Mr. Orbita Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Koniec już z tym Fergusonem w tym wątku. Robi się śmietnik!. To można ciągnąć w nieskończoność. Jest też wiele osób, które sobie chwalą ich produkty, wszędzie są i amatorzy i przeciwnicy, każdej marki. Możemy się stukać bez końca. Quady Maximuma (nie wiem jakie, XO-14?) były mierzone nie raz, nie dwa, ludzie kupują i działa jakoś, na 8PSK, ba, nawet na 16APSK - nie takie rzeczy się testowało. Zaplucie: wiesz doskonale, że to nie prawda, nie raz Fergusony w przeszłości na łamach SAT Kuriera były testowane i zgarniały plusy za to, za co się należało. Jeśli TT jest taki wspaniały, to by wypadł dobrze. Nie było zainteresowania testami - więc nie ma opisu i nie mogę też pomagać userom w dziale Fergusona, bo z czego. Pomagam jak mam na czym sprawdzać. The End. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markus1 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Koledzy pytanie czy działa wam epg na kanałach BBC (poza HD)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hys Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 ja z rozpędu wysłałem do Astona dwa moduły - ciekawe czy wrócą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxc78 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 do mnie moj Aston wrocil po jakis 9 dniach... wiec nie jest tak zle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hys Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Ponawiam pytanie - jaką macie moc i jakość sygnału w menu System->Wykrywanie sygnału ? U mnie na HotBirdzie jest moc 100% i jakość 75% przy standardowej antenie - chyba 80cm. iCord daje radę, no chyba, że bardzo mocno wieje tak jak dzisiaj, ale tuner w TVPanasonica krzaczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxc78 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 jakosc - 80 moc - 100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mizar Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Ostatnio zauważyłem, że nie mogę oglądać Discovery HD (moduł CP). Sygnał wydaje się być zakodowany a podobno parametry tego kanału nie uległy zmianie. Ma ktoś z Was też taką przypadłość? Po stronie nadawcy wszystko jest O.K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaski Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Odbiór na iCord HD jest poprawny. Oj coś mi się wydaje, że masz stare parametry. Kiedyś jednak była zmiana transpondera. Nie pamiętam kiedy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon500 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 A ja mam zagwozdkę. Pisałem o tym wcześniej.Mój TV Philips z serii 7404 nie ścisza dźwięku z iCorda podłączonego do gniazda HDMI ale tylko na tych kanałach gdzie nadawany jest dźwięk DD. Zabrali go do serwisu do Radomia. Dzisiaj mi z łaski udzielili informacji na temat naprawy. Otóż TV jest oczywiście w porządku. To wina tylko i wyłącznie iCorda. Czekając na powrót Philipsa z serwisu podłączyłem iCorda do TV LG i wszystko działa jak należy. Żeby się upewnić zaniosłem iCorda do znajomych którzy mają taki sam TV jak mój. Tam też działa wszystko jak należy, bez żadnych zmian ustawień w iCordzie. Dźwięk ustawiony na DD. Żeby było ciekawiej dodam że człowiek z serwisu powiedział mi że TV sprawdzano na tunerze z UPC i na dekoderze "N". Wszystko działało prawidłowo. Znaczy że iCord jest do kitu. Co o tym sądzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregorio Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Ja mam Sony bravia i jest tak samo jak u Ciebie,Chyba musimy sie na Lg przerzucić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mizar Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Pisałem juz parę postów wcześniej. Nie mogę od jakiegoś czasu oglądać Discovery HD bowiem dostaję komunikat 'Kanał jest kodowany lub niedostępny'. Parametry kanalu to: 11449MHz,H,3/4,dvb-s2,8psk. Polsat ponawiał wysyłanie uprawnień i nic to nie zmieniło. Macie jakieś propozycje??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wulman Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Wszystkie propozycje są na tej stronie.http://www.lyngsat.com/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markus1 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Witam Tak króciutko.... Na Icordzie ruszył wreszcie moduł diablo i bynajmniej nie jest to zasługą jakiegoś nowego softu humaxa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hys Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Minął miesiąc o moje Astony nie wróciły do dzisiaj Serwis Astona nie odpowiada na maile, a pani która odebrała telefon nie rozmawiała po angielsku ! Ciekawe czy jeszcze je kiedyś zobaczę Może mnie ktoś oświecić co to jest - Moduł AstonCrypt Dual 2.26 dwustrumieniowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxc78 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 u mnie sprawa z serwisem Astona przebiegla bezproblemowo... calosc trwala nie dluzej niz 10 dni... moze poczta zgubila Twoja przesylke... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hys Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 No proszę poskarżyłem się na forum i właśnie przed chwilą dostałem przesyłkę Widocznie poczta do Polski "idzie" naprawdę i stąd zabiera to trzy razy więcej czasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaski Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Mój moduł również dzisiaj wrócił. W moim przypadku całość trwała 2 tygodnie. Wysłałem poleconym priorytet - koszt 9,30 PLN. Super aktualizacja 2.26 poprawiła bolączki na CANAL+ HD. Polecam serwis ASTON France. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enki Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Proszę o podanie adresu pod który można wysłać moduł. Wydaje mi się, że znalazłem na stronie Astona ale tak będzie pewniej, bo część kolegów już po doświadczeniach z upgrad'em. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaski Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Wypełnij formularz kontaktowy na stronie ASTONa i napisz jaki masz problem. Otrzymasz odpowiedź, potwierdzającą zgodę na przesłanie do nich modułu. Lepiej tak zrób, bo otrzymasz podkładkę od Nich, żeby im wysłać i wtedy masz pewność że Ci wykonają upgrade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxc78 Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 u mnie prosili jeszcze o dolaczenie maila, ktory od nich otrzymalem, wiec bezpieczniej jest zaczac caly proces na ich stronie, poprzez formularz kontaktowy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hys Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Ja wysłałem na adres serwisu posprzedażowego dwie sztuki listem poleconym z załączoną pisemnie prośbą o upgrade. Zajęło co prawda to dużo czasu, ale zrobili mi nawet upgrade starego modułu z wersją softu poniżej 2.0, którego Profan nie chciał ruszyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
31uisybz Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 mizar, rozwiązałeś już problem z Discovery? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mizar Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Tak, wina leżała po stronie CP. Po ponownym przekazaniu uprawnień do modułu wszystko jest OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hys Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 Od kilku dni gdy Polsat dołożył TVN HD do oferty jestem wreszcie zadowolony z oferty, którą zapewniają mi dwa abonamenty C+ i CP. Problem polega tylko na tym, że mój iCord zwiesza się koszmarnie - nie pomaga zamiana slotów, czyszczenie TVTVEPG, przywrócenie fabrycznych ustawień. Wystarczy, że nagrywam jakikolwiek program i reszta się w większości zawiesza, także na tym samym transponderze. Do tego nagrania przy odtwarzaniu też się zacinają - ten problem spróbuje rozwiązać formatując dysk jak tylko przegram jego zawartość. Czy ktoś z Was korzysta z modułu Polsatu i Cyfry+ w Astonie 2.26, Soft .37 i ma podobne problemy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
equest Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 @Hys prawdopodobnie przyczyną jest lub są uszkodzone ( wybrzuszone ) kondensatory elektrolityczne w zasilaczu impulsowym. Miałem taki objawy po około trzech latach użytkowania iCorda. Wymiana kondensatorów rozwiązała ten problem. Jeżeli nie potrafisz tego zrobić sam to poradzi sobie z tym każdy przyzwoity serwis rtv. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.