Paweł 68 Opublikowano 22 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2022 @KiriKiriJak nie ma jak jest. Jest: na czas,1,3,5,10,15 minut. Menu ustawienia, nagrywanie, zakończ nagrywanie, ok, wyświetla się lista dostępnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 22 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2022 Ciekawa sytuacja, moja lista ulubionych z głównego dekodera ITCA w magiczny nieznany mi sposób pojawiła się na dekoderze multiroom serii JADA ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 22 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2022 (edytowane) Zaraz się okaże, że w mr można mieć jedną wspólną listę na wszystkich dekoderach Edytowane 22 Czerwca 2022 przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 22 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2022 Na to wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 22 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2022 (edytowane) 1 godzinę temu, _Artek_ napisał: Ciekawa sytuacja, moja lista ulubionych z głównego dekodera ITCA w magiczny nieznany mi sposób pojawiła się na dekoderze multiroom serii JADA ;D Bo lista ulubionych jest przechowywana chyba na serwerze. A dekodery pewnie na tym samym łączu WiFi.Jakiś czas temu nie miałem prądu i jak wrócił to nie miałem listy ulubionych. Pojawiła się dopiero po połączeniu z siecią. Dziwne że dekoder nie zapamiętuje danych logowania do sieci Wi-Fi, tylko trzeba wpisywać od nowa. Edytowane 22 Czerwca 2022 przez Jaś Fasola Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 22 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2022 Właśnie po utracie prądu tak się stało dekodery połączone po kablu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sp3ps Opublikowano 23 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2022 9 godzin temu, _Artek_ napisał: Właśnie po utracie prądu tak się stało dekodery połączone po kablu. Nie ma to jak multiroom na dwóch niezależnych kartach , żadnego łączenia po kablu czy wifi , pełna niezależność . Szkoda że C+ zrezygnowało z tego , ale ja mam i nie zrezygnuję z tego rozwiązania . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 23 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2022 3 minuty temu, sp3ps napisał: żadnego łączenia po kablu czy wifi Nie trzeba łączyć dekoderów w sieć ani podłączać do internetu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 23 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2022 @PawelTSWTrzeba nie trzeba, jak nie podłączysz stracisz sporą część funkcjonalności. W sumie cały urok nowego softu zależy od połączenia z siecią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 27 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2022 Pojawił mi się błąd e2303. Co mam zrobić? Reset nie pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 27 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2022 Zadzwoń do działu technicznego i ich pytaj. Interpunkcja leży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 27 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2022 (edytowane) Drugi reset pomógł….chyba jakiś problem z DRM-me takie bugi są do natychmiastowej naprawy. . Edytowane 27 Czerwca 2022 przez _Artek_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 27 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2022 @_Artek_ Sprawdź jaką masz rozdzielczość ustawiona w dekoderze. Jeżeli na 1080 jest ok, a na 2160 pojawia się ten błąd to raczej wina kabla HDMI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 27 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2022 Raczej kolejny błąd nowego oprogramowania. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 27 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2022 (edytowane) 13 minut temu, PawelTSW napisał: Interpunkcja leży. Sorry pisałem z telefonu@Dr.STech raczej to bug softowy bo kabel jest 4k unitech=a Po drugim resecie zadziałało także już jest ok. Edytowane 27 Czerwca 2022 przez _Artek_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 27 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2022 Ale nic nie szkodzi na przeszkodzie żebyś sprawdził to o czym pisałem, bo co z tego, że kabel jest 4k jeśli jest uszkodzony lub ma słaby oplot i coś zakłóca komunikację. Pamiętaj też, że kabel 4k nie jest równy kablowi. Zaraz się okaże, że twój ma tylko 4k dla 30Hz i działał dotychczas na granicy wydajności. Może też jest to kwestia ustawień tv. Przykładowo załączona 12 bitowa głębia kolorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 27 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2022 Raczej jest to kwestia wcześniejszego chwilowego korzystania z reaplay tv ale posprawdzam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 27 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2022 Też mi wyskoczył ten błąd przy korzystaniu z replay tv, jeśli tej funkcji nie używam to błąd nie wyskakuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lotus Opublikowano 27 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2022 Widzę, że w końcu na Astrze dodali MTV Germany na pozycji 807. Ale co z tego jak nie da się zaplanować żadnego nagrania... Brak EPG na całej Astrze. U was też tak jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 27 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2022 6 godzin temu, maks27 napisał: Też mi wyskoczył ten błąd przy korzystaniu z replay tv, jeśli tej funkcji nie używam to błąd nie wyskakuje. Ten błąd jest i u mnie od pierwszego dnia z nowym softem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 28 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2022 (edytowane) Powinni to naprawdę szybko poprawić, bo ten błąd naprawdę utrudnia korzystanie z dekodera. Edytowane 28 Czerwca 2022 przez Kiler Poprawiono pisownię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 28 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2022 A mnie to już lotto. Od 5 dni jadę na module. Obraz lepszy niż z dekodera. Technicolor odłączony od sat służy mi tylko do VOD C+ Online, bo jeszcze apki nie ma w PL na LG. W marcu zdam sprzęt, albo dam komuś do cesji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WebMat Opublikowano 28 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2022 W dniu 27.06.2022 o 18:14, lotus napisał: Brak EPG na całej Astrze. U was też tak jest? Tak. Jedno ze wspaniałych błogosławieństw nowego oprogramowania. Do dziś jestem nim tak zauroczony, że kompletnie straciłem chęć do jakiejś głębszej opinii o nim czy analizy. Wątpię, żeby cokolwiek to zmieniło. Jedyna nadzieja w nowym, wspólnym dekoderze dla wszystkich rynków C+ i dawnego M7 Group. Choć obawiam się, że koniec końców na polski rynek wgrają to samo oprogramowanie, co jest teraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 28 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2022 (edytowane) Zapomnij, popatrz co ma soft we francuskich dekoderach. Tam jest mniej funkcji niż w naszych. Edytowane 28 Czerwca 2022 przez Dr.STech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WebMat Opublikowano 28 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2022 @Dr.STech Co masz konkretnie na myśli? Lista kanałów holenderskiego Canal Digitaal korzysta aż z 4 pozycji satelitarnych, więc obsługę więcej niż 1 pozycji satelitarnej na pewno trzeba będzie uwzględnić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.