leonk1974 Opublikowano 22 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2022 Odpaliłem Psie pazury na PHILIPS z Android TV i jest w Dolby Vision z bitrate 16.41 Mb/s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spotify Opublikowano 22 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2022 (edytowane) Jeszcze w temacie giełdy i wyników NF Cytat Firma Pershing Square Holdings należąca do Billa Ackmana, która w styczniu dokonała głośnego zakupu akcji Netflixa, właśnie sprzedała te udziały. “Stracono wiarę w naszą zdolność do przewidywania przyszłości firmy z wystarczającą pewnością” – oświadczył Ackman. To musiało Netflix zaboleć. Niedługo po ogłoszeniu najnowszego raportu kwartalnego akcje firmy mocno zanurkowały. Jeszcze 19 kwietnia można było je kupić po 348 dolarów. Obecnie, 21 kwietnia, kurs waha się w okolicy 215 dolarów. Ostatnio tak tanie były na początku 2018 roku. I warto tu zaznaczyć, iż jeszcze kilka miesięcy temu płacono za akcje Netflixa rekordowe 690 dolarów. Inwestor stracił ponad 400 milionów dolarów Pershing Square miał w sumie ponad 3,1 miliony akcji Netflixa po 359,70 dolarów. W styczniu były warte ponad 1,1 miliard dolarów. To sprawiło, iż firma stała się inwestorem z pierwszej dwudziestki. Sprzedając je teraz, musiano pogodzić się ze sporą stratą. Obecnie te akcje są warte około 701 milionów dolarów. Ostatni, aż 35% spadek na giełdzie jest spowodowany tym, że po najnowszym, relatywnie słabym raporcie kwartalnym, nie tylko wielkie fundusze inwestycyjne sprzedają akcje firmy, ale również mniejsi inwestorzy. Ciężko powiedzieć jak cała rzecz rozwinie się dalej, gdyż firma przewiduje, iż kolejne miesiące mogą przynieść jeszcze gorsze wyniki. Tym samym Netflix czekają chudsze miesiące. Ackman przyznał, iż działalność Netflixa jest zasadniczo prosta do zrozumienia, ale w świetle ostatnich wydarzeń w Pershing Square stracono wiarę w zdolność do przewidywania przyszłości firmy z wystarczającą pewnością. Podkreślił, iż na podstawie dotychczasowych osiągnięć zarządu nie byłby zaskoczony, gdyby Netflix nadal był odnoszącą sukcesy firmą i doskonałą inwestycją w stosunku do obecnej wartości rynkowej. https://variety.com/2022/digital/news/bill-ackman-sells-netflix-stake-loss-1235237715/ Sprawdziłem wyniki i dzisiaj trochę w dół (na ten moment 0.5 %). Ale w ciągu ostatnich 6 miesięcy akcje spadły aż 447,85$ czyli -67,34%. Szok i niedowierzanie. https://www.google.com/finance/quote/NFLX:NASDAQ?sa=X&ved=2ahUKEwjf2cDQ9Kf3AhWGzosKHVbpDu8Q3ecFegQIDBAY Z jednej strony dla mnie to dziwna taka panika, ponieważ jasne było, że nie będą rosnąć w nieskończoność. Analitycy przewidywali że Disney będzie ich ścigał, że stracą na rynku na rzecz konkurencji. Rozumiem w plecy z 10mln userów a to tylko 200tys na minusie w skali globalnej. Można to ewentualnie zinterpretować, że to reakcja już dziś na zapowiedź kolejnego bilansu ujemnego zakładanego na kolejne ok 2mln userów. A z drugiej - na dłoni widać, jak te wartości akcji NF są sztucznie nadmuchane i mają się nijak do rzeczywistej wartości. Mają co myśleć, jak konkurencja coraz większa, wszyscy najwięksi już w streamingu i większość nawet nie w połowie rynków na świecie. 3 godziny temu, Arkon napisał: A tak poważnie, to ciekawe jak podejść do takiego tematu- mama opłaca Netflixa, a córka studiuje w innym mieście. To nie jest wspólne gospodarstwo, ale jednak najbliższa rodzina. Tzw przeczekanie. Co innego jak ktoś zrobi sobie wypad z jednego domostwa i raz na jakiś czas korzysta poza, a co innego - jak się ktoś "wyprowadzi" i ogląda na stałe. Druga opcja - musisz wziąć nowe konto. 2 godziny temu, Cinemaniac4K napisał: Kurcze kupił bym to AppleTV... ale chciał bym to najpierw przetestować jak to się sprawdzi u mnie. Sprawdzi się. I tak będziesz skazany na coś dodatkowego i dobrego, skoro jesteś purystą. Ostatecznie to zmiana TV na nowy Edytowane 22 Kwietnia 2022 przez spotify Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 22 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2022 22 minuty temu, spotify napisał: Co innego jak ktoś zrobi sobie wypad z jednego domostwa i raz na jakiś czas korzysta poza, a co innego - jak się ktoś "wyprowadzi" i ogląda na stałe. Druga opcja - musisz wziąć nowe konto. Chyb miało być możesz a nie musisz. Jak znajomi przychodzą na seans "jednorazowo" rozumiem będzie OK. Ale jeśli zamieni się to w codzienne wspólne oglądanie to już tez muszą założyć dodatkowe konto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 22 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2022 Może nie każdy na to zwraca uwagę bo to jest zaledwie kilkadziesiąt milisekund... to nie jest tak że opóźnienie jest wielkie. Najbardziej idzie wyłapać jak jest rzucenia czymś, zamykania ogólnie uderzenia. W filmie Furioza jest taki moment jak siedzą w barze i rzucone są dokumenty na stół. Ja jestem na to bardzo przewrażliwiony a nie mam jak tego ustawić na TV albo na MiBoxie.Miałem Mi Boxa i też nie było opóźnieńOdpaliłem Psie pazury na PHILIPS z Android TV i jest w Dolby Vision z bitrate 16.41 Mb/sU mnie na Tizenie jest ponad 18 mega Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delta21 Opublikowano 22 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2022 (edytowane) „Psie pazury” na Apple TV ten sam fragment na WebOS Edytowane 23 Kwietnia 2022 przez Delta21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 22 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2022 Czyli średnie bitrate prawie 18 Mb/s na Apple. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 22 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2022 Ja na Samsung TV z 2017... Psie Pazury mam bitrate 16.41 Mb/s ale niestety bez HDR. Filmy i seriale z 4K HDR działają tylko wtedy jak bitrate wynosi 15.25 Mb/s. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 23 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2022 Natomiast na moim Sony bitrate zatrzymuje się na wartości 11, 44 mb/s i nie chce się zmienić. Na większości pozycji 4K. Może dlatego nie ma HDR.. Jest sposób żeby temu zaradzić? Na AppleTV i ultraboxie jest HDR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 23 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2022 7 godzin temu, Cinemaniac4K napisał: Ja na Samsung TV z 2017... Psie Pazury mam bitrate 16.41 Mb/s ale niestety bez HDR. Na LG bitrate 18,29 z HDR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 23 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2022 Wieczorem odłączę kabel ethernetowy i sprawdzę po wifi. Po rozmowie z supportem już nie mam pomysłów co jest nie tak. HDR powinien się załączać i trochę martwi mnie niski bitrate. Będę z góry wdzięczny za jakieś konstruktywne pomysły. Dodam, że na Prime Video, HBO Max, kanałach linearnych HDR normalnie się załącza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 23 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2022 (edytowane) Nie mamy HDR bo dostajemy profil SDR... to nie jest wina TV. Każdy materiał ma swoje przeskoki jakościowe które dostosowują się do jakości internetu. Tak to wygląda u mnie... kiedy HDR jest obecne w 4K: Zaczyna od 7.62 Mb/s > 9.53 Mb/s > 11.44 Mb/s > kończy na 15.25 Mb/s. Na każdym z tych przeskoków mam HDR czyli u ciebie też na 11.44 powinno być HDR. Nie będzie bo od początku dostajesz materiał w SDR. Ja jak odpalam film i widzę wartości inne jak te powyżej to na 100% nie mam HDR... podaje przykład: zaczyna od 3.86 Mb/s > 7.73 Mb/s > 11.36 Mb/s > i kończy na 17.05 Mb/s. No i teraz to patologiczne wsparcie Netflixa mówi że masz za słaby internet. Oni strasznie oszukują... bo kiedyś jak zadzwoniłem to podawałeś ten kod serwisowy i sama sprawdzała jakie masz parametry (cos ala informacje które uzyskuje się na komputerze klikając Alt+Shift+Ctrl+D gdzie masz wszystkie parametry). Dziś nawet nie poprosi cię abyś sprawdził w aplikacji na TV prędkość internetu bo to zaburza jej rozmowę z tobą gdzie i tak zgoni wszystko na internet... 16 minut temu, lakiman napisał: Dodam, że na Prime Video, HBO Max, kanałach linearnych HDR normalnie się załącza. Widzisz a ja na HBO Max nie mam HDR... a nawet śmiem twierdzić że to nie jest 4K (kiedyś wrzuciłem tu porównanie). Edytowane 23 Kwietnia 2022 przez Cinemaniac4K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 23 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2022 Czyli średnie bitrate prawie 18 Mb/s na Apple.Jak już pisałem na Tizenie mam ponad 18 mega Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 23 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2022 3 godziny temu, lakiman napisał: bitrate zatrzymuje się na wartości 11, 44 mb/s i nie chce się zmienić. Na większości pozycji 4K. Może dlatego nie ma HDR.. U mnie od razu startuje hdr przy 8 mb/s na start. Dochodzi natomoast max do 18.29 24 minuty temu, Cinemaniac4K napisał: czyli u ciebie też na 11.44 powinno być HDR Dokładnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2022 (edytowane) Poszedł update na UI w Tizen... dodali zakładkę kategorie i powiadomienia. Dodali też na stronie głównej "polecamy" z animowanymi miniaturkami po prawej stronie. ... a nadal bitrate coraz gorszy i na połowie produkcji brak HDR Wolał bym toporną aplikację jak w Amazon i te żenujące napisy w zamian za sztywnie ustawioną wysoka jakość na każdej produkcji... Edit: NA przeglądarce CHROME zauważyłem niski bitrate 720p (0.4 Mb/s) ale za to już w codec'u AV1. Na EDGE ten sam film już w AVC/1080p z bitrate 5.3 Mb/s. Edytowane 24 Kwietnia 2022 przez Cinemaniac4K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Na Apple TV dalej apka zacofana. Do tego na Tizenie jest lepszy bitrate, dochodzący do 18.29 mega.@Cinemaniac4K Netflix ma bardzo dobrą jakość, Tobie sprzęt nie pozwala na osiągniecie najwyższych parametrów. Nie powinno tak być, ale jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2022 (edytowane) 5 minut temu, Pawop napisał: Tobie sprzęt nie pozwala na osiągniecie najwyższych parametrów. Ahaaaaaa... czyli AppleTV+ na mega wysoki bitrate w 4K już u mnie sprzęt jest ok? A to ciekawe. Nie rozumiem twojego toku rozumowania. Z jednym się zgodzę - nie powinno tak być bo Netflix coś nawala na moim TV. A mam jeszcze pytanie @Pawop do ciebie... film "Nowość" jaki ma bitrate u ciebie na twoim TV? Edytowane 24 Kwietnia 2022 przez Cinemaniac4K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Co Ci na to poradzę, że tak się dzieje na Twoim TV? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2022 To nie pisz że Netflix ma bardzo dobrą jakość... tylko napisz że Netflix ma bardzo dobrą jakość na twoim TV i ty jesteś zadowolony... U mnie Netflix ma coraz gorszą jakość a podając kilka tytułów wręcz już tragiczną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2022 @Pawop Nie tylko on to zauważył. Ja też o tym pisałem, że wiele materiałów na HBO Max czy Amazonie ma lepszą jakość niż na Netflixie. A mam tv z 2020 roku, więc chyba dość nowy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Jeżeli na jakimś sprzęcie jest 15 czy 18 mega, a na innym max 8, to oczywistym jest, że to wina tego sprzętu, a nie nadawcy. Gdyby nadawca zawalił, to wszędzie by było to 8. Logika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Ja nie patrzę na cyferki, ale widzę że Netflix pogorszył jakość. Oczywiście można zawsze zwalać na sprzęt czy internet jak Canal+ online czy Viaplay. Tylko po co? Jak na tak drogi serwis jakość powinna być dużo lepsza. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2022 (edytowane) 1 godzinę temu, Cinemaniac4K napisał: NA przeglądarce CHROME zauważyłem niski bitrate 720p (0.4 Mb/s) ale za to już w codec'u AV1. Na EDGE ten sam film już w AVC/1080p z bitrate 5.3 Mb/s. Bo Edge to dla Netfilixa przeglądarka "zaufana", a Chrome taka nie jest, stąd tylko 720p. W dniu 22.04.2022 o 18:43, Delta21 napisał: „Psie pazury” na Apple TV ten sam fragment na WebOS Są różne profile jakościowe dla różnych urządzeń, ale tu wartości średniego bitrate dla wideo są podobne. Jeśli oczywiście to bitrate na WebOS jest średnią wartością, a podejrzewam, że jest. Edytowane 24 Kwietnia 2022 przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Ja nie patrzę na cyferki, ale widzę że Netflix pogorszył jakość. Oczywiście można zawsze zwalać na sprzęt czy internet jak Canal+ online czy Viaplay. Tylko po co? Jak na tak drogi serwis jakość powinna być dużo lepsza.Ja nie widzę pogorszenia jakości. Owszem zdarzają się produkcje z dziwnie niskim bitratem, ale tak było odkąd pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2022 @Pawop Spoko, ale Ty też miałeś szczęście i nie doświadczyłeś problemów z Canal+ online. Na jakość Netflixa nigdy nie było narzekań, a teraz się pojawiają. Ja sam wielokrotnie ich chwaliłem za marketing i jakość apki. Teraz, moim zdaniem, i jak się okazuje nie tylko moim nastąpiło pogorszenie. Ja na szczęście mało tam oglądam, więc tragedii nie ma. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Nowe serwisy, które się pojawiły mają wyższy bitrate i pewnie stąd się wzięło narzekanie na Netflix. Problemy ze przycinającym obrazem w C+ miałem, ale zostało to naprawione, podobnie jak z Viaplay Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.