Skocz do zawartości

VIVA Polska


Peter Parker
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

O KU**A :o Nie wiem, jak to inaczej skomentować. No po prostu nie wierzyłem że kiedykolwiek pójdą w drugą stronę. I to w dodatku muzyka dance. Dla mnie szok i wielka radość.

 

Przypuszczam, że identów nie będzie. Natomiast trójkąt - pewnie ten sam co do tej pory od 100% VIVA przez Hitlistę po VIVA Sounds. Przypomnę, że mają logo i czołówkę od Club Rotation/DJ Night, mogliby to wykorzystać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieszę się, że wreszcie doszli do wniosku, że emisja muzyki może przynieść większe korzyści niż setna powtórka "Miłości na bogato". Skoro muzyka dance to może będzie to coś w stylu TV. Disco, czyli trochę dance i trochę disco polo :lol2:

Disco polo ostatnio takie popularne się zrobiło....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Viacom nigdy nie inwestował we wsiową muzykę, a sądząc po nazwie i długości pasm to DP na pewno nie będzie emitowany na kanałach VIMN (tym bardziej, że Viacom to międzynarodowa marka). Bardziej można spodziewać się drugiego VH1, co mnie cieszy bo na tym kanale to jednak trochę starszej muzyki leci ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozazdrościli oglądalności innym kanałom muzycznym i stwierdzili,że tworzenie kanałów muzycznych w Polsce się jeszcze opłaca i pewnie oglądalność zaczęła im spadać,a jeszcze pamiętam wywiad sprzed kilku miesięcy z jakimś prezesem,gdzie wpierał wszystkim,że seriale to jest to,co widzowie chcieliby u Nich oglądać. Pytanie,czy widzowie będą chcieli powrócić mając do wyboru całą masę innych,ciekawych kanałów,które nadają muzykę przez całą dobę,a nie tylko do 18:00?? Zobaczymy,jak ta ramówka się sprawdzi. Fajnie by było,jakby pojawiał się też Eurodance,to byłby prawdziwy powrót do korzeni ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż z ciekawości sprawdziłem ich wynik w grudniu, 8400 amr w 4+ i 5200 w 16-49 przy zasięgu technicznym 63%, przy obecności na rynku od niepamiętnych czasów i bardzo rozpoznawalnej nazwie TO KATASTROFA! Seriale i inne wynalazki kosztują ZNACZNIE więcej niż muzyka więc? Może ktoś się skupił i wymyślił :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym w ogóle tą ramówkę trzymał jeszcze z dystansem. Bo w ostatniej chwili coś im się przywidzi i muzyka będzie tak jak teraz tylko do 12:00. Albo wprowadzą taki układ na jakiś czas, a potem wrócą do tego co jest teraz usprawiedliwiając się tym że muzyka ma słabą oglądalność. Co właściwie może być prawdą, bo ludzie na bieżąco nie śledzą ramówek, i spora część widzów sprzed lipcem 2012 już w ogóle nie wróci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka sytuacja, o której mówi @wojtekmedia2 już miała miejsce na tym kanale. W styczniu 2013 przywrócono muzykę do takich proporcji, jakie mają być od lutego (16 h muzyki, 8 h programów). Nie poprawiło im to za bardzo oglądalności (choć i tak była zdecydowanie lepsza niż teraz) i od sierpnia 2013 mamy taki podział, który jest obecnie. Oby tym razem było inaczej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z powyższym. Jeżeli już chcą znowu skupić się na muzyce, muszą dać od siebie trochę więcej, ponieważ ograniczając się tylko do rytmów Club/Dance nie osiągną zbyt dużej liczby widowni. Na pewni grupa fanów takiej muzyki nie jest mała, jak okazuje się w dzisiejszych czasach, ale dla prawdziwej poprawy wyników powinni skupić się na szerzej pojętych blokach muzycznych, rano przywrócić np. Power Listę i inne programy z wcześniejszej ramówki, ewentualnie wymyślić coś nowego. Być może jest to chwilowe rozwiązanie, albo chcą coś sprawdzić, zbadać. Trzeba poczekać, zobaczyć i ocenić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie ta Viva z lat 90', gdzie te MTV, gdzie te stacje muzyczne?

W muzyce gusta aż tak się zmieniły, że musza pokazywać na Vivie reality?

Rozumiem, że oglądalność jest, ale dla mnie to poniżenie wartości samej nazwy. Na nazwę się pracuje latami, nazwa "Nike, Adidas, Pepsi, Audi" oznaczają i kojarzą się z jednym. Viva i MTV też się kojarzyła z jednym - z dobrą muzyką. A teraz? Bo był taki oświecony i mądry by sprzedać nazwę innym firmom zajmującym się reality. To tak samo jak w Pepsi robili by Zbyszka, a w fabryce Audi zaczęli by robić telewizory, ale fakt, szyld Audi jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym w ogóle tą ramówkę trzymał jeszcze z dystansem. Bo w ostatniej chwili coś im się przywidzi i muzyka będzie tak jak teraz tylko do 12:00. Albo wprowadzą taki układ na jakiś czas, a potem wrócą do tego co jest teraz usprawiedliwiając się tym że muzyka ma słabą oglądalność. Co właściwie może być prawdą, bo ludzie na bieżąco nie śledzą ramówek, i spora część widzów sprzed lipcem 2012 już w ogóle nie wróci.

Ja też myślę, że to czasowe rozwiązanie być może spowodowane tym, że teraz nie produkują nowych programów typu reality show.Stawiam, że ta ramówka utrzyma się najdłużej do września kiedy będą mieli nowe sezony seriali i programów, a muzykę znów skrócą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...