Dj.Graal Opublikowano 1 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2023 U mnie w jednym gospodarstwie dwa tv dwa dekodery konsola każdego dnia weryfikacja kody pierdoły non stop dzieci dzwonią żona ze nie mogą oglądać każdy swoje gospodarstwo ma w jednym domu az boję się izby skarbowej jak dojdą ile domów mam.I to za ponad dwie stówy na miesiąc z Canal+.Chore to.Jedno jest pewne do końca umowy i juz na następne dwa lata nie podpisze na Netflix umowy. 1 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 2 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2023 14 godzin temu, aro napisał(a): Ktoś z Was dostał na urządzeniu dane do zaktualizowania gospodarstwa domowego? Tak... u moich znajomych już zablokowali wszystkie TV inne jak gospodarstwo. Na zablokowanym ekranie jest info o dodaniu TV do gospodarstwa i weryfikacja tego wysyłając SMS na numer przypisany do konta. Po kliknięciu na link w SMS wyskakuje okno o przypisaniu/zmianie gospodarstwa domowego (dopisanie urządzenia). Niby działa dalej normalnie... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabeu Opublikowano 2 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2023 No i sytuacja wygląda tak że u kolegi na tv pojawiło się info że nie znajduje się on w gospodarstwie domowym. Ma opcje do wyboru "zaktualizuje gosp. domowe" i "podróżuje". Rozumiem że jak kliknie to pierwsze to wtedy mnie wyloguje czy jak to działa? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 2 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2023 Obstawiam że wtedy przypisze swoje urządzenia do gospodarstwa domowego (po weryfikacji) a Twoje się z tej listy wypiszą. Będziesz chciał coś obejrzeć u siebie to będziesz musiał zweryfikować swoje urządzenia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
listek2000 Opublikowano 2 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2023 Ja dałem „podróżuję". Zapytali gdzie sobie życzę wysłanie kodu potwierdzającego : na email czy sms na telefon. Dałem sms co i tak jest na około ,bo sms-em przychodzi link i po wejściu w niego otrzymałem 4-cyfrowy kod. Przepisałem i działa. Jak będą coraz bardziej uciążliwy to się zrezygnuje. Świat się nie zawali. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clintE Opublikowano 4 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2023 U mnie, osoby które nie sa gospodarstwem domowym, zgłosiły komunikat o nieprawidłowym adresie email. Jednocześnie jest odsłanie na stronę, gdzie należy go zmienić lub się wylogować się. Nie da sie korzystać z Netflixa na tych lokalizacjach. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adiq22 Opublikowano 4 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2023 Pewnie chciały potwierdzić tożsamość właściciela konta swoim adresem e-mail. To tak nie działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 4 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2023 Albo robią literówkę w adresie e-mail. Niech wpiszą poprawny adres. Albo niech podadzą Twój numer telefonu komórkowego, który podawałeś podczas rejestracji na swoim koncie. Wtedy wystarczy, że zaakceptujesz link, który przyjdzie SMS-em do Ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clintE Opublikowano 4 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2023 Faktycznie, trzeba patrzeć co się klika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zeusek Opublikowano 6 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2023 Też mam na telewizorze komunikat, kuriozalne jest że jestem pod tym samym adresem co właściciel konta tylko korzystam z innego routera. Ciekawe jest że na smartfonie Netflix działa choć jest podłączony pod ten sam router co telewizor... cuda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 6 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2023 (edytowane) Z tego co zauważyłem to na smartfonach jak i na przeglądarkach w pc blokada nie działa. Dla Ciebie rada. Podłącz się do drugiego routera, odpal Netflixa na smartfonie. Później wróć na swój router i będzie działać też na tv Edytowane 6 Czerwca 2023 przez mingo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zeusek Opublikowano 6 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2023 Hmm, faktycznie, wystarczy wejść w przeglądarkę na telewizorze. Zalogować się i oglądać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 6 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2023 (edytowane) 2 godziny temu, Zeusek napisał(a): Też mam na telewizorze komunikat, kuriozalne jest że jestem pod tym samym adresem co właściciel konta tylko korzystam z innego routera. Co jest kuriozalne jeśli korzystasz z innego/osobnego łącza internetowego niż właściciel konta, wziąłeś to pod uwagę? Edytowane 6 Czerwca 2023 przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zeusek Opublikowano 6 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2023 To poniekąd racja tylko że logując się do routera właściciela nic to nie zmienia i nadal mam blokadę na Netflix. Blokują podobno po IP ale to chyba jeszcze inaczej działa... bo dlaczego smartfony działają jak i logowanie przez przeglądarkę na telewizorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 6 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2023 To, że smartfony i przeglądarki nie są zaliczane do gospodarstwa jest napisane w pomocy Netflixa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 7 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2023 Czy ktoś wie jak dodać gospodarstwo za tą dodatkową opłatą. I czy będę mógł oglądać na dwóch tv jednocześnie w tym samym domu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 7 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2023 3 godziny temu, kocik89 napisał(a): I czy będę mógł oglądać na dwóch tv jednocześnie w tym samym domu Poza najtańszym planem, tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 8 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2023 W dniu 6.06.2023 o 14:48, Zeusek napisał(a): To poniekąd racja tylko że logując się do routera właściciela nic to nie zmienia i nadal mam blokadę na Netflix. Blokują podobno po IP ale to chyba jeszcze inaczej działa... bo dlaczego smartfony działają jak i logowanie przez przeglądarkę na telewizorze. Tutaj masz tabelkę możliwości ustawienia routera. Miałem podobny problem u mojej znajomej bo dekodery Canal+ nie komunikował się z miedzy routerami. Chodzi o to aby router główny przez DHCP nadawał nr IP i powinno śmigać (Access Point). Zobacz który tryb jest dla ciebie odpowiedni i musi ruszyć. Dziwne tym bardziej bo oni biorą zewnętrzne IP... ale może też być jakaś blokada na MAC adres routera. Możesz też spróbować sklonować MAC adres routera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zeusek Opublikowano 9 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2023 Dzięki, dziwnym trafem blokada zniknęła. Nie mam pojęcia dlaczego, nic nie robiłem i nagle mogę oglądać tak jak poprzednio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiu Opublikowano 9 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2023 Też mam z tym problem - na TV zablokowało a na komórce i kompie normalnie działało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 9 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2023 A tak z ciekawości ile razy można w miesiącu można zmieniać gospodarstwo? Są jakieś regulacje. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 9 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2023 Jeszcze miesiąc nie minął, a ty chcesz odpowiedzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 10 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2023 Hmmmm...https://www.theverge.com/2023/6/9/23755156/netflix-subscriber-increase-paid-password-sharing-crackdown?utm_campaign=theverge&utm_content=chorus&utm_medium=social&utm_source=twitter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2PaC Opublikowano 10 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2023 (edytowane) Bo to działa tylko w cywilizowanych krajach do których PL się nie zalicza...niestety. A nawiasem mówiąc oni tam mają pakiet z Adsami więc pewnie dlatego. Edytowane 10 Czerwca 2023 przez 2PaC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zefir Opublikowano 10 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2023 Poczekamy.Zobaczymy.Ile to już firm chwaliło się swoimi sukcesami,a padało,lub zostały wchłonięte przez inne. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.