Skocz do zawartości

CANAL+ 4K Ultra HD


enski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

13 godzin temu, lukimann napisał:

 

Nie widzę powodu aby reklamować taką jakość

 

 

Ja uważam inaczej i dlatego ponownie przed chwilą w strefie abonenta C+ złożyłem kolejną reklamację dodając zdjęcia które dałem na forum.

13 godzin temu, kingofsouth napisał:

Tylko szczerze powiedziawszy ciężko będzie udowonić , że kolory są nie takie jakie powinny być.

Jestem pewien w 100% , że ten co będzie rozpatrywał takie zgłoszenie odpali u siebie i stwierdzi, że nie widzi różnicy między odcieniem koloru.  :D 

Właśnie dostałem odp. na moją reklamację.

Szanowny Panie,

proszę wejść w USTAWIENIA -> USTAWIENIA -> USTAWIENIA TELEWIZORA i
upewnić się czy rozdzielczość dekodera jest wybrana jako  4K (2160p).

Proszę także upewnić się czy kabel HDMI jest przystosowany do obsługi
4K Ultra HD.

W kolejnym kroku proszę wejść w USTAWIENIA -> DIAGNOSTYKA ->
ŁĄCZE HDMI i następnie proszę o informację zwrotną co pojawia się
przy opcji Zastosowano EOTF.

Problem w tym że nie posiadam Ultraboxa tylko moduł więc nie mogę tego sprawdzić.

Może ktoś z posiadaczy Ultrboxa sprawdzić co tam się wyświetla ?

Edytowane przez mara68
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, mara68 napisał:

proszę wejść w USTAWIENIA -> USTAWIENIA -> USTAWIENIA TELEWIZORA i


upewnić się czy rozdzielczość dekodera jest wybrana jako  4K (2160p).

Proszę także upewnić się czy kabel HDMI jest przystosowany do obsługi
4K Ultra HD.

W kolejnym kroku proszę wejść w USTAWIENIA -> DIAGNOSTYKA ->
ŁĄCZE HDMI i następnie proszę o informację zwrotną co pojawia się
przy opcji Zastosowano EOTF.

 

U mnie tak to wygląda:

 

20210130-134416.jpg

 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też takie samo info co u @kingofsouth ale obraz mam tak samo skopany jak @mara68
Tv Sony XH95. Kabel mam 100% dobry, ustawienia tez. Zreszta co tu gadac jak kilka miesięcy temu na tych samych ustawieniach i sprzecie bylo dobrze a obecnie jest zle. Skopali kolory i tyle. Wina c+
@mara68 możesz wyslac im moją fotke94bf9366c2f5e9ba5d4d6b55e7c0aee5.jpg



  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po drugiej mojej uwadze do nich że kolory na moim oledzie sony są też tak samo złe jak z dekodera kiedy moduł mam w telewizorze to dostałem taką odp;

Szanowny Panie,
proszę o kontakt z infolinią producenta telewizora w celu: 

- sprawdzenia czy telewizor posiada najnowszą wersję oprogramowania.
Jeśli dostępna jest nowa wersja zalecamy aktualizacje poprzez
podłączenie Internetu do telewizora lub skorzystanie z nośnika danych
USB z nowym oprogramowaniem. 
- zmiany ustawień HDMI. W zależności od producenta TV w menu dekodera
proszę wybrać: ?Ulepszony format?, ?Rozszerzony format?, 4:2:2 zamiast
4:2:0 (w Sony), Deep Color (w LG), UHD Color (w Samsung) itp. Przełoży
się to na lepszą jakość obrazu, pod warunkiem, że telewizor wspiera
opisywany format. 
- wyłączenia trybu HDR+, na kanale CANAL+ 4K Ultra HD i innych
materiałach nadawanych w HDR. W przypadku gdy program nadawany jest w HDR
HLG, a w telewizorze wybrana jest opcja typu HDR+ obraz może być zbyt
kontrastowy. Tryb HDR+ to sztuczne upiększanie obrazu. W telewizorach
innych marek może być nazywany inaczej.

Nie bardzo wiem co to jest ten HDR+ ? W sony jest HLG,HDR10 i DolbyVision i chyba w samsungach jest jeszcze HDR10+...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HDR10 to HDR+
Nazwy są rozne. Ogolnie [beep].... glupoty. My mamy wszystko ok. To co podają to standardowe odpowiedzi. Skoro z ultraboxa jest zle i z modulu jest źle a inne kanaly od innych operatorów ida dobrze to wina lezy u nich. Dokladnie w sposobie nadawania tego kanalu. Ja podejrzewam ze wlasnie z kolorymetria cos skopali. Czy mozna prosic kogos z satkuriera aby nam pomogl z technikami canal+?

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś wydaje mi się że wreszcie mecz ekstraklasy na tym kanale wygląda dibrze i obraz nie jest już taki ciemno tv sony 

 

Małą poprawka, jest jaśniej ale w ruchy jka by kilka razy mi przycielo obraz, nigdy jeszcze tak nie miałem. 

Edytowane przez piotrekj66
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, user78 napisał:

U mnie też takie samo info co u @kingofsouth ale obraz mam tak samo skopany jak @mara68
Tv Sony XH95. Kabel mam 100% dobry, ustawienia tez. Zreszta co tu gadac jak kilka miesięcy temu na tych samych ustawieniach i sprzecie bylo dobrze a obecnie jest zle. Skopali kolory i tyle. Wina c+
@mara68 możesz wyslac im moją fotke94bf9366c2f5e9ba5d4d6b55e7c0aee5.jpg


 

Przesłałem im te infa. z dekoderów i kilka zdjęć do porównania jak jest na C+4k a jak na C+HD.

W odpowiedzi dostałem informację;

Szanowny Panie,

informuję, że przekazałem informację do odpowiedniego działu.
Dodatkowo zalecam zmienić ustawienia kolorów/HDR/HLG. Na kanale Canal+4K
UHD w momencie zmiany na ten program ustawienia obrazu będą inne niż na
kanałach z brakiem sygnału HLG/4K.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na Samsungu UE43RU7102K kolory na tym kanale są rewelacyjne. A to niskobudżetowy TV 4K od Samsunga. Był taki krótki okres, że kolory były skopane, ale teraz jest OK. I to od dłuższego czasu. Coś macie skopane z softem od waszych TV skoro ma problemy na tym kanale. I uprzedzając pytania TV wykrywa HDR na tym kanale. Jedyne co musiałem zmienić to ustawić Rozszerzenie sygnału wejściowego na porcie HDMI, pod który jest podpięty 4K UltraBox+. Bez tego kolory były zbyt zielone.

Edytowane przez przemek1234
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byc moze mowimy o roznych kolorach
Ja wczrsniej na tym samym TV mialem wszystko ok. Od jakiegos czasu zauważyłem to co@mara68 i tak juz jest caly czas. Dzieje sie to tylko na C+4k i najbardziej widoczne jest na Premier League ale jestem już na to wyczulony i widzę tez na naszej ekstraklasie. Co więcej np. serial Król czy filmy 4k z nc go tez odtwarzane z Ultraboxa idą ok bez przeklamanych kolorow.
Kanał Museum 4k też leci dobrze. Dlatego prosilem o zdjęcia takie jak dał mara68 bo nie kazdy widzi to o czym piszemy i nie kazdemu to moze przrszkadzac dlatego ze nie wie jak powinno byc! Dopiero porownanie na zywo da rade. @mara68 mam prośbę do Ciebie. Pisałeś ze uzywasz modulu. Czy mozesz nagrac 5 minut z meczu Premier League i wstawić na jakiś serwer do pobrania. Przejdę się z dyskiem do sklepu i podepne pod kilka innych TV i będzie jasne czy to Sony czy Canal+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na LG oled i Samsung Qled kolory ok .Czy problem z kolorami występuje tylko na tv Sony ? Bo od dawna zauważyłem w sklepach jak oglądam tv Sony to te kolory są zjechane .Np .zielony to nie jest czysty zielony itd 

W dniu 6.01.2021 o 10:21, przemek1234 napisał:

@Ucio

A na pewno masz rozdzielczość wyjściową dekodera ustawioną na 2160p? Bo nie chce mi się wierzyć by jakikolwiek TV włączał overscan przy 4K. Mój Samsung nie włącza.

Tak mam ustawioną 2160p 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...