Skocz do zawartości

Umowa z Cyfrą - pytania, problemy


Koran
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przedłużyłem miesiąc temu umowę z Cyfrą+, kilka dni temu przyszła pierwsza FV po jej przedłużeniu, gdzie naliczyli o 10zł najmu więcej za dekodery niż było ustalane, napisałem maila do C+ w tej sprawie, wczoraj uzyskałem informację że rzeczywiście był błąd w systemie i że opłata została skorygowana. Jednak w ICA nadal mam wyższą kwotę do zapłaty, mam rozumieć że na razie mam opłacić ten wyższy rachunek, a tą nadpłatę 10 zł odejmą w kolejnym miesiącu?

Mi też w umowie rachunek wyższy niż w rozmowie telefonicznej.10 zl policzyli za najem dekodera i 10 za multiroom. Złożyłem reklamacje i na razie cisza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobną sytuację jak wy panowie. Doliczone 10 zł do rachunku za dzierżawę dekodera, który był według przedłużonej w styczniu umowy za free . Na rozpatrzenie reklamacji mają ustawowo 30 dni od zgłoszenia. Ja zapłaciłem i zażądałem zwrotu nadpłaconej kasy. Co najwyżej muszą oddać z odsetkami, bo w papierach mam jasno ustalone za co mam płacić. Szkoda, że takie numery odwalają, bo niesmak pozostaje. Ale tu bardziej podejrzewam nie złą wolę, tylko ogólny bajzel w systemie informatycznym po fuzji platform.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy istnieje mozliwosc zaplaty rachunku za cyfre+ karta kredytowa visa debit lub poprzez paypal? Mieszkam za granica i zastanawiam sie czy da sie to jakos zrobic przez internet?

Da się po zalogowaniu w ICA zapłacić online. Karta chyba też jest z tego co pamiętam, transakcje obsługuje system ECARD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam takie pytanie przedłużyłem w grudniu umowę z cyfrą o rok Canal+ kompakt HD na rok do konca 2013r. bez MR i teraz chciałbym dobrac drugą karte Cameleon. Jest taka opcja w ogóle, pod jaki nr w tej sprawie musiałbym dzwonić czy wystarczy pójść do punktu Cyfry/nc+ ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wie ktoś jak dokładnie wygląda wznowienie umowy po jej rozwiązaniu? Obecnie umowa obowiązuje do końca kwietnia. Czy będę mógł ją wznowić przed końcem maja jeśli do tej pory nie zwrócę sprzętu operatorowi? Jeśli tak, to jakiej oferty mogę się spodziewać. Proszę o pomoc kogoś obeznanego w temacie, najlepiej konsultanta. Odpowiedź może być również na priv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musiołek sensowna odpowiedź na Twoje pytanie dostaniesz jedynie w punkcie lub zadzwoń do konsultantów.. To zależy czy zechcą ci cofnąć wypowiedzenie .. O ile takowe wysłałeś.. Podejrzewam też że kończy się tobie 30 kwietnia umowa czasowa jak nie wysłałeś wypowiedzenia umowa z automatu przechodzi na okres umowy o czasie nie oznaczonym ( regulamin) ..W takim przypadku możesz podpisać w dowolnym momencie nową umowę czasową..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wieczorem wysłałem wypowiedzenie z powodu usunięcia Zone Romantica, ale dziś zmieniła mi się trochę sytuacja. List powinien być u nich w poniedziałek tylko nie wiem czy zdążą wprowadzić wypowiedzenie do systemu przed końcem miesiąca tak żebym mógł skorzystać z oferty utrzymaniowej. Wczoraj byłem pewny, że rezygnuję, a dziś jednak wolałbym tą umowę przedłużyć. Jednak jeśli już to na dobrych warunkach (49zł za Universe+ z C+ z HBO). Tymczasowy brak sygnału z Cyfry+ nie jest dla mnie problemem bo mam DVB-T, Cyfrowy Polsat, a dziś wziąłem Platynę z Vectry.

 

Pamiętam, że rok czy dwa lata temu konsultanci dzwonili do abonentów, którym wygasły umowy i proponowali aktualne promocje przy ewentualnym wznowieniu umowy. Jednak dzwoniono tylko do tych klientów, którzy nie zdążyli zdać operatorowi dzierżawionego sprzętu.

 

---------------------------------------------

 

EDIT:

 

Przed chwilą otrzymałem z nc+ dwa podobne e-maile odnośnie mojej drugiej umowy na pakiet START HD, która również wygasa w kwietniu z tego samego powodu.

 

email 1 ; e-mail 2

 

Myślę, że to wyjaśnia sprawę i daje mi czas na walkę o dobrą ofertę bo w przypadku tej drugiej umowy raczej będzie podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nurtuje mnie kilka kwestii, mianowicie:

Stałem się abonentem Cyfry+ 1.02.2013 roku z pakietem Canal+ Komfort HD na 18 miesięcy. Wziąłem od nich tylko 2 karty Kameleon.

Na pierwsze 6 miesięcy dostałem gratisowo HBO, Cinemax, Filmbox. Cena 69zł/mies. a po promocji 113,90zł.

 

1. Kiedy najpóźniej mam zgłosić wyłączenie opcji gratisowych?

2. Czy można jeszcze zwiększyć pakiet np. do Canal+ Optimum HD do końca obecnej umowy?

 

Migracja nie jest obecnie dla mnie priorytetem, stąd te pytania :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś zdawał dekoder Philips PVR HD z wyłamaną klapką, zakrywającą wejście na kartę? Czy jest to traktowane jako zniszczenie lub uszkodzenie sprzętu? Czy trzeba zapłacić odszkodowanie?

Jeżeli masz dekoder w dzierżawie, to raczej nie powinni z tego tytułu robić problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nurtuje mnie kilka kwestii, mianowicie:

Stałem się abonentem Cyfry+ 1.02.2013 roku z pakietem Canal+ Komfort HD na 18 miesięcy. Wziąłem od nich tylko 2 karty Kameleon.

Na pierwsze 6 miesięcy dostałem gratisowo HBO, Cinemax, Filmbox. Cena 69zł/mies. a po promocji 113,90zł.

 

1. Kiedy najpóźniej mam zgłosić wyłączenie opcji gratisowych?

2. Czy można jeszcze zwiększyć pakiet np. do Canal+ Optimum HD do końca obecnej umowy?

 

Migracja nie jest obecnie dla mnie priorytetem, stąd te pytania :)

Jesli chodzi o HBO to dzwonisz pod koniec gratisowego miesiaca natomiast co do cinemax i filmbox to te kanaly same sie powinny wylaczyc po okresie promocyjnym(zreszta mozesz dopytac dzwoniac w sprawie HBO)

 

W sprawie powiekszenia pakietu pisz na informacje@cyfraplus.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie też się kończy darmowe HBO na przełomie czerwca i lipca. mam pakiet ze starej C+. czyli najlepiej zadzwonić na infolinię ? czy lepiej w inny sposób zrezygnować z tej gratisowej opcji (list polecony, zgłoszenie przez internet) ? jest jakiś nowy aktualny numer telefonu, żeby połączyć się z konsultantem i nie czekać 30 minut ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod koniec czerwca należy zadzwonić,by odłączyć opcję HBO.Ja swoich sprawach dzwoniłem ostatnio na stary nr cyfry tzn. 223104545 i zawsze mnie łączyło z konsultantem.Podobno teraz jest to 223104747.Też w czerwcu kończy mi się darmowa opcja HBO,dzwoniłem i uzyskałem informację,że w sprawie HBO mogą do mnie dzwonić w czerwcu z propozycją zachowania tej opcji za jakąś kwotę.Radzę jednak pilotować to samemu,jak znam życie może być różnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanko bo szczere nie sledziłem walki z tym molochem ale dzis nagle dostałem rachunek o 8zeta wiekszy (nie chodzi o kwote ale o fakt) bez żadnego uprzedzenia powiadomienia czy czegokolwiek. Mam pakiet C+ start do wrzesnia i koncze wspolprace ale tu moje pytanie czy na podstawie naglego wzrostu kosztow na ktory sie nie zgadzalem moge zerwac umowe juz dzis? i czy musze placic te dodatkowe 8 zeta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...