem do nich i też mi potwierdzali, że jak wyłącze HBO i Cinemax to będę mieć Canal+ gratis i się potwierdziło.

Ale co mi po jakiejś opinii konsultanta?

Dla mnie istotne jest to co w umowie, a zapis w umowie sugeruje że Cyfra będzie miało prawo zrobić coś tam, w końcu abonent podpisał umowę, czytając ją.

Rozumiem, że ubiegłoroczny precedens może mieć dla niektórych znaczenie, ale szanse są zwyczajnie 50/50 i od dobrej woli Cyfry zależy czy będzie chciała wyegzekwować ten zapis, czy też nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wojcur nie sieje zamętu tylko piszę jak to wygląda w praktyce.To że coś tam było kiedys nie oznacza że będzie teraz.To co ty twierdzisz to są dywagacje a nie praktyka.Przecierz dzwoniąc za trzy miesiące odwołując HBO mogę rozmawiac ztą samą osobą.I co panienka wyłączy mi Canal+ też.Wtedy powiem a wojcur mi pisał że...........Tak to ma wygladac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy zrobi jak uważa. Jeszcze raz zadzwoniłem na dział sprzedaży i upewnili mnie, że HBO będzie wyłączone bez jakichkolwiek problemów. Canal+ jest razem w komfortowym za stałą cenę i tego nie da się zmienić. A umowy są dziwnie opisane, bo system nie przyjmuje inaczej. Takie są wytłumaczenia. Koniec i kropka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...