Skocz do zawartości

Netflix – pytania, problemy, komentarze


enski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

29 minut temu, ircios napisał(a):

@mingo no właśnie o tym pisze. To są zweryfikowane urządzenia uznane przez Netflixa w gospodarstwie domowym.

Netflixa mam w abonamencie.  

Chyba jednak nie, bo ja też tak jak @mingo mam na tej liście wszystkie urządzenia, a przy logowaniu na jednym z nich w innym miejscu, netflix prosił o dodanie go do gospodarstwa domowego. Póki co to pominąłem. Mam na razie ustwione gospodarstwo, tylko w głównej lokalizacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, muza_tv napisał(a):

Nie wiem na ile w tym prawdy, ale podobno przynajmniej raz w miesiącu urządzenie z gospodarstwa musi zalogować się do sieci domowej 🤫

Ja na pomocy Netflixa znalazłem taką informację

"

Drugi dom lub częste podróże do tego samego miejsca

Jeśli mieszkasz w dwóch różnych miejscach lub często podróżujesz do tej samej lokalizacji, wykonaj poniższe czynności:

• Podczas pobytu w lokalizacji, w której zazwyczaj oglądasz Netflix, raz w miesiącu połącz się z internetem i otwórz aplikację Netflix na urządzeniu przenośnym. Następnie powtórz te czynności w drugiej lokalizacji, aby oglądać Netflix bez żadnych zakłóceń.

Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale czy to znaczy, że np. telefonem raz w miesiącu zaloguję w głównej lokalizacji i później tym telefonem w drugiej lokalizacji i wtedy wszystkie urządzenia z drugiej lokalizacji nadal przez jakiś czas będą mogły korzystać jak z gospodarstwa domowego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie to wszystko powiązane. Z jednej strony muszą sprawdzać, by "gospodarstwo domowe" nie było w pięciu miejscach przez cały rok, a z drugiej strony nie utrudniać korzystania w podróży. Jak widać, nawet przy takich ograniczeniach "kombinowanie" z urządzeniami mobilnymi będzie łatwiejsze (no chyba, że duża odległość). Ale jak ktoś dzielił konto z kimś na trzy telewizory, to jeszcze trudniej (co miesiąc kogoś odwiedzać z telewizorem :D ). Chyba mają dane, że wielu użytkowników korzysta z Netflixa na Smart TV :)

Edytowane przez muza_tv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba jednak tak. Na 2 tv w domu oglądane codziennie. Na 3 urządzeniu 250 km dalej na Mibox S też. Mam przy sobie 2 tablety, smarton i jestem obecnie w Niemczech. Na żadnym nie musiałem się logować. Normalnie odpalam i oglądam. 

33 minuty temu, atom2020 napisał(a):

Chyba jednak nie, bo ja też tak jak @mingo mam na tej liście wszystkie urządzenia, a przy logowaniu na jednym z nich w innym miejscu, netflix prosił o dodanie go do gospodarstwa domowego. Póki co to pominąłem. Mam na razie ustwione gospodarstwo, tylko w głównej lokalizacji.

 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, ircios napisał(a):

Chyba jednak tak. Na 2 tv w domu oglądane codziennie. Na 3 urządzeniu 250 km dalej na Mibox S też. Mam przy sobie 2 tablety, smarton i jestem obecnie w Niemczech. Na żadnym nie musiałem się logować. Normalnie odpalam i oglądam. 

 

Bo na razie nie ma żadnej blokady, dlatego nie musiałeś się logować. 

To jest lista ostatnio aktywnych urządzeń a nie przypisanych do gospodarstwa domowego. 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pawop spodziewałem się takiej odpowiedzi, ale zwyczajnie nie masz racji a Netflix nie wziął pod uwagę kilku przypadków. Np. taki gdy korzystam z Netflixa wspólnie z bratem, który jakiś czas temu kupił swoje mieszkanie i się wyprowadził czy to oznacza że juz nie mogę z nim dzielić Netflixa? Jakim prawem Netflix wybiera mi 4 urządzenia na których mogę korzystać, skoro za to płacę i mam pełną dowolność? Netflix bez ostrzeżenia zablokował dostęp na urządzeniach, które uznał że nie należą do macierzystej sieci Wifi, blokując w tym mnie - pełnoprawnego abonenta uiszczającego comiesięczną opłatę. Oczywiście zmieniłem gospodarstwo domowe na moje, blokując tym smaym dostęp bratu. Brat niestety tak wk****ł się na Netflixa, że nie chce już opłacać subskrypcji, stąd moja zmiana planu miesięcznego ale też nie zamierza kupować abonamentu indywidualnego. Mozna więc powiedzieć że działanie Netflixa ma taki skutek, że teraz będę im płacił 17 zł mniej. Mam nadzieję, że wiele osób zrezygnuje a Netflix boleśnie odczuje skutki finansowe swojej głupiej decyzji.

  • Popieram 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, mingo napisał(a):

Bo na razie nie ma żadnej blokady, dlatego nie musiałeś się logować. 

To jest lista ostatnio aktywnych urządzeń a nie przypisanych do gospodarstwa domowego. 

A dlaczego mam mieć blokadę jak te urządzenia są przypisane do gospodarstwa domowego, co mogę sprawdzić pod tekstem w mailu

 

,,Witaj!

Gotowe! Poniższe urządzenia należą do Twojego gospodarstwa domowego Netflix:,,

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, jupiter napisał(a):

Jakim prawem Netflix wybiera mi 4 urządzenia na których mogę korzystać

O Czym Ty piszesz? Jakie 4? Mi wybrał wszystkie urządzenia jakie do tej pory były używane. Jest ich znacznie więcej jak 4 . 3 latają ze mną po Europie jedno z synem  po Polsce i dodatkowo 250 km od mojego domu, gdzie syn mieszka i ogląda na Mi box S. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod tym tekstem masz ramkę. 

Odnośnik z urządzeniami masz w dalszej części maila, w samym panelu netflixa nigdzie nie ma informacji przy wykazie że to urządzenia z gospodarstwa domowego. Taka lista istniała też wcześniej, tylko w trochę innej formie. 

 

Zresztą jak ustawiałem gospodarstwo domowe to było info że przypisuje je na podstawie adresu IP i poprzednich logowań w moim gospodarstwie domowym. Wiec jakim cudem miałoby przypisać urządzenia z innej lokalizacji? 

 

Na razie to myślę że sam Netflix nie wie jak to wszystko rozegrać. Coś wprowadzili ale żadne weryfikację czy blokady na razie nie działają (przynajmniej nic o tym nie wiadomo). Zobaczymy co zaczną wprowadzać później. 

Edytowane przez mingo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, jupiter napisał(a):

@Pawop spodziewałem się takiej odpowiedzi, ale zwyczajnie nie masz racji a Netflix nie wziął pod uwagę kilku przypadków. Np. taki gdy korzystam z Netflixa wspólnie z bratem, który jakiś czas temu kupił swoje mieszkanie i się wyprowadził czy to oznacza że juz nie mogę z nim dzielić Netflixa? 

Ale dlaczego miałby brać Twój przypadek pod uwagę? Według regulaminu można korzystać z usługi w ramach JEDNEGO gospodarstwa domowego. Twój brat się wyprowadził, więc nie tworzycie już JEDNEGO gospodarstwa domowego, a DWA. Więc według regulaminu usługi bez dodatkowego 9,99zł nie możesz z nim dzielić konta. 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwłaszcza, że cena 60zł za dostęp w pojedynkę do wersji 4K to nieporozumienie, podczas gdy konkurencja oferuje swoje serwisy ponad 2 razy taniej. Przez lata ten kompromis odpowiadał wszystkim, ludzie kupowali wspólnie dostęp a cena była tak ustalona, żeby opłacała się Netflixowi. Sam Reed Hastings w publicznych wystąpieniach też wskazywał, że firma nie ma nic przeciwko takiemu "wspólnemu" dostępowi, póki notowali pokaźne wzrosty. Dowodem na to było hasło reklamowe "Love is sharing password". Obecny zarząd stoi jednak w obliczu spadku zysków i wymyślił najgorszy z możliwych sposobów, żeby zadowolić inwestorów. Tak jak wcześniej modne było zasubskrybowac Netflixa tak teraz na czasie jest ostentacyjnie się z nim rozstać i przejść do konkurecji, namawiając do tego innych, w mediach społecznościowych. Wystarczy wejść na facebookową stronę Netflixa żeby zobaczyć co się tam dzieje.

Edytowane przez jupiter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę znajdujesz tam tyle ciekawych pozycji, że musisz non-stop abonować Netflix? Nie lepiej nazbierać kilka tytułów i obejrzeć wszystko subskrybując raz-dwa razy do roku, a nie cały czas? 

Chyba taka jest istota streamingu. Rozumiem, gdyby w Netflixie był sport. To się ogląda na żywo, więc abonuje się takie usługi niemal cały rok, ale w pozostałych przypadkach? Niekoniecznie. 

 

Mam wrażenie, że po tej całej "ukrytej" podwyżce nagle nie jeden stwierdzi, że jednak Netflix nie jest mu koniecznie potrzebny. 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śmiać się chce, Netflix był cacy nagle jest bee :D, bo trzeba płacić a nie ściemniać, to ich serwis ich zasady, nie podoba się żegnamy.

Chyba każdy widzi że "płace to wymagam" się skończyło, podetrzyj sobie kasą 4 litery jak się nie podoba :D tak teraz będzie.

 

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, LorDx napisał(a):

Śmiać się chce, Netflix był cacy nagle jest bee :D, bo trzeba płacić a nie ściemniać, to ich serwis ich zasady, nie podoba się żegnamy.

Chyba każdy widzi że "płace to wymagam" się skończyło, podetrzyj sobie kasą 4 litery jak się nie podoba :D tak teraz będzie.

 

Ja jestem ciekawy co zrobią ci, którzy ledwo zaakceptowali ostatnią podwyżkę z 12zł na 15zł. Już wtedy jaki był "szum", że więcej na pewno nie dadzą. 🤣😂

 

Tak swoją drogą - wszystko przez inflację drożeje jak szalone, ale w temacie TV i streamingu wszyscy oczekują więcej za mniej. 😂🤣

 

I tak uważam, że większość pojęczy, ale i tak dalej będzie płacić. Tylko największa "cebula" zrezygnuje. Ale z drugiej strony - czy warto mieć takiego klienta? Chyba niekoniecznie.  Lepiej mniej klientów, ale z większym ARPU. Skorzystają na tym wszyscy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...