aro Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Dzisiaj dostałem rachunek z Cyfry i tu szok za kanały MGM i nSport opłata 5 zł,ale oczywiście był naliczony rabat 100% co nie zmienia faktu,że żądają opłaty za te dwa programy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackar Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 A co w tym dziwnego, że żądają? A skoro tak, to zapłać im tyle ile chcą, choćby 0zł i problem z głowy. Jak ktoś ma żądania, a przy tym daje 100% rabatu, to może mieć te żądania bardzo wygórowane, a ja bez problemu im sprostam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlex Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Mam wielką prośbę. Moi rodzice mają umowę z Cyfra+ (umowa Super Premium HD + kanał Mezzo za ok. 119zł), kończy się wkrótce (w połowie czerwca). Od dwóch dni przeglądam to forum i forum ncplus i tak się zamotałem, że już nie wiem co począć. Generalnie rodzice: - chcą oglądać kanały C+ i HBO (tak jak dotychczas, bo mieli wszystkie oprócz Cinemax i Filmbox chyba), - muszą wymienić dekoder Pace 500GB, bo jest nie do użycia (nie nagrywa, zawiesza się non-stop) - mają przygotowaną instalację pod Multiroom - dopiero będą wymieniać tv na taki z dvb-t (w multiroomie ten stary bez dvb-t zostanie jako drugi) Co teraz należy zrobić? Oferty dla nowych klientów ncplus są wydaje się gorsze cenowo niż obecna ich oferta? Czy oferta dla migrujących może być lepsza (albo nie gorsza niż obecny ich pakiet) z nowym dekoderem i multiroom ? Proszę was, ekspertów w temacie o pomoc i w miarę "przystępne" sugestie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Po pierwsze, umowa nie konczy sie w polowie tylko ostatniego dnia miesiaca Druga rzecz, jesli chcesz otrzymac dobra oferte to wyslij wypowiedzenie(listownie za potwierdzeniem odbioru), zrob to jak naszybciej najlepiej w tym tygodniu http://dokumenty.nf.pl/Dokument/419/Rez ... -zerwanie/ Jesli zarejstruja rezygnacje beda kontaktowac sie telefonicznie i przedstawia oferte Aktualnie posiadasz MR czy chcesz dopiero dobrac ta opcje przy ewentualnej migracji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlex Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 slayer: dzieki za wskazówki. Tylko przy wypowiedzeniu jest lepsza oferta ? Co do MR, to nie mam obecnie, rodzice planowali dokupić. Także obecnie Superpremium HD+ (C+ i HBO) oraz Mezzo oraz wynajem Pace za 119zł. Co powienien móc ugrać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Senor_Siarra Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Co powienien móc ugrać ? Cenowo powinno Ci wyjść podobnie. 120-130 zł. Nie spotkałem się z lepszymi ofertami. Szkoda tylko, że Mezzo w nC+ nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlex Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Senor_Siarra: Moja mama nie wyobraza sobie telewizji bez Mezzo - czy to prawda? To "jak zyc, Nc+, jak zyc? parafrazujac innych !? A co jeśli, rodzice zostaną przy "starej" cyfrze - też im usuną automatycznie ? Może mogą zostać przy obecnej ofercie, tylko wymienić dekoder na nowy (bo obecny Pace z oprogramowaniem nie daje się używać, nic nie nagrywa etc)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Senor_Siarra Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Może mogą zostać przy obecnej ofercie, tylko wymienić dekoder na nowy Jak zostaniesz przy Cyfrze+, to do końca umowy powinieneś mieć Mezzo, bo nie słyszałem nigdzie, by Mezzo miało zniknąć (1 lipca giną z C+: TCM, Cartoon Network). W ofercie nC+ Mezzo brak, co mnie bardzo zdziwiło, jednak skoro obecna lista programów nC+ to kanały z N + Canal+ i kanały tematyczne Canal+ Cyfrowy, to już wątpliwości niestety nie ma. Jeżeli masz dekoder w dzierżawie, to z wymianą dekodera na nowy (oczywiście ten sam model) nie powinno być żadnych problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Senor_Siarra: Moja mama nie wyobraza sobie telewizji bez Mezzo - czy to prawda? To "jak zyc, Nc+, jak zyc? parafrazujac innych !? A co jeśli, rodzice zostaną przy "starej" cyfrze - też im usuną automatycznie ? Może mogą zostać przy obecnej ofercie, tylko wymienić dekoder na nowy (bo obecny Pace z oprogramowaniem nie daje się używać, nic nie nagrywa etc)... slayer: dzieki za wskazówki. Tylko przy wypowiedzeniu jest lepsza oferta ? Co do MR, to nie mam obecnie, rodzice planowali dokupić. Także obecnie Superpremium HD+ (C+ i HBO) oraz Mezzo oraz wynajem Pace za 119zł.Co powienien móc ugrać ? Mozesz zostac przy cyfrze i nic ci nie usuna, ale wtedy od 1lipca umowa przejdzie na czas nieokreslony i oplaty abonamentowe beda duzo wyzsze niz dotychczas(bez uzyskanych wczesniej rabatow) Tak, przy wypowiedzeniu daja lepsze oferty Jesli chcialbys wziasc MR z c+ najlepiej to zrobic przed migracja do nc+ Na innym forum gosc otrzymal taka oferte po 4 tel. platyna +hbo +MR+ Pace + Filmboxy(6 miesięcy free potem 15 zł lub bezpłatnie wyłączyć) 99 PLN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reksio Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Witam. Mam umowę z początku roku i na dzień dzisiejszy nie chcą mi włączyć "mezzo", nie podając powodu. Według mojej umowy nie powinno być z tym problemu. Powinienem zgłosić reklamację ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GoldSat Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Zgłoś reklamację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Umowa z Cyfrą+ kończy mi się w Lipcu tego roku. Dotychczas nie wysyłałem żadnego wypowiedzenia, oraz nikt z NC+ się ze mną nie kontaktował. W drugiej połowie czerwca czeka mnie długoterminowy wyjazd za granicę i chciałbym kwestię umowy z NC+ załatwić przed czasem. Oczywiście wyrażam chęć pozostania abonentem, jednak będzie to podyktowane ofertą jaka zostanie mi zaproponowana. Universe i 6 x C+ to maksimum moich potrzeb. Z lektury tego forum wiem, że po dobrych negocjacjach jest to możliwe. Chciałbym zatem zacząć procedurę negocjacyjną. Najlepszą metodą do tego jest wypowiedzenie umowy i... no właśnie. Na jakiej podstawie i z jakim sensem, skoro za miesiąc umowa sama dobiega końca? Czekać na telefon mogę czekać, ale oferta będzie pewnie o wiele słabsza. Co byście radzili mi w tej sytuacji zrobić? Dziękuję za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Najpierw wyjasnij kiedy konczy sie umowa, w lipcu? czy jak napisales "za miesiąc umowa sama dobiega końca" to by oznaczalo ze w czerwcu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Mam problem: 8 kwietnia wysłałem list polecony priorytetowy z wypowiedzeniem umowy w skutek wyłączenia kanałów. Chodziłem kilka razy do punktu, ale powiedzieli mi, że nie mogę zdać dekodera i trzeba czekać. OK, czekałem, ale tydzień temu dostałem sms`a, że jest niezapłacony abonament. Zapłaciłem, bo myślałem, że to jest powód tego, że nie mogę oddać dekodera. Dzisiaj poszedłem do punktu, dekodera nadal nie można oddać, a co najgorsze dowiedziałem się, że wypowiedzenie w ogóle nie zostało zarejestrowane u nich! Co teraz mam zrobić? Mam potwierdzenie z poczty (stempel), że wysłałem 8 kwietnia. Proszę o pomoc, bo się wkurzyłem potwornie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GoldSat Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Napisz reklamację emailem, potwierdzenie zeskanować i wysłać plik. Lub zadzwonić do nich i wyjaśnić sprawię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 No właśnie tak pomyślałem, że zadzwonię, ale gdzie teraz? Na infolinię nc+? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GoldSat Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Tak 223104545 to numer śp. cyfry+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 No cóż, akurat nie dzwoniłem ja, ale mama i powiedzieli jej, że mają wypowiedzenie, ale nie mogę rozwiązać umowy, bo mam ważną do października i basta. Ale przecież ja rozwiązuje z powodu zmian w regulaminie, więc co oni za przeproszeniem [beep]....? Bo przecież prawo do rozwiązania miałem, bo wyłączyli kanały, no chyba, że się mylę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 @lukas_k Spróbuj jutro zadzwonić jeszcze raz i zobaczysz co ci powiedzą - wiesz przecież , że oni (NC+) mają ogromny [beep] w systemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Tylko co mam zrobić, jak mi w żywe oczy będą mówić, że w piśmie tego nie ma, jak jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 @lukas_k Spróbuj powiedzieć , że wysłałeś wypowiedzenie i mają wziąźć poszukać u siebie tego pisemka , bo jak tego zrobią to zgłosisz ten przypadek do UOKiK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 I już wiadome: w punkcie pewna uczynna pani podała mi zły wzór pisma wypowiedzeniowego (brak kanałów, które usunęli) przez co uznali, że jest to zwykłe wypowiedzenie, a tego nie mogę zrobić.... Brak słów, co za ludzie w tych punktach. Na infolinii gość też nie lepszy, mówił, że to z n usunęli kanały, a jak mu powiedziałem, że w n nie było nigdy ESPN Classic czy 13th Street to zmiękł i sprawdził to wypowiedzenie. Nie dziwię się, że niekumatym osobom nawciskają głupot, a potem jest problem. Ja napiszę wypowiedzenie jeszcze raz w lipcu z powodu usunięcia CN i TCM, i tym razem napiszę to po swojemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monisia Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 Umowa kończy się dzisiaj, więc muszę albo ją aneksować albo wypowiedzieć. Mam teraz wszystkie C+ i wszytskie HBO, oczywiście w HD za 99 zł. Dodatkowo Multiroom (10 zł.) i podwójną kartę (10 zł). Razem płacę 119 zł. Wygląda to tak, że mam dwa mieszkania,więc w każdym mieszkanku mam full opcję. Obecnie nie chcę już tylu kanałów, a zwłaszcza sportu i filmów, bo nie mam na to czasu. Chciałabym ten najprostrzy pakiet za 39 zł. Ale pytanie czy oni zgodzą się aneksować z opcją multiroom i kartą cameleon bez dodatkowych opłat? Na co mogę liczyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TV i HD Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 umowa kończy ci się dzisiaj? Wypowiedzenie trwa miesiąc, czyli jeśli ją wypowiesz teraz to będziesz płaciła za następny miesiąc jeszcze i to prawdopodobnie więcej, bo masz pewnie umowę z promocyjnymi opłatami. Jeśli ją będziesz przedłużała to nie wiem czy ci dadzą ten pakiet za 39 zł i to jeszcze z multiroomem. Chociaż nie wiem czy po zakończeniu umowy w C+ wypowiedzenie czasami nie trwa 3 miesiące... z tym to nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monisia Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 Zgadza się. Umowa kończy się dzisiaj, więc dzisiaj mogę ją wypowiedzieć z miesięcznym terminem i w tym czasię będę płaciła znacznie wiecej. Jeśli wypowiem umowę np. jutro to już termin wypowiedzenia jest trzy miesiące, więc muszę coś zadecydować w dniu dzisiejszym. Zadzwonili do mnie. Powiedziałam, że już nie chcę pakietu Superpremieum HD z Canal+ i HBO, a obecnie interesuje mnie pakiet Comfort+ z pozostawieniem podwójnej karty Cameleon czyli opcja MR oraz w dalszym ciągu z najmem dekdera HD PVR. Oni mi na to, że nie ma sprawy i kosztuje to 39 zł + 10 + 15 na półtora roku. Rzuciłam słuchawkę i idę na pocztę wysłać wypowiedzenie umowy. [beep]e. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi