Specjalista Polsat Box Opublikowano 9 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2020 W dniu 8.11.2020 o 08:37, PRKN napisał: Dzień dobry, mam pytanie, czy można użyć EVOBOX Lite jako dekodera dodatkowego i EVOBOX PVR jako dekodera głównego? Witam. Tak, jest taka możliwość. Jeśli jesteś zainteresowany, napisz do mnie wiadomość prywatną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinelka Opublikowano 22 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2020 Serial "Od nowa" , HBO GO. Macie polską wersję językową w pierwszym odcinku? Próbowałem już chyba wszystkiego, mam tylko eng., choć w ustawieniach polski. Przywracałem fabryczne ustawienia, uruchamiałem z poziomu aplikacji HBO GO, CP GO, nic to nie zmienia. Pl brak. Drugi odcinek ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 23 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2020 Witam. Proszę o wysłanie w tej sprawie zgłoszenia poprzez ICOK: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp z opisem sytuacji. Następnie podaj mi numer karty do dekodera w wiadomości prywatnej, a postaram się przyspieszyć realizację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuczyczek Opublikowano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2020 Witam posiadam dekoder główny evobox hd i 2 multiroomy evobox lite. Tak jak tu na forum opisane mam te same problemy, a mianowicie na głównym co 2h znika obraz i dźwięk na ok 10 do 20sec. Bez sieci ten problem nie występuje. Na lite wiesza się usługa catchup. Powiedzcie jaką macie szybkość jak robicie test internetu w dekoderze? Ja mam cały czas ok 10mbps czy to po kablu czy WiFi na wszystkich dekoderach. Robiąc test np. Na telefonie czy tablecie dochodzę do 100mbps. Internet w domu mam 300mbps. węc internet jest ok. Może tu tkwi problem? Te 10mbps to jest na granicy dobrego odbioru. Czasami spadnie mi do 6mbps i pisze na żółto ostrzeżenie że może działać niestabilnie. Może dlatego wiesza się ta usługa catchup na lite i ten zawias na evobox hd co 2h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 10 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2020 Wspomniane prędkości są za niskie. Jeśli posiadasz dwa dekodery, pomiar powinien wskazywać minimum 16 Mb/s. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuczyczek Opublikowano 10 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2020 Mam jeden główny i 2 mutiroomy. Na Evobox HD mam max 10mb/s już podpinałem go bezpośrednio obok routera i dalej to samo. Reszta lite też skaczą te wartości to jak w takim razie mają dobrze działać te usługi? Łącze 300mbit. Komputer, laptop, telefony połączenie ponad 100mbit. tylko z dekoderami są problemy!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mruczek Opublikowano 10 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2020 A nie masz dekoderów za blisko "routera" (access pointa)? Wbrew pozorom za blisko też jest źle, bo sygnał WiFi może być za mocny i przez to przesterowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 10 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2020 Godzinę temu, Kuczyczek napisał: Mam jeden główny i 2 mutiroomy. Na Evobox HD mam max 10mb/s już podpinałem go bezpośrednio obok routera i dalej to samo. Reszta lite też skaczą te wartości to jak w takim razie mają dobrze działać te usługi? Łącze 300mbit. Komputer, laptop, telefony połączenie ponad 100mbit. tylko z dekoderami są problemy!! Spróbuj zrestartować zarówno sprzęty od Internetu, jak i dekodery. Następnie ponownie zweryfikuj łącze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuczyczek Opublikowano 10 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2020 (edytowane) Ja je podłączałem po krótkim nowym kablu zaraz koło routera bo mam pociągnięty do drugiego pokoju inny przewód ale myślałem, że może tutaj coś nie gra ale się myliłem. Wynik ten sam ledwo 10 do 15 mb/s. Nieważne czy WiFi albo kabel. Godzinę temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Spróbuj zrestartować zarówno sprzęty od Internetu, jak i dekodery. Następnie ponownie zweryfikuj łącze. To już po 100 razy robione nic nie daje, podłącze laptop pod kabel z routera jest ok pelna szybkość podłącze dekodery i lipa. Coś się gryzie coś z softem albo dekodery uszkodzone. Dlatego mam pytanie do użytkowników evoboxów hd i Lite jakie macie prędkości jak robicie test połączenia z internetem? Ja robię po kilka razy i za każdym razem jest inna prędkość od 6 do 15mb/s. Mój Router to netgear r6400 z wszystkim współpracuje tylko nie z tymi dekoderami ani po kablu ani po WiFi. Edytowane 10 Grudnia 2020 przez Kuczyczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 10 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2020 @KuczyczekW tym przypadku prosiłbym o udanie się wraz ze sprzętem do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży. Mapa salonów znajduje się na stronie: https://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/gdzie-kupic.cp Podczas wizyty konsultant przeprowadzi diagnostykę urządzenia i jeśli wykryje usterkę, to dokona jego wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaa Opublikowano 16 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2020 Mam dość tego lite. Główny dekoder HD działa podłączony do routera, jeden multiroom lite w miarę chodzi, a drugi lite się wiesza codziennie jak jest na stand-by czyli wyłączony i za kilka godzin chce się go włączyć. Dokładnie to wejdzie kanał jeden gdy się włączy, a potem już nie ma obrazu.. Można zmieniać kanał i tyle, za chwilę już nic nie reaguje... Za pomoc w stylu ustawienia fabryczne, specjalistom CP dziękuję. Czytałem cały wątek.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 17 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2020 @LukaaWitam. Jeśli przywracałeś już ustawienia fabryczne oraz dokonywałeś restartu sprzętu, a to nie przyniosło oczekiwanego rezultatu, prosiłbym o udanie się do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży wraz z całym zestawem. Wówczas zostanie przeprowadzona diagnostyka dekodera i ewentualna wymiana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaa Opublikowano 17 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2020 (edytowane) O tej wymianie też czytałem, i to jak odbywa się ta diagnostyka... Dobry żart Tak to wygląda Edytowane 17 Grudnia 2020 przez Lukaa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 18 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2020 Zgodnie z informacją wyżej, zapraszam do punktu w celu diagnostyki, ponieważ z poziomu forum nie jestem w stanie zweryfikować przyczyny niedogodności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mini13 Opublikowano 28 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2020 Witam. Po wymianie starych modeli dekoderow cp mamy evobox i jest tragedia. Co jakiś czas na telewizorze pojawia sie czarny ekran trwa to ok 40sek po czym program pojawia się dzieje się tak kilka razy dziennie. Czy ktoś spotkał się z takim problemem i go rozwiązał?Pozdrawiam Monika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hupatek Opublikowano 28 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2020 11 minut temu, Mini13 napisał: Czy ktoś spotkał się z takim problemem ? A jaki masz router do Internetu??? (marka i model) Czy to dzieje się co około 2h ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuczyczek Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 (edytowane) 5 godzin temu, Mini13 napisał: Witam. Po wymianie starych modeli dekoderow cp mamy evobox i jest tragedia. Co jakiś czas na telewizorze pojawia sie czarny ekran trwa to ok 40sek po czym program pojawia się dzieje się tak kilka razy dziennie. Czy ktoś spotkał się z takim problemem i go rozwiązał?Pozdrawiam Monika. Mam to samo na evobox hd jak jest połączony z siecią. Mam dodatkowo 2 dekodery evobox lite na multiroom i tam jest ok. To się dzieje od resetu urządzenia np. Odpięcie od zasilania liczy ok 2h i gasnie. Nieważne kiedy go wyłączę na pilocie. Pamięta od tej godziny co był włączony po resecie i po 2h się zawiesi. Tak w kółko. Przykład: reset, wyjecie z gniazdka i ponowne Podłączenie o godz. 8:00 dekoder się włączy. Godzina 10:00 12:00 14:00 itd. będzie zawias. Wyłączę go na pilocie i np. włączę około 11:50 to za 10min zawias. Pisze około tych godzin nie jest to równe co 2h. To się poprostu cuda dzieją. Router netgear r6400 wszystkie dekodery podłączone po kablu widnieją w opcji routera. Net działa. Jeszcze numery adresów IP przypisalem po kolei żeby nawet to wyeliminować ale nic nie dało. Podobno sam dekoder evobox hd bez dekoderow lite, ale podłączony do sieci też się zawiesza. Edytowane 29 Grudnia 2020 przez Kuczyczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 11 godzin temu, Mini13 napisał: Witam. Po wymianie starych modeli dekoderow cp mamy evobox i jest tragedia. Co jakiś czas na telewizorze pojawia sie czarny ekran trwa to ok 40sek po czym program pojawia się dzieje się tak kilka razy dziennie. Czy ktoś spotkał się z takim problemem i go rozwiązał?Pozdrawiam Monika. Witaj. Czy próbowałaś przywrócić ustawienia fabryczne dekodera? 5 godzin temu, Kuczyczek napisał: Mam to samo na evobox hd jak jest połączony z siecią. Mam dodatkowo 2 dekodery evobox lite na multiroom i tam jest ok. To się dzieje od resetu urządzenia np. Odpięcie od zasilania liczy ok 2h i gasnie. Nieważne kiedy go wyłączę na pilocie. Pamięta od tej godziny co był włączony po resecie i po 2h się zawiesi. Tak w kółko. Przykład: reset, wyjecie z gniazdka i ponowne Podłączenie o godz. 8:00 dekoder się włączy. Godzina 10:00 12:00 14:00 itd. będzie zawias. Wyłączę go na pilocie i np. włączę około 11:50 to za 10min zawias. Pisze około tych godzin nie jest to równe co 2h. To się poprostu cuda dzieją. Router netgear r6400 wszystkie dekodery podłączone po kablu widnieją w opcji routera. Net działa. Jeszcze numery adresów IP przypisalem po kolei żeby nawet to wyeliminować ale nic nie dało. Podobno sam dekoder evobox hd bez dekoderow lite, ale podłączony do sieci też się zawiesza. Odpowiedziałem Ci w pierwotnym wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuczyczek Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 (edytowane) 5 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Witaj. Czy próbowałaś przywrócić ustawienia fabryczne dekodera? Odpowiedziałem Ci w pierwotnym wątku. Chłopie skończ już w kółko powtarzać jedno i to samo!! Przywróć ust. Fabryczne albo udaj sie do APS na diagnostykę. To nic nie daje, byli tutaj użytkownicy co wymieniali dekodery i tylko czas zmarnowali. Przykład te forum, albo tutaj poczytaj komentarze na dole artykułu: https://icyfrowypolsat.pl/problemy-z-dekoderem-evobox-hd/#comments 33 kometrze tylko o tym problemie evobox hd. Co wszyscy mają robić ust. Fabryczne i lecieć do APS? Edytowane 29 Grudnia 2020 przez Kuczyczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mini13 Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 2 godziny temu, Kuczyczek napisał: Chłopie skończ już w kółko powtarzać jedno i to samo!! Przywróć ust. Fabryczne albo udaj sie do APS na diagnostykę. To nic nie daje, byli tutaj użytkownicy co wymieniali dekodery i tylko czas zmarnowali. Przykład te forum, albo tutaj poczytaj komentarze na dole artykułu: https://icyfrowypolsat.pl/problemy-z-dekoderem-evobox-hd/#comments 33 kometrze tylko o tym problemie evobox hd. Co wszyscy mają robić ust. Fabryczne i lecieć do APS? Według mnie te dekodery są wadliwe i restartowanie i inne teho typu nic nie daje. Nie mówiąc już o pilotach ,wcześniej pilotem można było przeskakiwać po kanałach naciskając pilot stojąc plecami do telewizora a te nowe muszę dokładnie na dekoder nacelować ...ehhh nie wszystko co nowe okazuje się super dobre. Pozdrawiam 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 30 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2020 @Mini13 W tym przypadku sugeruję zapisanie zgłoszenia poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta (ICOK): https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Po zalogowaniu się, wejdź w: Kontakt z Cyfrowym Polsatem - > Napisz do nas. Konsultanci zweryfikują tę sprawę i udzielą odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuczyczek Opublikowano 30 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2020 Tak zweryfikują cytuję: Szanowny PanieZalecamy udanie się z dekoderem do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży, w celu przeprowadzenia diagnostyki poprzez podłączenia dekodera do innej anteny i sprawdzeni odbioru wskazanych kanałów, co pozwoli jednoznacznie stwierdzić czy problem istnieje po stronie dekodera czy instalacji antenowej.W przypadku kontynuowania przedmiotowej sprawy prosimy nie usuwać treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyśpieszy analizę zgłoszenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 4 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2021 (edytowane) Sugeruję zatem postępować zgodnie z otrzymaną sugestią. Edytowane 4 Stycznia 2021 przez Specjalista Cyfrowy Polsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BARTEK W. Opublikowano 10 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2021 Evobox lite jako Multiroom, nie działa kilka programów które normalnie na głównym dekoderze (Evobox pvr) są odbierane. Eurosport 1, TVP Sport, Polsat Sport news, miał ktoś może taką przypadłość? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 11 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2021 Wykonaj podmianę krzyżową, czyli podłącz dekoder Multiroom w miejsce głównego oraz główny pod instalację dodatkowego i zweryfikuj, czy możesz oglądać wszystkie kanały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.