Skocz do zawartości

Umowa z Cyfrą - pytania, problemy


Koran
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A co w tym dziwnego, że żądają? A skoro tak, to zapłać im tyle ile chcą, choćby 0zł i problem z głowy. Jak ktoś ma żądania, a przy tym daje 100% rabatu, to może mieć te żądania bardzo wygórowane, a ja bez problemu im sprostam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wielką prośbę. Moi rodzice mają umowę z Cyfra+ (umowa Super Premium HD + kanał Mezzo za ok. 119zł), kończy się wkrótce (w połowie czerwca).

Od dwóch dni przeglądam to forum i forum ncplus i tak się zamotałem, że już nie wiem co począć. Generalnie rodzice:

- chcą oglądać kanały C+ i HBO (tak jak dotychczas, bo mieli wszystkie oprócz Cinemax i Filmbox chyba),

- muszą wymienić dekoder Pace 500GB, bo jest nie do użycia (nie nagrywa, zawiesza się non-stop)

- mają przygotowaną instalację pod Multiroom

- dopiero będą wymieniać tv na taki z dvb-t (w multiroomie ten stary bez dvb-t zostanie jako drugi)

 

Co teraz należy zrobić? Oferty dla nowych klientów ncplus są wydaje się gorsze cenowo niż obecna ich oferta? Czy oferta dla migrujących może być lepsza (albo nie gorsza niż obecny ich pakiet) z nowym dekoderem i multiroom ?

 

Proszę was, ekspertów w temacie o pomoc i w miarę "przystępne" sugestie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze, umowa nie konczy sie w polowie tylko ostatniego dnia miesiaca

Druga rzecz, jesli chcesz otrzymac dobra oferte to wyslij wypowiedzenie(listownie za potwierdzeniem odbioru), zrob to jak naszybciej najlepiej w tym tygodniu

http://dokumenty.nf.pl/Dokument/419/Rez ... -zerwanie/

Jesli zarejstruja rezygnacje beda kontaktowac sie telefonicznie i przedstawia oferte

Aktualnie posiadasz MR czy chcesz dopiero dobrac ta opcje przy ewentualnej migracji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

slayer: dzieki za wskazówki. Tylko przy wypowiedzeniu jest lepsza oferta ? Co do MR, to nie mam obecnie, rodzice planowali dokupić. Także obecnie Superpremium HD+ (C+ i HBO) oraz Mezzo oraz wynajem Pace za 119zł.

Co powienien móc ugrać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Senor_Siarra: Moja mama nie wyobraza sobie telewizji bez Mezzo - czy to prawda? To "jak zyc, Nc+, jak zyc? parafrazujac innych !?

 

A co jeśli, rodzice zostaną przy "starej" cyfrze - też im usuną automatycznie ? Może mogą zostać przy obecnej ofercie, tylko wymienić dekoder na nowy (bo obecny Pace z oprogramowaniem nie daje się używać, nic nie nagrywa etc)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może mogą zostać przy obecnej ofercie, tylko wymienić dekoder na nowy

Jak zostaniesz przy Cyfrze+, to do końca umowy powinieneś mieć Mezzo, bo nie słyszałem nigdzie, by Mezzo miało zniknąć (1 lipca giną z C+: TCM, Cartoon Network). W ofercie nC+ Mezzo brak, co mnie bardzo zdziwiło, jednak skoro obecna lista programów nC+ to kanały z N + Canal+ i kanały tematyczne Canal+ Cyfrowy, to już wątpliwości niestety nie ma.

 

Jeżeli masz dekoder w dzierżawie, to z wymianą dekodera na nowy (oczywiście ten sam model) nie powinno być żadnych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Senor_Siarra: Moja mama nie wyobraza sobie telewizji bez Mezzo - czy to prawda? To "jak zyc, Nc+, jak zyc? parafrazujac innych !?

 

A co jeśli, rodzice zostaną przy "starej" cyfrze - też im usuną automatycznie ? Może mogą zostać przy obecnej ofercie, tylko wymienić dekoder na nowy (bo obecny Pace z oprogramowaniem nie daje się używać, nic nie nagrywa etc)...

slayer: dzieki za wskazówki. Tylko przy wypowiedzeniu jest lepsza oferta ? Co do MR, to nie mam obecnie, rodzice planowali dokupić. Także obecnie Superpremium HD+ (C+ i HBO) oraz Mezzo oraz wynajem Pace za 119zł.

Co powienien móc ugrać ?

Mozesz zostac przy cyfrze i nic ci nie usuna, ale wtedy od 1lipca umowa przejdzie na czas nieokreslony i oplaty abonamentowe beda duzo wyzsze

niz dotychczas(bez uzyskanych wczesniej rabatow)

 

Tak, przy wypowiedzeniu daja lepsze oferty

 

Jesli chcialbys wziasc MR z c+ najlepiej to zrobic przed migracja do nc+

 

Na innym forum gosc otrzymal taka oferte po 4 tel. platyna +hbo +MR+ Pace + Filmboxy(6 miesięcy free potem 15 zł lub bezpłatnie wyłączyć) 99 PLN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa z Cyfrą+ kończy mi się w Lipcu tego roku. Dotychczas nie wysyłałem żadnego wypowiedzenia, oraz nikt z NC+ się ze mną nie kontaktował.

 

W drugiej połowie czerwca czeka mnie długoterminowy wyjazd za granicę i chciałbym kwestię umowy z NC+ załatwić przed czasem. Oczywiście wyrażam chęć pozostania abonentem, jednak będzie to podyktowane ofertą jaka zostanie mi zaproponowana. Universe i 6 x C+ to maksimum moich potrzeb. Z lektury tego forum wiem, że po dobrych negocjacjach jest to możliwe.

 

Chciałbym zatem zacząć procedurę negocjacyjną. :) Najlepszą metodą do tego jest wypowiedzenie umowy i... no właśnie. Na jakiej podstawie i z jakim sensem, skoro za miesiąc umowa sama dobiega końca? Czekać na telefon mogę czekać, ale oferta będzie pewnie o wiele słabsza.

 

Co byście radzili mi w tej sytuacji zrobić?

Dziękuję za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem: 8 kwietnia wysłałem list polecony priorytetowy z wypowiedzeniem umowy w skutek wyłączenia kanałów. Chodziłem kilka razy do punktu, ale powiedzieli mi, że nie mogę zdać dekodera i trzeba czekać. OK, czekałem, ale tydzień temu dostałem sms`a, że jest niezapłacony abonament. Zapłaciłem, bo myślałem, że to jest powód tego, że nie mogę oddać dekodera. Dzisiaj poszedłem do punktu, dekodera nadal nie można oddać, a co najgorsze dowiedziałem się, że wypowiedzenie w ogóle nie zostało zarejestrowane u nich! Co teraz mam zrobić? Mam potwierdzenie z poczty (stempel), że wysłałem 8 kwietnia. Proszę o pomoc, bo się wkurzyłem potwornie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż, akurat nie dzwoniłem ja, ale mama i powiedzieli jej, że mają wypowiedzenie, ale nie mogę rozwiązać umowy, bo mam ważną do października i basta. Ale przecież ja rozwiązuje z powodu zmian w regulaminie, więc co oni za przeproszeniem [beep]....? Bo przecież prawo do rozwiązania miałem, bo wyłączyli kanały, no chyba, że się mylę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I już wiadome: w punkcie pewna uczynna pani podała mi zły wzór pisma wypowiedzeniowego (brak kanałów, które usunęli) przez co uznali, że jest to zwykłe wypowiedzenie, a tego nie mogę zrobić.... Brak słów, co za ludzie w tych punktach. Na infolinii gość też nie lepszy, mówił, że to z n usunęli kanały, a jak mu powiedziałem, że w n nie było nigdy ESPN Classic czy 13th Street to zmiękł i sprawdził to wypowiedzenie. Nie dziwię się, że niekumatym osobom nawciskają głupot, a potem jest problem. Ja napiszę wypowiedzenie jeszcze raz w lipcu z powodu usunięcia CN i TCM, i tym razem napiszę to po swojemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa kończy się dzisiaj, więc muszę albo ją aneksować albo wypowiedzieć.

Mam teraz wszystkie C+ i wszytskie HBO, oczywiście w HD za 99 zł. Dodatkowo Multiroom (10 zł.) i podwójną kartę (10 zł). Razem płacę 119 zł.

Wygląda to tak, że mam dwa mieszkania,więc w każdym mieszkanku mam full opcję.

Obecnie nie chcę już tylu kanałów, a zwłaszcza sportu i filmów, bo nie mam na to czasu.

Chciałabym ten najprostrzy pakiet za 39 zł. Ale pytanie czy oni zgodzą się aneksować z opcją multiroom i kartą cameleon bez dodatkowych opłat? Na co mogę liczyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

umowa kończy ci się dzisiaj? Wypowiedzenie trwa miesiąc, czyli jeśli ją wypowiesz teraz to będziesz płaciła za następny miesiąc jeszcze i to prawdopodobnie więcej, bo masz pewnie umowę z promocyjnymi opłatami. Jeśli ją będziesz przedłużała to nie wiem czy ci dadzą ten pakiet za 39 zł i to jeszcze z multiroomem.

Chociaż nie wiem czy po zakończeniu umowy w C+ wypowiedzenie czasami nie trwa 3 miesiące... z tym to nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się. Umowa kończy się dzisiaj, więc dzisiaj mogę ją wypowiedzieć z miesięcznym terminem i w tym czasię będę płaciła znacznie wiecej. Jeśli wypowiem umowę np. jutro to już termin wypowiedzenia jest trzy miesiące, więc muszę coś zadecydować w dniu dzisiejszym.

 

Zadzwonili do mnie.

Powiedziałam, że już nie chcę pakietu Superpremieum HD z Canal+ i HBO, a obecnie interesuje mnie pakiet Comfort+ z pozostawieniem podwójnej karty Cameleon czyli opcja MR oraz w dalszym ciągu z najmem dekdera HD PVR. Oni mi na to, że nie ma sprawy i kosztuje to 39 zł + 10 + 15 na półtora roku.

Rzuciłam słuchawkę i idę na pocztę wysłać wypowiedzenie umowy.

[beep]e.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...