Skocz do zawartości

Moduł CAM CI / CI+ Polsat Box


Janusz Sulisz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

W dniu 21.11.2022 o 19:15, tweed77 napisał(a):

Na własność już nie sprzedają - tylko dzierżawa.

 

Ale jak się ma sprzęt własnościowy to w przypadku wymiany nowy również dostajesz jako własnościowy. Status sprzętu się nie zmienia. 

 

Teraz z innej beczki, znacie sposób jak dokonać wymiany dekodera własnościowego Cyfrowego Polsatu z aktywną umową na pakiet Darmowy HD na moduł CAM CI+ ?

Edytowane przez Burito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Burito napisał(a):

 

 

Ale jak się ma sprzęt własnościowy to w przypadku wymiany nowy również dostajesz jako własnościowy. Status sprzętu się nie zmienia. 

 

Teraz z innej beczki, znacie sposób jak dokonać wymiany dekodera własnościowego Cyfrowego Polsatu z aktywną umową na pakiet Darmowy HD na moduł CAM CI+ ?

 

Jeśli na sprzęcie własnościowym jest aktywny Prepaid - Darmowy HD to wymienić możesz - jak się uda - tylko na taki sam sprzęt czyli dekoder na dekoder - moduł na moduł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

Od tygodnia mam problem z modułem CI+Cyfrowego Polsatu. Zarówno na dekoderze, jak i w moim TV LG 43UC73003LC moduł co chwilę wyświetla komunikat Polsat CI+CAM Bład 01 Problem z kartą, po czym obraz się zamraża i staje się czarny. Wyjąłem kartę z modułu i przetarłem kartę i z powrotem umieściłem ją w module. I znowu to samo. Pochodziła chwile i znowu to samo. Innym razem wyświetla się mi komunikat "BRAK KARTY W MODULE CAM - WŁÓŻ WAŻNA KARTĘ. Nie muszę chyba dodawać że karta jest w module włożona prawidłowo. Zajrzałem także w ustawienia, tam gdzie jest zakładka moduł cam i sprawdziłem jakie informacje wyświetlają się mi w zakładce informacje o karcie i tam gdzie jest pozycja STATUSV KARTY mam odpowiedź MUTE (a powinno być OK) Panowie co jest grane 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.11.2022 o 21:30, opensource napisał(a):

Zastanawia mnie czy istnieją jeszcze abonenci ze starą wersją tego modułu czyli CI i czy operator ich nie zmusza do wymiany, bo ja taki moduł posiadam ale w opcji prepaid i wiadomo że PB nie chce na taki moduł podpisać umowy.

Ja jestem abonentem który posiada na własność starą wersję modułu CI (bez plusa) z kartą DNASP142 RevG06. Operator (przynajmniej na razie) nie zmusza mnie do wymiany sprzętu na inny. I teraz najważniejsze. We wrześniu byłem abonentem na czas nieokreślony. Polsatowski system nie robił przeszkód i teraz mam podpisaną nową umowę na 29 miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@brawal byłeś abonentem z umową na czas nieokreślony to przeszedłeś na terminową umowę.

Na siłę nie wymusza wymiany jak to u konkurencji z kartami Seca / Nagravision.

Nie da się przejść z prepaid na abonament na sprzęcie własnościowym.

Edytowane przez tweed77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam

i znowu mam problem z modułem CI+ Polsat Box..Tydzień temu poprosiłem infolinię o ponowienie uprawnień, ale problem nadal ten sam. w zakładce informacje o karcie  w opcji nr karty nie pojawia się nic (a powinien być widoczny jej numer), a w STATUS KARTY widnieje napis EXTRACTED względnie MUTE. Czy moduł jest uwalony czy karta?. A może jedno i drugie?

 

W związku z tym, że moduł jest stosunkowo nowy (5m-cy) i stwarza od miesiąca same problemy mogę zerwać z nimi umowę z ich winy? Wiem, że za okres promocyjny 91 m-c), w czasie którego odbierałem pełną ofertę policzą mi 100% odpłatności

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą sprawdzałem na swoim sprzęcie:

 

Status karty: EXTRACTED - (moduł włożony do gniazda CI, karta wyjęta na zewnątrz modułu, ewentualnie za słabo dociśnięta w moduł)

Status karty: MUTE - (moduł włożony do gniazda CI, karta włożona do modułu niewłaściwą stroną, ewentualnie słaby styk karta-moduł)

 

@mirkoz Najprawdopodobniej poprzednik zasugerował najprostsze rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Claudio napisał(a):

Nie trzeba mieć super pakietu, obecnie działają (promocyjnie) na module:

Love Nature 4K, Museum 4K, MyZen 4K i Travelxp 4K w najtańszym pakiecie S (sprawdzone).

 

Oglądasz na TV czy własny tuner ?

są jakieś problemy w TV ?

Jak z szybkością zmiany kanałów?

dlaczego działają promocyjnie?

Na ile minimalnie umowa ?

 

dzięki za info

i jeszcze 

 

czy dodatkowe pakiety które są na 6 m-cy za 0 zł można w dowolnej chwili wyłączyć w ciągu tych 6 m-cy ?

nie widzę regulaminu do tego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...