Matt-1 Opublikowano 21 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2022 Czy ten moduł pozwala na nagrywanie i time shift czy nie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 21 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2022 Skoro po to jest by dekodować to możesz sobie nagrywać i używać timeshift do woli bo to nie zależy od modułu. Dopiero moduły z ECP mają blokady nagrywania przy ograniczeniach właścicieli praw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 23 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2022 (edytowane) W dniu 21.11.2022 o 19:15, tweed77 napisał(a): Na własność już nie sprzedają - tylko dzierżawa. Ale jak się ma sprzęt własnościowy to w przypadku wymiany nowy również dostajesz jako własnościowy. Status sprzętu się nie zmienia. Teraz z innej beczki, znacie sposób jak dokonać wymiany dekodera własnościowego Cyfrowego Polsatu z aktywną umową na pakiet Darmowy HD na moduł CAM CI+ ? Edytowane 23 Listopada 2022 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 23 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2022 (edytowane) Skoro pakiet Darmowy HD nie posiada żadnej konkretnej umowy czy abonamentu będzie to po prostu nowa umowa z modułem. Edytowane 23 Listopada 2022 przez Ktosiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 23 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2022 @Ktosiuprzepraszam bardzo ale wszystkie moje dekodery z pakietem Darmowy HD zostały nadane w ramach aktualnie obowiązujących umów z kodami DRH-2 i DRH6. Umowy są "elastyczne" czyli umozliwiają zmianę pakietów pomiędzy Darmowym HD a pakietem Mini HD i na odwrót. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 23 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2022 To co że mozesz zmienić pakiet, nie masz żadnych zobowiązań z tytułu nabycia sprzętu na własność. Na tej samej zasadzie nabywasz moduł na własność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 23 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2022 4 godziny temu, Burito napisał(a): Ale jak się ma sprzęt własnościowy to w przypadku wymiany nowy również dostajesz jako własnościowy. Status sprzętu się nie zmienia. Teraz z innej beczki, znacie sposób jak dokonać wymiany dekodera własnościowego Cyfrowego Polsatu z aktywną umową na pakiet Darmowy HD na moduł CAM CI+ ? Jeśli na sprzęcie własnościowym jest aktywny Prepaid - Darmowy HD to wymienić możesz - jak się uda - tylko na taki sam sprzęt czyli dekoder na dekoder - moduł na moduł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 24 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2022 @tweed77To że można wymienić dekoder za dekoder lub moduł za moduł to wiem, bo nie raz robiłem. Chodzi mi o wymianę dekoder za moduł ale już wiem, że system tego nie przepuści. Chyba, że jest inny "myk". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 24 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2022 Czyli za cam stary CI dadzą mi CI+ ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 24 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2022 (edytowane) Jeśli będzie na stanie. Liczy się sztuka. Moduł to moduł. Edytowane 24 Listopada 2022 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirkoz Opublikowano 24 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2022 witam Od tygodnia mam problem z modułem CI+Cyfrowego Polsatu. Zarówno na dekoderze, jak i w moim TV LG 43UC73003LC moduł co chwilę wyświetla komunikat Polsat CI+CAM Bład 01 Problem z kartą, po czym obraz się zamraża i staje się czarny. Wyjąłem kartę z modułu i przetarłem kartę i z powrotem umieściłem ją w module. I znowu to samo. Pochodziła chwile i znowu to samo. Innym razem wyświetla się mi komunikat "BRAK KARTY W MODULE CAM - WŁÓŻ WAŻNA KARTĘ. Nie muszę chyba dodawać że karta jest w module włożona prawidłowo. Zajrzałem także w ustawienia, tam gdzie jest zakładka moduł cam i sprawdziłem jakie informacje wyświetlają się mi w zakładce informacje o karcie i tam gdzie jest pozycja STATUSV KARTY mam odpowiedź MUTE (a powinno być OK) Panowie co jest grane 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 24 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2022 Telefon na infolinię ponowić uprawnienia w dziale technicznym. Wyczyść chip karty delikatnie procentami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 25 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2022 23 godziny temu, LorDx napisał(a): Czyli za cam stary CI dadzą mi CI+ ? Modułów CI nie ma teraz w ofercie PB, więc otrzymasz CI+, oczywiście jak spełniasz przesłanki do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brawal Opublikowano 25 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2022 W dniu 13.11.2022 o 21:30, opensource napisał(a): Zastanawia mnie czy istnieją jeszcze abonenci ze starą wersją tego modułu czyli CI i czy operator ich nie zmusza do wymiany, bo ja taki moduł posiadam ale w opcji prepaid i wiadomo że PB nie chce na taki moduł podpisać umowy. Ja jestem abonentem który posiada na własność starą wersję modułu CI (bez plusa) z kartą DNASP142 RevG06. Operator (przynajmniej na razie) nie zmusza mnie do wymiany sprzętu na inny. I teraz najważniejsze. We wrześniu byłem abonentem na czas nieokreślony. Polsatowski system nie robił przeszkód i teraz mam podpisaną nową umowę na 29 miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 26 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2022 (edytowane) @brawal byłeś abonentem z umową na czas nieokreślony to przeszedłeś na terminową umowę. Na siłę nie wymusza wymiany jak to u konkurencji z kartami Seca / Nagravision. Nie da się przejść z prepaid na abonament na sprzęcie własnościowym. Edytowane 26 Listopada 2022 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brawal Opublikowano 26 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2022 W którym miejscu napisałem coś o prepaid? @opensource zadał pytanie o abonentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 26 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2022 (edytowane) Tak, pytanie dotyczyło modułu w wersji CI i umowy. To że w prepaid nie jest to możliwe jest oczywiste. Edytowane 26 Listopada 2022 przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirkoz Opublikowano 4 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2022 witam i znowu mam problem z modułem CI+ Polsat Box..Tydzień temu poprosiłem infolinię o ponowienie uprawnień, ale problem nadal ten sam. w zakładce informacje o karcie w opcji nr karty nie pojawia się nic (a powinien być widoczny jej numer), a w STATUS KARTY widnieje napis EXTRACTED względnie MUTE. Czy moduł jest uwalony czy karta?. A może jedno i drugie? W związku z tym, że moduł jest stosunkowo nowy (5m-cy) i stwarza od miesiąca same problemy mogę zerwać z nimi umowę z ich winy? Wiem, że za okres promocyjny 91 m-c), w czasie którego odbierałem pełną ofertę policzą mi 100% odpłatności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 4 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2022 Idz do punktu i wymień na nowy. Zapomnij o zerwaniu umowy no chyba że z kara umowną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brawal Opublikowano 4 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2022 Przed chwilą sprawdzałem na swoim sprzęcie: Status karty: EXTRACTED - (moduł włożony do gniazda CI, karta wyjęta na zewnątrz modułu, ewentualnie za słabo dociśnięta w moduł) Status karty: MUTE - (moduł włożony do gniazda CI, karta włożona do modułu niewłaściwą stroną, ewentualnie słaby styk karta-moduł) @mirkoz Najprawdopodobniej poprzednik zasugerował najprostsze rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Claudio Opublikowano 6 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2022 Można na module oglądać kanały 4K? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 6 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2022 (edytowane) Jeśli masz umowę z operatorem (nowa pakietyzacja) i odpowiedni tuner, to działają wszystkie dostępne u tego operatora kanały 4k. Edytowane 6 Grudnia 2022 przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Claudio Opublikowano 7 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2022 Nie trzeba mieć super pakietu, obecnie działają (promocyjnie) na module: Love Nature 4K, Museum 4K, MyZen 4K i Travelxp 4K w najtańszym pakiecie S (sprawdzone). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 7 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2022 Pisał ktoś że trzeba mieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nolan Opublikowano 7 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2022 5 godzin temu, Claudio napisał(a): Nie trzeba mieć super pakietu, obecnie działają (promocyjnie) na module: Love Nature 4K, Museum 4K, MyZen 4K i Travelxp 4K w najtańszym pakiecie S (sprawdzone). Oglądasz na TV czy własny tuner ? są jakieś problemy w TV ? Jak z szybkością zmiany kanałów? dlaczego działają promocyjnie? Na ile minimalnie umowa ? dzięki za info i jeszcze czy dodatkowe pakiety które są na 6 m-cy za 0 zł można w dowolnej chwili wyłączyć w ciągu tych 6 m-cy ? nie widzę regulaminu do tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.