Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla nowych abonentów)


JanuszF
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

Jeżeli miał ten dekoder już teraz to oczywiste jest, że go dostał w dzierżawę za 0zł. Gorzej mają tylko ci użytkownicy, którzy chcąc przedłużyć umowę a mają malutki Pace i chcą zmienić na PVR to wtedy zapłacą za niego 20zł co miesiąc..

 

Nadal jesteś w błędzie. Jeśli dostał PVR gratis, a wcześniej miał np. wynajęte SD, to po prostu idzie do punktu posiadającego PVR i wymienia. Nic nie płaci.

 

Skoro jestem w/g Ciebie w błędzie to napisz w jaki sposób wynegocjować dekoder PVR gratis przy przedłużeniu umowy jeżeli do tej pory ma się zwykły SD np Pace czy Strong. O ile mi wiadomo jest to niemożliwe (możliwa zniżka zamiast 20zł-z łaską ale dają za 10zł) ale skoro piszesz, że wiesz lepiej to podaj receptę wszyscy chętnie na tym skorzystają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przedłużyłem umowę (która miała się kończyć 30 czerwca!).

Bez najmniejszych problemów zaproponowano mi od stycznia:

- umowa na 13 miesięcy

- Komfortowy+ - 50% zniżki przez 9 m-cy

- 5 x HD - gratis 13 miesięcy

- PVR - gratis 13 miesięcy

- canal + - HD gratis -13 miesięcy

- canal+ - gratis 4 miesiące

- HBO -gratis 2 miesiące

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I znowu zaczyna się to samo, co rok temu :? Rok temu brałem świąteczną promocję i zaryzykowałem pomimo różnych opinii biorąc Canal+, HBO i Cinemax i w umowie miałem wpisane, że jeżeli zrezygnuje z tego pakietu to stracę promocje , a jednak okazało się, że dystrybutorzy mieli rację! Mogłem bez żadnych problemów odłączyć w kwietniu HBO i Cinemax i dalej miałem za darmo Canal+

 

W sprawie HBO sytuacja w tym roku jest podobna i gwarantuje, że nie ma się czego bać :!:

Jedyna rzecz, która mnie zastanawia to sprawa pakietu HBO HD. Czy po wyłączeniu HBO i HBO HD po 3 miesiącach nie stracę darmowego Pakietu Canal+HD?

Tego też pewnie do końca mi nikt nie powie, ale w tym roku zamierzam znowu wykorzystać w 100% promocję i zaryzykuje :smile:

 

Czekasz jeszcze na lepszą ofertę?

Jaką dostałeś propozycję na przedłużenie umowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przedłużyłem umowę (która miała się kończyć 30 czerwca!).

Bez najmniejszych problemów zaproponowano mi od stycznia:

- umowa na 13 miesięcy

- Komfortowy+ - 50% zniżki przez 9 m-cy

- 5 x HD - gratis 13 miesięcy

- PVR - gratis 13 miesięcy

- canal + - HD gratis -13 miesięcy

- canal+ - gratis 4 miesiące

- HBO -gratis 2 miesiące

 

Pozdrawiam.

 

Dekoder PVR masz cały czas w domu czy Ci zamienili zwykłego Stronga Czy Pace na PVR?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I znowu zaczyna się to samo, co rok temu :? Rok temu brałem świąteczną promocję i zaryzykowałem pomimo różnych opinii biorąc Canal+, HBO i Cinemax i w umowie miałem wpisane, że jeżeli zrezygnuje z tego pakietu to stracę promocje , a jednak okazało się, że dystrybutorzy mieli rację! Mogłem bez żadnych problemów odłączyć w kwietniu HBO i Cinemax i dalej miałem za darmo Canal+

 

W sprawie HBO sytuacja w tym roku jest podobna i gwarantuje, że nie ma się czego bać :!:

Jedyna rzecz, która mnie zastanawia to sprawa pakietu HBO HD. Czy po wyłączeniu HBO i HBO HD po 3 miesiącach nie stracę darmowego Pakietu Canal+HD?

Tego też pewnie do końca mi nikt nie powie, ale w tym roku zamierzam znowu wykorzystać w 100% promocję i zaryzykuje :smile:

 

Czekasz jeszcze na lepszą ofertę?

Jaką dostałeś propozycję na przedłużenie umowy?

 

Nie czekam na ofertę przedłużeniową (zaproponowali to samo co reszcie), bo dla nowych abonentów jest o wiele lepsza (miesiąc dłużej HBO i Filmboxy razem z Filmboxem HD na którym są bardzo dobre filmy). Wysłałem wypowiedzenie i umowa mi się kończy pod koniec stycznia, a teraz biorę na inną osobę nową umowę i postanowiłem tak robić co roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nieodparte wrażenie, że Cyfra+ idzie na rekord, który dumnie ogłosi już w styczniu. Dziś dostałem propozycję do pierwszej umowy, na pakiet powitalny+ z opcją Canal+ za 29 zł./13 miesięcy z gwarancją ceny przez cały okres umowy wraz z użyczonym Philipsem PVR HD 250 GB.

I co? Cały czas myślę. I znowu zadzwonią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przedłużyłem umowę (która miała się kończyć 30 czerwca!).

Bez najmniejszych problemów zaproponowano mi od stycznia:

- umowa na 13 miesięcy

- Komfortowy+ - 50% zniżki przez 9 m-cy

- 5 x HD - gratis 13 miesięcy

- PVR - gratis 13 miesięcy

- canal + - HD gratis -13 miesięcy

- canal+ - gratis 4 miesiące

- HBO -gratis 2 miesiące

 

Pozdrawiam.

 

Mam podobny pakiet i bardzo go sobie chwalę. Zadowolony jestem ja, zadowoleni rodzice. Nie ma co, Cyfra + przebija innych swoimi promocjami! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Numer 16 dzwonili do Ciebie z BOK czy sam dzwoniłeś ? Mi umowa kończy się w marcu , płacę za prestiżowy hd i jakbym dostał taką samą ofertę to bym płacił prawie połowę mniej niż teraz . I czy ta umowa zacznie obowiązywać już teraz czy po zakończeniu poprzedniej ? Proszę o odpowiedź .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mariusz7

Ostatnie 6 miesięcy obecnej umowy zostało mi "anulowane" (tak to określił człowiek, z którym rozmawiałem). Jeszcze w czasie rozmowy uruchomiono mi wszystkie opcje, które dostałem, natomiast 13 mies. nowej umowy zacznie mi biec od 1 stycznia.

 

Zadzwoniłem sam. Wydaje mi się, że nie ma większego problemu z uzyskaniem takich warunków. Rozmowa toczy się standardowo (w tle słyszałem innego konsultanta, którego gadka była identyczna, jak tego, z którym ja rozmawiałem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nieodparte wrażenie, że Cyfra+ idzie na rekord, który dumnie ogłosi już w styczniu. Dziś dostałem propozycję do pierwszej umowy, na pakiet powitalny+ z opcją Canal+ za 29 zł./13 miesięcy z gwarancją ceny przez cały okres umowy wraz z użyczonym Philipsem PVR HD 250 GB.

I co? Cały czas myślę. I znowu zadzwonią.

 

Bogdan napisz jeśli możesz czy wysyłałeś do nich wypowiedzenie umowy oraz czy proponowali Ci również pakiet podstawowy na podobnych warunkach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodziłeś się pod wpływem impulsu na przedłużenie umowy telefonicznie z operatorem masz 10 dni na rezygnacje.

Zgodnie z ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, w przypadku zawarcia umowy „na odległość” tzn. bez jednoczesnej obecności obu stron, przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość, szczególnym uprawnieniem konsumenta jest odstąpienia od umowy. Prawo to przewidziano w art. 7 w/w ustawy. Przepis ten przewiduje, że

konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni.

Problem polega na tym, że Cyfra+ twierdzi, iż zapisy tej ustawy nie dotyczą wyrażonej przez telefon zgody na przedłużenie umowy. Uzasadniają to tym, że ustawa dotyczy tylko nowych umów, a nie dotyczy przedłużenia już wcześniej zawartej umowy.

Ja mam z Cyfrą podobny spór, który ciągnie się już od roku.

Zależało mi na dekoderze mogącym obsługiwać dwa satelity, a wówczas tylko Strong i Pace miały taką możliwość. Konsultant zapewnił mnie, że będę mógł sobie wybrać dowolny dekoder z oferty Cyfry, więc wyraziłem zgodę na zaproponowane warunki i przedłużenie umowy.

Gdy chciałem dostać obiecany dekoder, okazało się, że Pace'ów i Strongów u przedstawicieli Cyfry "nie ma". Gdy zacząłem drążyć temat, to podobnie jak teraz z Pace'm PVR 500 GB, okazało się że te dekodery są, ale tylko dla nowych klientów, a nie dla tych, którzy już zawarli umowę przez telefon z Cyfrą.

Żeby się z koniem nie kopać, w ustawowym terminie wysłałem do Cyfry zawiadomienie, że odstępuję od zawartej z nimi na odległość umowy, a u przedstawiciela zawarłem nową umowę, do której dostałem dekoder Pace'a, na którym mi zależało.

I w tym momencie zaczęły się schody, bo Cyfra stwierdziła, że prawo do odstąpienia do umowy mi nie przysługuje, i zaczęła mi naliczać kary za zerwanie umowy, chociaż tamta umowa zawarta na odległość w ogóle nie weszła w życie.

Ponieważ odrzuciłem roszczenia Cyfry, więc operator wrzucił mnie do Krajowego Rejestru Długów oraz oddał sprawę do firmy windykacyjnej, a cała sprawa najprawdopodobniej skończy się dopiero w sądzie.

Mój przypadek najwyraźniej nie jest jednostkowym, bo w internecie trafiłem na dość podobny.

Gdyby ktoś był w podobnej sytuacji, to polecam jego uwadze ten link: http://groups.google.com/group/pl.soc.p ... 7760f37498

Jest o tyle cenny, że zawiera stanowisko Rzecznika Praw Konsumenta wyszczególniające obowiązki operatora, w tym m.in. obowiązek zawarcia umowy przedłużeniowej na piśmie!, który w tym przypadku został złamany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Ja dzisiaj przedluzylem umowe na kolejne 13 miesiecy (poprzednia do konca lutego). Mam stala cene (o to mi chodzilo place poprzez karte kredytowa i latwiej mi jest monitorowac wszelkie platnosci) A wiec za niecale 67zeta mam:

 

-pakiet komfortowy+

-pakiet canal+

-canal+ HD

- 5xHD

-dekoder PVR HD (ze starej umowy)

 

Nie pisze ze gratis :) bo wszystko to kosztje mnie 67 zeta, ale ja jestem zadowolony, wszystko juz aktywne. To byla 2-ga proba przedluzenia za pierwszym razem oferta standard (4msc C+ gratis itd.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Przedłużyłem umowę z Cyfrą, potwierdziłem warunki umowy głosowo, czy przy następnej fakturze dostanę jakieś potwierdzenie, jakiś regulamin czy coś? Czy przyjdzie po prostu do zapłaty 42zł?

 

Raczej nic nie dostaniesz , ja po takiej formie przedłużenia umowy nie otrzymałem nic .

 

A mi parę dni temu ktoś na forum napisał ze przychodzi coś pocztą.

Teraz sam nie wiem dostajemy coś po przedłużeniu umowy przez telefon ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam pytanie o promocję abo "Świąteczne doładowanie od 8 grudnia". Naszła mnie ochota na tą ofertę bo wydaje mi się najlepszą na rynku dodam iż posiadam swój tuner hd więc myślę tak czy siak bije cyfra tą promocją wszystkich na łeb przed żniwami :D

 

Otóż zastanawiam się nad zakupem pakietu komfortowego+ na 13 miesięcy. Moje pytanie:

1. Czy istnieje możliwość zapłaty z góry za 13 miechów?

54.90zł x 13 = 713,7zł

2. Czy po upływie 3 miesięcy wyłączą mi sami opcję HBO czy muszę dzwonić do nich i im powiedzieć, że mnie nie chcę dalej oglądać HBO?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2. Czy po upływie 3 miesięcy wyłączą mi sami opcję HBO czy muszę dzwonić do nich i im powiedzieć, że mnie nie chcę dalej oglądać HBO?

A może tak przeczytasz 2-3 ostatnie strony wątku?

Przecież to jest aktualnie wałkowany temat, no ludzie - takie lenistwo to aż wstyd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam pytanie o promocję abo "Świąteczne doładowanie od 8 grudnia". Naszła mnie ochota na tą ofertę bo wydaje mi się najlepszą na rynku dodam iż posiadam swój tuner hd więc myślę tak czy siak bije cyfra tą promocją wszystkich na łeb przed żniwami :D

 

Otóż zastanawiam się nad zakupem pakietu komfortowego+ na 13 miesięcy. Moje pytanie:

1. Czy istnieje możliwość zapłaty z góry za 13 miechów?

54.90zł x 13 = 713,7zł

2. Czy po upływie 3 miesięcy wyłączą mi sami opcję HBO czy muszę dzwonić do nich i im powiedzieć, że mnie nie chcę dalej oglądać HBO?

 

1. Możesz zapłacić za 13 miesięcy z góry. Każdy abonent Cyfry+ posiada w ich systemie indywidualne konto abonenckie. Po zalogowaniu się w Internetowym Centrum Abonentów będziesz miał dostęp do swojego konta. Możesz tam sprawdzić m. in. swoje aktualne saldo finansowe.

2. Opcję HBO musisz wyłączyć dzwoniąc do Centrum Telefonicznego Abonentów lub korzystając z formularza e-mail znajdującego się na stronie internetowej C+ w zakładce kontakt. Sami Ci jej nie wyłączą. Chęć wyłączenia w/w opcji musisz zgłosić w miesiącu poprzedzającym naliczenie ewentualnych opłat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...