Skocz do zawartości

VIVA Polska


Gość Peter Parker
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak naprawdę to im nic nie pomoże. Co by nie grali będzie słabo, więc muszą się na coś zdecydować. W sumie mogliby dodać różne fitnessy typu Chodakowska jako uzupełnienie playlisty dance i do tego jakieś ewentualne poradniki treningowe. Cokolwiek, bo z tym co obecnie grają chyba daleko nie zajadą. Oczywiście mnie to odpowiada, ale no oglądalność mówi swoje. Fajnie by było jakby playlista składała się z dance + trochę popu i hip hopu.

Zgadzam się. Fitnessy (chociaż to mnie strasznie irytuje) są teraz bardzo modne i coś takiego mogłoby podnieść oglądalność. Do tego przydałby się powrót prezenterów, bo stacja muzyczna bez nich to trochę nonsens. Może też program "In&Out" powinien wrócić na antenę albo coś w tym stylu (aktualności "ze świata szołbiznesu" przeplatane klipami)? Może jakieś nowe (urozmaicone) notowania i pasma? Może wywiady z twórcami muzyki? Może transmisje z imprez klubowych? ("Club Rotation" z pierwszych lat VIVY się kłania...) Może faktycznie lekkie urozmaicenie muzyczne (najlepiej z zachowaną przewagą Dance'u)? Może nie całkiem wywalać szoły, ale wplatać POJEDYNCZE odcinki w ciągu dnia?

Może nie byłaby to stacja moich/naszych marzeń, ale starajmy się łączyć różne gusta i upodobania, aby każdy mógł na antenie znaleźć coś dla siebie (no i tym samym podnieść wreszcie oglądalność... :wink: ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hurra! Wreszcie się doczekaliśmy. Sam fakt, że będzie tylko muzyka już jest powodem do radości :) Szkoda, że sam dance, ale lepiej dance niż "Kujony" albo jakieś inne amerykańskie głupoty.

Jeżeli już tak nas fantazja tutaj ponosi, to ja bym widział VIVĘ bardziej alternatywną, oryginalną, "hipsterską". Wyobraźcie sobie powrót VIVA Movie, albo In&out (w starej formie). Ludzie lubią takie rzeczy, które są oryginalne i z klimatem. Ale co ja się będę rozpisywał ;) W VIVIE jest bardzo widoczne jak tną budżet. Myślę, że zmiana trójkącika też jest po prostu zbyt droga...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łatwo było stracić, trudniej zyskać widzów. 17 lipca 2012 roku będą jeszcze długo odczuwać.

 

Rozumiem, że może być kiepsko z kasą, ale dlaczego nie promują VIVY na swoich kanałach - CC, CCF, MTV, VH1. Może być nawet kilkusekundowa z dobrym hasłem. Wielu 17 lipca 2012 roku pożegnało VIVĘ na liście swoich kanałów. Nie wie o zmianie na VIVĘ znów bardziej muzyczną.

 

Warto też dodać, że ramówka składająca się z dwóch programów w ciągu dnia spowoduje, że VIVA całkowicie zniknie z wszelakich tygodników telewizyjnych.

A trudno tak pogrupować i zrobić jakieś programy - chociażby te sprzed zeszłorocznej modyfikacji ramówki?

VIVA TOP5

VIVA TOP10

VIVA TOP50

VIVA TOP100

codzienne wydanie Ty wybierasz

lista facebookowa

VIVA DJ NIGHT

Powerlista

itd...

Kwestia dorobienia numerków. Nawet nie byłoby trzeba zbytnio układać listy (kolejność przypadkowa)

 

Do tego wróciłyby te świetne identy, kiedy na początku było mnóstwo pasm i tym samym mnóstwo identów, które rozpoczynały program.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z przedmówcą. Przykładowo w To&Owo TV kanał Viva wyleci na korzyść konkurencyjnego 4fun.tv lub co wydaje się bardziej prawdopodobne siostrzanego MTV Polska. W moim odczuciu powinni zrobić tak jak piszę kamil2505 + przywrócić rodzimą produkcje zaczynając od powtórek wałkowanych kiedyś na Viacom Blink. Dodatkowo mogliby powrócić do czasów sprzed zmiany loga ale tylko od strony oferty muzycznej i programowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już subiektywna kwestia. Pamiętam, że sprzed lipca '12 było ciężko z muzyką, późno nowości, obcinanie klipów i cenzura, ale wiem, kwestia lokalizacji. A te programy typu Łowy króla Disco czy Kolejno odlicz? No nie wiem, dla mnie to kompletna masakra była, gorsze były tylko "Puk puk to my", "Randka się opłaca", "Wojny gwiazd" i tym podobne. Zdecydowanie bardziej wolę już te zagraniczne typu "Excused" czy "Nieustraszeni". A wzorem powinna być dla nich "Futurama", "Webnięci" i "Chyba ich pogięło". Tego mi najbardziej brakuje, a w tym kierunku mieli iść po zmianach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka reklama? I czemu jej nie widziałem, a dziś od rana słucham VIVY, jedyne reklamy jakie widzę na VIVIE to ciągle warsaw whores i CC...

 

Ciekawostka(?): Jeden z nowych identów (prawdopodobnie) był kręcony w Warszawie. Jest to ten, w którym dziewczyna siedzi w samochodzie i odwraca się do tyłu. Za jej plecami możemy dostrzec zabytkowe kamienice, które znajdują się na Placu Trzech Krzyży, a także charakterystyczny dla tego miejsca kościół św. Aleksandra, widać go dosłownie przez chwilkę i to tylko kawałek (po prawej stronie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka reklama? I czemu jej nie widziałem, a dziś od rana słucham VIVY, jedyne reklamy jakie widzę na VIVIE to ciągle warsaw whores i CC...

 

Ciekawostka(?): Jeden z nowych identów (prawdopodobnie) był kręcony w Warszawie. Jest to ten, w którym dziewczyna siedzi w samochodzie i odwraca się do tyłu. Za jej plecami możemy dostrzec zabytkowe kamienice, które znajdują się na Placu Trzech Krzyży, a także charakterystyczny dla tego miejsca kościół św. Aleksandra, widać go dosłownie przez chwilkę i to tylko kawałek (po prawej stronie).

VIVA zazwyczaj nagrywa identy w Warszawie, a reklama leciała dzisiaj ok. 7:35 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...