Skocz do zawartości

Netflix – pytania, problemy, komentarze


enski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@Gizior89 -  miałem taką samą sytuacje -tyle, że ja miałem pakiet 4K za 0zł. Netflix kosztował mnie 38zł w C+. Złożyłem reklamacje z uwagi na brak podpięcia dodatkowego użytkownika, dodatkowo pamiętałem, że w czasie zawierania umowy o świadczenie Netflix'a konsultant mówił o tym, że będę mógł dzielić konto z kimś obcym (to było jeszcze długo przed zakazem). Rozmowa odsłuchana, umowa z Netflix'em rozwiązana. Może i Ty masz takie wyjście?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Gursonek napisał(a):

Problem powstał, bo sam na to pozwolił netflix, gdyż jak nie było ,,zakazu", to współdzieliłem konto ze znajomą z wielkopolski, siostrą. z bratem z Zakopanego - nie było problemu.

 

 

 

Jaki "problem"? :D Kiedy nie było "zakazu"? Czytałeś regulamin?

Zawsze były takie zasady jakie są obecnie, z tą różnicą, że teraz Netflix wreszcie zaczął je bardziej respektować. A to już twój problem, że od początku łamałeś regulamin korzystania z serwisu. Dla osób uczciwie korzystających z serwisu w ramach gospodarstwa domowego, wiele sie nie zmieniło.

 

I żeby nie było zaskoczeń. HBO Max, Disney+, SkyShowtime, Canal+ Online też pozwalają się "dzielić"... w ramach swoich gospodarstw. Ale, że Polaki tylko kombinują to później zdziwienie 🤣

Edytowane przez muza_tv
  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@muza_tv - Osobiście nie czuję się bym w tej chwili łamał regulamin, po prostu mieszkam na Podkarpaciu, gdzie od 12 lat nie ma szans na lepszy internet - stąd w domu mamy dwa internety. Od momentu zakazu mam dwa płatne sloty - abonament na poziomie 79,98zł, nic nie mówię. Boli mnie jednak to, że mieszkam w jednym domu i jestem traktowany jako ,,obcy" użytkownik. Netflix powinien mieć opcje: ,,dodaj IP' - jeżeli ma się taką sytuację, jak My. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, muza_tv said:

 

Jaki "problem"? :D Kiedy nie było "zakazu"? Czytałeś regulamin?

Zawsze były takie zasady jakie są obecnie, z tą różnicą, że teraz Netflix wreszcie zaczął je bardziej respektować. A to już twój problem, że od początku łamałeś regulamin korzystania z serwisu. Dla osób uczciwie korzystających z serwisu w ramach gospodarstwa domowego, wiele sie nie zmieniło.

 

I żeby nie było zaskoczeń. HBO Max, Disney+, SkyShowtime, Canal+ Online też pozwalają się "dzielić"... w ramach swoich gospodarstw. Ale, że Polaki tylko kombinują to później zdziwienie 🤣

Przecież sam netflix reklamował się że sharowanie konta jest modne, więc daruj sobie wycieczki per narodowość bo robili to na całym świecie, ale widać kompleksy mocno zakorzenione.
A że dzięgi przestały się zgadzać to zaczęli wprowadzać blokady.

Edytowane przez utede
  • Popieram 2
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Gursonek napisał(a):

@k05 Mojej siostry nie stać by opłacać pakiet premium, bo ma swoją rodzinę i 60zł miesięcznie, to duże obciążenie w jej przypadku. Ja jestem SAM -jestem rencistą i nie pracuje, ze względu na swoje schorzenie. Mając na uwadze to - logiczne jest, że mam baardzooo dużo czasu. I mogę sobie pozwolić na różne ,,prezenty"

 

Ty chyba nadal jednak nie rozumiesz co mam na myśli   => do początku grudnia nie było problemu z logowaniem (pomimo różnych adresów IP), używaliśmy moich danych i wszystko było ok. Dlaczego Netflix nie zablokował tego z początkiem lipca, a dopiero teraz? Skoro to było ,,obce" IP z poza gospodarstwa Rozumiesz to w końcu?

Ja wszystko rozumiem. To chyba Ty nie chcesz zrozumieć podstawowej rzeczy. Jak kogoś na coś nie stać to tego nie kupuje albo szuka sposobu, by swój byt poprawić i jednak było go stać.

Netflix nie jest dobrem podstawowym, który każdy musi posiadać. Jeżeli ktoś nie ma na Netflixa to może oglądać filmy w bezpłatnej naziemnej telewizji. 

 

Nikt Ci nie broni współdzielenia. Po prostu staramy Ci się uświadomić, że Netflix zmienił politykę i należy się do niej dostosować jeśli chcesz z tego serwisu dalej korzystać. Z resztą w poprzednim poście napisałeś już, że komuś "podziękujesz", więc doszedłeś do wniosku, że jednak "poświęcisz" kilka złotówek oszczędności miesięcznie dla możliwości konta dla siostry. 

 

Kogo to obchodzi, że od lipca mogłeś korzystać, a teraz nie? Podałem Ci przykład znajomej, której blokady zaczęły się pojawiać dopiero w listopadzie. Więc jak widzisz "start" blokad może być różny. Niektórzy nadal "współdzielą". Kiedyś i oni będą musieli poznać swoje prawdziwe "rodzinki". 😂

 

3 godziny temu, Gizior89 napisał(a):

Pod warunkiem, że nie masz najniższego planu i masz suba bezpośrednio z Netfilxa. Ja np. mam taniej plan 4k z C+online i nie mogę dobrać dodatkowego usera.

Serio? Opłacasz sam Netflixa? No jak to możliwe? Przecież to takie "niepraktyczne". 😂

3 godziny temu, muza_tv napisał(a):

To tylko świadczy jakim jesteśmy społeczeństwem 🫣 Nie ma czym się chwalić. Niektórzy to i Prime Video dzielą, przy subskrypcji 50 zł na rok

To chyba zostało jeszcze z czasów komunizmu, gdzie jak ktoś potrafił coś załatwić extra, gdzieś po znajomości, na boku, bo były tylko "kartki" to był "gość". 

Ja od jednego usera usłyszałem, że skoro nie współdziele konta to na pewno "nie mam znajomych" albo "jestem niezaradny życiowo". 😂

Już pomijam tych, którzy mają podpięte karty kredytowe i szukają ludzi do współdzielenia na OLX-ach. 😂 Potem się dziwić, że jakieś kredyty są brane "na słupy". A wszystko to w imię oszczędności kilku złotych miesięcznie.  😂

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, muza_tv napisał(a):

 

Jaki "problem"? :D Kiedy nie było "zakazu"? Czytałeś regulamin?

Zawsze były takie zasady jakie są obecnie, z tą różnicą, że teraz Netflix wreszcie zaczął je bardziej respektować. A to już twój problem, że od początku łamałeś regulamin korzystania z serwisu. Dla osób uczciwie korzystających z serwisu w ramach gospodarstwa domowego, wiele sie nie zmieniło.

 

I żeby nie było zaskoczeń. HBO Max, Disney+, SkyShowtime, Canal+ Online też pozwalają się "dzielić"... w ramach swoich gospodarstw. Ale, że Polaki tylko kombinują to później zdziwienie 🤣

No biedaki aż mi ich szkoda że luidzie ich tak wykorzystują😂 Naklepali  ilość slotów w ramach jednego gospodarstwa bo nikt tam nic innego nioe robi tylko na 4 slotach ogląda Netflixa.

3 godziny temu, Gursonek napisał(a):

@muza_tv - przecież duża część użytkowników w Polsce od 2016 tak robiła. WirtualneMedia o tym pisały, teraz nagle wszyscy jesteśmy ,,prawi i sprawiedliwi" ? :D 

Ta narobili slotów by cena była odpowiednia a teraz nagle zdziwienie😂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy teraz w pakiecie 4K nie ma możliwości włączenia 6 slotów (oglądanie na 6 urządzeniach jednocześnie)? To co ma się marnować, lepiej "sprzedać" (dzielić dostęp) jeszcze z sąsiadką teściowej z Zamościa i z bratem stryjecznym szwagra wujka Zenka z Koluszek.

Podobnie jest z gazetą papierową. Jak kupuję w kiosku, mogę potem puścić w obieg po całym bloku po 100 mieszkaniach. A co ma się marnować kasa wydana na gazetę, niech zarabia na siebie. Od każdego mieszkania pobierać po 10 gr za czytanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@k05 - Dziękuję Ci za ten wykład. Czuję się teraz jak taki ,,szkodnik", który jest jednocześnie sknerusem :D A wystarczyło napisać: ,,Gursonek, nie da i uj.... :D " Czasem wystarczy prosty język. Tak masz rację przy rencie z porażenia mózgowego 3600 netto miesięcznie - 180zł podstawy + 120 (9,90 x 12)  mniej więcej za slot to kurna sporo. Może jestem i trochę dziwny, ale lubię jak coś jest proste - jeśli coś ,,działa", a nagle przestaje - mnie to wnerwia. Upieram się przy tym, że to Netflix z chwilą, kiedy wprowadzal zakaz, to od razu powinien już blokować ip, a nie po blisko pół roku. Sprawa zamknięta - siostra otrzyma dodatkowy slot za 9,90zł i będzie wszystko OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Pawop napisał(a):

@Gursonek to odpal go na na tym drugim internecie. Powinno pomóc.

W taki sposób to działa - śmiga, ale problem jest z 2 x TV. Ja na swoim necie w telewizorze odpalam, siostra na górze w playbox'e ma konflikt - przez ip

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, swordfish napisał(a):

Czy teraz w pakiecie 4K nie ma możliwości włączenia 6 slotów (oglądanie na 6 urządzeniach jednocześnie)? To co ma się marnować, lepiej "sprzedać" (dzielić dostęp) jeszcze z sąsiadką teściowej z Zamościa i z bratem stryjecznym szwagra wujka Zenka z Koluszek.

Podobnie jest z gazetą papierową. Jak kupuję w kiosku, mogę potem puścić w obieg po całym bloku po 100 mieszkaniach. A co ma się marnować kasa wydana na gazetę, niech zarabia na siebie. Od każdego mieszkania pobierać po 10 gr za czytanie.

A wystarczyło zrobić plan 4K na jeden slot😂 Ale po co jak by za 60 zeta nie szło🤣

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Gursonek napisał(a):

Czasem wystarczy prosty język. Tak masz rację przy rencie z porażenia mózgowego 3600 netto miesięcznie - 180zł podstawy + 120 (9,90 x 12)  mniej więcej za slot to kurna sporo. 

Ale ktoś Cię zmusza do abonowania Netflixa? 

Jeżeli wydaje się drogo - można odpiąć subskrypcję.  

Ja nie mam Netflixa przez cały rok, a tylko kilka miesięcy i jakoś z tym żyje. Tak też można. Tak też idzie. To nie jedzenie, bym musiał mieć to na stałe. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@k05 - Nikt mnie do niczego nie zmusza. Karty nie odpinam, bo co będę robił w ciągu dnia? Ile można czytać książki, słuchać muzyki, czy oglądać TV. Napisałem tak, bo te około 300zł to nie majątek by się łasić na nie :) 

 

@swordfish Próbowaliśmy, ale to nic nie da. Na drugi dzień jest już komunikat. Poddaje się już z tym i najlepszym wyjściem będzie dodatkowy slot - może w przyszłości Netflix doda opcję ,,dodaj dodatkowe ip" 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli korzystasz z kilku sieci Wi-Fi, funkcję gospodarstwa domowego Netflix możesz powiązać tylko z jedną z nich. Jeśli chcesz korzystać z serwisu Netflix na urządzeniu podłączonym do sieci Wi-Fi obsługiwanym przez innego dostawcę lub korzystającym z innego zewnętrznego adresu IP, możemy poprosić Cię o weryfikację przynależności takiego urządzenia do Twojego gospodarstwa domowego. Nie zapomnij ustawić lub zmienić swojego gospodarstwa domowego za pomocą urządzenia, które jest połączone z preferowaną lub najczęściej używaną siecią.

https://help.netflix.com/pl/node/128339

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jaką najwyższą wartością bitrate obecnie dysponuje Netflix, przy tytułach 4K i HDR?

Miło znowu zobaczyć na ekranie telewizora dobrą jakość w tym serwisie w tym Dolby Vision.

Przy zmianie telewizora na nowy odbiornik wyjaśniło się, że dla starszych telewizorów oferowany jest niski bitrate max do ok 11 mb/s I nie zależy to od dostawcy internetu.

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...